PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

Ma5T3R4Ev3R

کاربر سایت
Jun 3, 2017
124

مستند روند ساخت عنوان God Of War که طبق اعلام قبلی استدیو قرار بود امروز مصادف با 20 اردیبهشت منتشر بشه رو میتونید از تاپیک تریلرهای جدید با 5 کیفیت 480p | 720p | 1080p | 2k | 4k و با لینک مستقیم دانلود کنید
جهت ورود به تاپیک روی عکس کلیک کنید

106305
 
آخرین ویرایش:

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
2 بار تا حالا مستند رو دیدم فوق العاده بود
با توجه به ریسکی که انجام داده بودن و ترس و استرس وحشتناکی که از بازخوردهای احتمالی داشتن + کنسل شدن new ip سانتا اوضاع خیلی سخت بوده براشون از طرف دیگه یوشیدا اوایل که بازیو دیده بوده حسابی شاکی بوده و کلی مشکلات و استرس دیگه که داشتن ولی نتیجه شاهکاری شد که تو این نسل نمونه خواهد بود
فقط باید به سانتامونیکا و کوری بارلاگ تعظیم کرد
 

AhmadGr

کاربر سایت
Jan 17, 2014
984
نام
Ahmad
فقط اونجاش که بازیگر کریتوس داشت با آترئوس حرف میزد :D بهش گفت دلت برام تنگ شده بود اونم گفت نه

مستند عااالی بود عالی
روزی که میخواستن بازی رو به نمایش بذارن قبلش چقدر همشون هیجان داشتن
 

Adidas95

کاربر سایت
Feb 7, 2016
823
نام
آرش
تو این ویدئو نشون میداد اولین نمایش بازی تو ای3 واکنش همه ملت موقعی که از تو تاریکی حضرت کریتوس میاد بیرون چیز عجیبی بوده همه دادو بیدا راه انداخته بودن و کف و خون قاطی کردن خیلی باحال بود !
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
وای وای وای وای وای وای وای وای وای ..............................
همش یه طرف ، دقیقه 50 الی 60 یه طرف!!!!!!!!!!!!
هووووووووووووووف اشک ادمو در میاره لعنتی
بینیم کیپ شده
صدا pc رو بردم رو 100+اسپیکر ته رنج+ برنامه پخش هم رو اخر که شیشه ها بلرزه از صدای سالن
اونجا که تازه فهمیدن گیم پلی هم قراره انجاام بشه که دیگه واوووووووویلا کوووووووووولاک بود پسر، چقدر خوب بود ری اکشن ها!!!
خیلی واسش خوشحال شدم بخدا
اگر اونجا بودم کارم به بیمارستان میکشید
روانیم؟
اصلا شک نکن:-":D
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
مستند رو دیدم. واقعا عالی بود. چقدر ساخت بازی پروسه ی پیچیده و طاقت فرساییه حقیقتا! شخصیت پردازی یک طرف، گیم پلی یک طرف ، طراحی مرحله یک طرف ، برنامه نویسی یک طرف ... مخصوصا بخش داستان گویی از طریق گیم پلی تو بازی ها واقعا بنظرم کاری به مراتب دشوار تر ، پیچیده تر و خیلی نیاز به خلاقیت بیشتر نسبت به صنعتی مثل سینما داره. الان که مستند رو دیدم بنظرم ساخت بازی در این ابعاد و موفقیت دست کمی از جادوگری نداره :D یعنی چیزی نیست که بگیم باشه من این قوانین و چهارچوب رو رعایت میکنم و جیلینگ بازی ساخته شه! میدونید!! بینهایت نیاز به یک ذهن خلاق ، متمرکز و کسی که بدونه چی میخواد و ادم هایی که بتونن اونو اجرا کنن. شما توجه بکنید حتی بحث اینترفیس هم توی بازی مطرحه و چقدرهم مهمه، میخوام بگم چقدر ابعاد ساخت بازی میتونه گسترده باشه و همه چیز باید به هترین نحو در کنار هم قرار بگیرن. تو مستند کوری رو که میدیم از صحنه ی فیلم برداری میرفت گیم پلی رو چک میکرد ، از گیم پلی میرفت اینترفیس رو چک میکرد ، طراحی شخصیت ها ، هی توضیح میداد ... میگفتم بابا این چطوری همه ی اینا رو باهم کنترل میکنه نمیشه که :D. صحنه های قبل از e3 هم منو یاد پشت صحنه ی گاد او وار 3 انداخت ، توی نسخه ی ریمستر همچون مستندی رو داریم و یادمه بچه های سانتامونیکا همینقدر مضطرب بودن که قراره چه اتفاقی بیفته هی دمو رو چک میکردن هی شک داشتن و ... برخلاف ما که روزهای e3 جشن میگیریم و کلی کیف میکنیم اما بازیسازها کاملا جهنمشونه :D. واقعا مستند خوبی بود ، کیف کردم واقعا. کاش بقیه ی بازی ها هم همچون پشت صحنه هایی داشتند تا ما بیشتر با روند بازیسازی اشنا میشدیم و اینکه بدونیم چه پروسه ی دشواریه و اینطوری بهتر ارزش بازی ای که داریم انجام میدیدم رو بفهمیم. دمشون گرم که این مستند رو ساختند.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر