Mass Effect: Andromeda | PC

31301096596202116049.jpg

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :

63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg


شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."


Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.

تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."


N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.

اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

KestrelHelmet.png
ME2_Capacitor_Helmet.PNG


11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]




640px-Eden_prime_dig_site.png


14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :

N7Breather.png


10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
Pathfinder رو بیشتر دوس داشتم. اما خوب بازم خوبه تایتل. :d

Q4 2016؟! کی میره این همه راه رو. :(

تریلر هم.... زیاد... خوب نبود. انتظار بیشتری داشتم. یه ME رو اینجوری رونمایی نمیکن. اما بدک نبود در کل. (دفعه بعدی آهنگ احمقانه نزارید رو تریلر خواهشا)

اون نظرسنجی که لیک شده بوئ پس احتمالا درسته. /:)

پس پیش بینی ها که یه ARK درست میکنن (که تو تریلر هم یه جا اسم ARK نوشته شده بود) و تو وقایع ME 3 میفرستن یه کهشکان دیگه به امید زندگی تازه احتمالا درست در بیاد. اون کانسپت آرتی که شبیه Citadelـه (اونی که N7 Day نشون دادند) من حدس میزنم ARKـه و به عنوان یکی از Hubها تو کهشکان جدید عمل میکنه.

Mako و اکتشافات تو دنیاهای ناشناخته کاملا مشخصه تم اصلی بازیه دیگه، که من استقبال میکنم فجیع. :d

تو تریلر جایی که میخواست به اون سیاره ـه پرواز کنه نوشته بود FTL Destintion. الان بدون Mass Relay چجوریاست؟ /:) (FTL = Faster than light)

اون هم تیمی ها هم یه Krogan بود و یه Humanـه ماده فکر کنم! :d

در کل باید تا آخر سال (N7 Day فکر کنم) منتظر بمونیم تا نمایش جدید بدن بیرون. اون کاراکتری هم که نشون دادند Placeholderـه و شخصیت اصلی رو بعدا رونمایی میکنن. از تایید شدن فقط Human به عنوان شخصیت قابل بازی استقبال کردیم. :d

تا N7 Day.. :-s

nthucqzh8s2iqmugh0xk.png
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
Pathfinder رو بیشتر دوس داشتم. اما خوب بازم خوبه تایتل. :d

Q4 2016؟! کی میره این همه راه رو. :(

تریلر هم.... زیاد... خوب نبود. انتظار بیشتری داشتم. یه ME رو اینجوری رونمایی نمیکن. اما بدک نبود در کل. (دفعه بعدی آهنگ احمقانه نزارید رو تریلر خواهشا)

اون نظرسنجی که لیک شده بوئ پس احتمالا درسته. /:)

پس پیش بینی ها که یه ARK درست میکنن (که تو تریلر هم یه جا اسم ARK نوشته شده بود) و تو وقایع ME 3 میفرستن یه کهشکان دیگه به امید زندگی تازه احتمالا درست در بیاد. اون کانسپت آرتی که شبیه Citadelـه (اونی که N7 Day نشون دادند) من حدس میزنم ARKـه و به عنوان یکی از Hubها تو کهشکان جدید عمل میکنه.

Mako و اکتشافات تو دنیاهای ناشناخته کاملا مشخصه تم اصلی بازیه دیگه، که من استقبال میکنم فجیع. :d

تو تریلر جایی که میخواست به اون سیاره ـه پرواز کنه نوشته بود FTL Destintion. الان بدون Mass Relay چجوریاست؟ /:) (FTL = Faster than light)

اون هم تیمی ها هم یه Krogan بود و یه Humanـه ماده فکر کنم! :d

در کل باید تا آخر سال (N7 Day فکر کنم) منتظر بمونیم تا نمایش جدید بدن بیرون. اون کاراکتری هم که نشون دادند Placeholderـه و شخصیت اصلی رو بعدا رونمایی میکنن. از تایید شدن فقط Human به عنوان شخصیت قابل بازی استقبال کردیم. :d

تا N7 Day.. :-s

nthucqzh8s2iqmugh0xk.png

بهروز بیا یه مردونگی کن پست اول رو یه بروز رسانی ماژور! بکن که لذت ببریم :D
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
بهروز بیا یه مردونگی کن پست اول رو یه بروز رسانی ماژور! بکن که لذت ببریم :D

آپدیتیدم! :-s :d چطوره؟ راستی اسم تاپیک رو هم درست کن یعنی بعد : فاصله بده، زشته الان. :d


کسی نظری در مورد تریلر نداره؟ /:):d

- - -ویرایش - - -

آقا اینا رو ول کنید، Big Giant Circles که آهنگساز یه 7 8 قطعه برای ME 2 اون موقع ها درست کرده بود که بایورر مثل اینکه قبول نکرده و کارو به سم و جک داده.

یدونش اینه: ببینید چه چیز محشریه، آدم کف میکنه: :d (اسم آلبوم Legacy ـه تو گوگل سرچش کنید حتما)

Faster Than Light:

Big Giant Circles - Legacy - .WEBM - 8.4 MB
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
تو تریلر جایی که میخواست به اون سیاره ـه پرواز کنه نوشته بود FTL Destintion. الان بدون Mass Relay چجوریاست؟ /:) (FTL = Faster than light)
In-built warp jump :d
من دقیق از جزئیات خبر ندارم ولی‌ فکر کنم شاهد یه سری تکنولوژی های خیلی‌ خیلی‌ خیلی‌ پیشرفته خواهیم بود با توجه به زمان بازی :D
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
Pathfinder
پس پیش بینی ها که یه ARK درست میکنن (که تو تریلر هم یه جا اسم ARK نوشته شده بود) و تو وقایع ME 3 میفرستن یه کهشکان دیگه به امید زندگی تازه احتمالا درست در بیاد.

البته بـیشتر از اینکه شبیه تئوری باشه، شبیه لیک شدن اطلاعات می موند! :d
یکی از یوزر های ردیت توی May 2014:


During the Reaper war, an influential and massively rich business owner (not necessarily sure who) decided that they needed a an escape from the impending death of all organic life. So they gather together as many scientists as they can and set them to work modifying a mass relay. The goal is to find a way to change its destination; specifically, force it to send ships to the Andromeda galaxy.

The head of this project gathers their closest friends and family, plus mercenaries for protection and tonnes of raw materials for trading purposes, and sets of in secret (not wanting the Reapers to follow, who knows how thorough those things are). Mass Effect 4 would tell the story of this group's arrival in Andromeda, and the player character would be one of the mercenaries and preferably have full control over race, gender, class etc.
I know it's unlikely that this is what BioWare has planned, but I wanted to share the idea because I think it could really be fantastic for a number of reasons.

The game would be totally unaffected by the player's choice of ending in Mass Effect 3, because that only effected the Milky Way. Also Commander Shepard could be mentioned in passing but none of his/her decisions would need to be passed over.

The game wouldn't have to be set in the distant past or future, meaning we'd still be able to have Humans, Turians, Asari etc, just in smaller numbers.

We'd have an entirely new galaxy full of secrets and mysteries and characters to explore. It would be like a return to that wonder and awe we experienced during Mass Effect 1.

It would be easy to avoid spoiling the previous trilogy, so if BioWare played its cards right newcomers would be able to play the older games without too many spoilers.



طرف حتی می دونسته بازی توی Andromeda جریان داره!
البته این موضوع چیز خیلی غریبی هم نیست. :d
من زیاد اطلاعات ندارم ولی اگر اشتباه نکنم Andromeda نزدیک ترین کهکشان به راه شیری هستش پس در این صورت بهترین انتخاب بوده برای سری جدید. :d


پ.ن: خودت اسم تاپیک رو ادیت کن دیگه.
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
من اینو ندیده بودم تا حالا. :-s :dالبته فکر کنم شانسی گفته
Andromeda و بقیش هم فن تئوری بوده. والا نمیدونم دیگه. حوصله هم ندارم فکر کنم بایوور هم نمیاد رو کنه خلاص بشیم بریم.
:| :d
Andromeda هم کهشکان معروفیه.

--

البته یه چیز جالبیه هم هست مال ME 3. موقعی که داری با Asari
Councilor صحبت میکنی بعد اینکه بهش میگی ریپرها Thessia رو ترکوندن و Cerberus هم همه ی اطلاعات catalyst دستشه و کلا ما شکست خوردیم، بعدش Councilor میگه:

"Then I should go. Plans must be put in motion. Continuity of civilization has to be considered. I never imagined this day would come."

شاید داره در مورد Ark صحبت میکنه. شاید :d


نمیشه. ادیت کردم درست نشد.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
[MENTION=1077]Behrooz[/MENTION]
خب یک مسئله‌ای الان پیش میاد!:d همون طوری که خودت گفتی داستان بعد از Mass Effect 3 هست.. اون وقت میشه یه جورایی برگشت به سرزمین‌های اینور؟ مثلا بریم سیاره‌ی Asariها ببینیم نصفش نابود شده و دارن دوباره میسازنش!:d
(اینکه به قول معروف ما بازمانده‌ایم حال و حول اون قضیه‌ی کمک به امن کردن و ساخت‌ساز کلونی‌های جدید رو چند برابر میکنه!:d)
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
@Behrooz
خب یک مسئله‌ای الان پیش میاد!:d همون طوری که خودت گفتی داستان بعد از Mass Effect 3 هست.. اون وقت میشه یه جورایی برگشت به سرزمین‌های اینور؟ مثلا بریم سیاره‌ی Asariها ببینیم نصفش نابود شده و دارن دوباره میسازنش!:d
(اینکه به قول معروف ما بازمانده‌ایم حال و حول اون قضیه‌ی کمک به امن کردن و ساخت‌ساز کلونی‌های جدید رو چند برابر میکنه!:d)

نه دیگه کلا فکر کنم بازی خودشو از Milky way جدا کرده و فقط تو Andromeda جریان داره. :d (از لحاظ داستانی من حس میکنم بالای 2000 3000 سال اینا باید گذشته باشه از ME 3 و لیارا هم 7 تا کفن پوسونده احتمالا چه برسه به بقیه! :d ) احتمالا به غیر از اول بازی، دیگه اشاره ای به تریلوژی قبلی نمیشه و کلا یه چیزه مستقل با داستان مستقل و مکان جدید میشه.
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
نه دیگه کلا فکر کنم بازی خودشو از Milky way جدا کرده و فقط تو Andromeda جریان داره. :d (از لحاظ داستانی من حس میکنم بالای 2000 3000 سال اینا باید گذشته باشه از ME 3 و لیارا هم 7 تا کفن پوسونده احتمالا چه برسه به بقیه! :d ) احتمالا به غیر از اول بازی، دیگه اشاره ای به تریلوژی قبلی نمیشه و کلا یه چیزه مستقل با داستان مستقل و مکان جدید میشه.
به نظرت برای اون قسمت تصمیمات یه چیزی مثل ویچر 3 درست میکنن که چندتا سوال میپرسه؟ این بهترین راه هست چون اون سری (مثل خودم) که دوستداران بدونن سرانجام چی شد راحت باشن اونایی هم که میخواد به قولی Fresh استارت بزنن راحت انجام بدن!:d
 
آخرین ویرایش:

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
اصولا توی کهکشان جدید باید همه ی نژاد ها جدید باشن دیگه؟! :d
ولی خب این Ark احتمالا کاری شبیه به کشتی نوح میکنه. یعنی اون نژادهایی که با خودمون از Milk Way فراری می دیم هستن.
امیدوارم اون هفت نژاد اصلی رو فراری بدن. :d

اما مسئله ی خیلی مهم اینه که با چه وسیله/تکنولوژی ای به آندرومدا سفر می کنیم؟! فاصله حدود 2.3 میلیون سال نوریه! :|:d
برای مقایسه؛ مثلا سال 2165 تکنولوژی انسان ها باعث شده بود سرعت Starshipـهاشون به 50 برابر سرعت نور برسه، این سرعت هم برای طی کردن همچین فاصله ای مثل شوخی می مونه! /:)
 
آخرین ویرایش:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
به نظرت برای اون قسمت تصمیمات یه چیزی مثل ویچر 3 درست میکنن که چندتا سوال میپرسه؟ این بهترین راه هست چون اون سری (مثل خودم) که دوستداران بدونن سرانجام چی شد راحت باشن اونایی هم که میخواد به قولی Fresh استارت بزنن راحت انجام بدن!:d

اینا احتمالا به هر نحوی میخوان تریلوژی قبلی رو نادیده بگیرن و تصمیماتش و کلا همه چیز رو. من که پیش بینی میکنم کلا به غیر از ابتدای بازی که یه ARK نشون میده و حمله ریپرها دیگه کلا از لحاظ داستانی از قبلی چیزی نگن! :d

اصولا توی کهکشان جدید باید همه ی نژاد ها جدید باشن دیگه؟! :d
ولی خب این Ark احتمالا کاری شبیه به کشتی نوح میکنه. یعنی اون نژادهایی که با خودمون از Milk Way فراری می دیم هستن.
امیدوارم اون هفت نژاد اصلی رو فراری بدن. :d

اما مسئله ی خیلی مهم اینه که با چه وسیله/تکنولوژی ای به آندرومدا سفر می کنیم؟! فاصله حدود 2.3 میلیون سال نوریه! :|:d
برای مقایسه؛ مثلا سال 2165 تکنولوژی انسان ها باعث شده بود سرعت Starshipـهاشون به 50 برابر سرعت نور برسه، این سرعت هم برای طی کردن همچین فاصله ای مثل شوخی می مونه! /:)

نوچ. :dاحتمالا چند تا نژاد رو حدف میکنن چون اینجوری خیلی نژاد تو نژاد میشه. :d اگه توی کهشکان جدید سه تا نژاد جدید و اصلی باشه (که فعلا دو تای جدید تایید شده) اون موقع 2 3 تا رو از قبلی حذف میکنن. بهانه هم خوب دارن انصافا. آخه کی یه Geth رو سوار کشتی میکنه می ببره. :d quarianها گزینه خوبی واسه حذف شدن هستند. در واقع به نوعی به اینا میگن شما اجازه ورود به ARK رو ندارید و همین جا ولشون میکنن میرن. :(:d

اصلا تکنولوژی رو ول کنیم. Wormhole baby. 8-| :d
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
اینا احتمالا به هر نحوی میخوان تریلوژی قبلی رو نادیده بگیرن و تصمیماتش و کلا همه چیز رو. من که پیش بینی میکنم کلا به غیر از ابتدای بازی که یه ARK نشون میده و حمله ریپرها دیگه کلا از لحاظ داستانی از قبلی چیزی نگن! :d



نوچ. :dاحتمالا چند تا نژاد رو حدف میکنن چون اینجوری خیلی نژاد تو نژاد میشه. :d اگه توی کهشکان جدید سه تا نژاد جدید و اصلی باشه (که فعلا دو تای جدید تایید شده) اون موقع 2 3 تا رو از قبلی حذف میکنن. بهانه هم خوب دارن انصافا. آخه کی یه Geth رو سوار کشتی میکنه می ببره. :d quarianها گزینه خوبی واسه حذف شدن هستند. در واقع به نوعی به اینا میگن شما اجازه ورود به ARK رو ندارید و همین جا ولشون میکنن میرن. :(:d

اصلا تکنولوژی رو ول کنیم. Wormhole baby. 8-| :d
اینو دیدی؟:d
Mass Effect: Andromeda trailer scanned and analysed • Eurogamer.net
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
نوچ. :dاحتمالا چند تا نژاد رو حدف میکنن چون اینجوری خیلی نژاد تو نژاد میشه. :d اگه توی کهشکان جدید سه تا نژاد جدید و اصلی باشه (که فعلا دو تای جدید تایید شده) اون موقع 2 3 تا رو از قبلی حذف میکنن.

فقط سه تا نژاد جدید؟! 8-| کهکشانی که 1 تریلیون ستاره داره، انتظار دارم نژادهاش 2 برابر Milk Way باشه. :>:|
جدا از شوخی کهکشان جدید باید حداقل 5 6 تا نژاد اصلی و بزرگ داشته باشه. :d ولی برای اینکه نژادهای جدیدی که بتونن از زیر سایه ی سنگین قبلی ها بیرون بیان، خلق کنن، کارشون خیلی سخته! :d

quarianها گزینه خوبی واسه حذف شدن هستند.
از نژاد های مورد علاقه ی خودت مایه بذار. :|:d
من دوست دارم Quarianـها باشن و بالاخره دیگه با Suit و brething mask نبینیمشون. :(
Drell, Krogan, Turians, Salarians, Asari, Quarians باید باشن. حالا مثلا بزنن Volus و Vorcha و... اینها رو حذف کنن موردی نداره! :d
اصلا تکنولوژی رو ول کنیم. Wormhole baby.
بالاخره شناسایی و استفاده از کرم چاله هم تکنولوژی می خواد دیگه؟! 8-|:d
اینم راهیه برای خودش ولی یه راه دیگه هم هست، استفاده از تکنولوژی ای که می دونیم در اختیار داشتن : Mass Relay.
این Reaper FTLـش تقریبا سرعت رو 10,000 برابر سرعت نور می کنه. با محاسبات من تقریبا با این سرعت چیزی نزدیک 209 سال طول می کشه که به Andromeda برسن. :d
حالا یا کلا این نظریه رد میشه یا اینکه پای استفاده از Cryo-pod میاد وسط! :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر