Mass Effect: Andromeda | PC

31301096596202116049.jpg

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :

63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg


شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."


Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.

تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."


N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.

اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

KestrelHelmet.png
ME2_Capacitor_Helmet.PNG


11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]




640px-Eden_prime_dig_site.png


14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :

N7Breather.png


10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
دو سال پیش BioWare و CGhub یه مسابقه ی 3D art بر اساس یونیورس Dragon Age و Mass Effect بر گذار کردن.
ارت های خفنی خلق شد. اما رتبه ی سوم وابسته به یونیورس Mass Effect منو جذب کرد.
مراحل خلق ارت:

ارت های بالا مراحل خلق یه Race جدید توسط Daniel Orive رو نشون میده به اسم Oravores.
توضیحات ـش درباره ی نژاد و بعد هم تصویر نهایی که رتبه ی سوم رو کسب کرد:



oymv_mass-effect-4-release-date_%28copy%29.jpg





برای دیدن بقیه ی آرت ها هم به منبع مراجعه کنید.
[Source]
:-&:-&:-&
طراحی ها رو بدن دست همون تیم سایق ، که طراحی Alien رو دست ME trilogy نبوده، نیست و نخواهد بود.
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
بدک نیست، قیافش شبیه E.Tـه انگار. :d

-

یه چیزی بگم. :d بعد از پایان ساخت DA I خیلی از اعضای استودیوی Edmonton برای کار روی NME متمرکز شدند. دقیقا نمیدونم چقدر، اما زیادن مثل اینکه. :d یعنی الان همزمان Montreal و Edmonton دارن رو بازی کار میکنند.
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
یه چیز حدود 30-40 درصد نگرانی من سر کانسپت ها و طراحی هاست!
مخصوصا بحث نژاد جدید. دوست دارم تعداد ریس های جدید چیزی بین 3 الی 5 ـتا باشه. (با توجه به اینکه بازی توی راه شیری اتفاق بیفته یا نه! :d)
اینجاست که نگرانی به وجود میاد، یک اینکه طراحی نژاد جدید کلا سخته؛ حالا چه ME باشه چه هر IP دیگه‌ای. چون مس افکت هم یه جورایی تم علمی داره و واقع گرایانه کار شده سختی رو بیشتر هم می کنه.
اما دو، طراحی نژاد در سطح تریلوژی قبلی ـه. طراحی ریس جدیدی که بتونه از زیر سایه ی نژاد های BioWare Edmonton بیرون بیاد واقعا مشکله. بایوور نسل قبل Sci-Fiـی رو خلق کرد با نژاد های مختلف که البته اثری از گری ها، چشم الفی ها و تال وایتز ها نبود!
اینها نه تنها کلیشه ها رو تا حدودی کنار گذاشتن، بلکه نژاد ها رو طوری با ثبات خلق کردن - مخصوصا 4 نژاد: Asari, Salarian, Krogan, Turian - که بعضی از وقت ها آدم حس می کرد واقعی هستن! :|:d
از طراحی ظاهریشون بگیر تا فرهنگ و حتی صداگذاریشون هم منسجم بود.
اما... اما... از این نظر یه جا رو دست خوردیم. (یا حداقل رو دست خوردم! :|)
*خطر اسپویل
همیشه با نگاه کردن به Suit نژاد Quarian فکر می کردم از طرفی اینها چه شکلی می تونن باشن، ازطرفی هم دوست نداشتم به یه شکل پیش پا افتاده چهرشون رو ببینم. نزدیک ترین Quarian به ما کی بود... ؟ Tali
اینجا بود که بازم رو دست خوردم/ـیم. بازم توی Mass Effect3! :|
باید کلی منتظر می بودیم و یه شرایط خاص رو فراهم می کردیم تا دیدن چهره ی Tali میسر بشه؛ تا اینجای کار مشکلی نبود و خیلی هم خوب بود ولی نمی تونستم این رو هم فراموش کنم که شپردی که 40ساعت طی مس1و2 کنترلش کردم نه تنها چهره ی تالی رو دیده بلکه باهاش رومنس هم داشته! =((:|
این حسِ حسادت یه طرف، تبلیغ بایوور هم سر اینکه بالاخره می تونید توی ME3 چهره ی تالی رو ببینید از اون طرف مدام روی مغزم راه می رفت!
اما چیزی که آخر نصیبم شد یه عکس بود که به من این حس رو می داد که.... اوهوم. :|


همه ی اینها رو گفتم که به این نتیجه برسم سطح انتظارتون رو از نژاد های جدید پایین بیارید. همین Oravores که یه فن طراحی کرده به نظرم خیلی خوبه. همه ی نژاد ها که نباید خوشگل باشن! :|:d فکر کنید قبل از معرفی مس افکت می یومدن Vorcha رو نشون می دادن... .
من انتظارم رو متعادل نگه داشتم ولی دوست هم ندارم مثل فلان اثر سای-فای که از 10ـتا نژاد خلق شده، 9ـتاش انسان هستن با رنگ پوست های مختلف، اینجا هم ریس های جدید کلون قبلی ها باشن فقط با تعداد انگشت های متفاوت!!

________
پ.ن: اولش می خواستم یه لیست از خواسته هام/آرزوهام بنویسم، گزینه ی اولش به اینجا ختم شد!:|
منتظر باشید و شما هم لیستتون رو بذارید. :d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
4 5 تا به نظرم خیلی زیاده، حتی 3 تا هم زیاده. حساب کن اینا احتمالا باید همه‌ی نژادهای قبلی رو برگردونن، بعد اینا رو بهش اضافه کن، خیلی پیچیده و سخت میشه. :d فعلا که 2 تا نژاد جدید رسما تایید شده که به نظرم کافیه اما به شرطی که قبلیا رو همشون رو برگردونن. (که البته حس میکنم این اتفاق نمیفته. :| :d)
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
ظاهرا بایوور دنبال اینه که توی شماره ی جدید مدل ها و انیمیشن کارکترها realistic باشه.
لیست شغلی جدید برای Senior Cinematic Animator:


  • Develop and animate cut scenes that support the narrative of the games
  • Animate the human form, giving the character weight, personality, mood, and believability
  • Animate in realistic and stylized motion, on both human and creature models
  • Convey mood and emotion through facial animation

پ.ن: این که بحث انیمیشن ـه ولی همیشه بایوور به شخصیت های فوق خفنش معروف بوده. توی نسل هفت هم به نظرم بخواییم 10ـتا شخصیت تاپ انتخاب کنیم 4/5ـتاش از Mass Effect و Dragon Ageـه ! :d
امیدوارم شخصیت پردازی ها توی مونترال هم به خوبی ادمونتون انجام بشه.
 
آخرین ویرایش:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
ظاهرا بایوور دنبال اینه که توی شماره ی جدید مدل ها و انیمیشن کارکترها realistic باشه.
لیست شغلی جدید برای Senior Cinematic Animator:



  • Develop and animate cut scenes that support the narrative of the games
  • Animate the human form, giving the character weight, personality, mood, and believability
  • Animate in realistic and stylized motion, on both human and creature models
  • Convey mood and emotion through facial animation

پ.ن: این که بحث انیمیشن ـه ولی همیشه بایوور به شخصیت های فوق خفنش معروف بوده. توی نسل هفت هم به نظرم بخواییم 10ـتا شخصیت تاپ انتخاب کنیم 4/5ـتاش از Mass Effect و Dragon Ageـه ! :d
امیدوارم شخصیت پردازی ها توی مونترال هم به خوبی ادمونتون انجام بشه.

یعنی میگی من باید با لک لک خداحافظی کنم؟ :d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
یک ویدیوی خوب در مورد الهام گیری عناصر بازی:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bvlWden6I9I


مثلا مدل Sovereign (و یا به عبارتی Reaperها) از روی ایشون الهام گرفته شده: :d

Leaf Insect Nymphs




*خطر اسپویل
همیشه با نگاه کردن به Suit نژاد Quarian فکر می کردم از طرفی اینها چه شکلی می تونن باشن، ازطرفی هم دوست نداشتم به یه شکل پیش پا افتاده چهرشون رو ببینم. نزدیک ترین Quarian به ما کی بود... ؟ Tali
اینجا بود که بازم رو دست خوردم/ـیم. بازم توی Mass Effect3!
yahoo_22.gif

باید کلی منتظر می بودیم و یه شرایط خاص رو فراهم می کردیم تا دیدن چهره ی Tali میسر بشه؛ تا اینجای کار مشکلی نبود و خیلی هم خوب بود ولی نمی تونستم این رو هم فراموش کنم که شپردی که 40ساعت طی مس1و2 کنترلش کردم نه تنها چهره ی تالی رو دیده بلکه باهاش رومنس هم داشته!
yahoo_12.gif
yahoo_22.gif

این حسِ حسادت یه طرف، تبلیغ بایوور هم سر اینکه بالاخره می تونید توی ME3 چهره ی تالی رو ببینید از اون طرف مدام روی مغزم راه می رفت!
اما چیزی که آخر نصیبم شد یه عکس بود که به من این حس رو می داد که.... اوهوم.
yahoo_22.gif

طرح نهایی که نه، اما تالی در ابتدا این شکلی بوده:

To me, this has always been (and always will be) Tali. This was drawn during ME1 when she was first being designed, and when her appearance under the mask wasn’t a big deal yet.



Matt Rhodes blog
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,782
نام
نریمان
تو رو خدا از الان هایپو شروع نکنید باز میان مثل پارسال یه Dev Diary نشون میدن با چهارتا آرت ورک هممون Fail میشیم. :d
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
تو رو خدا از الان هایپو شروع نکنید باز میان مثل پارسال یه Dev Diary نشون میدن با چهارتا آرت ورک هممون Fail میشیم. :d
به اونجاشون باید بخندند :d دیگه وقت وقت یـ تریلر Ingame ـه تیزر میزر باشه در واقع خودشون رو ترول کردن بعد این همه مدت باید InGame باشه ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر