Mass Effect: Andromeda | PC

31301096596202116049.jpg

سازنده : BioWare
ناشر : Electronic Arts
سبک : Action role-playing,third-person shooter
پلتفرم : Xbox One ,PlayStation 4 ,Microsoft Windows
تاریخ انتشار : March 21, 2017

توضیحات و اطلاعات بازی :

63c758d56dc362dec0edceea20330b6e.jpg


شعبه مونترال بایوور وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده دارد.

Design Work و ساخت بازی از اواخر 2012 آغاز شد.

N7 Day سال 2013 :

اولین کانسپت های آف اسکرین [و یک اسکرین شات از گیم پلی] از نسخه جدید منتشر شد:




E3 سال 2014 :



کنفرانس دیشب EA حاوی ویدیویی در مورد بازی های آینده استودیوی بایوور بود که در بخشی از آن مطالب کوتاهی در مورد Mass Effect جدید به همراه یک ویدیوی پروتوتایپ مفهومی از بازی توسط کیسی هادسن و سازندگان بازی ارائه شد.

ویدیو: watch?v=4H1FN2_--EM

*پخش موزیک Uncharted Worlds از Mass Effect 1*

"قصه‌های عالی مختص یک دوره نیستند و برای همیشه انسجام خودشون رو حفظ می‌کنند. برای همین ما در بایوور به شدت در حال کار بر روی این مورد هستیم.

یعنی شما واقعا با این شخصیت‌ها خو می‌گیرید، این آدم‌ها در خاطرتون میمونه و حتی داستان هم بعد از مدتی طولانی از بازی کردنتان در یاد شما هست.

این قصه‌ای نیست که صرفا بخواهیم بازگو کنیم، بلکه این قصه‌ای که (توسط شما) باید کشف بشه و در آن مکاشفه شود. در واقع این یک داستان گویی تعاملی است.

زمانی که شروع به طراحی و ساخت ME بعدی کردیم، در ابتدا از فن ها پرسیدیم که اونا از بازی چی میخوان و ME برای اون ها باید چه جوری باشه. یکی از بیشترین چیزهایی که هواداران به ما گفتند و خواهان آن در ME بودند، این بود که به یه جای جدید برویم... و به جلو حرکت کنیم [منظور دنباله؟]

جاهای جدید، شخصیت های جدید، آدم های جدیدی که عاشقشون بشین.

ما شما را با خودمون به یه محیط کاملا جدید از فضا می بریم.

این دنیا این قدر وسیعه که بتوانید در افق آن محو شوید. دنیایی که تجربه های بیشتر و بیشتری را برای لذت بردن بازیکن فراهم می‌کنه.

یک سیاره را اون سر کهکشان انتخاب کنید. به اونجا پرواز کنید و ببینید چه چیزهایی میتونید در آن جا کشف کنید.

تصور کنید که الان چه کارهایی میتونیم با قدرت کنسول های جدید و نرم افزارهای فوق العاده [منظور انجین] انجام دهیم... همه‌ی این ها واقعا شگفت انگیز به نظر میرسه. ما هیچوقت شخصیت هایی به این اندازه طبیعی و واقعی ندیده بودیم.

من فکر میکنم فن هایی سری در آینده واقعا متعجب می‌شوند که ما تا چه اندازه‌ای (در این موارد) تونستیم به جلو حرکت کنیم."


Comic-Con سال 2014 (بازگشت Mako) :



پنل مس افکت در کامیک کان ===> watch?v=00YqU7CT3XQ
ویدئوی مربوط به ساخت و طراحی Makoـیه جدید ===> watch?v=MzueBbcXqRk


خب Bioware پنلی توی SDCC داشته و اطلاعاتی رو از Mass Effect جدید منتشر کرده که در ادامه بخش هایی از اون رو میخونید:

- اسم بازی Mass Effect 4 نیست.
- Mako برگشته! تصاویری از اون منتشر شده که پایینتر میبینید. ظاهرا توی ویدئویی که از بازی نشون دادن Mako خیلی سریع شده.
- بازی بر اساس کشف مکان های جدید ساخته شده، پس به یه وسیله نقلیه برای اینکار احتیاج دارید.
- رندرهایی از Armor شخصیت ها نشون دادن که تصاویرش رو میتونید پایینتر ببینید
- ظاهرا داستان قراره در زمان زندگی شپرد باشه ولی شپرد توی داستان بازی نیست، شاید بازی در یه کهکشان دیگه اتفاق بیوفته. البته هنوز هیچ چیز به طور رسمی در این مورد گفته نشده.
- اعضای تیم سازنده تاکید میکنند که داستان کاملا جدیده و بازی در مورد شپرد نخواهد بود.
- Timeline بازی به صورت رسمی در پنل اعلام نشد. (تنها اشاراتی در این مورد داشتن)
- در کنار چیز های جدید، یه ذره هم از قدیمی ها میبینید (احتمال حضور شخصیت های قدیمی)
- تمرکز بیشتر MP بر روی همکاری بجای رقابت.
- Mass Effect جدید بیشتر حال و هوای یه دنباله معنوی برای سری اصلی رو خواهد داشت.
- تیم سازنده دوست داره تا جایی که میشه دست بازیکن رو باز بزاره و بهش حق انتخاب بده.
- به لطف Frostbite 3 انیمیشن های بازی فراتر از تصورات اولیه تیم سازنده بازی هستند.
- چندین منبع خبر از کهکشان جدید میدن ولی این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده.
- پایه بازی بر اساس کشف مناطق ناشناخته است و Mako برای گشت و گذار سریع در سیارات مختلف طراحی شده.
- هنوز خبری در مورد نژاد بازیکن ها اعلام نشده.

تصاویر:




اطلاعات تکمیلی تر از Comic-Con 2014 :

صحبت های که Mike Gamble تهیه کننده ی سری :

"این، همون Makoـی که شما به یاد دارید نیست، Makoـیِ جدید کاملا متفاوت طراحی شده." ادامه میده: " نکته اینجاست که Mako حالا بسیار سریع شده، تفاوت داره با اون چیزی که قبلا دیدید. دیگه مثل قبل cannonـی روی اون تعبیه نشده.
شاید حالا بتونه روی آب شناور باشه، شاید بتونه بپره."
" Mako در اینجا مثل یه راه حل سریع می مونه که شما رو از نقطه ای به نقطه ی دیگه انتقال میده. در واقع میتونید خیلی راحت و سریع به نقاط مختلف یه سیاره برید. ما کارهای زیادی رو روی فیزیک انجام دادیم، چون فیزیک بخش خیلی واجبی برای Makoـی هستش که بخش مهمی از بازی رو پوشش میده. ما در حال ساخته عنوانی هستیم که در مورد کاوش مکان هاست و بدیهی هستش که برای این کاوش به یه وسیله ی نقلیه ی مناسب، نیاز داریم. "


یکی دیگه از نکات مهم equipment و ability منحصر به هر فرد ـه : " شخصی سازی، این چیزیه که ما به دقت روش تمرکز کردیم. ما این احساس رو داریم که اگر شما مدت زیادی رو داخل وسلیه ی نقلیه ی خودتون [Mako] گذروندید، شخصی سازی، اون قدری قدرتمند باشه که منعکس بکنه که شما یه بازیکن هستید و شخصی سازی هم [مثل بخش driving] یه المان مهم برای شماست."
احتمالا توی بحث مدل کارکتر هم شخصی سازی بیشتری داریم.
" طراح های شخصیت ما، همه چیز رو توی مراحل و لایه های متفاوت طراحی کردن. مثلا شما می تونید بخش های مختلف زره ـی که به تن دارید رو خارج کنید. این سطح از شخصی سازی برای هر چیزی که شما بپوشید امکان پذیره. "


در مورد نژاد قابل بازی: " مطمئنا شخصیت اصلی انسان خواهد بود، ولی آیا نژاد قابل بازیه دیگه ای هم در نظر گرفته شده؟!... این چیزیه که ما فعلا نمی تونیم در مورد اون صحبت کنیم. "

" موضوع اینه که ما دوست داریم یه تجربه ی جدید رو به ارمغان بیاریم، ولی اینم می خواهیم که بعضی از عنصر هایی که شما از سگانه می شناسید و دوست دارید رو برگردونیم؛ شاید بعضی از شخصیت ها."


N7 Day سال 2014 :

تصاویر :



توضیحات :

- عکس چهارم مربوط به محیط زندگی یکی از نژادهای جدید بازی می باشد. در توصیفش گفته شده که "سرسبز، باشکوه، شاعرانه و حس ایده آل گرایی؛ جایی که تکنولوژی و طبیعت در هم آمیخته شده اند." عکس آخر هم مربوط به یکی دیگر از نژادهای جدید هست که دقیقا برعکس بالایی است جایی که خفقان، تاریکی و معماری فوق العاده منحصر به فرد و پیشرفته در آن موج میزند."
[نکته: در لیک های مربوط به نمایشگاه PAX 2013، لیک هایی که باور میشه واقعی باشند، در توصیف دو نژاد جدید گفته شده بود "سرکش، ظاهری بسیار لاغر و تقریبا اسکلتی با چشمان درخشان، و یک چیزی شبیه به آن که گردن آن ها به سینه ی آن ها دوخته شده است [تقریبا هم خوانی با یکی از نژادهای توصیف شده بالا] "و نژاد بعدی، "نژاد محافظ" کهن و باستانی و البته پیشرفته. گالم های سنگی فانتزی و Sci fi را در نظر بگیرید، بعد به آن ها خطوط درخشان دقیقا مثل فیلم Tron در سطوح بدنشون بیفزایید. رنگی به مانند ریپرها و یک سری قطعه و تیکه که در بعضا در سطح بدنشون وجود داره."


- عکس ششم مربوط به یکی از ابزارهای کرکتر ما می باشد. چیزی زیادی گفته نشد اما مثل اینکه در سیاره های جدید و ناشناخته این تول مربوط به راهبری و موقعیت شناسی و در واقع نقش مپ شما را ایفا میکند.

- تمرکز کامل بر روی اکتشاف در سرزمین های ناشناخته.

اطلاعات دیگر:

- انجین بازی Frosbite 3 هست.
- حضور نژاد Salarian در نسخه جدید تایید شده.
- رومنس و Same-S*X همچنان جزو ویژگی های بازی هست.
- احتمال ریلیز اواخر 2015/اوایل 2016 می باشد که با سیاست جدید EA یعنی دوره ی سه ساله ساخت برای بازی های AAA این کمپانی هم خوانی دارد.
- شعبه مونترال که وظیفه ی ساخت بازی را بر عهده داره قبلا بر روی مالتی پلیر ME 3 و چند مورد از DLCهای داستانی کار کرده بود که DLCی Omega محصول تکی این استودیو است.

لیست اعضای کلیدی تیم توسعه:

Chris Schlerf, Lead Writer [نویسنده Halo 4]
Chris Wynn, Senior Development Director
Fabrice Condominas, Producer
Ian Frazier, Lead Designer
Joel MacMillan, Art Director
Mac Walters, Creative Director (همکاری با
Drew Karpyshyn برای نویسندگی شماره دوم بازی، نویسنده ارشد شماره سوم - طراح اصلی و شخصیت پرداز دو کرکتر Wrex و Garrus و ...)
Mike Gamble, Producer [معمولا تهیه کننده ها در بازی های EA در راس تیم قرار میگیرند. مایک رهبری تیم ساخت رو بر عهده داره. وی از Mass Effect 2 وارد بایوور شد و یکی از دلایل پیوستنش به این استودیو شماره اول Mass Effect بود! (وی از آن به عنوان بهترین بازی عمرش یاد میکنه). بعدا نقش های متفاوتی در بایوور داشت که در مورد این فرنچایز، وی در DLCی تحسین شده ی Lair of the Shadow Broker یکی از اعضای کلیدی تیم ساخت بود. همکاری در تهیه کنندگی DLCی Ciatdel وتهیه کننده ارشد Extended Cut و چندین مورد دیگر از کارهای وی هست.)


به روزرسانی :

تیم مونترال لباس های جدید خودشون رو دریافت کردند که روش یه برچسب و لوگوی جدید داره. احتمالا مربوط به Mass effect جدید هست (مثل لوگوی Pathfinder Initiative .(N7 ممکن است به ماموریت ما در کهشکان جدید (ناشناخته) اشاره دارد. A.R.K. C.O.N معلوم نیست مخففه چه عبارتی می باشد اما احتمال دارد مخفف یک سازمان یا کمپانی (حالا رسمی و زیر نظر دولت یا غیر رسمی) باشد.



E3 سال 2015 :
لوگوی رسمی بازی: (ممکن است بعدا یک مقدار تغییر کند)



کانسپت آرت جدید:



اولین ScreenShot:





تصاویر تریلر:



توضیحات :

از بلاگ BioWare و (Aaryn Flynn (Studio General Manager) , Yanick Roy (Studio Director

"ما امروز اولین تریلر سینماتیک بازی بعدیمان، Mass Effect™: Andromeda را به معرض نمایش گذاشتیم. در حالی که همچنان ماه های زیادی تا عرضه بازی در تعطیلات 2016 زمان باقی مانده است، اما هیجان زده ایم که کمی از مرحله کنونی که ما درش قرار داریم را به شما نشان دهیم. اول بهتره به سراغ پیش زمینه این بازی برویم.

زمانی که ما تریلوژی اصلی بازی را با Mass Effect 3: Citadel در اوایل 2013 به پایان رساندیم، ساخت و طراحی Andromeda به طور کامل در جریان خودش بود. ما این را در نظر داشتیم که پایه کار برای شروع طراحی بازی، ترکیبی از بهترین بخش های تریلوژی قبلی باشد: دنیاهای پر مخاطره برای اکتشاف، شخصیت های گیرا و اکشن قوی. در همین حال آشکارا در نظر خود داشتیم که به معنای واقعی به بسط و گسترش آن چه که شما از یک Mass Effect می خواهید جامه عمل بپوشانیم.

با اینکه همچنان آمادگی این را نداریم که وارد جزییات شویم، اما با توجه به محتوای تریلر و همچین عنوان آن، اون چه که می توانید در مورد بازی بگویید این است که این عنوان تقریبا یک ماجراجویی کاملا جدید است که از نطر موقعیت زمانی خیلی بعدتر از تریلوژی اصلی و در مکانی بسیار دور از آن به وقوع می پیوندد. شما در نقش یک انسان، مرد یا زن، قرار دارید. اگرچه این شخصیت در واقع کسی را که در تریلر دیدید نیست (بعدا در مورد آن صحیت می کنیم)، شما به اکتشاف کهکشانی کاملا تازه، Andromeda، و همچین به هدایت Mako جدید و بهبود یافته می پردازید که در طول این برهه، شما دارای یک تیم جدیدی خواهید بود که تشنه ماجراجویی هستند، و به همکاری با آن ها می بپردازید، ازشون یاد می گیرید، در کنارشان به مبارزه می روید و در یک کلام عاشقشان می شوید."

"تریلری که مشاهده کردید بر روی موتورمان، Frostbite™ ساخت و اجرا شده است که نشان دهنده هدف ویژوالی و گرافیکی که برای این بازی در نظر داریم می باشد [...] و با قرار دادن تمرکز کامل مان بر روی PC و کنسول های فعلی [...][...] و مشتاق این هستیم که جزییات بیشتری از بازی را در اواخر امسال با شما به اشتراک بگذاریم. تا آن زمان، سه تیم مونترال، آستین و ادمنتن به شدت در حال بر روی این ماجراجویی جدید هستند که [...] [...] ... [...]"

آنالیز تریلر:

1- آهنگ در حال پخش داخل تریلر با نام "Ghost Riders in the Sky" کاری از Johnny Cash [ لینک یوتیوب youtu.be/Mynzbmrtp9I ]

2- به نظر میرسه یک نوع جانور (جاندار) شب تاب مانند در این صحنه در سمت راست تصویر در حال حرکت است.[0:13]



3- کلمه ARK در کنار RW1 در هر زمان که N7 Trooper بین صفحات سوییچ میکنه در صحنه ظاهر میشه. (شاید پیش بینی ها در مورد ساخت یک ARK و فرستادن آن به کهشکانی جدید برای پیدا کردن حیات دوباره در ضمن حمله ریپرها واقعیت داشته باشد) [0:20]



4- حشره سوسک مانند فضایی در این صحنه در وسط تصویر [0:24]




5- دوباره همان حشره این دفعه به طور واضح



6- چند تصویر دیگه از آن


7- جانوری بالدار و در حال پرواز در این دو تصویر دیده می شود (تصویر دوم در انتهای راست) [0:31]






8- سفینه ای که به نظر میرسه N7 Trooper در آن قرار داده یک جامپ FTL انجام میده، همان طور که در تصویر هم FTL Destination را میبینید (FTL که اساس آن Mass Effect است به Mass Relay احتیاج دارد که البته در این صحنه اثری از Mass Relay دیده نمیشود. شاید بتوان گفت که سفینه مستقیما از تکنولوژی Relayها بهره می برد که یعنی به نوعی سفینه یک Relay متحرک است. و شاید با این تفسیر بتوان گفت که چگونه بشر خودشو تونسته به Andromeda برسونه. با این که همچنان چیزی مشخص نیست) [0:45 و 0:49 و 0:55]



9- اسلحه ای که شخصیت ما در دست داره از خانواده (Carnifex (M 6- Carnifex می باشد که در تریلوژی آن را دیدیم. [1:03]





10- هلمت به نظر میاد چیزی میان دو هلمت Capatictor and Kestrel در تریلوژی باشد با قسمت فوقانی کاملا یک دست.

KestrelHelmet.png
ME2_Capacitor_Helmet.PNG


11- Chargeـه Mako به سمت پایین تپه. Mako نشان داده شده M-40 می باشد (Mako اورجینال M-35 نام داشت) [1:13]



12- صدای مخصوص نژاد جدید بازی؟ [1:19]

13- تعدادی برج در این صحنه از شن ها سر در اوردن که شباهت نسبی به ساختار و طراحی برج های نژاد Prothean در DLC From Ashes در ME 3 دارند. [1:26]




640px-Eden_prime_dig_site.png


14- دو شخصیت در کنار N7 Trooper هستند. یک Krogan و همچین یک Human زن (تهیه کننده بازی مورد دوم را در توییتر تایید کرد - Mike Gamble)، این دو به نظر میرسه Drack و Cora باشند که از طریق نظر سنجی لیک شده چندی پیش به آن ها اشاره شده بود. باید اشاره کرد که این کرکتر زن در حال حمل یک شات گان می باشد. شاید بتوان گفت که وی از کلاس Vanguard می باشد (Vanguardها سلاح اصلیشان شات گان می باشند). همچنین به نظر می آید که وی هلمت N7 Breather Helmet (که بخش کوچیکی از صورت آن قابل شناسایی میشود) را به سر دارد که در این صورت انسان بودن آن و همچین شاید N7 بودن آن مشخص شود. [1:27]





N7 Breather Helmet :

N7Breather.png


10- شیلد در این صحنه شکسته می شود. [1:28]



11- در این صحنه دشمنان بازی رو می بینیم که البته تشخیص آن ها سخت است. چیزی را که میشه به آسانی تشخیص داد پاهای آن ها می باشد که مانند بعضی از نژادهای بازی مثل Turianها خم شده و برعکس حرکت میکند. چیز دیگه ای مشخص نیست. همچین نور ایجاد شده در سیستم Rocket-Jump شخصیتمان رو میبینید و همچین در این صحنه Omni Blade در حالت فعال قرار داره. شاید به این نوعی یکی از حرکات سیستم Mele بازی باشد. [1:30]


N7 Day سال 2015

تصاویر :



توضیحات :

به روز میشود ....
 
آخرین ویرایش:

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
اینکه مولتی در تعامل با داستان باشه (نه اینکه دخالت کنه) خیلی خوبه.. مثلا میگم توی مرحله اصلی ما قهرمان داستانیم و داریم یک جا رو میگیریم توی مولتی نقش سرباز‌های اون کنار رو داریم و داریم کمک میکنم:d

-----

الان داشتم توضیحات Mako رو می‌خوندم خیلی حس وسایل نقلیه توی بازیی مثل Just Cause رو بهم داد:| یعنی اینکه وسط بازی میتونه دراپش کنی بری جلو دوباره پیاده شی :d میدونم این جوری نمیشه ولی حس رو القا می‌کنه:|
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
وای خدا این پست من تازه دیدم اصلا دگرگون شدم یه mass effect دیگه ایولا زیاد فروم نمیام شانسی باز کردم این پست دیدم.حتما هم برای ps4 یا x1 میاد دیگه درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

PS4/XBone/PC


اینکه مولتی در تعامل با داستان باشه (نه اینکه دخالت کنه) خیلی خوبه.. مثلا میگم توی مرحله اصلی ما قهرمان داستانیم و داریم یک جا رو میگیریم توی مولتی نقش سرباز‌های اون کنار رو داریم و داریم کمک میکنم:d

-----

الان داشتم توضیحات Mako رو می‌خوندم خیلی حس وسایل نقلیه توی بازیی مثل Just Cause رو بهم داد:| یعنی اینکه وسط بازی میتونه دراپش کنی بری جلو دوباره پیاده شی :d میدونم این جوری نمیشه ولی حس رو القا می‌کنه:|

نگرفتم چی شد. /:) :d دراپش کنی بعد پیاده شی؟ :| :d (سوار شی؟ /:) :d)

به نظرم یه کاری کنند مثلا... باهاش بری، بعد یه جایی ازش پیاده شی، نورماندی رو خبر کنی بیاد میکو رو جمع کنه :d، بعد پیاده ماموریت رو پیاده انجام میدی تا میرسی یه جایی که میکو رو نیاز داری دوباره خبر میکنی نورماندی بیاد بندازش رو سرت. :d
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,156
نام
Ehsan
من با مولتی هیچ مشکلی ندارم؛ به شرطی که کاملاً جدا از داستان و سینگل باشه.

مس افکت اول شخص هم ایده‌ی به شدت مزخرفی ‍ه :| :D
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
PS4/XBone/PC




نگرفتم چی شد. /:) :d دراپش کنی بعد پیاده شی؟ :| :d (سوار شی؟ /:) :d)

به نظرم یه کاری کنند مثلا... باهاش بری، بعد یه جایی ازش پیاده شی، نورماندی رو خبر کنی بیاد میکو رو جمع کنه :d، بعد پیاده ماموریت رو پیاده انجام میدی تا میرسی یه جایی که میکو رو نیاز داری دوباره خبر میکنی نورماندی بیاد بندازش رو سرت. :d
دقیقا منظورم همینه:d مثلا شما می‌بینی آبجکت دوره ماکو رو میندازی میپری پشتش میری اونجا بعد پیاده میری، اینجوری:d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
بعد از اینکه لباس های جدید تیم مونترال و لوگوی جدید رو دیدم، فکر کردم روی اینکه عبارت های لوگو چه مفهومی می تونه داشته باشه.
از طرفی مطمئنا بودم Ark رو یه جایی شنیدم... با یه ذره سرچ توی مغزم (!) بالاخره یادم اومد:




*
یه محاوره از "رابی سیمون بارجوچائی" که توی کتاب زوهر از مهم ترین کتب ادبیاتی کابالا اومده.
محاوره بین یک زمینی و موجودی که بر زمین فرود آمده انجام شده است :
آواره ای که از یک حادثه در زمین جان سالم به در برده است با شخصی به نام "رابی‌یوسی" همراه می شود که ناگهان به بیگانه ای بر می خورد که دفعتا از شکاف یک سنگ بیرون می آید.
یوسی از غریبه می پرسد که از کجا آمده است. او جواب می دهد:
" من ساکن آرک هستم."
رابی که تعجب کرده [دوباره] می پرسد:
"مقصودت این است که در آرک موجوداتی زندگی می کنند؟"
بیگانه جواب می دهد:
"بلی، وقتی شما را دیدم که می آیید، از سوراخ بیرون آمدم تا اسم دنیایی را که بر آن فرود آمده ام بپرسم."
او گفت که فصول دنیای "او" با دنیای "آنها" متفاوت است. به طوری که دانه ها و خرمن ها چندین سال طول می کشند تا تجدید شوند و همچنین گفت که ساکنان "آرک" تمام دنیاها را دیده و با تمام زبان ها آشنایی دارند.
[جالب است بدانید] "کابالا" به هفت دنیای مختلف اشاره می کند ولی همچنین می گوید که فقط آرک نمایندگانی به زمین فرستاده است.
-نوشته ی بالا -از* تا انتها- مستقیم از ترجمه ی کتاب Chariosts of Gosds منتقل شده.[SUP][SUB]1[/SUB][/SUP]

بعضا اگر کنکجاو باشیم می بینیم بعضی از ایده های Sci-Fi بر اساس نظریه های علمی و بعضی بر اساس افسانه های تاریخی شکل می گیره. شاید شاید این عبارت Ark.con و ترکیبش با Pathfinder Initiative توی شماره ی جدید به گروهی برگرده که شخصیت ما توی اون حضور داره و مثلا به دنبال دنیایی/سرزمینی یا بهتر بگم کهکشانی به اسم Ark می گردیم!
_________________
1. کتاب Chariosts of Gods از Erik Van Daniken

پی نوشت:
الف. هیچ دلیلی برای درست بودن این ایده وجود نداره!
ب. من هیچ نظری در مورد کتاب ها و محتواشون ندارم.
ج. اگر اسم کابالا آورده شده صرفا به دلیل وجودش توی متن کتاب بوده.
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
@john 117

به این میگن فن خَرَکی... :d

میگم میلاد این کتاب انگلیسی نداره؟ لینک...


یه تئوری مسخره دیگه هم هست که موقع حمله ریپرها Council یه کشتی گنده درست میکنه (ARK) و میفرسته به کهشکان دیگه (مثل کشتی نوح) برای ساکن شدن تو یه جای جدید... و داستان بازی اونجا اتفاق میفته. که البته زیاد ربطی به لوگو اینا نداره اینی که گفتم و همینطوری صرفا جهت اطلاع بود. :d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
میگم میلاد این کتاب انگلیسی نداره؟ لینک...
شوخی می کنی بهروز؟ می خوای بشینی 150صفحه انگلیسی بخونی؟ 8-|:d
همین دوبله ـش(!) رو گیر بیار، ارابه ی خدایان بشین همون رو بخون... اگر برای چیز دیگه می خوای، لینک هم یه سرچ کوچیک توی نت بزنی گیر می یاد خیلی کتاب معروفی ـه.
یه تئوری مسخره دیگه هم هست که موقع حمله ریپرها Council یه کشتی گنده درست میکنه (ARK) و میفرسته به کهشکان دیگه (مثل کشتی نوح) برای ساکن شدن تو یه جای جدید... و داستان بازی اونجا اتفاق میفته. که البته زیاد ربطی به لوگو اینا نداره اینی که گفتم و همینطوری صرفا جهت اطلاع بود.
عجب تئوری ای! :d ولی یه نظریه ی شاید علمی هست که البته تا حدودی هم به تاریخ وابسته هستش که میگه یه گروه آلین (یا هر چیزی که اسمش رو بذاریم) توی زمین زندگی می کنن. :|
خیلی خیلی دوست داشتم Mass Effect بعدی یه بخشی ـیش به این موضوع ربط داشت... :(
 
آخرین ویرایش:

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
@john 117

نه باو. 8-| :d فقط خواستم ببینم در مورد ARK چی نوشته. :d

اما کلا یه چیزی که اینجا هست ARKCON چون نقطه بین هر حرفش هست باید مخفف چیزی باشه. سازمان فلان فلان توسعه تحقیقات و فلان فلان :d و البته همزمان میتونه معنی دیگه ای هم داشته باشه و رفرنس باشه.

--


داستان هرچی باشه فقط میخوام تمش (اصل داستان) یه چیزی مرموز و اسرارآمیز و نفهفته و خمار کننده که موی آدم رو سیخ کنه و آدمو به فکر فرو ببره، باشه. :d


----------

........

اوهوم... :| مقاله 2000 صفحه ای در مورد بازی مینویسه اما اینجا میاد فقط لایک میکنه میره، :| :d بیا یه نظر بده! :| :d داستان میخوای یه جوری باشه؟ دنباله یا پیش درآمد؟ شخصیت اصلی تنها انسان باشه یا ...؟ پیشنهادات؟ آرزوجات؟ /:) :d
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
اوهوم... :| مقاله 2000 صفحه ای در مورد بازی مینویسه اما اینجا میاد فقط لایک میکنه میره، :| :d بیا یه نظر بده! :| :d داستان میخوای یه جوری باشه؟ دنباله یا پیش درآمد؟ شخصیت اصلی تنها انسان باشه یا ...؟ پیشنهادات؟ آرزوجات؟ /:) :d
من هنوز از نحوه معرفی بازی شاکی هستم و فعلاً تحریمش کردم! :| یعنی چی که میان یه مشت ویدئوی طراحی مرحله و چیزهای فرعی نشون میدن و حتی اسم بازی رو نمیدونیم؟! :|
پیش درآمد که خیلی مخالفم! :D دوست دارم دنباله باشه، ولی یه دنباله کاملاً بی ارتباط با تریلوژی قبلی. یعنی همه کاراکترها جدید باشن و اگه کاراکتری هم از قبل هست، حالت NPC و اینا داشته باشه. کلاً ترجیح میدم داستان رو ببرن به سمت ماجراهای کاملاً جدید و خبری از Shepard هم نباشه. :D شخصیت اصلی هم به نظرم اگه انسان باشه بهتره. ترجیح میدم یه نژاد برای کاراکتر اصلی قابل انتخاب باشه، ولی با تمرکز بیشتر. از اون طرف فضاسازی بازی برگرده به سمت نسخه اول، یعنی اون گردش های جالب توسط Mako توی سیارات مختلف، البته با وسعت و جزییات خیلی بیشتر. هر سیاره کلی مأموریت فرعی و اصلی داشته باشه با تنوع بالا.
ایشالا به زودی یه لیست کامل از خواسته هام میذارم. :D
 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
نظرتون درباره‌ی Remaster بازی‌های نسل قبل چیه؟:d به نظرم اگر بتونن یک سری تغییرات مثبت بدن و عرضه بی مشکل کنن خیلی خوب میشه:d
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
نظرتون درباره‌ی Remaster بازی‌های نسل قبل چیه؟:d به نظرم اگر بتونن یک سری تغییرات مثبت بدن و عرضه بی مشکل کنن خیلی خوب میشه:d

به شرطی که ME 4 رو به خاطرش یک سال نندازن عقب. :d یه AA خرکی و 60 فریم و تمام DLC ها (یعنی تمامِ تمامشون حتی اون چرت و پرت هاش مثل Gensis :d) و همین دیگه. :d به بقیه چیزاش دست نزنن. :d

- - -ویرایش - - -

اظهار نظر Chris Wynn در مورد بخش آنلاین بازی:

55r5_untitl_ed.png


side quest های horrorـی ME 1 منو رد کنید بیاد.

وارد یه ایستگاه متروکه میشی میبینی همه یا Husk شدن یا اصلا هیشکی اونجا نیست. یه اتقاق مرموزی افتاده و یه آهنگ تهی مانند هم داره پخش میشه. منو همونجا بکشید تا بتونم خوشحال از این دنیا برم. :d
 

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
دو سال پیش BioWare و CGhub یه مسابقه ی 3D art بر اساس یونیورس Dragon Age و Mass Effect بر گذار کردن.
ارت های خفنی خلق شد. اما رتبه ی سوم وابسته به یونیورس Mass Effect منو جذب کرد.
مراحل خلق ارت:

ارت های بالا مراحل خلق یه Race جدید توسط Daniel Orive رو نشون میده به اسم Oravores.
توضیحات ـش درباره ی نژاد و بعد هم تصویر نهایی که رتبه ی سوم رو کسب کرد:
I choose mass effect universe, and i want to make an ancient race called Oravores.
This race is ancient in the Mass Effect universe. this race comes from the sea but evolution taught them to live out of the sea.
Ancient times the oravores entered the war with the asari (TRUE) but the oravores were not very successful and were gradually dying.
But as of today in the race of asari see much influence of the oravores, maybe in the midst of war also arose love.
Looks like a squid ,are a race very wild and very fast.


oymv_mass-effect-4-release-date_%28copy%29.jpg





برای دیدن بقیه ی آرت ها هم به منبع مراجعه کنید.
[Source]
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر