مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
الان یکی از نظرات توی Gaf رو خوندم به نظرم احتمال اینکه اون باشه بیشتر از DMC5 ـه :D
Naruto Vs Capcom

هم میتونه به پروژه مخصوص بخاطر پایان مانگای ناروتو باشه، هم اینکه CC2 گفته بود یه پروژه خاص برای آخر سال دارن که تا الان چیزی ازشون نشنیدم. کپکام هم که گفته بود غیر منتظره است و از طرفی قراره توی Jump Festa هم معرفی بشه که یه جورایی بیشتر جایی برای معرفی بازی های انیمه ای و ژاپنی پسنده. (تا DMC که بیشتر هواداراش غربی اند)

حالا شاید بازی CC2 یه چیزی غیر از ناروتو باشه :-/ :D

کپکام گفته یه چیزی معرفی می کنن که "even turn head overseas". یعنی حتی نظر غربی ها رو هم جذب میکنه :D پس چیزی که معرفی می کنن هم ژاپنی پسنده هم میتونه نظر غربی ها رو جلب کنه :D

پ.ن: بنده تا پای جان از هایپ DMC5 دفاع خواهم کرد :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
... :d

aptzx6irb7xtrqaid66b.jpg

ولی من همچنان به این حرکت مشکوکم ... واقعا نمیتونم دلیل این کارشون رو متوجه شدم ... اخه واقعا احمقانه است در حالی که خودشون هم میدونن بیان با همچین حرکتی کنفرانسشون رو خراب کنن.

بهترین سوپرایز کنفرانس هم سالانه شدن psx .
 

danial939

کاربر سایت
Nov 16, 2014
63
نام
دانیال
این همه بیدار موندیم برای secret mystery game با این اسم دهن پر کنش اومدن گیم پلی shovel knight نشون میدن...کلا این مراسم جز u4 و until dawn برای من ضد حال خالص بود(نظر شخصی)
 

KAPOW

کاربر سایت
Dec 3, 2014
38
خیال پردازی نکنید واسه Portal
Valve یکی از بزرگترین پشتیبانان PC هست ، هیچ وقت نمیاد کانتنت انحصاری برای کنسول بزنه ، حالا هر کنسولی
چه بسا کسایی که نسخه PC بازی هاش رو دارن همیشه سود می کنن ، نمونش DLC هایی هست که برای Portal2 نسخه PC داده و روی کنسول خبری ازشون نیست
Portal عنوانی نیست که بخواد اینجوری معرفی بشه ;)
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
حالا شاید بازی CC2 یه چیزی غیر از ناروتو باشه :-/ :D

کپکام گفته یه چیزی معرفی می کنن که "even turn head overseas". یعنی حتی نظر غربی ها رو هم جذب میکنه :D پس چیزی که معرفی می کنن هم ژاپنی پسنده هم میتونه نظر غربی ها رو جلب کنه :D

پ.ن: بنده تا پای جان از هایپ DMC5 دفاع خواهم کرد :D

امیدوارم :D چند وقت پیش بحثش بود که شاید بازیشون hack. باشه :D

البته مرتضی این رو Jun Takeuchi گفته بودا، نه کوبایاشی :D به نظرم اون "even turn head overseas" همین SF V بود که دیدیم و ارتباطی به حرفای کوبایاشی و Jump Festa نداره :D مطمئنا چیزی که قراره توی یه مراسم کاملا ژاپنی معرفی بشه مرکزش روی ژاپنه نه غرب و خب DMC جز این دسته قرار نمیگیره. کلا به نظرم بازی هایی مثل Resident Evil یا Devil May Cry بزرگتر از این هستند که بخوان توی JF معرفی بشن :D

پ.ن: Don't do this to yourself man :(:d

اگر قرار باشه هرسال فقط گیم پلی بازیهایی که صد سال قبل معرفی کردن رو نشون بدن، آره اصلا مهم نیستش.

پس ترجیه میدی بجاش هر سال 10 تا TLG و Agent معرفی کنند؟ :-/

عذر خواهی میکنم از هوادارای TLG، هدفم ترول نیست فقط مثال بهتری پیدا نکردم.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
اگر قرار باشه هرسال فقط گیم پلی بازیهایی که صد سال قبل معرفی کردن رو نشون بدن، آره اصلا مهم نیستش.

دوست عزیز چرا انقدر منفی بافی میکنی ... سونی اگه هر از گاهی خودش این مراسم ها رو راه نمی انداخت ... باید 6 ماه دیگه صبر میکردی تا تازه چیزی که دیروز از انچارتد 4 دیدی رو میدیدی

مراسم از همون اولم قرار نبود اتفاق محیر العقولی توش بیفته ... ازهمون اول هم قرار بود یه اونت برای تولد بیست سالگی و گرد همایی گمیر ها و بازیسازها باشه.... !!! دیگه نمیدونم گیم پلی انچارتد و معرفی gow جدید و معرفی استریت فایتر و انحصاری شدنش ... و تاریخ خوردن پرسونا و بالاخره اومدن یاکوزا برای غرب دیگه نمیدونم یه مراسم برای رضایت مخاطب هاش باید چی کار میکرد ... تازه اینها مسائل خیلی درشت و مورد توجه مراسم بود ... باقی مسائل بماند ...

به هر حال بهترین event امسال بدون شک tgs بود ... رویایی بود
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,573
نام
mohammad
از الان تکلیفمون روشن شد جشن و ... یه چیزه کاملا انحرافی هستش و هدف اصلی سونی فقط جنبه تبلیغاتی داره و یه جورایی می خواد فروش چند ماه اول سال میلادی بعد رو برای خودش تضمین کنه (ما به فکر ریشه و مرور خاطرات ps هستیم .سونی از اونطرف میگه گور بابای ریشه و مرور خاطرات:D) من نمی گم چیزه بدی هستشا! اصلا خیلی هم عالیه و می تونیم کلی تریلر جدید از عناوین اینده ببینیم و درباره ی اونا بحث کنیم ولی نباید از سال بعد منتظر سورپرایز باشیم و هیچوقت همچین مراسمی به E3 یا GC نمیرسه یا حتی TGS(که برا من بعضی از سال ها حتی بهتر از اون دوتا مراسم بوده:D)
به خدا انتظار زیادی نداشتیم که فقط فقط فقط یکی از بازی های این همه استدیو نظیر و گوریا و مدیا و... رو نشون میدادن برا ما بس بود (به سونی هم قول می دادیم از سال بعد به جای دو ماه سه ماه قبل از مراسم هایپ راه بندازیم:D)
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,995
نام
آریا
یکی از کاربرهای Neogaf توضیحات جالبی داده در مورد بازی های مختلفی که توی PS Experience تجربه کرده. البته من که کاربرهای اونجا رو فقط از روی اواتار میشناسم و نمیدونم کدوم هاشون درست حسابی تر هستن، ولی این viveks86 فکر کنم بچه خوبی باشه! :D به صورت مختصر و مفید بعضی بخش ها رو ترجمه میکنم.
کلاً اونجا خیلی شلوغ بوده و برای هر چیزی صف وجود داشته. صف برای تجربه بازی ها، صف برای Morpheus، صف برای گرفتن چیزهای مختلف، صف برای خوراکی، ورود به سالن، دستشویی مردونه و ... فقط دستشویی زنونه صف نداشته، چون فقط 10،15% از حاضرین خانوم بودن. :D موضوعی که البته خود طرف هم گفته تعجب کرده و انتظار داشته خانوم ها از این هم کمتر باشن.
طرف 6:30 صبح از خواب بلند شده که بهش جای خوبی توی مراسم برسه، ولی وقتی اونجا رسیده دو تا صف دیده که 300،400 نفر توی اون ها منتظر ورود به سالن بودن. در مورد خود کنفرانس زیاد صحبت نکرده به جز یه سری بخش ها. دموی Uncharted 4 رو فک برانداز توصیف کرده و گفته که ملت که اونجا نشسته بودن، از اول تا آخر ویدئو نفسشون بند اومده بوده و تشویق میکردن و ... جلوه های بصری، گسترده تر شدن محیط و ترکیب اکشن ها و انیمیشن ها و بخش های مخفی کاری و طناب و ... همگی لذت زیادی برای تماشا کردن داشتن. البته بازی به خوبی تریلر اولیه نیست، مخصوصاً موهای Nathan. و همین طور 30fps هست که باید دید این قضیه فقط به خاطر ابتدایی بودن نسخه نمایشی هست یا کلاً بازی رو 30fps طراحی میکنن.
یه سری صحبت های دیگه هم در مورد کنفرانس کرده که زیاد مهم نیست. در مجموع گفته کنفرانس خوبی بوده و پشت سر هم بازی نشون دادن و اینا. هرچند انتظار برای دیدن عناوین عظیم First Party همچنان برقراره، ولی برای کسی مثل من (کاربر Neogaf) که عاشق بازی های مستقل هست، کنفرانس خیلی خوبی بوده.
بعد از تموم شدن کنفرانس، برعکس ماها که اینجا نشستیم و در موردش حرف میزنیم و تخمه میشکنیم، ایشون و بقیه به سمت بازی کردن با بازی های مختلف پیش رفتن. :D نوشته که صف های بازی ها به شدت شلوغ بوده و باید برنامه ریزی میکرده که از کجا شروع کنه که بتونه همه رو تجربه کنه. اولش میخواسته برای یکی از دوستاش یک عدد PS4 Anniversary Edition بگیره که خب... :D وقتی رسیده اونجا متوجه شده که فقط 100تا برای فروش گذاشتن که بخشی هم به VIP و افراد خاص میرسیده و برای بقیه هم باید ساعت ها توی صف می ایستادن، به عبارت دقیق تر از 3 نصف شب! :D

Tearaway
غرفه بازی کاملاً پر شده بوده، ولی ایشون شانس آورده و وقتی رسیده اونجا یه نفر خارج شده و اینم سریع رفته داخل. بازی به شدت زیبا هست با گرافی تر و تمیز و جزییات بالا و 60fps، البته طرف Vita نداره که بدونه چقدر با اون نسخه متفاوته. به نظر میرسه مکانیزم های بازی از ابتدا بر اساس کنترلر PS4 طراحی شدن و به خوبی ازش استفاده میکنن.

The Witness
غرفه زیبایی داشته و شلوغ ترین صف رو بین بازی های مستقل به خودش اختصاص داده. فقط 4 تا کنسول اونجا بوده و هر کسی هم به کل بازی دسترسی داشته!! یعنی ملت میتونستن بشینن ساعت ها بازی کنن و برای همین خیلی شلوغ شده بوده. کلی صبر کرده و در نهایت نوبتش نشده و البته Jonathan Blow سازنده بازی هم اومده گفته build جدید تا بعد از ظهر از راه میرسه که یه سری مشکلات این نسخه رو نداره. پس طرف هم از غرفه خارج شده. :D

Klaus
یه غرفه کوچولو و جمع و جور برای این بازی بوده. بازی ای که از نظر بصری حالت جالب و خاصی داره و برای طرف یادآور Stealth Bastard و Escape Plan بوده. .

Until Dawn
انتظار نداشته صف خاصی برای این بازی ببینه، ولی ای دل غافل! :D اونجا هم صف های طویلی داشته. البته بعدش جلوتر رفته و دیده که یه سری سیستم خالی هست که میشه پشتش نشست. از یکی از سازنده های بازی پرسیده که جریان چیه؟ اونم گفته صف طولانی برای اتاقکی هست که توی یه فضای تاریک تجربه خفن تری از بازی ارائه میده! :D طرف هم پیش خودش گفته به درک! :D همین جا میشینم بازیم رو میکنم! بازی با یه سری سوالات شروع میشه که مثلاً شما بیشتر از جک جونورهای خزنده و چندشی میترسین یا از تاریکی؟ موضوعی که احتمالاً داستان بازی بر طبق اون ها تنظیم میشه. صداگذاری بازی عالی بوده و به خوبی حس ترس رو منتشر میکنه و اتمسفر خیلی خوبی هم داشته. گرافیک ترکیبی از بخش های خوب و بد بوده. مثلاً نورپردازی و صورت ها عالی بودن، ولی دندونه هایی در بعضی بخش ها مخصوصاً موها دیده میشه. مثل اینکه از انجین Killzone هم استفاده شده. گیم پلی نسبتاً خوب بوده و حال و هوای Heavy Rain رو داشته. خود بازی هم شبیه فیلم های ترسناک تینیجری با ترس های ناگهانی و قایم موشک بازی و اینا بوده. برخلاف نمایش کنفرانس، طرف دختره رو نجات داده. بازی به نظر طرف خیلی به درد دور همی و جمع های خودمونی میخوره که ملت کنار هم بشینن و برای سرنوشت کاراکترهای بدبخت تصمیم بگیرن. :D به خاطر حال و هوای بازی که شبیه فیلم های تینیجری هست، آدم زیاد برای کاراکترها احساس دلسوزی نمیکنه و میتونه حتی با بی رحمی اون ها رو به کشتن بده و حالش رو ببره! :D در مجموع به جز یه سری مشکلات تکنیکی، بازی نظرش رو جلب کرده.

بعد از این بازی ها دوباره تصمیم گرفته سراغ The Witness بره، ولی صف بازی به شدت بزرگتر از قبل شده بوده! :D بعدش اومده The Order: 1886 رو امتحان کرده که منهدم شده! :D بازی صف به شدت عظیمی داشته و طرف فقط 2 بار صف های مشابهی توی عمرش دیده که یه بار توی یه شهربازی بوده و یه بار هم توی معبد هندوها در هندوستان!! :D (و البته بانک های هندوستان!!!) طرف گفته که این بازی توی Neogaf به خاطر بازاریابی داغونش کوبونده میشه، ولی این صف ها نشون میده که ملت خیلی هم نسبت به The Order: 1886 کم توجه نیستن. از امتحان کردن بازی به خاطر صفی که داشته پشیمون میشه و میره سمت Bloodborne و ... نیازی به توضیح نیست که دوباره با صف های قشنگی روبرو میشه. :D

Mortal Kombat
خودش بازی رو تست نکرده، ولی خیلی نزدیک به صفحه نمایشی که بقیه داشتن بازی میکردن بوده. بازی به شدت زیبا هست و اولین Fightingـی هست که واقعاً حس بصری نسل جدید رو داره. مدل کاراکترها، نورپردازی، لوکیشن، افکت آب و ذرات و ... فوق العاده بوده. همچنین به نظر میرسه که کاملاً 60fps هست. هرچند در حد CGI اولیه نیست، ولی خیلی بهش نزدیکه. در ادامه هم از بخش های دیگه مثل طراحی کاراکترها و خشونت و Fatalityها و ... تعریف کرده.

Journey
این رو هم بازی نکرده و فقط تماشا کرده. بازی از نظر بصری بهتر از قبل شده و رنگ بندی های زنده تری داره. بسیار نرم و روون هست و نورپردازی هم پیشرفت زیادی داشته.

در این لحظه میخواسته سراغ غرفه دیگه ای بره و در کمال تعجب متوجه شده که بازی های No Man's Sky و Batman: Arkham Knight دموی قابل بازی ندارن!

Tomorrow Children
بازی به نظر طرف زیاد مناسب دموهای کوتاه نیست. بعد از یه سری صحبت ها از طرف سازنده های بازی، کار شروع شده و این هم نمیدونسته دقیقاً چه خبره! یه تبر برداشته و رفته توی غار شروع به حمالی و کندن دیوار کرده. :D بعدش طلا جمع کرده و داشته بی هدف برای خودش میچرخیده که یه سری هیولای پرنده از راه میرسن و روی شهر بمب میندازن. یه ضد هوایی پیدا کرده و رفته به سمتش که اینا رو بزنه، ولی بمب خورده توی سرش و خودش و ضد هوایی با همدیگه ترکیدن! :D بعدش دوباره بازی کرده و ... در مجموع بازی دلش رو به دست آورده، ولی باید بیشتر تجربه ـش کنه تا قشنگ بفهمه اوضاع از چه قرار هست و اینا. بازی از نظر بصری هم فوق العاده بوده و گرافیک و استیل هنری خیلی خاصی داشته.

Miegakure
قبل از اینکه خودش بازی کنه خیلی ازش خوشش اومده، ولی بعد از بازی کردن باهاش حال نکرده. بازی مثلاً یه Puzzle Platformer به صورت 4D (هان؟!) هست. پازل ها جالب و البته آسون هستن، ولی خود بازی از نظر بصری جالب نیست و یه حالت خامی داره. کنترل هم افتضاح هستن و به شدت شل و ول هستن، به شکلی که کنترل Sackboy توی LBP1 جلوی این بازی خیلی سفت و محکم به نظر میرسه! هرچند بازی ایده های جالبی داره، ولی باید خیلی روش کار بشه تا یه عنوان مناسب ازش دربیاد.

Gang Beasts
با تماشای بازی خیلی باهاش حال کرده و دوست داشته زودتر امتحانش کنه. ملت توی غرفه به شدت مشغول بازی کردن و توی سر و کله همدیگه زدن بودن، ولی همه گروه های خودشون رو تشکیل دادن و طرف تنها و غمزده به جایی نرسیده! :D

Project Cars
برای این بازی هم صف تشکیل شده بوده، ولی طرف چون زیاد اهل بازی های شبیه ساز نیست زیاد باهاش ور نرفته. نوشته که نتونستم از نظر گیم پلی و گرافیک خیلی تفاوتی بین این بازی و Gran Turismo 6 روی PS3 ببینم و بازی از نظر بصری در حد نسخه PC نبوده. اگه اهل این بازی هستین، بهتره که روی یه PC خفن تجربه ـش کنین تا کنسول.

Grim Fandango
طرف از قدیم الایام خاطرات زیادی با بازی داره که البته مربوط به بازی کردن خودش نمیشه! بلکه در زمان کودکی چیزهای زیادی ازش خونده و دوست داشته تجربه ـش کنه و بالاخره این کار رو با نسخه ریمیک انجام داده! به شدت باهاش حال کرده و از نوع روایت و شوخی ها خوشش اومده. اکثر بخش های بازی از قدیم هستن و مثلاً نسبت تصویر هم مثل قبل هست و 16:9 نیست. از اون طرف دندونه ها برطرف شدن و نورپردازی بهبود پیدا کرده و سایه ها و ... هم به خوبی اضافه شدن. بخش صوتی بازی تغییراتی داشته و کنترل ها هم برای کنسول ها بهینه سازی شدن و خیلی خوب عمل میکنن. در مجموع بازی از نظر بصری چیز خیلی خاصی نداره، ولی این Grim Fandango هست و کسی به خاطر گرافیکش بازی نمیکنه. به شدت باهاش حال کرده و به محض منتشر شدن بازی اون رو خواهد خرید!

بخش های بعدی رو در آینده ترجمه میکنم. :D
فقط یه مورد دیگه در مورد صف ها. یه نفر توی Neogaf نوشته که فکر نمیکردم انقدر آدم به این مراسم بیان و یه صف بیشتر 120 نفره فقط برای The Order: 1886 دیدم. طرف هم جواب داده که فقط 120 نفر؟! صبر کن و توضیحات بعدی رو بخون! :D
کلاً مثل اینکه استقبال خیلی خوب بوده و سونی هم که اعلام کرده سال های بعدی هم از این خبرها هست. اگه بتونن هر سال یه همچین مراسمی راه بندازن عالیه! حالا ما که 90% لذت رو نمیبریم و دسترسی نداریم، ولی همون کنفرانس و معرفی بازی های جدید و دیدن ویدئوهای بازی های قبلی و ... خیلی خوبه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر