آیا Activision قصد زنده کردن دوباره Sierra Games را دارد؟

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
02530683767383657966.png


ظاهرا Activision می‌خواهد Sierra Games، یکی از استدیو‌هایی که مسئول ساخت عناوینی واقعا خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی بوده است را دوباره زنده کند.

Sierra Entertainment یکی از آن کمپانی‌های افسانه‌ای دهه 90 است که انگار جایی در دهه گذشته و به دلیل ادغام‌های صورت گرفته در صنعت گیمینگ، متاسفانه از هم پاشیده شد.

این کمپانی عمدتا به خاطر سری "Quest" شهرت دارد، اما وظیفه انتشار عناوین کلاسیک و دوست‌داشتنی همچون Jack ،Crash Bandicoot ،Half-Life و Counter-Strike را نیز بر عهده داشته است.
بازی‌های ساخت خود این کمپانی به نحوی طراحی شده بودند که گاهی اوقات با ساعت‌ها بازی کردن، بازیکن به جایی می‌رسید که می‌فهمید واقعا خراب کرده است و دیگر هیچ کاری برای برنده شدن نمی‌تواند انجام دهد. بعضی‌ها از این قضیه خوششان می‌آمد و بعضی‌ها هم در عوض ترجیح می‌دادند عناوین ساخته شده توسط LucasArts را بازی کنند.

Sierra بالاخره توسط Vivendi خریده شد و Vivendi نیز مدتی بعد با Activision ادغام و تبدیل به Activision Blizzard شد. سپس، Sierra به سرنوشت طرفدارانش دچار شده و پس از چندین سال، یک تصمیم تجاری گرفت که پیروزی در آن غیرممکن بود. یا اینکه، حداقل این چیزی بود که به نظر می‌رسید.

پنج‌شنبه شب، ناگهان سایت Sierra بسته شده و با ورود به آن، به سایت Activision منتقل می‌شدید. دیگری خبری از Sierra نشد که نشد.

حال بعد از مدت‌ها، وبسایت رسمی Sierra به همراه یک لوگو از آن و تیزری که به منتشر شدن جزئیات بیشتر در نمایشگاه Gamescom 2014 اشاره می‌کند، به راه افتاده است.


آپدیت: شایعه شده که The Odd Gentlemen در حال کار بر روی نسخه جدیدی از سری ماجراجویی King’s Quest است.


مشاهده تیزر

منابع:
1
2
3
 
آخرین ویرایش:

ebibatboy

کاربر سایت
Nov 27, 2009
549
این NOLF رو من با اسم مامور مخفی کیت آرچر میشناختم از شرکت نوین پندار :d.یادش بخیر چقدر دوبله باحالی داشت.
Swat 3 رو هم داشتم تنها چیزی که ازش یادمه اینه که میرفتیم سمت یه در قفل،به یکی از یارا میگفتم بازش کنه بعد سرمو مینداختم پایین میرفتم جلو میمردم...یه فیلم هم نشون میداد که یه بمب تو فاضلاب ترکید.خیلی هم باگرافیک بود فیلمه:d
King quest هم که نگو...یه اشتباه میکردیم نامرد نمی گفت این آیتم رو نباید از دست میدادی میرفتیم جلو گیر میکردیم دور خودمون میچرخیدیم:d
 

XagroX

کاربر سایت
Dec 1, 2008
1,268
نام
عرفان
چه خاطره های شیرینی دارین شماها! منم عاشق سوات بودم با یه گرافیک ۵۲۰۰ خوف بازیش میکردم ایشالا زندش کنه مثل حضرت esse
 

Dlforshot

کاربر سایت
Aug 29, 2013
512
حدسیاتم درباره crash داره جفت و جور میشه همینطور که معلوم بود اکتی واسه کراش و بازی های قدیمیش برنامه داره
منتظر کراش نسل بعد باشید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر