نمایشگاه/رویداد Microsoft Gamescom 2014 Press Conference

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد

3ia9dqnj5w7ggiykubf9.jpg

خب مایکروسافت تاریخ کنفرانس GC رو اعلام کرد، 12 August ساعت 16:30 به وقت ایران :D
نمایش تریلرهای اختصاصی، اخبار و Announcement های جدید تایید شدن. بعد از چند سال اولین سال هست که کنفرانس مایکروسافت به صورت مستقیم بر روی Xbox و Xbox Live پخش میشه.
 
آخرین ویرایش:

Madison

کاربر سایت
Jul 16, 2012
776
نام
شهاب
مث که مدت زمان طولانی هم انحصاری نخواهد بود .
RYSE و Dead Rising که به یک سال نکشید . اینم بنظرم 3 ماه بیشتر انحصاری نمی مونه .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
خب یه خبر هم واسه X360، نسخه X360 بازی The Crew تایید شد، اینم صحبت یوبی سافت :D
The Crew is originally built for the new generation of consoles so when we made the decision to port it to the previous generation of consoles, we decided to focus solely on the platform closest to the new gen's technical infrastructure, which is the Xbox 360
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
qb گرافیکش خیلی خوب بود ولی یه مشکلی هست این وسط که با این حرکت که زمان ر نگه میداشت راحت میتونست همه ر بکش حتی این 2 تا گنده هایی که آخرش اومدن ر خیلی راحت میتونست بکشه بعد تازه یه حرکت دیگه هم بود که زما ر دور یارو نگه میداشت بعد تیر میزد بهش میخورد دیگه خیلی خیلی راحت میشه همه ر کشت حتی اگه این حرکت محدود باشه و زمانی طول بکشه که دوباره بشه استفاده کرد
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,539
نام
Mehrdad
یه چیزی که خیلی مشخصه اینه که مایکرو همیشه کنفرانس هاش جوریه که خیلی از اون طرفی ها به جای اینکه از کنفرانس خودشون لذت ببرن میان زود با این کنفرانس مقایسش می کنن :d دقیقا سره هر بازی ای که سونی نشون میده میان یه تیکه به ماها میندازن :d این نشون میده مایکرو چقدر خوب انجام داده کارش رو و طرفداراش رو کاملا راضی کرده. خدارو شکر مایکرو فن های واقعی حتی به خودشون اجازه ندادن یه کلمه بد در مورد سونی بگن :d
کل تاپیکتون بعد مراسم به جای صحبت راجع به بازی ها دارین به هم کیک و شیرنی میدید که بردید سونی شد 4.5 فلان بعد اینطوری کلاس هم میذارین؟:d زمان مشخص میکنه کی بهتر عمل کرده این حرف هایی که شما الان میزنید پارسال بعد از e3 هم خیلیا میزدن...
به شخصه با جفت کنفرانس ها حال کردم...
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
کل تاپیکتون بعد مراسم به جای صحبت راجع به بازی ها دارین به هم کیک و شیرنی میدید که بردید سونی شد 4.5 فلان بعد اینطوری کلاس هم میذارین؟:d زمان مشخص میکنه کی بهتر عمل کرده این حرف هایی که شما الان میزنید پارسال بعد از e3 هم خیلیا میزدن...
به شخصه با جفت کنفرانس ها حال کردم...
راجع به اون امتیاز 4.5 که فقط 5 تا کامنت تو این تاپیک ارسال شده (2 تاش رو خودم دادم :D) باور نمیکنی میتونی از صفحه 44 که اون امتیاز رو گذاشتن به اینور رو چک کنی :D
الآن فروبری میاد میگه بازی جدیدشون تو TGS معرفی میشه
مگه شک داری؟ :-/
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
qb گرافیکش خیلی خوب بود ولی یه مشکلی هست این وسط که با این حرکت که زمان ر نگه میداشت راحت میتونست همه ر بکش حتی این 2 تا گنده هایی که آخرش اومدن ر خیلی راحت میتونست بکشه بعد تازه یه حرکت دیگه هم بود که زما ر دور یارو نگه میداشت بعد تیر میزد بهش میخورد دیگه خیلی خیلی راحت میشه همه ر کشت حتی اگه این حرکت محدود باشه و زمانی طول بکشه که دوباره بشه استفاده کرد
بازی معلومه روی درجه سختی آسون بود که داشت بازی میشد و در ضمن به احتمال خیلی زیاد درجه سختی هر چی بالاتر بره او توانایی های مربوط به شخص مثل نگه داشتن زمان هم کمتر میتونه قابل استفاده باشه . بازی های رمدی تو درجه سختی و بالانس بودنشون هیچ وقت مشکلی نداشتن که بخواد این یکی داشته باشه هم مکس پین و هم آلن ویک درجه سختی خوبی داشتن و خیلی بالانس بودن .
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
QB رو بر عکس خیلی از دوستان من خیلی باهاش حال کردم. فوق العاده سینماتیک بود. نمیدونم دقت کرد کسی یا نه ولی دقیقا خیلی از المانای Max Payne رو میشد توش دید. از اون نگه داشتن زمان که من رو بدجور یاد Bullet Time معروف Max انداخت تا فورم کشته شدن آخرین دشمن هر ناحیه که درست مثل مکس پین اسلو موشن میشد. اتمسفر بازی هم تا حدودی ترکیبی از دو بازی Max Payne و Alan Wake بود. هم مثل مکس تو محیط شهری و نوآر اتفاق می افتاد و هم اون فضای مرموز الن رو تدائی میکرد. باس فایتش هم ( البته اگه واقعا باس فایت بود) دقیقا الد اسکول و یادآور باس فایتای کنسولای 16 بیتی بود. خلاصه همونجور که انتظار داشتم بازی خیلی خوبی از کار دراومده

- - -ویرایش - - -

بازی معلومه روی درجه سختی آسون بود که داشت بازی میشد و در ضمن به احتمال خیلی زیاد درجه سختی هر چی بالاتر بره او توانایی های مربوط به شخص مثل نگه داشتن زمان هم کمتر میتونه قابل استفاده باشه . بازی های رمدی تو درجه سختی و بالانس بودنشون هیچ وقت مشکلی نداشتن که بخواد این یکی داشته باشه هم مکس پین و هم آلن ویک درجه سختی خوبی داشتن و خیلی بالانس بودن .

من فکر میکنم مثل مکس پین برای استفاده از این قابلیت محدودیت وجود داشته باشه که حالا با پیشروی تو بازی بشه دوباره شارژش کرد یا توی سناریوی مورد علاقه من مثل بازیهای قدیمی مجور به جمع کردن Power-UPs باشی که اینجوری باشه من خیلی دوست دارم
 

amirsaman2

کاربر سایت
Feb 17, 2008
639
نام
سامان
نمایش QB خیلی امیدوار کننده بود ، اگه یه دلیل برای خرید Xone میخواستم ، QB اون دلیل رو بهم داد.
تاحالا Post Processing های این بازی رو تو هیچ بازی ای ندیده بودم .
باید اعتراف کرد سرمایه گذاری MS رو Remedy واقعا داره جواب میده ، برای من این بازی دومین انحصاری MS تو تاریخ کنسولهاشه که برام جالب بوده .
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,539
نام
Mehrdad
کلا این فاز نا امیدی از تریلر هارو درک نمیکنم:d کسی که تجربه بازی های کامپیوتری داشته باشه میدونه چالش اصلی بازی تو کل روند بازی باید به چشم بیاد نه تو یک گیم پلی 10 دقیقه ای... برای مثال هدف از تریلر qb صرفا اشنایی بازی باز با سیستم گیم پلی بازیه نه چیز دیگه ای نباید انتظار داشته باشیم تریلر در حد انجام دادن بازی هایپمون کنه... فکر کنید یه داستان عظیم به صورت چند اپیزود با همین سیستم گیم پلی چه قدر میتونه جداب باشه:x بازی اصلی کجا و تریلر کجا... البته صحبت رمدیه وگرنه اگر یوبی مونتریال بود که همین تریلر هم بهمون نمیدادند:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر