Curse of Naxxramas ماه اینده برای Hearthstone منتشر خواهد شد

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
Curse of Naxxramas ماه اینده برای Hearthstone منتشر خواهد شد [ بروز رسانی شد ]

بلیزارد اعلام کرد Expansion بازی استراتژی کارتی Hearthstone با نام Curse of Naxxramas ماه ژولای منتشر خواهد شد.

Curse_of_Naxxramas.jpg

بلیزارد در فروم خود اعلام کرد آن ها سخت مشغول کار بروی این Expansion قبل از منتشر شدن آن هستند و جزییات مربوط به قیمت بازی اول ژولای یعنی 3 روز دیگر مشخص خواهد شد.

کسانی که از بازیکن های World of Warcraft باشند حتما با نام Naxxramas آشنا هستند. در آنجا Kel'Thuzad رهبر بدکاران قرار دارند که بازیکن ها باید طی 5 هفته در سیاه چال های Naxxramas به ماجراجویی بپردازند.

در این Expansion 30 کارت جدید همراه با غول ها ( Boss ) جدیدی از جمله Maexxna, Loatheb و Patchwerk اضافه می شوند. هر غول دارای کارت و قدرت مخصوص به خود است. به عنوان مثال Mindpocalypse به هر بازیکن 2 کارت و 1 مانا می دهد و قدرت آن به اخرین کارت از سمت چپ 2 ضربه وارد می کند. همچنین با تمام کردن هر قسمت به شما 1 کارت Legendery داده خواهد شد.
jpg

با این حال، Curse of Naxxramas دارای زمین بازی منحصر به فرد بوده و برای هر 9 کلاس موجود دارای چالش مخصوص به خود است. بلیزارد بازی را سخت تر کرده تا شما را به چالش بکشد. همچنین به شما کارت مخصوص به کلاس خود نیز داده خواهد شد.
jpg

Curse of Naxxramas در یک دوره 5 هفته ای در دسترس قرار خواهد گرفت که هر هفته یک بخش ( Wing ) آن باز خواهد شد. هفته اول رایگان خواهد بود و تمام بازیکن ها می توانند آن را بازی کنند اما از هفته های بعد باید با استفاده از پول درون بازی یا پول واقعی خریداری کنید.

همچنین هر هفته با آمدن هر بخش، کارت های آن بخش در قسمت آرنا نیز قابل دسترس می شود حتی اگر از آن کارت ها در Deck خود استفاده نکرده باشید.
------------------------------------------------------
بروز رسانی: امروز بلیزارد قیمت این Expansion را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت هر بخش 6,99$ یا 700 گلد در بازی است. همچنین این بخش دارای حالت سخت ( Heroic Mode ) نیز هست که پس از شکست دادن تمام غول ها باز خواهد شد و شما با شکست دادن تمام غول ها در حالت سخت یک صفحه پشت کارت ( Card Back ) دریافت خواهید کرد.
3W0CWI3PIZQW1402597596281.jpg
http://www.eurogamer.net/articles/2014-06-27-hearthstone-curse-of-naxxramas-expansion-out-in-july
 
آخرین ویرایش:

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
فکر کنم تو ترجمه اشتباه کردید، این قسمت بازی فقط برای ۵ هفته نیست که در درسترس خواهد بود، تو ۵ هفته میاد و کلا به بازی اصافه میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر