Multi Platform Rainbow Six Siege

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
December 2015
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S

dpaz_980_tom_clancys_rainbow_six_siege_banner.jpg
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )


Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک اثر اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن، بازیکنان به رقابت سر اهداف مختلف (همچون Secure-bomb-hostage) می‌پردازند. در حالت کلی، سه مد که برابر با Casual, Ranked, Terrorist Hunt است، در این عنوان وجود دارد. در حالت «کژوال» بازیکنان به سادگی بدون دغدغه جا به جا شدن رنک خود به تجربه حالت‌های مختلف می‌انجامند اما تجربه اصلی بازی، مربوط به بخش Ranked Match می‌شود که پس از انجام 10 مچ رنک خود را دریافت کرده و قابلیت تغییر آن به واسطه بازی کردن به دست می‌آورید.
سیستم پشتیبانی از «سیج» به صورت سالانه بوده و هر سال شامل چهار فصلِ سه ماهه می‌شود. در آغار هر فصل به طور معمول 2 اپراتور و یک نقشه جدید، به همراه تعداد زیادی تغییرات به بازی وارد می‌شود. لاذم به ذکر است که برای خرید اپراتورها نیاز به خرید «سیزن پس» یا پرداخت پول واقعی ندارید و می‌توانید از طریق بازی کردن آن‌ها را به دست بیاورید.

136277

xdklwczod9h21.png


game modes.jpg


MAPS.png

وضعیت فعلی بازی: سال 5 فصل 1

OPERATION VOID EDGE

136278




سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

با تشکر از اسماعیل عزیز بابت همکاری در ساخت پست اول
 
آخرین ویرایش:

live is life

کاربر سایت
Apr 11, 2010
1,812
نام
leon
کلی گشتم تا یک گیم پلی که ندیده باشم یافتم اپلود کردم براتون:d


[video=aparat;Ibl0j]http://www.aparat.com/v/Ibl0j[/video]


لینک مستقیم اپارات که گذاشتم:)b-)

Rainbow Six Siege

خیلی حال میده بازیش یاد swat ميوفتم با دیدن این گیم پلی ها:x=((
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
id5t_https_2f_2fblogs-images.forbes.com_2ferikkain_2ffiles_2f2018_2f03_2frainbow-six-outbreak.jpg


Title: Tom Clancy's Rainbow Six Siege
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 1 December 2015
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Metascore: 78 PC
Official Website
Official Subreddit
System Requirements

Minimum:

Supported OS
Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor
Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
RAM
6GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 (DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM)
DVD ROM Drive
DVD-ROM Dual Layer
Sound
DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers
Hard Drive
30GB
Multiplayer
Broadband connection with 256kbps upstream or faster

Recommended:

Supported OS

Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions required)
Processor
Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
RAM
8GB
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX760 / GTX960) or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X)
DVD ROM Drive
DVD-ROM Dual Layer
Sound
DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers
Hard Drive
47GB
Multiplayer
Broadband connection with 512kbps upstream or faster

در انتهای کنفرانس E3 2014 بود که بار دیگر Ubisoft به صورت غافلگیر کننده ای پرده از عنوانی جدید از سری Rainbow Six برداشت. سال 2011 بود که Ubisoft از این سری بازی تحت عنوان Patriots معرفی کرد و نمایش آن بینندگان را تحت تاثیر زیادی قرار داد، اما از زمان معرفی دیگر خبر چندانی از آن عنوان منتشر نشد تا اینکه تایید شد پروژه ساخت آن لغو شده است و جای خود را به عنوان جدید Siege داده است، عنوانی که هسته اصلی آن را بخش Multiplayer تشکیل می دهد و در آن خبری از بخش داستانی به صورت خاص نیست. حتی با اینکه در نمایش E3 امسال با حضور بازیگر سینما Angela Basset و نمایش او در تریلری از بازی گمان آن میرفت که بازی دارای بخش داستانی کاملی باشد اما در نهایت این بخش مربوط شد به ماموریت هایی که خط داستانی خاصی را طی نمی کنند. در ادامه اطلاعات اصلی که تا به حال از بازی منتشر شده را می توانید بخوانید.

اطلاعات منتشر شده:

  • همانطور که در بالا اشاره شد، هسته اصلی بازی را بخش Multiplayer آن تشکیل می دهد. و بازی دارای بخش داستانی خاصی نمی باشد.
  • بخش تک نفره یا Single بازی شامل سری ماموریت هایی با عنوان Terrorist Hunt می باشد که خود شامل مد های مختلفی نیز می باشد (مثلا قرار گرفتن در نقش تروریست ها و یا کانتر تروریست ها). البته این بخش قابلیت بازی به همراه پلیر های دیگر را نیز دارد. قسمت دیگری که می توان به تجربه تک نفره آن پرداخت به نوعی بخش تمرینی بازی است که در آن می توانید با اسلحه و Operator های مختلف آشنا شوید و شیوه کار درست با آن ها را یاد بگیرید.
  • بخش Multiplayer بازی دارای مد های مختلفی هست که می توان به Rescue the Hostage ، Defuse the Bomb و ... اشاره کرد. بازی به صورت 5vs.5 در جریان هست، که بسیار یادآور بازی معروف در این سبک یعنی Counter Strike می باشد. اما وجه تمایز این بازی از CS گیم پلی تاکتیکال بازی است. جایی که استراتژی ها و همکاری های تیمی حرف اول را می زند، و استعداد های فردی در رتبه پایین تری نسبت به همکاری تیمی قرار می گیرد.
  • بازی در زمان عرضه 11 نقشه دارد و یوبیسافت گفته است که تمامی DLC هایی که بعد از عرضه بازی برای آن منتشر می شود به صورت رایگان در دسترس همه قرار می گیرد تا از چند دسته شدن بازیکن ها جلوگیری شود. همچنین سیستم Microtransaction در بازی وجود دارد اما تنها مختص موارد ظاهری و Booster Pack ها می باشد که تاثیری بر روی گیم پلی بازی نخواهند داشت.

در ادامه به مواردی که به عنوان آپدیت های بازی در سال 2016 در نظر گرفته شده اند می پردازیم:


  • یک تیم 80 نفره بعد از عرضه برای بالانس، گوش دادن به فیدبک ها، بهبود ها و سایر موارد روی بازی کار می کنن.
  • برای سال 2016 چهار تا آپدیت بزرگ در نظر گرفته شده که هر کدوم شامل 1 نقشه جدید، 2 Operator که هر کدوم قابلیت ها، گجت ها و سلاح اصلی و Secondary رو دارند.
  • در طول سال هم برای بازی مد های جدید، ایونت ها و قابلیت های ظاهری جدید عرضه می شه!
  • مپ ها و مد ها همزمان با عرضه برای همه در دسترس قرار می گیرند، اما Operator های جدید و اسکین تفنگ ها نیاز به باز شدن دارند. که می شه با واحد Renown که توسط بازی کردن به شما داده می شه یا R6 Credit که قابل خریدن با پول واقعی هستن به اون ها دسترسی پیدا کرد. یه سری اسکین های خاصی هم هست که فقط با R6 Credit قابل تهیه هستن. البته تاکید شده مواردی اینچنینی هیچ تاثیری روی گیم پلی بازی ندارند.
  • امتیاز بازی که همون Renown ها هستن رو بازی بر اساس کارهایی که انجام می دید به شما می ده، و به طور معمول با هر 1 ساعت بازی شما می تونید 1000 Renown دریافت کنید.
  • یه سری چلنج های روزانه هم برای بازی در نظر گرفته شده که با انجام اونا Renown بیشتری دریافت می کنید. مثلا کشتن یه تعداد معینی توی بازی توی یک روز.
  • اسکین تفنگ ها هم به 5 دسته تقسیم می شن، دسته اول تا سوم توسط بازی کردن و Renown قابل تهیه هستن، اسکین های 4 ام و پنجم فقط توسط R6 Credit .

rncvqi0u6mdraactvrc6.jpg

View attachment 75793
نام بازی: Rainbow 6 Siege
سازنده و ناشر: Ubisoft

سبک: FPS, Tactical Shooter
پلتفرم: PC, PS4, Xbox One
تاریخ عرضه: 1 دسامبر 2015 ( 10 آذر 1394 )

Rainbow 6 Siege یا به طور مختصر R6S، یک بازی اول‌شخص تاکتیکی تمام آنلاین است که در آن بازیکنان به رقابت با یک دیگر بر سر اهداف مختلف بازی می‌پردازند. این اهداف در بخش های مختلف بازی، یعنی بخش Casual, Ranked, Terrorist Hunt پخش شده اند که به توضیح هر کدام می‌پردازم.
همچنین بازی به طور کلی دارای آپدیت هایی است که تحت عنوان فصل از اونها یاد می‌شود. فصل ها حدودا هر 3 ماه یک بار عوض می‌شوند که با تغییر هرفصل، لیست جدیدی از باف و نرف ( قوی و ضعیف کردن ) برای اُپریتورهای فعلی بازی ایجاد می‌شود و همچنین به طور کاملا مجانی؛ نقشه و اُپریتورهای جدیدی به بازی اضافه می‌شود. این اُپریتورها رو می‌شه با استفاده از پولی که از طریق بازی کردن به دست می‌آورید ( پول درون بازی تحت عنوان Renown شناخته می‌شود ) خریداری بکنید.
در بخش Casual، همانطور که از اسم اون پیداست، بازیکنان به طور عادی و به دور از هر نوع استرس برای گرفتن " رنک یا مدال " به بازی و رقابت با یکدیگر میپردازند. مُد های این بخش به سه دسته Secure, Bomb, Hostage تقسم می‌شوند.

بخش Ranked نیز مشابه با بخش قبلی است با این تفاوت که بازیکنان اجازه خروج از بازی در میانه بازی را ندارند و در صورتی که این عمل را انجام بدهند به طور موقت از انجام بخش Ranked محروم ( Ban ) خواهند شد. همچنین با انجام دادن این بخش، بازیکنان یک مدال خاصی در کنار نام کاربری خود دریافت می‌کنند و میزان K/D - Win Loss ـشون هم به نسبت بازی که از خودشون نشون دادن بالا و پایین می‌شود.

در نهایت در بخش Terrorist Hunt، بازیکنان با یک بازی نسبتا متفاوت تر از 2 مورد فوق الذکر رو به رو خواهند شد. در این بخش افراد به جای مبارزاه با یک دیگر، با تروریست های موجود در نقشه ( که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند ) مبارزه خواهند کرد و هدف ماموریت را در کنار یکدیگر انجام خواهند داد.

به زبان ساده تر دو بخش اول حکم PvP و بخش آخر حکم PvE رو دارد.
View attachment 75794

رَنک های مختلف بازی، از Copper تا Diamond


اما مُدهای بازی به چه صورت است؟ ابتدا باید اشاره کرد که به طور کلی در مُدهای بازی ( به جز تروریست هانت ) بازی 10 بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد. 5 مهاجم و 5 مدافع که در بخش های ذیل به وظایف هر یک اشاره خواهد شد:

Secure Area: در این بخش بازیکنان مدافع باید از Biohazard Container دفاع بکنند، به این صورت که به مهاجمین اجازه ندهند در اتاقی که Biohazard قرار دارد وارد بشوند و ماموریت رو به پایان برسونن. این امر هم به این شکل صورت می‌گیره که اگه اتاق Biohazard خالی از افراد تیم مدافعین باشه و مهاجم درون اتاق مذکور قرار بگیره، بعد از چند ثانیه هدف به پایان می‌رسه و مهاجمین پیروز می‌شوند.

Bomb: دو بمب در دو اتاق مختلف قرار دارد. تیم مدافع باید مانع خنثی کردن هر یک از این دو بمب توسط مهاجمین بشود. بنابر این باید با استفاده از کار تیمی به محافظت از بمب ها بپردازد. در مقابل در صورتی که تیم مهاجم موفق به کارگذاشتن خنثی کننده بمب بشود، تیم مدافع یک فرصت کوتاه دارد تا محل دقیق آن را پیدا کرده و مانع از خنثی شدن بمب بشود.

Hostage: یک نفر گروگان نزد تیم مدافع قرار دارد که تیم مهاجم باید به نجات او برود. در صورتی که هر یک از دو تیم موجب کشته شدن گروگان بشود، خود تیمی که به گروگان آسیب رسانده بازنده دست خواهد بود.

نکته مهمی که وجود داره اینه که در تمامی مُد های ذکر شده، با کشتن تمامی بازیکنان یک تیم، تیم باقی مانده پیروز آن دور خواهد شد. البته درصورتی که در مُد بمب تیم مهاجم دیفیوزر رو کار گذاشته باشه حتی اگه همه اعضای تیمشون هم مرده باشن، اگه تا قبل اتمام زمان بازی مدافعین دیفیوزر رو خنثی نکننند بازی رو میبازن.

در مُدهای مختلف Terrorist Hunt نیز بازیکنان باید به کشتن موج های مختلف تروریست ها و یا خنثی کردن 2 بمب و امثال این کارها بپردازد. همچنین امکان تکی بازی کردن Terrorist Hunt نیز وجود دارد.

View attachment 97157
لیست اپراتورهای مختلف بازی (در تصویر بالا) که جلوتر به معرفی آنها می‌پردازم:

brx6_bc_r6s_ops.png

اپریتورهای SAS

Sledge: قابلیت اصلی این کلاس چکشش هست که میتونه دیوار های و در و پنجره چوبی رو بشکنه. همینطور میتونه در و پنجره کلاس Castle رو هم باز کنه.

Mute: قابلیت اصلیش دارا بودن Signal disrupter هست که هم میتونه Drone هارو jam کنه و هم جلوی نفوذ کلاستر فیوز رو بگیره.


Thatcher: با داشتن EMP GRENADE خیلی راحت میتونه وسیله های الکترونیکی (C4 و ... )دشمن رو از بین ببره.

Smoke: این کلاس هم 3 تا Gas grenade داره که به دشمن ها Damage وارد میکنه. خودش میتونه داخل Gas حرکت کنه و از جونش کم نشه.



اپریتورهای FBI SWAT

Thermite: بریچ مخصوص خودش به اسم Brimstonebc3 رو داره که میتونه دیوار های reinforced شده رو هم از بین ببره.


ASH: یک M120 داره که شبیه Grenade launcher هست و میتونه Breaching Round شلیک کنه. که تمام درها قابل انفجار هستن. دیوارها هم به جز دیوار های مقاوم شده.


Castle: یکی از بهترین کلاس های مدافعان حساب میشه چون میتونه در و پنجره های ضد گلوله بزاره (Armor panel).این هارو میشه با melee کردن هم نابود کرد ولی خیلی طول میکشه.


Pulse: این کلاس قابلیت اصلیش داشتن Heartbeat sensor هست که براحتی از پشت دیوار ها هم میتونه محل دشمن رو پیدا کنه. البته بدی هم که داره هروقت میخواد استفاده کنه داد میزنه و دشمت میفهمه.



اپریتورهای GIGN

Montagne: شیلد خیلی خوبی داره که با فعال کردنش کل بدن رو پوشش میده و پلیر های دیگه میتوونن پشت این کاراکتر وایسن و ازش به عنوان کاور استفاده کنند.

Twitch: دارای Shock drone هست که میتونه کنترلش کنه. و با استفاده از تیرهای برقی درونش میتونه جون دشمن یا ابزار آلات برقیشون رو بترکونه.

Doc: یک Stim pistol دراره که از راه دور میشه هم تیمی هارو Revive کرد.

Rook: یکی از بهترین کلاس هاست. برای هم تیمی ها ارمور میزاره که باعث میشه ارمورشون افزایش پیدا کنه و بیشتر توی مبارزات دووم بیارن.


اپریتورهای Spetsnaz

Glaz: روی اسلحه اش هر زمانی که بخواد میتونه Scope خاصی بزاره که برای فاصله های دور عالیه. حتی تنها کلاسیه که تیر هاش از شیشه های ضد گلوله مپ هواپیما رد میشه. همچنین روی اسکوپش یک عدد ترمال داره که دشمنا رو با رنگ زرد نشون میده.

Fuze: این هم Cluster charge داره که میتونه روی همه نوع در و پنجره بزاره و روی دیوار های مقاوم نشده هم همینطور.

Kapkan: این کلاس Laser trap داره که اون هارو روی در ها و پنجره میزاره و با رد شدن دشمن از روی اون ها منفجر میشه.

Tachanka: تاچانکا، ملقب به لُرد تاچانکا یک Mounted LMG داره و میتونه اونو هرجایی که امکانش باشه بزاره روی زمین. این LMG یه شیلد هم داره که به هیچ دردی نمیخوره و کلا لُرد از بزرگترین سوژه های سیجه.


اپریتورهای GSG9

IQ: این اپریتور یک R.E.D. Sensor داره که به واسطه اون هر وسیله الکترونیکی که درحال استفاده شدن باشه ( مثل C4, A.D.S, Drone, Camera, Heartbit Sensor و ... ) رو نشون میده و بازیکن می‌تونه خطرات احتمالی رو پیش بینی بکنه.


Blitz :این اپریتور یک شیلد متوسط داره که مجهز به Flash bang ـه که به واسطه اون خیلی راحت میشه دشمن رو به طور موقت کور کرد.

Bandit: پشت شیلد ها و روی سیم خاردار و پشت دیوار های مقاوم شده برق وصل میکنیم که کسی نتونی بزاره.

Jager: دستگاهی که داره خیلی راحت cluster charge یا flash bang رو خنثی میکنه و برای مدت محدودی دشمن نمیتونه چیزی پرت بکنه.

اپریتورهای JTF2

Buck: باک که دارای دو اسلحه قدرتمند هست، یک قابلیت ویژه هم داره که به واسطه اون یک شاتگان قدرتمند زیر اسلحه اش وصل میکنه که می‌تونه در و دیوار و هرچی که سر راهش بود رو سریع نابود کنه!


Frost: یکی از اُپریتورهای خوب مدافعین، با قابلیت تله گذاری. درصورتی که دشمن روی تله های اون بره، Down میشه و از این موقعیت اگه هوشمندانه استفاده بکنید هم میشه شخصی که روی تله رفته رو کشت هم یارایی که برای نجات فرد مذکور میان


اپریتورهای Navy Seals

Black Beard: این اپریتور می‌تونه دوتا شیلد شیشه ای کوچیک که روی سر اسلحه اش نصب می‌شود رو استفاده بکنه که تا 2 - 3 تا ضربه از جونش محافظت میکنه و بعد میشکنه.

Valkyrie: از ویژگی های این اپریتور، توانایی پرتاب کردن 3 تا دوربین در نقاط دلخواه است که به پیدا کردن دقیق جای دشمنا کمک میکنه، همچنین دیده شدن این دوربین توسط دشمنا کار خیلی سختیه چون دوربین کوچیک و مشکی رنگه و سخت دیده می‌شه.


اپریتورهای BOPE

Capitao: دارای یک CrossBow که توانایی شلیک 2 تیر آتشین و چند تیر بمب دودزا را دارد.

Caveira: این اپریتور می‌تونه با بالاترین سرعت بدون ایجاد هیچ نوع سر و صدایی در سراسر مپ حرکت کنه و موقعی که دشمنان را Down کرده، اونا رو بازجویی کنه تا جای سایر اعضای تیم مقابل برای چند ثانیه آشکار بشه.


اپریتورهای SAT

ECHO: اکو یک Drone داره که می‌تونه باعث ایجاد سر گیجه و مختل شدن دید شخصی که میخواد بشه، به این صورت که به شخص مذکور یه موج شلیک میکنه. Drone اکو تقریبا نامرئیه و روی سقف هم میتونه حرکت کنه.

HIBANA: هیبانا تقریبا شبیه ترمایته، با این تفاوت که میتونه تیرهاشو از راه دور شلیک کنه و برروی هر سطحی ( حتی سطوح Barricade شده ) حفره ایجاد بکنه.


اپریتورهای GEO

MIRA: میرا می‌تونه دوتا پنجره ضد گلوله که فقط از یک طرف اون میشه طرف مخالف رو دید روی دیوارها وصل کنه. همچنین روی این پنجره ها یک کپسول وجود داره که با شکستنش، پنجره باز می‌شود.



JACKAL: جکال می‌تونه ردپای کسایی که از یه نقطه رد شدن رو ببینه و اسکن کنه. درصورت اسکن شدن تا 3 بار آخرین نقطه ای که شخص اسکن شده در اون قرار داشته برای همه بازیکنان تیم مهاجم آشکار می‌شود.


اپراتور های SDU


Lesion: لیژن یک اپراتور دیفندر با قابلیت تله گذاری است. در طول بازی قابلیت اون با یه سیستم cool down خاص پُر میشه و بهش اجازه می دهد که درنهایت از 7 تله استفاده کند. تله های او نامرئی هستند ( احتمالا مشابه یوکای، Drone ـه echo ) و فقط iQ میتونه راحت ببینتشون. در صورتی که اتکر ها روی تله راه بروند ی تیغ سمی وارد پای آنها شده و به میزان 10HP از جونشون کم می کنه و تا زمانی که اون رو از پای خود در نیاورند نه دمیج دیدنشون تموم میشه نه می تونن تند حرکت کنند.

Ying: ینگ اپراتور اتکره. اون یک سیستم flash داره که هم میتونه مثل یک توپ روی زمین بندازتش و هم مثل کلاستر فیوز به پنجره و دیوارهای قابل شکستن بچسبونتش تا اتاق مورد نظرش رو فلش کنه. فلش های کلاستر ینگ نسبت به خودش بی اثر بوده و دید اون رو کور نخواهند کرد.

اپراتورهای GROM

Ela: اِلا اپراتور دیفندر ـه. قابلیت او هم گذاشتن تله های مین ماننده و درصورتی که دشمن در محدوده تله حرکت کنه
با انفجار تله دیدش مختل خواهد شد. همچنین اِلا زمانی که injure یا down میشه هم می تونه یدونه از این تله هارو مثل نارنجک سمت دشمن پرت کنه تا دید اون رو مختل کنه و برای هم تیمی های خود زمان بخره تا نجاتش بدهند. علاوه بر این اِلا برروی کُلتش sight هم داره که نکته جالبیه.

Zofia : زوفیا اپراتور اتکر فصل 3 هست. اون یه grenade launcher مثل اَش داره اما تفاوتش اینه که 3 تا تیر حمل میکنه که 2تا از اون تیرها مثل بمب های اِلا سرگیجه آور هستن و با برخورد به شخص، اون رو نمیکشن بلکه دیدش رو مختل میکنن.


اپراتورهای SMB:

Vigil : ویجیل که مخصوص رُمینگ و حرکت سریع توی مپ ـه جزو اخرین اپراتورهای دیفندر سال 2 به حساب می آید و قابلیت اون اینه که میتونه برای مدت زمان محدودی از دید Drone های دشمن پنهان باقی بمونه.


Dokkaebi : دوکابی هم آخرین اتکر سال 2 هست. قابلیت او هک کردن تلفن همراه دیفندرها هست که با این کار باعث میشه تلفن اون ها وارد حالت ویبره بشه و به این شکل جای دیفندرها برای اتکر ها لو بره، همچنین قابلیت هک کردن گوشی دیفندرهای مرده و دسترسی به دوربین های امنیتی درون مپ هم جزو ویژگی های این اپراتور به حساب می رود !


اپراتورهای CBRN :

Lion : لایِن که اولین اپراتور سال 3 هست، یک درون پرنده دارد که هر چند ثانیه یک بار میتونه با استفاده از اون جایگاه دیفندرهایی که توی نقشه حرکت میکنن رو به همه هم تیمی هاش نشون بده. البته این کار اون محدودیت زمانی و تعداد استفاده داره.

Finka : دیگر اپراتور اتکر این فصل فینکا هست که قابلیتش آدرنالین بوست هست. وقتی که فعالش میکنه، هم تیمی هاش اگه down شده باشن ریوایو میشن و اگه جونشون کم باشه برای مدت زمان محدودی جونشون زیاد میشه، همینطور با فعال کردن قابلیتش ریکویل اسلحه های اتکر ها برای مدت محدودی شدیدا کم میشه.


اپراتورهای G.I.S :


Maestro: مایسترو که جدیدترین دیفندر فصل 2 سال 3 هست، قابلیت های جالبی داره ! به طور مثال او دوتا دوربین Evil Eye با خودش حمل می کنه که می تونه اونها رو درست مثل ADS یگر به دیوار یا زمین وصل کنه و با کنترلشون از راه دور، به دشمن تیر بزنه ( تیرهاشم به صورت لیزر هستند و 5 دمیج بیشتر وارد نمیکنن ). درحالتی هم که شلیک نکنه، دوربین ضدگلوله هست اما اسلج با پتکش و تچر هم با EMP هاش میتونن این دوربینا رو به راحتی بترکونن.

ALIBI : اَلیبای هم دیفندر دوم این فصل هست. قابلیت اون؛ هولوگرام پریسما هست که کار این هولوگرام ها اینه که در نقطه ای که پرت می شوند، یک تصویر واقعی از الیبای ظاهر میکنن و با شلیک به اون تصویر محو میشه اما جای شلیک کننده برای تمام دیفندرها لو خواهد رفت. الیبای سه تا از اونا رو با خودش حمل میکنه و با پرتابشون در هر نقطه ای که بخواد میتونه دشمنان رو فریب بده. اپراتورای اتکری که میتونن متوجه هولوگرام ها بشن عبارتند از GLAZ و IQ و Thatcher. ( گلز چون از دوربین حرارتی استفاده میکنه، میتونه ببینه کدوم الیبای واقعیه و کدوم هولوگرام ).

اپراتورهای Urban Tactical Response Team :

Clash: اولین دیفندری که مشابه با Montagne یک سپر داره و با سپرش میتونه مثل توییچ به سمت دشمن برق شلیک بکنه ( هرچند که دمیج وارد شده از طریق این شلیک ها بسیار خفیف می‌‍باشد ) کلش درحین استفاده از شیلدش نمیتونه ضربه melee بزنه یا از اسلحش استفاده کنه و به محض equip کردن سلاحش، شیلدش به پشتش انتقال پیدا میکنه.

Maverick: و بلاخره یک Hard Breacher جدید به بازی اضافه شد. این اپراتور جدید با استفاده از مشعلش میتونه دیوار های فورتیفای شده، درها، سپرها و کلا هرچی که هست و نیست رو آتیش بزنه و از بین ببره. البته مشعل maverick مشابه با پتک اسلج یه میزان استفاده مشخصی داره که با تموم کردنش دیگه قادر به استفاده از اون نیستید.
بزرگترین مزیت maverick اینه که با استفاده از قابلیتش میتونید Murder Hole های فوق العاده ای روی دیوار ها خلق کنید تا دشمنا رو به صورت حرفه ای شکست بدید

اپراتورهای GIGR :

NOMAD: این اتکر وسیله ای شبیه Grenade Launcher اَش داره با این تفاوت که با شلیک کردنش هیچ آسیبی به شمن نمیرسونه، بلکه باعث میشه دشمن به سمت عقب پرتاب بشه و برای چند ثانیه نتونه شلیک بکنه. این اسلحه هم برای دشمنان کاربردیه هم روی هم تیمی هاتون اثر داره، پس هنگام استفاده ازش حسابی دقت کنید!

KAID: این دیفندر جدید بازی رو به طور کامل زیر و رو کرده. ابزار او کاربردی شبیه به باتری های بندیت داره با این تفاوت که مثل مین های اِلا میتونه روی سطوح مختلف بچسبونتشون و یک ویژگی خیلی بهتر هم داره. کاید میتونه به طور همزمان چند سطح رو تنها با استفاده از یکی از Rtila های خود برقی کنه و بازی را برای تیم مقابل به جهنم تبدیل کنه !




rcte_bc_r6s_maps.jpg


در زیر می توانید لیست تمامی نقشه های بازی را ملاحظه کنید رنگ‌های بنفش درحال حاضر از بازی حذف شده اند:​
BANK - Bartlett U. - Border - Chalet - Club House - Coastline - Consulate - Favella - Hereford - House - Kafe Dostoyevsky - Kanal - Oregon - Plane - SKY SCRRAPPER – Yacht-Theme Park-Tower-Villa-Fortress



وضعیت فعلی بازی: سال 3، فصل 3،

View attachment 92263
OPERATION GRIM SKY

ویژگی های جدیدی که به بازی اضافه خواهند شد:

  1. دو اپراتور مراکشی، Kaid و Nomad
  2. اسلحه های جدید AK-74M / ARX200 / AUG A3 / TCSG12 / .44 Mag Semi-Auto
  3. نقشه جدید با نام FORTRESS
  4. تغییرات جدید در منو های بازی
  5. باف شدن MUTE
  6. باف شدن CLASH
  7. باف شدن SMOKE
  8. نرف شدن LESION
  9. نرف شدن ZOFIA
  10. ایجاد تغییرات در سیستم پرتاب ابزار مخصوص ( مانند نارنجک ها و ... )
  11. اضافه شدن تنظیمات گرافیکی SSBC+ به نسخه کامپیوتر
  12. اضافه شدن Fortress به مُد رنک
  13. رفع شدن تعداد زیادی از باگ ها، اللخصوص مشکل Game is Full هنگامی که می‌خواهید به یک مچ جدید وصل بشید.
نام فصل بعد:
OPERATION WIND BASTION
تاریخ آغاز فصل 4 :

4 دسامبر 2018 ( 13 آذر 1397 )


سوال: سیستم آپدیت در سیج چطوریه؟
پاسخ: پشتیبانی از سیج به صورت سالانه است. هر سال 4 فصل دارد که در هر فصل به طور میانگین 3 آپدیت عرضه می‌شود تا تغییرات وعده داده شده اعمال شود. این تغییرات ممکن است شامل اُپریتور و نقشه و باف و نرف های جدید باشد و یا حل کردن مشکلات تکنیکی و سرورهای بازی که خود یوبیسافت درصورت تغییر روند برنامه عادیش اون ها رو به طور رسمی اعلام میکنه.
سوال: آیا بازی Pay 2 Win ـه؟
پاسخ: خیر :D
سوال: آیا مپ های حذف شده هرگز برنمی گردن؟
پاسخ: بعضی از مپ ها فقط توی حالت Custom Match قابل بازی خواهند بود اما به مرور زمان به کژوال و رنک بر میگردند.

سوال: اگه این بازی رو نسخه معمولیش رو بخریم به تجربمون از بازی اسیب میزنه یا خیر؟ و اینکه محتوای اضافه مثل اپراتور ها رو با حدود چند ساعت بازی میشه به دست اورد؟

پاسخ: خیر نسخه عادی هیچ آسیبی به بازی نمیرسونه چون بازی تحت هیچ عنوان P2W نیست و اخیرا هم ویژگی به بازی اضافه شده که حتی اگه نسخه عادی رو تهیه کنید و به اصطلاح تازه وارد باشید، تمامی اپراتور های پایه بازی ( که از روز اول در بازی وجود داشتن ) به همراه اتچمنت هاشون براتون به صورت مجانی باز هستند.
هر اپراتور مربوط به فصل ها هم حدود 20 الی 25 ساعت طول میکشه تا باز بشه.

سوال: به علت وجود تعداد زیاد نقشه در بازی جایگاه هَچ ها و راه های ورودی و ... را نمی شناسم، راه حلی برای یادگیری سریع نقاط مختلف هر نقشه وجود دارد؟

پاسخ: با مراجعه به وبسایت ذیل می توانید اطلاعات مربوط به هرنقشه را مطالعه کرده و یادبگیرید.
www.r6maps.com

با تشکر از کاربر @Soroush_shz بابت معرفی این وبسایت کاربردی.

سوال: روشی برای بازی کردن با همه اپراتورا قبل از این که بخریمشون وجود داره؟
پاسخ: دوستان یه روش هست که تو پی سی جواب میده واسه تست کردن اپراتور های 25k ای قبل از اینکه بخرینش.
تو پی سی که میتونی یوپلی رو ببری رو حالت آفلاین مود و بازی رو اجرا کنی! همه اپراتورا تو حالت آفلاین بازه! میتونید واسه هر اپراتوری که میخواید اتچمنت بذارید و برید کاستوم رو در و دیوار تست کنید ببینید خوشتون میاد یا نه! رو دوستان نسخه استیمم جواب داده این روش! فقط تنها مودی که میشه رفت کاستومه! تو حالت آفلاین تروریست هانتم نمیتونید برید! ولی بازم واسه تست کردن گان ها و قابلیت هاشون خیلی خوبه و باعث میشه الکی 25 هزار تا واسه اپراتوری که شاید خوشتون نیاد هزینه نکنید!
دوستان کنسولیم سر در نمیارم ببینن میتونن تو حالت آفلاین بازی رو اجرا کنن؟ مثلا اینترنتو قطع کنن بازی اجرا میشه؟ یا روش های دیگه ... خلاصه تو حالت آفلاین همه اپراتورا بازه و میتونید قبل خرید تستش کنین!
با تشکر از @Soroush_shz

این پست با اضافه شدن ویژگی های جدید به بازی آپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • R6SoplistBazicenter.jpg
    R6SoplistBazicenter.jpg
    160.7 KB · مشاهده: 596
  • grim-sky-header.jpg
    grim-sky-header.jpg
    58.6 KB · مشاهده: 614
آخرین ویرایش:

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
دوستان برای شرکت در Closed Alpha بازی به سایت زیر برن و ثبت نام کنند
Tom Clancy***39;s Rainbow Six® Siege | The Official Site | Ubisoft®
بتا فقط برروی PC موجوده.
حداقل سیستم پیشنهادی برای Closed Beta

CPU: Intel Core i5 2500 or AMD FX-8120
RAM: 8 Gig
VGA: GTX 670 or AMD 7970/R9 280X
VRAM: 2 Gig
منبع: Rainbow Six Siege Closed Alpha Registration Available Now | Tom Clancy***39;s Rainbow Six® Siege | The Official Site | Ubisoft®
 

A l i N T 7 7

کاربر سایت
May 3, 2014
764
نام
Ali
دوستان برای شرکت در Closed Alpha بازی به سایت زیر برن و ثبت نام کنند
Tom Clancy***39;s Rainbow Six® Siege | The Official Site | Ubisoft®
بتا فقط برروی PC موجوده.
حداقل سیستم پیشنهادی برای Closed Beta

CPU: Intel Core i5 2500 or AMD FX-8120
RAM: 8 Gig
VGA: GTX 670 or AMD 7970/R9 280X
VRAM: 2 Gig
منبع: Rainbow Six Siege Closed Alpha Registration Available Now | Tom Clancy***39;s Rainbow Six® Siege | The Official Site | Ubisoft®

ثبت نام کردم همه رو هم 100 ساعت به بالا زدم :d
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اوه ! حداقل سيستم اينم شبيه ac unity ـه ، خداكنه مثل اون پرفورمنس ـش فاجعه نباشه...
 

PrinceofPersiα

کاربر سایت
Jul 4, 2006
3,462
اوه ! حداقل سيستم اينم شبيه ac unity ـه ، خداكنه مثل اون پرفورمنس ـش فاجعه نباشه...

البته گفتن سیستم مورد نیاز نهایی از این پایین تر خواهد بود:

Note: These specs are the ones required for Alpha testing and are not the final PC specs. We are still working on optimizing the game and the launch specs will be lower than the Alpha specs.
 

BatmanGame

Only DC
کاربر سایت
Jun 7, 2011
1,596
نام
Omid
بچه ها هنوز مشخص نشده که بصورت تکنفره هم قابل بازیه یا نه ؟ (منظور بازی با بات ها هستش یه چیزی تو مایه های کاستوم مچ نه بخش داستانی)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر