Xbox 3 CrackDown




امروز در کنفرانس مطبوعاتی E3 مایکروسافت در لس آنجلس، این شرکت رسما شماره جدید CrackDown را برای کنسول Xbox One معرفی کرد.
Phil Spencer مدیر بخش Xbox بعد از معرفی بازی گفت، بازی توسط استودیو مناسبی در حال ساخت است. البته استودیو سازنده بازی معلوم نشده با این حال هدایت این تیم را Dave Jones بر عهده دارد. از جمله کار های قبلی او می توان به شماره اول CrackDown و همکاری در ساخت دو شماره اول GTA اشاره کرد.
CrackDown جدید دارای بخش CO-OP و مولتی پلیر آنلاین خواهد بود و بازی به استایل اولیه خود باز خواهد گشت.
......................................


بعد از گذشت یک ماه از معرفی بازی Creative Director بازی CrackDown، آقای Ken Lobb در مصاحبه ای با مجله معتبر Official Xbox Magazine، اطلاعات جدیدی درباره بازی منتشر کرده است. Lobb گفت، مایکروسافت برنامه های زیادی برای بخش CO-OP بازی دارد. به جای ساخت بخش Single Player و CO-OP به صورت مجزا این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. همچنین بازیکنان می توانند در طول بازی CrackDown بخش های مختلف این بازی را انتخاب کنند، به جای این که در منو های بازی دنبال بخش های مختلف بگردنند و صبر کنند برای Lobby ها و Load های بازی.

شماره اول CrackDown برای اولین‌بار در E3 2006 معرفی شد. بازی Open World که توسط Dave Jones خالق عنوان محبوب GTA در حال توسعه بود. شماره اول بازی در سال 2007 عرضه شد و موفق به دریافت نقد های مثبت و فروش بسیار خوبی شد. همین امر مایکروسافت را مجاب به ساخت شماره دوم بازی کرد. اما بر خلاف شماره اول، این بار Dave Jones و تیمش در ساخت بازی نقشی نداشتند و استودیو Ruffian Games شماره دوم بازی را توسعه داد. اما CrackDown 2 هیچ وقت نتوانست موفقیت شماره اول را تکرار کند و با تغییراتی که استودیو Ruffian Games در آن ایجاد کرده‌بود، تبدیل به یک عنوان متوسط شد. همین امر مایکروسافت را ترغیب کرد تا باری دیگر به سراغ خالق این سری برود و ساخت جدید ترین شماره بازی CrackDown را به Dave Jones بسپارد. به گفته سازندگان بازی، CrackDown جدید ادامه‌ای برای شماره اول سری است و به همین دلیل عنوان بازی CrackDown انتخاب شده و خبری از عدد "سه" در عنوان بازی نیست. بر طبق شایعات منتشر شده و نمایشی که از نخسه اولیه بازی در کنفرانس Microsoft Build Developer منتشر شد به نظر می‌رسد این بار شاهد یک انقلاب در سبک بازی های Open World خواهیم بود. در نمایش های منتشر شده قدرت تخریب‌پذیری فوق‌العاده کامل بازی به نمایش در آمد. به لطف قدرت نسل هشتم کنسول‌ها و تکنولوژی Cloud سازندگان بازی موفق شده بودند، در فریمی ثابت محیطی کاملا تخریب پذیر را خلق کنند. این تخریب‌پذیری با یک فیزیک دقیق همراه شده و نوید یک عنوان قدرتمند در زمینه تکنیکی را می‌دهد. تخریب پذیری بازی را می توان این گونه توصیف کرد، عنوان Red Faction Guerrilla را تصور کنید. حال محیط شهری با کلی ساختمان و اشیا را جایگزین محیط ماه کنید تا به CrackDown برسید. از دیگر اطلاعاتی که منتشر شده، ادغام بخش Co-Op و تک نفره بازی است. این بار مایکروسافت قصد دارد کمی از سنت گذشته فاصله گرفته و این دو بخش را با هم ادغام کند. علاوه بر این همانند Forza Horizon 2 دیگر خبری از گزینه های مختلف در منوی بازی برای بخش چند نفره نیست و بازیکنان به راحتی قادر خواهند بود در طول بازی وارد این بخش شوند. حال باید منتظر ماند و دید این بار Dave Jones چه خواهد کرد. آیا او خواهد توانست عنوان موفق دیگری همانند GTA را خلق کند یا این عنوان هم همانند شماره دوم به یک بازی متوسط تبدیل خواهد شد.
منبع: بازی سنتر

خبر:

CrackDown 3 با استفاده Cloud از قدرتی بالغ بر 20 کنسول Xbox One بهره می‌برد
چرا CrackDown 3 به قدرت 20 کنسول Xbox One نیاز دارد؟

آپدیت:
در همایش Gamescom سال 2015 تایید شد، عنوان Crackdown به Crackdown 3 تغییر نام پیدا کرده است. علاوه بر این سازندگان بازی با نمایش تریلری از بازی، تایید کردند که این عنوان از تخریب پذیری 100% در بخش چند نفره با استفاده از قدرت کلاود بهره می برد.
 
Last edited by a moderator:

teznade

کاربر سایت
Jun 28, 2009
1,180
نام
محمد رضا
تخریب پذیری خنده داری بود! تیر آهن ها خم نمیشدن.! اسکلت ساختمان همین جوری صاف مثل خط کش تخریب میشد..! فکر نکنم همچین شاهکاری احتیاج به 20 تا XO داشته باشه!

در کل خیلی مصنوعی بود تخریب پذیری با مسلسل خانه تخریب میکرد!

n78m9s02duv2scgxzpuu.jpg

ایراد های بنی اسرائیلی
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
خب قبل از پست دادن گوش بکن به حرف های طرف که همچین پستی نزنی !

همون اول نمایش گفت که دمیج اسلحه ها رو الکی خیلی زیاد بردن بالا برای این دمو که بتونن قابلیت ها رو نشون بدن

ایراد های بنی اسرائیلی

هر چی دوست دارین بگین ولی تخریب پذیریش کاملا مصنوعی و غیر واقعی و خنده دار هست نمی دونم تو عمرتون اصلا تخریب چیزی رو دیدین.!!؟

نکته جالب اون حرف بسیار جالبه قدرت 20 برابری XO هست! اصلا تا حالا یک ثانیه فکر کردین 20 برابر XO یعنی چی؟ مثلا 20 برابر 8 گیگ رم میشه چقدر..؟ و یعنی اگر XO بشه 20 برابر بازم نمیتونه تخریبپذیری واقعی نشون بده و ستون ها نه خم بشه نه بشکنه..!

آدم نباید چون طرفدار یک کنسول هست چشمش رو روی حقایق ببنده
 

rod

کاربر سایت
Mar 11, 2006
1,226
نام
rodney
هر چی دوست دارین بگین ولی تخریب پذیریش کاملا مصنوعی و غیر واقعی و خنده دار هست نمی دونم تو عمرتون اصلا تخریب چیزی رو دیدین.!!؟

نکته جالب اون حرف بسیار جالبه قدرت 20 برابری XO هست! اصلا تا حالا یک ثانیه فکر کردین 20 برابر XO یعنی چی؟ مثلا 20 برابر 8 گیگ رم میشه چقدر..؟ و یعنی اگر XO بشه 20 برابر بازم نمیتونه تخریبپذیری واقعی نشون بده و ستون ها نه خم بشه نه بشکنه..!

آدم نباید چون طرفدار یک کنسول هست چشمش رو روی حقایق ببنده

بازی fun هست و تخیلی که گرافیکش حالت سل شید داره, قرار نیست سیمولیشن تخریب ساختمون باشه !
اگه توجه کرده باشی هیچ کدوم از قطعاتی که خرد میشدن قیب نمیشدن و فیزیکشونو از دست نمیداد اون 20 برابر قدرت برای این هست و این که وقتی کل شهره رو خراب کردین افت فریم نگیره . . .
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
من تا حدی با Tevora موافقم. تنها چیزی که منو اذیت کرد اینبود که بعضی وقتا که ساختمون میوفتاد انگار دقیقا همون اسکلت افقی افتاده باشه.
البته خواسته بزرگی شاید باشه ولی حد اقل برای عنوانی که داره از یک سخت افزار عالی استفاده می کنه حد اقل انتظار میره یکم این مورد رو روش بیشتر کار کنن.
بجز اون سیستم تخریب ساختمون ها واقعا جاو دراپینگه :D
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
هر چی دوست دارین بگین ولی تخریب پذیریش کاملا مصنوعی و غیر واقعی و خنده دار هست نمی دونم تو عمرتون اصلا تخریب چیزی رو دیدین.!!؟

نکته جالب اون حرف بسیار جالبه قدرت 20 برابری XO هست! اصلا تا حالا یک ثانیه فکر کردین 20 برابر XO یعنی چی؟ مثلا 20 برابر 8 گیگ رم میشه چقدر..؟ و یعنی اگر XO بشه 20 برابر بازم نمیتونه تخریبپذیری واقعی نشون بده و ستون ها نه خم بشه نه بشکنه..!

آدم نباید چون طرفدار یک کنسول هست چشمش رو روی حقایق ببنده

بیخیال ! جان من نیا انقدر شتیت پست مدرن ردیف کن !
اومدی اول میگی قدرت اسلحه مسخره بود بعد وقتی دیدی خودت گوش نکردی اومدی ربطش میدی به این پستی که دادی و من تقریبا ربطش رو بقیه چیرا نفهمیدم !

در ثانی متوجه تفاوت قدرت پردازش با رم (!!!) هستی دیگه ؟! حالا بیا تا صبح به من بگو فن و ... ! منتها این سطح پست رو واقعا نزنی بهتره. برای خودت میگم.

پ.ن: چون اصالتن هم ولایتی (!!) هستیم چیزی بارت نکردم ! :d
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
بازی fun هست و تخیلی که گرافیکش حالت سل شید داره, قرار نیست سیمولیشن تخریب ساختمون باشه !
اگه توجه کرده باشی هیچ کدوم از قطعاتی که خرد میشدن قیب نمیشدن و فیزیکشونو از دست نمیداد اون 20 برابر قدرت برای این هست و این که وقتی کل شهره رو خراب کردین افت فریم نگیره . . .

چه بازی فان باشه چه واقع گرایانه ربطی به تخریب پذیری مصنوعی و سطح پایین نداره اینکه تو تخریب پذیری اسکلت ساختمان هیچیش نشه ربطی به فان بودن یا فانتزی بودن گرافیک نداره این ربط به ضعف طراحی داره که نتونستن اونو خوب در بیارن
حالا اگر ادعای در خصوص قدرت 20 برابری نداشتن آدم شاید توقعش رو می اورد پایین و میگفت حتما کنسول نکشیده ولی وقتی میگن 20 برابر..!
 

unloved

کاربر سایت
Sep 10, 2009
640
نام
Hamid Anahid
به هر حال هر موضوعی منتقد خودش رو داره .. ولی نکته اینجاست به غیر تخریب هایی که توسط خود یوزر داره انجام میشه بقیه افرادی هم که تو مپ در حال بازی هستند هم باید حساب کنید و اینجاست که بحث Cloud Computing وارد میشه و تمام محاسبات فیزیک و تخریب که توسط یوزر های آنلاین تو یک مپ و به صورت همزمان صورت میگیره رو داره محاسبه میکنه ..
بحث موفقیت کلی این بازی نیست ولی تخریب پذیری تو این مقیاس و با همین کیفیت که نقدش میکنید تو یه بازیه آنلاین سابقه نداشته . من خودم از طرفدار های این سری نیستم ولی دستاورد فنیش خیلی جالبه .. منابع معتبر رو که سرچ بکنید فیدبک خیلی خوبی هم داشته.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
چه بازی فان باشه چه واقع گرایانه ربطی به تخریب پذیری مصنوعی و سطح پایین نداره اینکه تو تخریب پذیری اسکلت ساختمان هیچیش نشه ربطی به فان بودن یا فانتزی بودن گرافیک نداره این ربط به ضعف طراحی داره که نتونستن اونو خوب در بیارن
حالا اگر ادعای در خصوص قدرت 20 برابری نداشتن آدم شاید توقعش رو می اورد پایین و میگفت حتما کنسول نکشیده ولی وقتی میگن 20 برابر..!

مسأله واقع گرایانه بودن یا مصنوعی بودن تخریب پذیری در این بازی نیست. مسأله این هست که همین تخریب پذیری به قول شما مصنوعی هم با این حجم روی کنسولها و PCهای فعلی ممکن نیست. در واقع کاملاً واقعی نبودن این تخریب پذیریها الزاماً تناقضی با پردازش 20 برابری در کلود/سرورها نداره. تمام اون آبجکتهایی که با هر تخریب بوجود میان، جداگانه فیزیک دارن و غیب هم نمیشن (بر خلاف 99.999% بازیهای موجود در بازار). اگر غیب شدن و فیزیک نداشتن آبجکتها در بازیهای دیگه در حد ریلیسم هست و یا انفجارها و تخریبهای اسکریپت شده نزدیک به ریلیسم هست و ... پس این بازی خود واقعیت هست.

بالاخره باید یک فرقی بین این بازی که حتی در اثر شلیک به دیوار (با سلاح های معمولی) تخریب پولیگونی بوجود میاد (بر خلاف 99.999% بازیها که تخریبشون در حد یک تغییر تکسچر و ... هست) و تمام محیط و آبجکتها فیزیک دارن و روی هم اثر میذارن با سایر بازیها گذاشت. قدرت 20 برابری هم به این معنی نیست که همیشه از قدرت 20 برابری استفاده میکنن. جایی از بازی که چندتا از پلیرها چندین ساختمان رو تخریب میکنن و اون ساختمانها هم خودشون ساختمانهای دیگه رو از بین میبرن (بواسطه فیزیکی که دارن) باعث میشه چندین سرور به طور همزمان پردازش بازی رو به عهده بگیرن که حجم این پردازشها در نهایت میتونه به 20 برابر توان محاسباتی CPUـه یک XB1 هم برسه.

حالا اسکلتهای فلزی در بازی خم نمیشن و ... (شاید هم میشن، ولی نه خیلی زیاد که میتونه طبیعی باشه) هم خودش یک بحث دیگه هست. شما هر وقت ساختمونهای سایر بازیها رو تونستی اینطوری لخت بکنی و بیاری پایین تا به اسکلتشون برسی، برو یه بررسی بکن ببین اون بازیها واقعی تر هستن یا این، نتیجش رو هم حتماً با ما در میون بذار.
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
[MENTION=6981]xbox[/MENTION]P3
Phil Spencer
Joining the team for the [MENTION=38835]crack[/MENTION]down Extra Life stream at 10amPST. Watch it here: twitch.tv/crackdown
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر