آپدیت Multiplayer and Party در March عرضه خواهد شد

XboxLiveVirus

کاربر سایت
Sep 2, 2012
1,427
نام
علی
xboxonehero1.png

بعد از عرضه ی Xbox One ما شاهد این بودیم که فن های ما بیش از میلیون ها ساعت خود را صرف شبکه ی ایکس باکس لایو کرده اند.شور و شوق شما باعث شد که ما Xbox One و Xbox Live را بهترین مکان برای گیمر ها کنیم.
این آپدیت قرار است برای سازندگان بسیار مهم باشد تا آنها بتوانند آپ ها و بازی های خود را راحت تر عرضه کنند.هچنین این آپدیت تجربه ی کاربران را از ایکس باکس لایو بهتر خواهد کرد و هچنین قدرت Voice کینکت را افزایش خواهد داد. در نتیجه به دستورات صوتی بهتر عمل خواهد شد.
این اولین قدم برای رضایت مند نگاه داشتن مشتریان ایکس باکس وان خواهد بود.
جزئیات این آپدیت به شرح زیر است:
-به لیست دوستان خود دسترسی سریع تری خواهید داشت.لیست دوستان در وسط و جلو ی صفحه ی اصلی Friends app قرار خواهد گرفت.شما می توانید با دستور صوتی “Xbox, go to Friends به این بخش بروید یا با کنترلر در این بخش وارد شوید.از آنجا شما می توانید به سرعت پیام خود را به دوستان خود بدهید و به پارتی ها ملحق شوید.
-صدای پارتی چت بصورت خودکار بالا خواهد رفت.وقتی شما یک پارتی می سازید صدای پارتی چت بصورت خودکار بالا خواهد رفت.
-با دوستانی که بازی های متفاوتی انجام می دهند چت کنید.پارتی چت به دو قسمت تقسیم خواهد شد:یکی اینکه شما می- توانید با کسانی که داخل بازی شما هستند چت کنید یا با دوستان دیگر خود چت کنید.
-ما گزینه ا ی به نام “Invite friends to game” را اضافه خواهیم کرد.این دقیقا مانند ایکس باکس 360 خواهد بود, و شما می توانید و شما می توانید از داخل منوی بازی دوستان خود را به بازی سریع تر و راحت تر دعوت کنید.
-ما “Recent Players” را اضافه خواهیم کرد.این کار شما را بسیار راحت تر برای در ارتباط بودن با گیمر هایی که در قبل با آنها بازی کرده بودید, خواهد کرد.
هچینین این آپدیت تاثیر بسیاری روی Titanfall خواهد داشت.
این به بعد هر march ما یک آپدیت خواهیم داشت.این آپدیت شامل موارد دیگری نیز می شود که ما فقط به تعداد کمی از آنها امروز اشاره کردیم.
Multiplayer and Party Updates for Xbox One Coming in March
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر