GDC 2014 | اخبار مرتبط

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
GDC_2014.png
درود.

همونطور که همگی مطلع هستید، این کنفرانس از تاریخ 17 تا 21 ـم ماه مارس 2014 در Moscone Center ـه سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد..
طی این مراسم که سالانه برگزار میشه، مهم ترین و مفیدترین صحبت ها در رابطه با متودها و روش های ساخت و توسعه بازی توسط سازندگان و طراحان بازی گفته میشه که هم برای خوانندگان جذابیت خاصی داره، هم برای دیگر سازندگان مستقل و بزرگ..مکانی که سازندگان بازی با همکاران خود بحث خواهند کرد و میشه گفت که یک گردهمایی بزرگ برای سازندگان بازی در سراسر جهان است.

*فعلا برنامه هایی که سازندگان بازی برای مراسم تدارک دیدن رو قرار میدیم، تا فرارسیدن زمان مراسم که قبلا اعلام شده..
این کنفرانس از کلیدواژه و میشه گفت آیتم های کلی تشکیل شده که شامل این موارد میشوند:
Advocacy-
Audio-
Bus Mktg. & Mgmt-
Design-
Production-
Programming-
Visual Arts-
Summits-
Tutorials & Bootcamps-
Advocacy (حمایت و کمک)
این آیتم بیشتر در مورد کمک و حمایت های اجتماعی از سازندگان و طراحان هر استودیو می باشد،این قسمت طیف وسیعی از مطالب مختلف را در این مورد شامل می شود، امیدواریم که بتوانیم با انجام این کار، جامعه ای بهتر در این گروه بخصوص و همچنین در زندگی شخصی ـیشان داشته باشیم..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Global Game Jam Organizers Roundtable Zuraida Buter | Global Game Jam
globalGameJam_345x180.jpg

Mob Rules: The Destructive Power of Opinion and Online Community
mobRules_345x180.jpg

Accessibility: Lessons Learned from Designing for Gamers with Disabilities
accessibilityLessons_345x180.jpg

How to Depression-Proof Your Studio Culture
howToDepression_345x180.jpg
Audio (صدا و موسیقی)
این آیتم همانطور که از نامش پیداست، بیشتر در مورد صداگذاری و افکت های مرتبط در ساخت و توسعه بازی را شامل می شود.
همچنین در مورد مهم ترین مشکلات، بحث های فنی، به اشتراک گذاری تجربه ها، زیبایی شناسی، تدارکات و تجارت مرتبط با این موضوع بحث خواهد شد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Checkered Flag: Forza Motorsport 5 Soundtrack Postmortem Chase Combs (Microsoft) Lance Hayes | DJDM Dot Com Music Publishing
checkeredFlag_345x180.jpg

Next-Gen Audio in Killer Instinct Mick Gordon (Mick Gordon) Jean-Edouard Miclot | Double Helix Games
nextGenAudio_345x180.jpg
Bus Mktg. & Mgmt (کسب و کار و تجارت به همراهی مدیریت)
Business, Marketing & Managemen مخفف این کلمه ها است، توسعه دهنگان و ناشران بیشتر در این مورد و موضوعات مرتبط با این قضیه بحث خواهند کرد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Why'd She Buy THAT? Customer Psychology in Game Purchases Lucien Parsons | Operations Catalyst Consulting
whydSheBuy_345x180.jpg
Design (طراحی)
خلاقیت، هنر، درک و تجسم، ویژگی هایی که هر بازی سازی باید آن را دارا باشد، اینکه چطور از فرصت ها و تجربه های به دست آمده خود به خوبی بتواند استفاده کند، همچنین در مورد جدیدترین تکنولوژی ها هم اطلاعات قوی را داشته باشد، مثلا فیزیک واقعی، طراحی چهره واقع گرایانه، تکنیک های نورپردازی، حالات و حرکات مرتبط با چهره و بدن کارکتر و ...
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Crimewatch 2.0: Redesigning EVE Online's Policing System Matthew Woodward |CCP Games
crimewatch2_345x180.jpg

How to Turn a New Leaf at the Animal Crossing Katsuya Eguchi (Nintendo Co.) Aya Kyogoku | Nintendo Co
animalCrossing_345x180.jpg

Jiro Dreams of Game Design Brenda Romero | UC Santa Cruz
jiroDreams_345x180.jpg

The Importance of Player Autonomy: Motivating Sustained Engagement Through Volition and Choice Scott Rigby (Immersyve) Troy Skinner from Immersyve
importanceOfPlayer_345x180.jpg

Hearthstone: 10 Bits of Design Wisdom Eric Dodds | Blizzard
hearthstone10_345x180.jpg

Make Things Worse: Enabling Setbacks for Consequential Play Patrick Redding | Ubisoft Toronto
makeThingsWorse_345x180.jpg
Production (ساخت و تولید)
در سال های اخیر هزینه و بودجه های زیاد و شاید الکی برای عناوین AAA در نظر گرفته شده و همچنین مشکلاتی در مدیریت هزینه های بازی های آنلاین و کوچک و مستقل..
این آیتم در مورد بهره وری مفید در طراحی و مدیریت هزینه ها بحث خواهد شد، پس فرقی نمی کند که بازی شما بزرگ باشد یا نه..
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Where are the Sharks? User Research in the Far Cry Production Pipeline Ian Livingston | Ubisoft
whereAreThe_345x180.jpg

Learning from Our Mistakes: A Postmortem of Guacamelee! Chris Harvey | DrinkBox Studios Inc
learningFromOur_345x180.jpg

Running a Mobile Live Service 24/7: Retention is the Driving Force for Success Aaron Loeb | Electronic Arts
runningAMobile_345x180.jpg

Building a BioWare Story: Producing Choice and Consequence Ian Mitchell (BioWare) Melanie Faulknor | BioWare
buildingABioware_345x180.jpg
Programming (برنامه نویسی)
این آیتم بیشتر تمرکز خود را بر روی چالش ها و فرصت هایی که بازیسازان در نسل قبل و نسل حاضر در این امر داشتند را دارد.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
Scaling from Mobile to High-End PCs: The Tech of Broken Age Oliver Franzke | Double Fine Productions
scalingFromMobile_345x180.jpg

Engine Postmortem of inFAMOUS: Second Son Adrian Bentley |Sucker Punch Productions
enginePostmortem_345x180.jpg

Modeling AI Perception and Awareness in Splinter Cell: Blacklist Martin Walsh | Ubisoft
modelingAIPerception_345x180.jpg

Low-Level Shader Optimization for Next-Gen and DX11 Emil Persson | Avalanche Studios
lowLevelShader_345x180.jpg

The Infamous: Second Son Particle System Architecture Bill Rockenbeck | Sucker Punch Productions
theInfamousSecond_345x180.jpg
Visual Arts (جلوه های بصری)
متود ها و روش های ساخت انیمیشن ها و دموهای CG، ساخت کانسپت آرت ها، تکنیک های مختلف در این مورد را شامل می شود.
--کسانی که در این مورد در مراسم صحبت خواهند کرد:
The Visual Effects of inFAMOUS: Second Son Matt Vainio | Sucker Punch
theVisualEffects_345x180.jpg

Moving the Heavens: An Artistic and Technical Look at the Skies of The Last of Us Keith Guerrette | Naughty Dog, Inc
movingTheHeavens_345x180.jpg

Building Customizable Characters for Bungie's Destiny Scott Shepherd | Bungie
buildingCustomizableCharacters_345x180.jpg

Superpowering the Saints in the Non-Superpowered World of Saints Row Zach Lowery | Volition
superpoweringTheSaints_345x180.jpg

The Art of The Witness Luis Antonio | Thekla Inc
artOfTheWitness_345x180.jpg

Change Is Good: The Importance of Iteration Within a Character Art Pipeline Gavin Goulden | Irrational Games
changeIsGood_345x180.jpg
اطلاعات بیشتر زمان شروع مراسم، در این تاپیک قرار خواهد گرفت.
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
مایکروسافت: ما آمده ایم تا پیروز رقابت با Xbox One در مقابل PS4 باشیم
ممکن است کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، Xbox One در شروع نسل هشتم به اندازه PS4 فروش نکرده باشد ولی Phil Spencer می گوید، در آینده کنسول Xbox One در رتبه اول قرار می گیرد.
Spencer به سایت GameSpot گفت: "ما اومدیم تا پیروز و کامل باشیم، کامل در تمام سطوح، بازی ها ، قابلیت ها و ارزش. تمام این موارد برای ما مهم هستند."
Spencer ادامه داد: کنسول Xbox One یکی ازگران قیمت ترین کنسول ها در بازار است اما اگر مایکروسافت بتواند چیز های ارزشمند را به بازیکن ها ارایه دهد، این قیمت بیشتر، به کنسول صدمه نخواهد زد.
"واضح است که قیمت کنسول ما با کنسول شرکت سونی متفاوت است و ما آگاه هستیم. ما باور داریم که در جایگاه که الان قرار داریم چیز های ارزشمدی داریم، اما ما میخواهیم مطمئن بشیم که چیز های ارزشمند زیادی برای مصرف کنندگان داریم."
Spencer گفت به عنوان بخشی از این ارزش ها ما بازی Forza 5 یا Titanfall به عنوان باندل همراه کنسول ارایه دادیم و همچنین طرحی مثل free games with gold (بازی های رایگان برای مشترکان Gold شبکه Xbox Live)
منبع
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
مایکروسافت: ما آمده ایم تا پیروز رقابت با Xbox One در مقابل PS4 باشیم
ممکن است کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، Xbox One در شروع نسل هشتم به اندازه PS4 فروش نکرده باشد ولی Phil Spencer می گوید، در آینده کنسول Xbox One در رتبه اول قرار می گیرد.
Spencer به سایت GameSpot گفت: "ما اومدیم تا پیروز و کامل باشیم، کامل در تمام سطوح، بازی ها ، قابلیت ها و ارزش. تمام این موارد برای ما مهم هستند."
برنده این رقابت خیلی وقته مشخص شده!.
Spencer ادامه داد: کنسول Xbox One یکی ازگران قیمت ترین کنسول ها در بازار است اما اگر مایکروسافت بتواند چیز های ارزشمند را به بازیکن ها ارایه دهد، این قیمت بیشتر، به کنسول صدمه نخواهد زد.
عجب تحلیل حکیمانه ی :D.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
The Order: 1886

R@D یه پنل داشته به نام "Next-Gen Material Pipeline" که در مورد موتور بازی و محیط ها و تکنولوژی های جدیدشون گفته بودن:
We learn that work on The Order: 1886 began in early 2011, and it originally only had two graphics programmers. Now the team has five. The game employs a total of about 100 developers.
از سال 2011 دارن روی پروژه کار می کنن و گفته شده که اوایل در اصل فقط 2 برنامه نویس گرافیکی داشتن که حالا به 5 نفر افزایش پیدا کرده، کارمندهای کلی هم چیزی حدود 100 نفر هستند.
آخرین ورژن موتور بازی کاملا با Dx 11 سازگار هست..و اینکه بازی از لحاظ فیریکی و جلوه های بصری از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده میکنه.
--حافظه ها به صورت زیر به قسمت های مختلف بازی اختصاص داده شده اند:
برای اندازه گیری میزان استفاده شده از حافظه از واحد Mebibyte استفاده شده.
*مبی بایت یک ضریبی از واحد بایت است که برای مقادیر دیجیتالی اطلاعات استفاده می شود. پیشوندهای دودویی مبی به معنی ۲۲۰ می باشد در نتیجه یک مبی بایت، ۱٬۰۴۸٬۵۷۶ بایت خواهد بود. علامت مبی بایت، MiB است.
2GB textures budget
128MiB sound budget
700MiB level geometry
600MiB character textures
250MiB global textures (FX, UI, light maps, etc..) – Even characters have lightmap data
700 700MiB animation​

تصاویری جالب از مراحل رندرینگ محیط ها (در هنگام : غروب خورشید، اواسط روز) و تاثیر آن بر روی محیط های مختلف:


TheOrder1886-GDC-4-670x376.jpg

TheOrder1886-GDC-3-670x376.jpg

TheOrder1886-GDC-2-670x376.jpg

TheOrder1886-GDC-1-670x376.jpg

در تصاویر پایین شما مراحل رندرینگ یک اسلحه ها را در مراحل مختلف مشاهده می نمایید:
تصویر (بالا) اسلحه را نشان می دهد که از قابلیت اکلوژن و انعکاس برخوردار است، تصویر (وسطی) بدون آن خواهد بود.
Reflection occlusion نوعی تکنیک است که در آن شاهد انعکاس و بازتابی نورهای مختلف تولید شده و تاثیر آن از روی محیط زیست بر روی آبجکت های مختلف است.


TheOrder1886-GDC-6-670x362.jpg

TheOrder1886-GDC-5-670x360.jpg

TheOrder1886-GDC-28-670x362.jpg

به جزئیات و نور پردازی مخصوصا سایه ها بر روی موهای گالاهاد و ایگراین دقت نمایید:


TheOrder1886-GDC-9-416x425.jpg

TheOrder1886-GDC-8-408x425.jpg

تصویر زیر هم به احتمال زیاد مربوط به قطار زیرزمینی های شهر لندن خواهد بود.
مراحل قرار دادن اجسام و مواد مختلف بر روی محیط:


TheOrder1886-GDC-10-670x407.jpg

TheOrder1886-GDC-26-670x407.jpg

TheOrder1886-GDC-27-670x406.jpg

تصویر از گیم پلی بازی بدون آبجک های مختلف و فقط نشان دادن نورپردازی بازی:


TheOrder1886-GDC-11-670x279.jpg

TheOrder1886-GDC-12-670x279.jpg

هنوز تاریخ انتشاری برای بازی در نظر گرفته نشده ولی به احتمال زیاد قرار است بازی در پاییز امسال منحصرا برای PS4 منتشر شود.
[source]
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
81567743704861620203.jpg

_______
دو روز پیش Glen Schofield موسس استودیوی Sledgehammer Games طی کنفرانسی که در GDC داشته از عنوان جدیدشون که همون COD نسل بعدی هست خبر دادن !
ایشون گفتن که:
"این نسخه از بازی جاه طلبانه ترین ، خلاقانه ترین نسخه از سری این فرنچایز خواهد بود !."
Kotick مدیرعامل شرکت Acti هم قبلا گفته بود که این نسخه "بهترین سری این فرنچاز هست" ولی خُب مثل اینکه این قضیه به حقیقت پیوسته !
گیم اسپات گفت:
"آنها هنوز بازی را به طور رسمی معرفی نکرده اند."
حتی طی مراسم امروز هم Schofield و Condrey یک تصویر In-Game از بازی بر روی صفحه مانیتور نشون دادن که خیلی سریع عوض کردن ! گفته شده خبرنگار نتونسته تصویر رو ضبط کنه ! متاسف بوده ! :d
Also during the presentation today, Schofield and Condrey showed off an in-game character image for this year's Call of Duty. [Ed. Note: It looked impressive, but it was on screen for only a fraction of second, so I could not capture it. Sorry]
Schofield و Condrey خیلی وقت هست که دارن با هم کار می کنن ! نمونه بارز همکاری این دونفر سر پروژه Dead Space در استودیوی VG در EA Games رو میشه نام برد.
Sledgehammer Games این دو نفر رو در سال 2009 به استخدام خودش در آورد.. گفته شده آمار تعداد کارکنان این استودیو تقریبا 200 نفر هستش ! یکی از بزرگترین استودیوهای شمال کالیفرنیا !
Call of Duty 2014 is "ambitious" and "creative," Sledgehammer says - GameSpot
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
81567743704861620203.jpg

_______
دو روز پیش Glen Schofield موسس استودیوی Sledgehammer Games طی کنفرانسی که در GDC داشته از عنوان جدیدشون که همون COD نسل بعدی هست خبر دادن !
ایشون گفتن که:

Kotick مدیرعامل شرکت Acti هم قبلا گفته بود که این نسخه "بهترین سری این فرنچاز هست" ولی خُب مثل اینکه این قضیه به حقیقت پیوسته !
گیم اسپات گفت:

حتی طی مراسم امروز هم Schofield و Condrey یک تصویر In-Game از بازی بر روی صفحه مانیتور نشون دادن که خیلی سریع عوض کردن ! گفته شده خبرنگار نتونسته تصویر رو ضبط کنه ! متاسف بوده ! :d

Schofield و Condrey خیلی وقت هست که دارن با هم کار می کنن ! نمونه بارز همکاری این دونفر سر پروژه Dead Space در استودیوی VG در EA Games رو میشه نام برد.
Sledgehammer Games این دو نفر رو در سال 2009 به استخدام خودش در آورد.. گفته شده آمار تعداد کارکنان این استودیو تقریبا 200 نفر هستش ! یکی از بزرگترین استودیوهای شمال کالیفرنیا !
Call of Duty 2014 is "ambitious" and "creative," Sledgehammer says - GameSpot
یعنی قراره ما CoD بهتر از شماره 2 ببینیم! عــــجب :D.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
????

Ryse-4-670x376.jpg

تعداد Polygons (چندضلعی) های بکاررفته در کارکتر "ماریوس" بیش از 85,000 تا است. فکر کنم نصف ـش برا همین زره و سپر و کلاه خُود Maryus بکار گرفته شده ! :-/
از همه جالب تر اینکه کرایتک گفته اول قرار بوده تعداد Polygons ها 150 میلیون باشه (!) ولی به علت بهینه سازی به ارقام بالا تقلیل یافته ! :d خیلی جالبه ! :d
===

Killzone-670x481.jpg

این هم بازی Killzone:SF !
Guerrilla تایید کرده که هر کارکتر موجود در بازی دارای 40,000 چندضلعی هست ! :d گفتن که Map بازی KZ:SF بسیار بزرگتر از نقشه بازی KZ 3 هست، یعنی 10 تا 100 دفعه بزرگتر از نقشه نسخه های قبلی ! بزرگی نقشه میشه چیزی حدود 8 کیلومتر !
 

GTGTA

کاربر سایت
Sep 23, 2013
200
این Guerrilla بعد از اون گندی که بالا آورد چه جوری روش می شه حرف بزنه!!!!
باید به حا چوپان دروغگو قصه اینو بنویسن توی کتابا

دستور بدید قربان. زبونشون رو ببریم یا استودیو رو منفجر کنیم؟
biggrin1.gif


ddrnf188-2.jpg
 
آخرین ویرایش:

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
gdc-2014-banners-photo_1920.0_cinema_960.0.jpg

بیش از 24,000 بازدیده کننده امسال در همایش سالانه GDC حضور پیدا کردند.
این رقم رکورد جدیدی برای این مراسم سالانه محسوب می شود. در مراسم سال پیش تعداد بازدیدکنندگان چیزی تقریبا شبیه 23,000 بوده است.
اولین سالی که این مراسم کار خود را شروع کرد سال 1998 بود که فقط 27 نفر در آن حضور داشتند. حال این مراسم تبدیل به یکی از مهم ترین رُخدادهای صنعت بازی تبدیل شده است، مراسمی که هر سال بازیسازان و طراحان زیادی دور هم جمع شده و تجربه های خود را برای دیگر همکاران خود به نمایش می گذارند.
برگزار کنندگان مراسم طی خبری رسما اعلام کردند که تاریخ شروع مراسم سال بعد از 2ـم الی 6ـم ماه مارس سال 2015 خواهد بود.
 

Lord Odin

کاربر سایت
Mar 19, 2013
2,014
gdc-2014-banners-photo_1920.0_cinema_960.0.jpg

بیش از 24,000 بازدیده کننده امسال در همایش سالانه GDC حضور پیدا کردند.
این رقم رکورد جدیدی برای این مراسم سالانه محسوب می شود. در مراسم سال پیش تعداد بازدیدکنندگان چیزی تقریبا شبیه 23,000 بوده است.
اولین سالی که این مراسم کار خود را شروع کرد سال 1998 بود که فقط 27 نفر در آن حضور داشتند. حال این مراسم تبدیل به یکی از مهم ترین رُخدادهای صنعت بازی تبدیل شده است، مراسمی که هر سال بازیسازان و طراحان زیادی دور هم جمع شده و تجربه های خود را برای دیگر همکاران خود به نمایش می گذارند.
برگزار کنندگان مراسم طی خبری رسما اعلام کردند که تاریخ شروع مراسم سال بعد از 2ـم الی 6ـم ماه مارس سال 2015 خواهد بود.
مخصوص ژورنالیستها و بازیسازهاست یا برای عموم ازاده؟ (ملت مثل سیرک میریزن توش یا نه؟ :D).
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
بهترین قسمت GDC برای من خبر اعلام همکاری GameMaker با Sony بود! سونی با YoYo Games وارد یه قرار داد شده که به موجب ان میشه با GM برای PS4، Vita و PS3 هم خروجی گرفت و تازه قسمت خوب ماجرا مجانی بودن لایسنسه! یعنی اگه GM رو داشته باشی میتونی هر بازی رو که ساختی برای پلتفرم های سونی هم خروجی بگیری، بدون اینکه نیاز باشه به خود سونی پولی بدی! بازی هایی که لایسنس میشن خیلی راحت میرن روی PSN و دیگه میشه از انجا براشون بازار یابی کرد. YoYo‌ اعلام کرده که 30 مارچ GM‌ جدید که PS4 رو ساپورت میکنه، 30 می GM جدید که Vita رو ساپورت میکنه و در آخر 30 جون GM جدید که PS3 رو ساپورت میکنه رو عرضه میکنه!البته لایسنس بتا از الان دردسترس هست و میشه بازی های GM رو روی PS4‌ تست کرد.

تو خود مراسم هم 19 تا بازی GM رو روی PS4 اجرا کردن و به نمایش گذاشتن که اینا بودن:

10 Second Ninja, Dan Pearce
Another Perspective, Shaun Spalding
Bullet Bros, Futurepoly
Castles in the Sky, The Tall Trees
Cook, Serve, Delicious; Vertigo Games
Hero Siege, Panic Art Studios
Home, Benjamin Rivers
Hyper Light Drifter, Heart Machine
Maldita Castilla, LocoMalito
Nuclear Throne, Vlambeer
Risk of Rain, Hopoo Games
Samurai Gunn, Teknopants
Savant-Ascent, D-Pad Studio
Spelunky, Moss Mouth
Stealth Bastard, Curve Studio
Super Crate Box, Vlambeer
Tiamat-X, BBQ Games
Death Ray Manta – Bagfull of Wrong
Valdis Story, Endless Fluff Games

بین این بازی ها من خودم Risk of Rain و 10 Second Ninja رو خیلی دوست دارم. حتما بازی کنیدشون. البته بزودی همه این 19 تا بازی به اضافه یه گالون بازی دیگه میان روی PSN. من برای بازی کردن Risk of Rain روی Vita اصلا نمیتونم صبر کنم! شما هم حتما بازی کنیدش. باورتون نمیشه چند تا دانش آموز امدن یه Rouge Like به عضمت رو روی GM ساختن!

بازی خود من One Button Ninja هم ماه آینده روی سایت YoYo Games میاد. البته اگه بتونم تا ان موقع باگ هاش رو درست کنم!:D فقط تنها دووشواری اینه که PS4‌ ندارم این لایسنس بتا رو امتحان کنم ببینم چیه!:D

یه اسکرین شات از نسخه آلفا بازی هم میزارم حال کنید!:D بهترین One Button‌ دنیا هست که توسط حضرت ماکان ساخته شده!:D

33409448091443506830.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر