Forgotten Memories

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
11137889249500918102.jpg

اگر در استور پلی استیشن ویتای سونی بازی های ژانر Horror را جستجو کنید بیشتر از چهار عنوان که دوتا از آن ها در اصل مخصوص PSP بودند، نخواهید یافت؛ Silent Hill Book of Memories Cropse Party: Book of Shadows، Lone Survivor و Obscure: The Aftermath که از این بین Silent Hill Book of Memories مورد انتظارترین و نااُمیدکننده ترین عنوان بشمار می آید بنابراین تا به امروز همیشه داغ حسرت یک عنوان ترسناک که بتواند همچون عناوین Horror کنسولی ویتاداران را بترساند بر دلشان مانده است.

اما عنوانی که از پاییز 2012 اُمید یک عنوان Horror را در دل هندهلدبازان سونی روشن کرد Forgotten Memories از گروه سازنده ی Psychoz Intractive نام دارد؛ این بازی علارقم حواشی کمی که دارد از سال 2009 در دست ساخت است و اصلاحات زیادی در بازی از آن زمان تا سال 2013 که مراحل پایانی ساخت را طی میکرد بر آن صورت گرفته است؛ برخلاف روال همیشگی این بازی ابتدا برای پلی استیشن ویتا و Wii U بهمره ورژن iOS منتشر میشود و بعد از آن نسخه های کنسولی (PS4/PS3/Xbox360) خواهند آمد اما هنوز تاریخ رسمی برای ریلیز آن مشخص نشده.

آخرین تریلر رسمی که سایت رسمی بازی منتشر شده رو در زیر مشاهده کنید:


[video=aparat;XiK7M]http://www.aparat.com/v/XiK7M[/video]​

این بازی در کنار عناوینی چون Murasaki Baby، Hotline Miami2: Wrong Number، Helldivers، Brorderlands 2 و Tukiden جزو بازی هایی بشمار می آید که باید انتظارشان را کشید. بازی مورد انتظاریست از آن لحاظ که اتمسفر حاکم بر اماکن متروکه در Resident Evil و البته Silent Hill و گیم پلی این عناوین را قرض گرفته است اما هنوز مشخص نیست که تا چه حد بتوانید مارا به تجارب این عناوین نزدیک کند.

داستان بازی از جایی شروع میشود که بازرس Rose Hawking از جانب پلیس مأموریت می یابد که دختر گمشده ای در تیمارستانی متروکه را پیدا کند. یک تیمارستان مربوط به سال 1910 با تکنولوژی، اتاق و راهروهای مربوط به آن زمان که با خون،مه، اصوات و موجودات مرموز دست به دست هم داده اند تا حول و هراس را بر دل بازیباز بیاندازند، شاید چیزی شبیه Manhunt 2 !



از گیم پلی بازی به جز چند ویدئو اطلاعات دیگری در دست نیست اما بنظر میرسد ادغام سه عنصر معمول در بازی های هم سبک باشد؛ مبارزه با سلاح های سرد مثل لوله و چوب (درست مثل SH) یا کُلت، راهیابی و جستجوگری در محیط با چراغ قوه و سومین عنصر فرار و نجات؛ همچنین بازی همانند عناوین هم سبک از معماها و چالش های فکری خالی نیست، معماهایی که هرکدام شمارا به سوی سرنخی از دختر گمشده هدایت میکنند.

از لینک زیر می تونید 7 دقیقه از گیم پلی منتشر شده از بازی رو آنلاین مشاهده یا دانلود کنید:



موتور گرافیکی بازی Unityــست. موتور گرافیکی قدرتمندی که در عین سادگی در تمامی ژانرها بازدهی خوبی از خود نشان داده و این روزها مورد توجه ویژه ی بازی سازان اسمارتفون ها قرار گرفته است؛ عناوینی همچون Dead Trigger، Deus Ex: The Fall، Metal Gear Solid: Social Ops، Slender و حتی Oddworld: New 'n' Tasty! حاصل و خروجی این موتور محبوب هستند.

در زیر چند اسکرین شات بعنوان نمونه هایی از گرافیک بازی رو خواهید دید:

 
آخرین ویرایش:

italodance

کاربر سایت
Dec 8, 2013
211
نام
سام
ممنون از تاپیک زیباتون البته باید به بخش بازیها منتقل بشه


من با سازنده این بازی و تیم سازنده دوست و اشنام این پروژه از سال 2009 اغاز شده و همچنان گویا قصد انتشار ندارد متاسفانه سازنده هی این دست و ان دست میکنه که منتشر کنه ولی خبری نیست

البته بازی قرار بود فقط و اول برای iOS بیاد ولی من حالا iOS اسکیپ میزنم تا ویتاشو بخرم....:|
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
البته باید به بخش بازیها منتقل بشه

آره همون دیشب درخواستشو دادم منتقلش کنن.

من با سازنده این بازی و تیم سازنده دوست و اشنام این پروژه از سال 2009 اغاز شده و همچنان گویا قصد انتشار ندارد متاسفانه سازنده هی این دست و ان دست میکنه که منتشر کنه ولی خبری نیست.

اما بزودی دیگه باید سرو کله اش پیدا بشه.
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
منم یه زمانی منتظره بازی بودم اما ساختش خیلی طول کشیده این تریلره اخری هم بدک نمیزد D:
فکر کنم اینا فعلا فقط روی IOS منتشر کنن بعد تا اونجایی که یادمه قراره بره برای kickstarter و اگه تحویلش بگیرن اونوقت نسخه های دیگه رو منتشر کنن ....
اما از بین این بازیا Lone Survivor واقعا عالی هست و شاهکار ... توی این تریلر که من چیزه جالبی از بخشه gampelay بازی ندیدم !

تشکر بابت تاپیک ... بازی خوبی هست اگر 100% عرضه بشه ! خودم که احتماله زیاد میخرمش اگه بیاد روزی D:
 

Hunter lord

کاربر سایت
Dec 1, 2008
733
نام
رامتین
واقعا پیش نمایش زیبایی داشت ! البته پیش همه بازی ها پیش نمایش زیبایی دارن ! روی IOS که بازی های خیلی زیادی در سبک Survival Horror هستن ولی اگر بازی خوبی باشه حتما برای IOS تهیه می کنم . امیدوارم برای ویتا هم عرضه بشه چون هیچ بازی در این سبک نداره که کامل باشه
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
54393522708437997950.jpg

به گفته ی Psychoz، آنان در حال حاضر روند نهایی ساخت اپیزود آزمایشی بازی را طی میکنند. با توجه به مراحل اولیه ی روند ساخت بازی آنان هنوز قادر به تعیین یک تاریخ انتشار نیستند اما در Q1 2014 (حداکثر تا 31 مارچ معادل 11 فروردین ماه) برنامه های خود را برای انتشار بازی در PSN بیان خواهند کرد.

Source

- - -ویرایش - - -

تیزر رسمی و تبلیغاتی بازی:

[video=aparat;xDUZ7]http://www.aparat.com/v/xDUZ7[/video]​

ویدئوی Character Advanced Shaders بازی (به گرافیک مو و حرکات لباس و موی کاراکتر دقت کنید).

ویدئوی Dynamics در بازی (به تخریب پذیری محیط دقت کنید).
 

.:miladamiri:.

کاربر سایت
Oct 19, 2012
1,864
نام
میلاد
من تازه دیشب این تاپیک رو دیدم :d
این تریلر و عکس ها توی پست اول مال نسخه ویتا هست؟:-/
خیلی خوبه :d
و نیاز هست به این شکلک هم اشاره ای داشته باشیم:
:o
:d
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
این تریلر و عکس ها توی پست اول مال نسخه ویتا هست؟:-/

دقیقا نمیدونم میلاد، همه ی عکسا و ویدئوها مشترکا" مال iOS و PS Vita هستند(عکس های متمایزی از همدیگه ندارند) و مربوط به بعد از زمانی که برای ویتا هم تایید شد؛ چندسال پیش تا زمانی که قرار بود فقط برای iOS ریلیز بشه گرافیکش این بود:


00684018538952164407.jpg
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
دیروز با سازندش یعنی tato صحبت کردم و گفت اول و فقط برای iOS میاد:

Touch Arcade - View Single Post - Forgotten Memories - A psychological survival horror game.


اه من میخوام ویتاشو بخرم ..... =(( iOS رو نمیخرم
منم قبلا پسته قبلیم اشاره کردم !
اینا احتمالا لانچش کنن توی kickstarter اگه پولاشون جمع بشه خلاصه یه فکری هم به پلتفرمهایی دیگه میکنن فکر کنن. اما در هر صورت ویتا اینا که توی برنامشون هست. اما اگه قرار بشه مثل خوده بازی زمانه ساختش پیش بره یا kickstarter خوب نباشه فکر نکنم عرضه کننش.
 

INCENT∇

کاربر سایت
Dec 12, 2013
333
نام
مهران
منم قبلا پسته قبلیم اشاره کردم !
اینا احتمالا لانچش کنن توی kickstarter اگه پولاشون جمع بشه خلاصه یه فکری هم به پلتفرمهایی دیگه میکنن فکر کنن. اما در هر صورت ویتا اینا که توی برنامشون هست. اما اگه قرار بشه مثل خوده بازی زمانه ساختش پیش بره یا kickstarter خوب نباشه فکر نکنم عرضه کننش.

متاسفانه دقیقا همینطوره و کیک استارتر مهد بازی های یتیم و یه نوعی یتیم خونه ی بازی ها بحساب میاد!

پورت این بازی و همینطور بازی To The Death به ویتا منوط به کمک های مردمی، فروش خوب و یا کمک خود سونی هستش(که بعید میدونم کمک کنه) و نباید زیاد بهشون امید بست، اما از اونجایی که هیچ خبری و هیچ سوپرایزی برای ویتا نیست این تاپیک و تاپیک To The Death زده شده تا یه روحی به کالبد بی جان پلی استیشن ویتا دمیده شده باشه! وگرنه هیچ تضمینی برای اومدنش به ویتا وجود نداره.

تا 11 فروردین مشخص میشه که برنامه اشون چیه، یا برای نسخه های پلی استیشن پولی جمع شده یا نه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر