قیمت پلی استیشن 4 [پست اول حتما خوانده شود]

Kiami

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,855
امروز رفتم پشت شهرداری یه سری قیمت گرفتم واقعا اشفته بازاری راه افتاده اونجا ! هر کی یه قیمتی می ده از 1700 تا 1900 متغیر ! اکثرا هم ریجن 1 دارن و بنداز بازاره ! خودم یه هفته دیگه صبر می کنم به دوستان هم همین پیشنهاد رو می دم !


موفق باشید
 

NEXT GEN GAMER

کاربر سایت
Oct 29, 2007
1,023
سلام دوستان ما هم بلاخره امشب به لطف خدا خریدیم ریجن : 1 به قیمت 1700 (اهواز) با battlefield 4 به صورت کرایه تا 10 روز اشانتیون:d
تو همون مغازه هم یه نیم ساعتی دستگاه رو روشن و تست کردیم (و هم چنین جا رفتن کابل HDMI) به 1.60 هم آپدیت کردم همونجا امیدوارم دوستان با قیمت کمتر از این هم نصیبشون بشه و لذت ببرن(دوستان یه 10 دولار اشانتیون هم با دستگاه های ریجن 1 هست دقت کنید جهت یاد آوری دوباره)
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
بازی سنتر چقدر مسخره شده که پست هر کسی رو که دوست دارن بدون دلیل پاک میکنن و اب از اب تکون نمیخوره
انگاری بازی سنتر ارث پدری بعضی ها شده
فقط میشه افسوس خورد
دنیا خیلی بزرگه که بعضی ها فکر میکنن یه سایت کوچیک ارثیه اونها هست

شما و دوستان دیگر اگر مشکلی دارید از دنیای بزرگ و سایت های بزرگتر استفاده کنید، مشکلی هم با پستتون دارید گزارش کنید تا دلیلش مشخص بشه، در ضمن در این مورد هم در این تاپیک صحبت نکنید وگرنه برخورد میشه، مرسی. هزار بار در این تاپیک توسط خود بنده و دیگر دوستان تذکر داده شده که تبلیغ نکنید، در پست اول توضیح داده شده اما مثل اینکه دوستان عادت دارن بدون خواندن قوانین پست اول و تذکرهای ناظم و مدیران برخلاف قوانین تاپیک پست بدن و بعد هم طلبکار میشن.
هدف بنده و دوستان اینه که اینجا تاپیک منظمی در مورد قیمت PS4 باشه و دلالی هم نباشه.
اگر هم احساس می کنید مشکلی دارید و یا پستتون به اشتباه پاک شده و یا هر موضوع دیگه ای به صورت خصوصی با بنده و یا دیگران ناظمان و مدیرها در میون بگذارید و تا پیگیری بشه و جوابتون رو بگیرید. نه اینکه در تاپیک به صورت عمومی برای برهم زدن نظمش پست نامربوط بدید.

بعضی از دوستان هم مثل اینکه فکر کردن شوخی می کنیم که اینچا پست میدیم که تبلیغ نکنید نام نبرید و فکر می کنند برخوردی نمیشه، از این به بعد بدون اخطار مستقیماً برخورد میشه و دیگه پستی از طرف ناظمین و مدیران در این مورد نخواهید دید.
 
آخرین ویرایش:

raul007

کاربر سایت
Jan 10, 2014
15
دوستان من هم امروز ریجن1 رو خریدم با یه دسته اضافی و یه فیفا 14 سر جمع 2050 تومن
امیدوارم شما هم به زودی بخرید و لذت ببرید..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر