تریلر اولی که از آواتار اومد من انتظار یه AC داخل دنیای آواتار داشتم ولی بعدش مشخص شد که FarCry هست
که البته به نظر من سعی کرده بود فاصله بگیره ازش و تا حدودی هم موفق بود:
اون مسائل تکراری یوبی که یه نقشه بزرگ میسازه و توش پر اکتیویتی های تکراری مثل آزاد کردن outpost و... میذاره با قدرت سر جاش بود و شاید اندفعه کمی بدتر، چرا که تعداد copy/paste ای که از یه سری مپ های outpost ها و حتی cave ها کرده بود بیشتر و تابلو تر بود! من نمی دونم انگار گان گذاشتن رو سرشون که حتماً باید 60 تا از هر اکتیویتی بذارید
مورد بعدی کیفیت خیلی پایین side mission هاش بود که خلاصه شده بود به لینک کردن چند تا سر نخ یا جمع کردن resource ها (که تنوع زیادی داشتن) یا ترکیب کردنشون! ولی متنوع بودن کالکتیبل ها و پر تعداد نبودنشون نکته مثبتی بود. داستان هم انقدر ساده و معمولی بود که هیچی نگیم بهتره
در مورد گیم پلی که از نقاط قوت بازی و تفاوت هاش با فارکرای هست میشه به traversal خوب و سر حالش اشاره کرد که یه حالت هایی مثل Dying Light و پارکورش داره و پرواز کردن با ikran خیلی لذت بخشه، فقط سوار کاریش نمی دونم چرا اضافه کردن وقتی نه mission ای براش طراحی کردن و نه با وجود ikran اصلاً به درد می خورد! تو کامبت هم بازی بیشتر شبیه Crysis و کمی Doom هست و فایت هاش در کل خوب ولی تقریباً آسون بود و یه سری سلاح ها هم خیلی کم به کار میومد. البته stealth اش هم حال میداد ولی خب هوش مصنوعی طبق معمول تو دیوار بود
در مورد گرافیک به نظرم هنری درجه یک و محیط ها زیبا و چشم نواز بود ولی فنی می تونست بهتر باشه فقط تو بعضی موارد اما نور پردازی عالی بود و تو بحث اجرا هم من رو حالت پرفورمنس اواخر بازی که شلوغ بود فقط یکی دو جا افت فریم دیدم و بطور کلی باگ اذیت کننده ای هم نداشت.
در کل اگر تو گیم آدم با حوصله ای هستید برید سراغش وگرنه کم میارید....من خیلی سعی کردم بازی برام تکراری نشه و استراتژی های متفاوتی رو استفاده می کردم برای این موضوع و 67 ساعت طول کشید پلات اش کردم ولی overall لذت بردم
این هم 30 ثانیه از گیم پلی خودمه که اسپویلی نداره و فایت خوبی درومد ازش
: