خرید مانیتور و TV های مناسب برای PS4

به نظر شما بهترین برند تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی کدام است ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    863

GUTS

کاربر سایت
Aug 6, 2009
161
نام
White Demon
سلام دوستان کسی اینجا تلویزیون RU7100 سامسونگ خریده چطوریاست برای دیدن فیلم FULL HD و 4K و بازی و فرقش با سری RU8000 تا چقدر هستش ؟؟ از نظر کیفیت کلا نظرم روی RU7100 هستش تا ببینم چقدر اختلاف قیمت داره ممنون اگر کسی خریده و داره استفاده میکنه بگه چطوریاست توی باز یو فیلم عمق رنگ مشکی خوبی داره??؟

اگر کسی بهتره از اینا میشناسه شفافیت بهتره و از همه مهتر عمق رنگ مشکی بهتره بگه سپاس


یادش بخیر تلوزیون قبلیم که به خاطر توپ خورد داخلش و صفحه اش یک طرف سفید شد SAMSUNG 46F8880 بودش :((عجب تلویزیونی بودش
سلام دوست عزیز من این تلویزیون رو ۴۹اینچ بدون گارانتی ۵م گرفتم
از لحاظ کیفیت تصویر من برای بازی و فیلم عالیه و من راضی هستم یوتیوب مقایسه سری ۷ و ۸ سال ۲۰۱۹ رو گذاشته و بنظر تفاوت زیادی نداشت.ولی بخوایی ریز بشی سری ۸ سریعتر و روشنتر هست و میکرو دایمینگ زیاد جالبی هم نداشته مثل اینکه.
فیلم ۴کی و فول اچدی بلوری رو تست کردم کیفیت قابل قبول و روشنی خوبی داشت پلی استیشن هم بازیها خیلی خوب و روان بودن و در حرکات سریع خیلی خیلی کم دور شخصیت کمی تار میشه که اصلا به چشم نمیاد مگر اینکه خیلی دقت کنی و گیم مود که روشن باشه کاملا برطرف میشه.
گیرنده دیجیتال خوبی داره من که با دستگاه دیجیتال قبلا مشکل داشتم با این تلویزیون راحت همه ی شبکه ها رو اوردم.
اسمارت بودنش هن جذابه ولی ای کاش اندرویید بود.
 
  • Like
Reactions: Adidas95

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
سری s شیائومی خیلی خوبه.قیمتشم عالیه..پنل سامسونگ روشون زده
رفقا جایی هست درست و حسابی تی وی های شیائومی رو نقد کرده باشه؟

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

شیائومی Mi TV با پشتیبانی پیش‌‌فرض از نتفلیکس، ۲۶ شهریور معرفی می‌شود

شیائومی تصمیم جدی برای رقابت با وان پلاس تی‌وی در هند دارد و به‌زودی از بزرگ‌ترین محصول خود در این بازار رونمایی خواهد کرد.


شیائومی و وان پلاس برندهای مشهور چینی در دنیای فناوری هستند که عموما رقابت شدیدی با هم دارند. هردوی آن‌ها در سال جاری از برنامه‌های جدی برای بازار تلویزیون صحبت کردند و به‌نظر می‌رسد رقابت در این حوزه هم با جدیت ادامه پیدا کند. شیائومی برنامه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را برای رویداد ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهوریور) شروع و شعار Biggest and Best را برای تلویزیون جدید خود انتخاب کرد. زیرمجموعه‌ی این شرکت در هند، تمرکز تبلیغاتی را برای تلویزیون جدید بر عهده داشت که نام Mi TV برای آن انتخاب شده است. شیائومی با این تصمیم، تلویزیون خود را جلوتر از رقیب هم‌وطن یعنی وان پلاس قرار می‌دهد.
رویداد پیش‌روی شیائومی به‌نام Smarter Living در هند برگزار خواهد شد. منابع خبری می‌گویند که علاوه بر تلویزیون، محصولات دیگر مرتبط با خانه‌ی هوشمند هم در این رویداد معرفی می‌شوند. ویدئوهای کوتاهی برای تبلیغات رویداد پیش‌رو توسط شیائومی در توییتر منتشر شده است. در یکی از آن‌ها مانو کومار جین معاون ارشد عملیات بین‌الملل و مدیر زیرمجموعه‌ی هند شیائومی هم حضور دارد. تیزر اول با پیام Sound On شروع می‌شود و صدای مشهور لوگوی نتفلیکس در آن به گوش می‌رسد. سپس متنی در تلویزیون نمایش داده می‌شود که از یکی از مشهورترین برنامه‌های هندی نتفلیکس یعنی Sacred Games برداشته شده است.
تیزر تبلیغاتی شیائومی نشان می‌دهد که آن‌ها درنهایت پشتیبانی کامل از نتفلیکس را به تلویزیون خود اضافه خواهند کرد. قابلیتی که در نمونه‌های قبلی Mi TV وجود نداشت. کاربران شیائومی تا به امروز برای دسترسی به نتفلیکس باید از دانگل‌های خارجی همچون Amazon Fire TV استفاده می‌کردند. درنتیجه ارائه‌ی خدمات نتفلیکس به‌صورت پیش‌فرض در محصول جدید، مزیتی قابل‌توجه برای کاربران شرکت چینی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی پشتیبانی از نتفلیکس را به محصولات قدیمی هم اضافه می‌کند یا خیر. البته چنین رویکردی کاملا منطقی خواهد بود و قطعا کاربران وفادار شیائومی از آن استقبال می‌کنند.
کومار جین در ویدئوی تبلیغاتی دوم حضور دارد و از قابلیت‌های تلویزیون جدید شرکت صحبت می‌کند. او در بخشی از ویدئو می‌گوید: «شیائومی تصمیم دارد که بهترین و بزرگ‌ترین Mi TV را در هند معرفی کند. او همچنین می‌گوید که تلویزیون آتی کیفیت 4K را به کاربران عرضه می‌کند. همین کیفیت هم مجددا اشاره‌ای به پشتیبانی از نتفلیکس دارد.
متنی که در ادامه‌ی توییت شیائومی منتشر شد، کاربران را به ۶۵ هزار بار ریتوییت کردن پیام تشویق می‌کرد. همین عبارت می‌تواند نشانه‌ای از ابعاد ۶۵ اینچی تلویزیون آتی باشد. اگر تخمین‌ها صحیح باشند، تلویزیون جدید بزرگ‌ترین Mi TV خواهد بود. اخبار پیرامون وان پلاس ادعا می‌کنند که نسخه‌ی ۷۵ اینچی وان پلاس تی‌وی در هند عرضه نخواهد شد، اما ارائه‌ی نسخه‌ی ۶۵ اینچی بعید نیست. درنتیجه می‌توان رقابت دو شرکت چینی را در بحث ابعاد برابر دانست.
کومار جین در پایان ویدئو می‌گوید که اگر توییت شیائومی ۶۵ هزار بار ریتوییت شود، اطلاعات بیشتری درباره‌ی تلویزیون ارائه خواهد کرد. به‌هرحال شیائومی همه‌ی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پیش از رونمایی از وان پلاس تی‌وی، توجه رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کند.

ال‌جی پشتیبانی از G-SYNC را در تلویزیون‌های OLED عرضه می‌کند

ال‌جی برای توسعه‌ی هرچه بیشتر بازار خود در صنعت تلویزیون، وارد همکاری جدی با انویدیا شد و قابلیت G-SYNC آن‌ها را به محصولات خود افزود.


ال‌جی در همکاری جدید با انویدیا، قابلیت G-SYNC را به مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون‌های OLED خود اضافه کرد. از میان مدل‌های جدید می‌توان به 65/55E9 و 77/65/55C9 اشاره کرد. محصولات اولد ال‌جی قابلیت‌های بازسازی سریع رنگ را به‌ کاربر ارائه می‌کنند. برای حصول اطمینان از عالی بودن محصول نهایی،‌ کارایی این تلویزیون‌های با ابزارهای آزمایشی هماهنگ با انویدیا G-SYNC اندازه‌گیری شد. هدف از انجام آزمایش رسیدن به این نتیجه بود که تجربه‌ی بازی در محصولات ال‌جی با کمترین کاهش کیفیت انجام شود.
محصولات ال‌جی در بازار تلویزیون‌های اولد در حال حاضر هم محبوبیت بالایی در میان کاربران و خصوصا گیمرها دارند. آن‌ها زمان پاسخگویی بسیار سریع و ورودی بدون لگ را به کاربر ارائه می‌کنند که از نیازهای اولیه و اساسی گیمرها محسوب می‌شود. با اضافه شدن قابلیت G-SYNC، محبوبیت تلویزیون‌های ال‌جی بیشتر هم خواهد شد. با قابلیت جدید می‌توان تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتری عمیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت را محصولات پرچم‌دار 4K ال‌جی انتظار داشت. محصولات مذکور در ابعاد ۵۵ تا ۷۷ اینچ ارائه می‌شوند.
فناوری OLED مورد استفاده در محصولات ال‌جی، قابلیت نوردهی خودکار دارد که تجربه‌ای عمیق‌تر را از بازی‌های کامپیوتری برای کاربر ایجاد می‌کند. کنترل پیکسل قوی با دقت بالا، قابلیت دیگری این تلویزیون‌ها است که تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را ارائه می‌دهد. کنتراس بالا و بازساری رنگ بسیار قوی نیز به مجموعه‌ی مشخصات جذاب تلویزیون‌های ال‌جی اضافه می‌شود که در کنار مواردی همچون پاسخگویی بسیار سریع و نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز، محصول کره‌ای را به تلویزیونی کم‌رقیب بدل خواهد کرد.
تأخیر (لگ) در دریافت ورودی تلویزیون اهمیت بالایی در دنیای گیمینگ دارد. درواقع این فاکتور می‌تواند برد یا باخت بازیکن را تعیین کند. در تلویزیون‌های ال‌جی با محتوای 1440p و نرخ ۱۲۰ هرتز، زمان تأخیر حداکثر به ۶ میلی‌ثانیه می‌رسد. در تنظیمات 4K و نرخ ۶۰ هرتز، آمار مذکور تا ۱۳ میلی‌ثانیه افزایش می‌یابد. چنین آمارهایی برای زمان تأخیر، به‌معنای تأخیر کمتر از یک فریم خواهد بود. درنتیجه شاید بتوان تلویزیون‌های ال‌جی را جزو بهترین انتخاب‌ها در بازار گیمینگ دانست.
جدیدترین محصولات ال‌جی در بازار تلویزیون‌های اولد، علاوه بر قابلیت‌های بالا پشتیبانی قوی از فرمت‌های HDR را هم به کاربر ارائه می‌کنند. فرمت‌های مذکور،‌ کیفیت تجربه‌ی بازی را باز هم برای گیمرها بهبود می‌بخشند. کاربران در تلویزیون‌های جدید می‌توانند بازی‌های اختصاصی را با فرمت HDR10 یا Dolby Vision بازی کنند. شایان ذکر است محتوای Full HD حداکثر تا ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌شود. قابلیت‌های مذکور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های HDMI 2.1 همچون ALLM, eARC و VRR به دست می‌آید.
ال‌جی برای بهبود هرچه بیشتر تجربه‌ی کاربران در زمان تماشای محتوای سریع یا بازی کردن، در تلویزیون‌های ۲۰۱۹ اولد خود از فرمت‌های صوتی سینمایی همچون Dolby Atmos و Dolby TrueHD هم پشتیبانی می‌کند. گیمرها با بهره‌گیری از این فرمت‌های حرفه‌ای صوتی احتمالا تجربه‌ی صوتی بسیار نزدیک به طراحی اولیه‌ی توسعه‌دهنده‌ها را خواهند داشت. به‌علاوه مدل‌های جدید از قابلیت‌های صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق هم بهره می‌برند تا صدای مجازی فراگیر 5.1 را به کاربر ارائه کنند.
سم کیم، معاون ارشد برنامه‌ریزی محصول در بخش تلویزیون شرکت Home Entertainment ال‌جی در توضیح محصولات جدید مبتنی بر G-SYNC می‌گوید:
همه می‌دانند که تلویزیون‌های مبتنی اولد ال‌جی محبوبیت بالایی در دنیای گیمرها دارند و ما متعهد هستیم که تجربه‌ی بازی را برای آن‌ها بهبود دهیم. ما با اضافه کردن Nvidia G-SYNC به محصولات جدید،‌ نشان دادیم که پشتیبانی از یکی از برترین برندهای سخت‌افزار بازی در جهان را برای هرچه بهتر کردن تجریه‌ی کاربر به خانواده‌ی محصولات خود اضافه می‌کنیم.
مت ووبلینگ مدیر بازاریابی جی‌فورس در انویدیا پیرامون همکاری جدید می‌گوید:
ما بسیار هیجان‌زده هستیم که پشتیبانی از فناوری جدید را به تلویزیون‌های اولد سال ۲۰۱۹ ال‌جی اضافه می‌کنیم. همچنین پشتیبانی از HDMI Variable Refresh Rate هم برای پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX 20 ارائه می‌شود. گیمرها قطعا از تجربه‌ی گرافیکی نزدیک به واقعیت در تلویزیون‌های جدید شگفت‌زده خواهند شد. به‌علاوه بازی کردن جدیدترین عناوین بازی با پشتیبانی از فناوری اختصاصی رهگیری پرتو انویدیا، تجربه‌ی کاربری را به بهترین حالت خود می‌رساند.
درپایان شایان ذکر است پشتیبانی از G-SYNC در محصولات ۲۰۱۹ تلویزیون اولد ال‌جی به‌زودی در بازارهای متعدد در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران تنها با به‌روزرسانی فرمور تلویزیون‌های مدل ۲۰۱۹،‌ پشتیبانی از قابلیت مذکور را دریافت می‌کنند.
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

vivaz360

کاربر سایت
Jul 4, 2011
663
نام
حسین
ال‌جی پشتیبانی از G-SYNC را در تلویزیون‌های OLED عرضه می‌کند

ال‌جی برای توسعه‌ی هرچه بیشتر بازار خود در صنعت تلویزیون، وارد همکاری جدی با انویدیا شد و قابلیت G-SYNC آن‌ها را به محصولات خود افزود.


ال‌جی در همکاری جدید با انویدیا، قابلیت G-SYNC را به مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون‌های OLED خود اضافه کرد. از میان مدل‌های جدید می‌توان به 65/55E9 و 77/65/55C9 اشاره کرد. محصولات اولد ال‌جی قابلیت‌های بازسازی سریع رنگ را به‌ کاربر ارائه می‌کنند. برای حصول اطمینان از عالی بودن محصول نهایی،‌ کارایی این تلویزیون‌های با ابزارهای آزمایشی هماهنگ با انویدیا G-SYNC اندازه‌گیری شد. هدف از انجام آزمایش رسیدن به این نتیجه بود که تجربه‌ی بازی در محصولات ال‌جی با کمترین کاهش کیفیت انجام شود.
محصولات ال‌جی در بازار تلویزیون‌های اولد در حال حاضر هم محبوبیت بالایی در میان کاربران و خصوصا گیمرها دارند. آن‌ها زمان پاسخگویی بسیار سریع و ورودی بدون لگ را به کاربر ارائه می‌کنند که از نیازهای اولیه و اساسی گیمرها محسوب می‌شود. با اضافه شدن قابلیت G-SYNC، محبوبیت تلویزیون‌های ال‌جی بیشتر هم خواهد شد. با قابلیت جدید می‌توان تجربه‌ی بازی‌های کامپیوتری عمیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت را محصولات پرچم‌دار 4K ال‌جی انتظار داشت. محصولات مذکور در ابعاد ۵۵ تا ۷۷ اینچ ارائه می‌شوند.
فناوری OLED مورد استفاده در محصولات ال‌جی، قابلیت نوردهی خودکار دارد که تجربه‌ای عمیق‌تر را از بازی‌های کامپیوتری برای کاربر ایجاد می‌کند. کنترل پیکسل قوی با دقت بالا، قابلیت دیگری این تلویزیون‌ها است که تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را ارائه می‌دهد. کنتراس بالا و بازساری رنگ بسیار قوی نیز به مجموعه‌ی مشخصات جذاب تلویزیون‌های ال‌جی اضافه می‌شود که در کنار مواردی همچون پاسخگویی بسیار سریع و نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتز، محصول کره‌ای را به تلویزیونی کم‌رقیب بدل خواهد کرد.
تأخیر (لگ) در دریافت ورودی تلویزیون اهمیت بالایی در دنیای گیمینگ دارد. درواقع این فاکتور می‌تواند برد یا باخت بازیکن را تعیین کند. در تلویزیون‌های ال‌جی با محتوای 1440p و نرخ ۱۲۰ هرتز، زمان تأخیر حداکثر به ۶ میلی‌ثانیه می‌رسد. در تنظیمات 4K و نرخ ۶۰ هرتز، آمار مذکور تا ۱۳ میلی‌ثانیه افزایش می‌یابد. چنین آمارهایی برای زمان تأخیر، به‌معنای تأخیر کمتر از یک فریم خواهد بود. درنتیجه شاید بتوان تلویزیون‌های ال‌جی را جزو بهترین انتخاب‌ها در بازار گیمینگ دانست.
جدیدترین محصولات ال‌جی در بازار تلویزیون‌های اولد، علاوه بر قابلیت‌های بالا پشتیبانی قوی از فرمت‌های HDR را هم به کاربر ارائه می‌کنند. فرمت‌های مذکور،‌ کیفیت تجربه‌ی بازی را باز هم برای گیمرها بهبود می‌بخشند. کاربران در تلویزیون‌های جدید می‌توانند بازی‌های اختصاصی را با فرمت HDR10 یا Dolby Vision بازی کنند. شایان ذکر است محتوای Full HD حداکثر تا ۱۲۰ فریم‌بر‌ثانیه پشتیبانی می‌شود. قابلیت‌های مذکور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های HDMI 2.1 همچون ALLM, eARC و VRR به دست می‌آید.
ال‌جی برای بهبود هرچه بیشتر تجربه‌ی کاربران در زمان تماشای محتوای سریع یا بازی کردن، در تلویزیون‌های ۲۰۱۹ اولد خود از فرمت‌های صوتی سینمایی همچون Dolby Atmos و Dolby TrueHD هم پشتیبانی می‌کند. گیمرها با بهره‌گیری از این فرمت‌های حرفه‌ای صوتی احتمالا تجربه‌ی صوتی بسیار نزدیک به طراحی اولیه‌ی توسعه‌دهنده‌ها را خواهند داشت. به‌علاوه مدل‌های جدید از قابلیت‌های صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق هم بهره می‌برند تا صدای مجازی فراگیر 5.1 را به کاربر ارائه کنند.
سم کیم، معاون ارشد برنامه‌ریزی محصول در بخش تلویزیون شرکت Home Entertainment ال‌جی در توضیح محصولات جدید مبتنی بر G-SYNC می‌گوید:

مت ووبلینگ مدیر بازاریابی جی‌فورس در انویدیا پیرامون همکاری جدید می‌گوید:

درپایان شایان ذکر است پشتیبانی از G-SYNC در محصولات ۲۰۱۹ تلویزیون اولد ال‌جی به‌زودی در بازارهای متعدد در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران تنها با به‌روزرسانی فرمور تلویزیون‌های مدل ۲۰۱۹،‌ پشتیبانی از قابلیت مذکور را دریافت می‌کنند.
خیلی جالبه nvidia برای اولین بار از طریق پورت hdmi جی سینک رو ساپورت میکنه.البته چیزی که تو متن خبر اومده فقط سری **rtx 20 به بالا قراره از این قابلیت استفاده کنن(احتمال زیاد فقط سری rtx از hdmi 2.1 بهره میبره)
نسل اینده به لطف hdmi 2.1 تجربه گیمینگ خیلی روان تر و لذت بخش تری رو داریم
 

AmirAirGunner

کاربر سایت
May 23, 2016
785
نام
امیر
دوستان در رده های پایین سامسونگ 7100 خوبه یا x7000 سونی ؟ فقط گیرنده بهش وصل میشه و فیلم و سریال - اسفتاده برای گیم و وصل کردن کنسول مد نظر نیست
و در ضمن بهتره ادم 55 اینچ مثلا nu8000 بخره یا 65 اینچ nu7100 ؟ یعنی بزرگی تصویر باعث تجربه بهتر میشه هر چند رنگ و یا نورش ضعیفتر از مدل رده بالاتر باشه ؟
 

GUTS

کاربر سایت
Aug 6, 2009
161
نام
White Demon
دوستان در رده های پایین سامسونگ 7100 خوبه یا x7000 سونی ؟ فقط گیرنده بهش وصل میشه و فیلم و سریال - اسفتاده برای گیم و وصل کردن کنسول مد نظر نیست
و در ضمن بهتره ادم 55 اینچ مثلا nu8000 بخره یا 65 اینچ nu7100 ؟ یعنی بزرگی تصویر باعث تجربه بهتر میشه هر چند رنگ و یا نورش ضعیفتر از مدل رده بالاتر باشه ؟
من خودم ۷۱۰۰ رو گرفتم با توجه به بودجه ای که داشتم.
سونی همیشه گرونتره ولی خوب تلوزیونهای مقاومتری هستن.
نظر شخصی من همون سامسونگ رو بگیر.
برای بازی خیلی خوبه
برای فیلم و سریال هم عالیه من چندتا فیلم بلوری و سریال دیدم کیفیت تصاویرش برای ورودی اچ دی عالیه.
شبکه های ایران که کلا کیفیت ندارن.
برای سایز هم اول ببین کجا میخوای بزاریش بعد تصمیم بگیر و فاصله باید رعایت بشه.

البته اگر کسی میتونه سونی x9000 رو بگیره که واقعا عالیه
 
  • Like
Reactions: AmirAirGunner

SAEED_TAJ

کاربر سایت
Sep 30, 2011
759
کیفیت فوق العاده ی تلویزیونهای 4k hdr شیائومی
1dca3db2419df156b13ed4b68d20127f.jpg
93c8798706f173dba9a269fe2f1a0ab1.jpg
20c434c7c206aee08e2d49495c22232a.jpg
93b81b2377bc9b16b71e9741d0451590.jpg


Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
کیفیت فوق العاده ی تلویزیونهای 4k hdr شیائومی
1dca3db2419df156b13ed4b68d20127f.jpg
93c8798706f173dba9a269fe2f1a0ab1.jpg
20c434c7c206aee08e2d49495c22232a.jpg
93b81b2377bc9b16b71e9741d0451590.jpg


Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
این تصاویری که گذاشتید مال مستند planet earth 2 هست که کیفیت 4k/hdr خفنی داره، رو مانیتور چند سال پیش خودم دیدمش حقیقتا پشمام ریخت:D پیشنهاد میکنم برای دیدن کیفیت نهایی tv خودتون یه بار ببینید.
 
  • Like
Reactions: SAEED_TAJ

Kirk-Hammedd

Abandon the safety of mindless following
کاربر سایت
Oct 23, 2010
2,792
نام
حامد
کم کم داره مدل های x9500g هم وارد میشه. با حدود 500 تا 1 تومن گرون تر به مدل سال قبل.
خودم توی مشخصات و حتی شکل ظاهری تفاوت زیادی ندیدم.
صرف داره یه تومن بیشتر پول بدیم برای مدل جدید تر؟
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
کم کم داره مدل های x9500g هم وارد میشه. با حدود 500 تا 1 تومن گرون تر به مدل سال قبل.
خودم توی مشخصات و حتی شکل ظاهری تفاوت زیادی ندیدم.
صرف داره یه تومن بیشتر پول بدیم برای مدل جدید تر؟
تنها تفاوتش با مدل سال قبل روشنایی بیشتر تو حالت hdr و sdr.یک مقدار کنتراستش از مدل سال فبل کمتر شده که زیاد چشمگیر نیست.
 
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

Tuco

کاربر سایت
Dec 14, 2005
759
کم کم داره مدل های x9500g هم وارد میشه. با حدود 500 تا 1 تومن گرون تر به مدل سال قبل.
خودم توی مشخصات و حتی شکل ظاهری تفاوت زیادی ندیدم.
صرف داره یه تومن بیشتر پول بدیم برای مدل جدید تر؟
علاوه بر تفاوتی که بالا اشاره کردن تو مدل 950G از چیپ اپگرید شده MediaTek SoC استفاده کرده سونی که عملکرد اندروید تیوی و به طور کلی Interface UI به مراتب بهتر و سریعتر شده و دیگه فریز و کند شدن و اون باگهای 900f رو موقع کار کردن با منو تلویزیون نداره و همینطور ریموت کنترل 950G هم ظاهرش تغییر کرده و کمی مدرن تر و کاربردی تر شده ولی تو یک زمینه پس رفت کرده اونم بیشتر برای pc gamer ها بدرد میخوره , با900F میشه تو رزولوشن های 1080p و 1440p در رفرش ریت 120 هرتز از تلویزیون برای بازی استفاده کرد ولی در مدل جدید 950G فقط در رزولوشن 1080 میتونی از رفرش ریت 120 هرتز استفاده کنی. ضمن این که تو مدل 950G)19ms) اینپوت لگ تو رزولوشن 1080p 60hz خیلی کمتر شده نسبت به 900F ) 40ms) پس اگه اهل بازی با کنسول های قدیمی تر یا کنسول سوییچ هستی, 950g گزینه بهتریه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Kirk-Hammedd

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر