بانتو ( اولین شکار )

poyan

کاربر سایت
Apr 26, 2006
332
نام
poyan
1.png


داستان

پدرش را کشتند ، مردمان قبیله اش را سوزاندن و تنها او و چند نفری که بیرون از قبیله برای شکار رفته بودند ، زنده ماندن ... او قسم خورده که تک تک موجودات پلید سرزمینش را شکار کند . بانتو ( اولین شکار ) نام بازی جدید ما در سبک هیرو دیفنس هستش که بازیکن با استفاده از افرادش باید در مقابل تعداد مشخصی از دشمنان ایستادگی کند و تمامی انها را نابود کند . حداکثر تا 5 آذر همین سال بازی برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز ، آندروید و آی او اس منتشر میشود .

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی در 2 نوع مرحله ای و رکودی تقسیم میشود . بازیکنان بعد از به پایان رساندن هر مرحله یک الماس دریافت خواهند کرد که بوسبله این الماس ها میتوانند سربازان خود و قدرت هایشان را تقویت کنند . گیم پلی بازی بطوری کلی به اینصورت هست که قهرمان شما سمت چپ صفحه ایستاده و بازکینان هر طور شده باید جلوی دشمنان خود را بگیرند تا قهرمانشان کشته نشود .بازکن برای اینکه بتوانید جلوی دشمنان خود بایستد علاوه بر استفاده از سربازان میتواند خودش دست بکار شود . بازی برای بازیکنان 3 نوع قدرت در نظر گرفته که با لمس بر روی صفحه براحتی میتوانند از آنها استفاده کنند . این قدرت ها شامل ضربه ، آتش و دود سمی میشود ...

2.png


همچنبن در صورت اتصال به اینترنت امتیاز هر بازیکن برای رقابت ثبت خواهد شد و میتوانند با هم به رقابت بپردازند .
بازی در 50 مرحله کاملا متنوع طراحی شده تا بازیکنانش را ساعت های سرگرم نگه دارد . همجچنین دشمنان و سربازان هم کاملا متنوع طراحی شدند و بازیکن تا انتهای بازی آیتم ها و چالش جدیدی روبرو خواهد شد که گذراندن آنها گاهی اوقات کمی دشوار است .

3.png


بازی در رزولوشن HD پیاده سازی شده و همچنین با مدیریت صحیح فایلها بسیار سبک است و امتحان خود را بر روی گوشی های با قدرت پردازش پایین پس داده و همچنین صداگذاری ها بسیار متناسب با کار انجام شدند و موزیک در خور کار هم ساخته شده .

4.png
[/align]

هدف سازندگان

چند بازیساز مستقل قدیمی دور هم دیگر جمع شدن تا کمک همدیگر بتوانند یک پله بالاتر بروند ... در سه گانه بانتو 6 نفر همکاری داشتند .

کوشا شقاقی ( مدیر پروژه ، طراح ، کارگردان فنی )
پویان کبودوند ( عمده آرت پروژه ، کارگردان هنری )
محمد جواد رجبی (برنامه نویس )
رضا طالب زاده ( انیماتور )
همایون ریاحی ( اهنگساز )
یوسف زمانی ( طراح کانسپت )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر