تینا پالاسیوس : فعلا برنامه ای برای Modern Warfare جدید نداریم .

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
به نام خدا

20121217_call_of_duty_modern_warfare_2.jpg



سازندگان بازی COD:Ghosts که تمرکز بسیاری بر روی بازی خود دارند و تمام تلاش و تمرکز خود را بر روزهای آخر گذاشته اند , فعلا هیچ برنامه ای برای دومین بازی نسل بعد سری COD ندارند .

طی صحبت های صورت گرفته با سایت OXM , اقای Palacios که مدیر روابط عمومی ای بازی هستند , در مورد Ghost ( اسم بازی ) و کاراکتر ''Ghost'' در سری بازی Modern Warfare گفتند

ما می خواستیم با بخش داستانی MW به این سری پایان بدهیم و وارد مسیر تازه و جدیدی بشویم .

ایشان در پاسخ به این سوال که '' آیا ما شاهد قسمت چهارم این سری خواهیم بود یا نه ؟ '' گفتند

ما فعلا تمام تمرکزمان را بر روی این بازی گذاشته ایم , و هیچ برنامه دیگری نداریم . ایشان اضافه کردند : ما زمانی که در حال ساخت این بازی بودیم سعی کردیم از شخصیت ''Ghost'' در MW2 الهام بگیریم , درست مثل آنچه به نظر می آمد .

این قابل درک است , زیرا ما سربازانی در این بازی داریم که می خواهند هویت ـشان را پنهان بسازند , چه با ماسک و چه با رنگ کردن صورت . من می توانم به صراحت بیان کنم , که شناختن چنین انسان هایی ( سرباز ) بدون دانستن گذشته آنها , هست که باعث می شود ما در زندگی به جلو حرکت بکنیم . ما سعی می کنیم چنین چیزی را خلق بکنیم .

جالب است بدانید , شرکت Sledgehammer games که توسعه دهنده ( Developer ) بازی MW3 بود , اسم خود را به عنوان توسعه دهنده شماره جدید این عنوان به ثبت رسانده است . البته این درست بعد از بود که اسم کارکنان بازی هایش در لسیت CV خود گذاشت .

شما چه فکر می کنید , آیا Sledgehammer حالا در حال ساخت MW4 می باشد یا ممکن است افراد دیگری سازنده این شماره از بازی باشد ؟

Source
 

Miniature Rose

A Poor Man's Rose
کاربر سایت
Jun 25, 2009
2,658
به نظر من COD در نسل بعد اگر کمی در گیم پلی نوآوری 100% بیاره و کمی بازی رو سنگین کنه ( نه در حد BF ) . می تونه همه رو از خودش راضی نگه داره و نه تنها نوب ها بلکه هاردکور ها ( براساس گفته خودشون ) هم به COD بیشتر روی خواهند اورد .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر