صفحه ی Idevice خود را بر روی مانیتور بیاورید

AM!R HOS3!N

کاربر سایت
May 18, 2010
1,981
نام
Amir Hosein
امروز با یکی دیگر از پست هایی همراه شما هستیم که یکی از مشغله های همیشگی اپل بازان است.فکر کنید قصد دارید بهترین لذت را از بازی غول و پر گرافیکی مانند Real Racing 3 ببرید.قطعا برای هم چین بازی صفحه نمایش آیفون یا آیپد بسیار کوچک می باشد و ممکن است شما را به اندازه کافی ارضا نکند.ولی اگر بود این بازی را در یک تلوزیون یا حتی مانیتور کامیپوتر بازی کنیم….. چه می شد!خوب برای اینکار یک راه پر هزینه به نام Apple TV وجود دارد که افراد معدودی در ایران دارای آن هستند و لزوم زیادی هم به داشتنش نیست(خصوصا در ایران) که اینترنت ها پاسخگوی شبکه های Apple TV نیستند
یا اصلا یک چیز دیگر!تاحالا حتما به فکر فیلم برداری از دیوایس خود بدون نیاز به یک دوربین اضافه افتاده اید.ولی اپل به طور پیشفرض همچین امکانی را نمی دهد و تنها راه چاره آن جیلبریک است.یا حتی بدون نیاز به سیم های مزاحم AUX موسیقی مورد علاقه خود را به PC خود بفرستیم و با اسپیکر های قدرتمند آن را پخش کنیم.این عمل خصوصا در مهمانی ها بسیار کاربرد دارد.
انجام این اعمال با وجود محدودیت های اپل تقریبا غیر ممکن است و تا این لحظه آرزوی خیلی از ما ها بوده.امروز اپل اپس مفتخر است روشی بسیار بسیار ساده(در حد مرگ!)برای انجام تمام این عملیات ها دهد.به راحتی صفحه دیوایس خود را روی مونیتور خود بیندازید و بدون افت سرعت بازی کنید،آهنگ کوش کنید،فیلم بگیرید و ….
خوب مقدمه را به پایان می رسانیم و وارد قسمت خوب ماجرا میشویم.نرم افزار iTools را که همه می شناسید؟بهترین نرم افزار مدیریت دیوایس های اپل.سازندگان این نرم افزار نرم افزاری جدید به نام AirPlayer طراحی کرده اند که می توانید با اجرای آن روی PC خود به راحتی قابلیت AirPlay را به دیوایس های خود بیاورید و صفحه دیوایس را روی مونیتور یا تلوزیون Mirror کنید.

  • ابتدا نرم افزار AirPlayer را برای ویندوز از اینجا دانلود کنید.دوسنان مکی می توانند با استفاده از Paralles Desktop ویندوز را به صورت مجازی مک خود نصب کنند و از این نرم افزار بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

  • حجم نرم افزار تنها ۵٫۶ مگابایت می باشد.جالا نرم افزار را از حالت فشرده خارج کنید و آنرا اجرا کنید.دقت کنید قبل از اجرا دستور اجازه ای دسترسی به اینترنت را به این نرم افزار داده باشید مگرنه ارتباط برقرار نخواهد شد.

  • اکنون که صفحه شروع نرم افزار نمایان شد به سراغ دیوایس خود بروید.iOS 6 بازان دوبار روی دکمه هوم فشار دهند تا Multitasking باز شود سپس دوبار دست خود را از چپ به راست بکشید تا به تنظیمات صدا برسید.سمت راست درجه صدا آیکون Airplay وجود دارد.آن را انتخاب کنید.سپس یک منو باز می شود.روی نام کامپیوتر خود کلیک کنید و سپس گزینه Mirroring هم فعال کنید.



  • iOS 7 بازان هم کافیست با از پایین به بالا کشیدن صفحه با استفاده از Control Center ایر پلی را فعال کنند

  • دقت کنید که اگر Firewall این نرم افزار را بلاک کند ارتباط برقرار نخواهد شد.دوستان NOD 32 باید این نرم افزار را در White List قرار دهند تا مشکلی پیش نیاید.
دیدید چقدر راحت بود؟!
نکته مهم:برای برقراری ارتباط دیوایس و کامپیوتر باید به یک مودم مشترک متصل باشند
نکته:قابلیت ای پلی تنها در آیفون ۴ اس به بالا،آیپد ۲ به بالا و آپاد تاچ ۵ وجود دارد
نکته بسیار مهم : مهم ترین ویژگی این برنامه این است که اصلا به اینترنت احتیاج ندارد و مطمئن باشید یک کیلوبایت از ترافیک شما را مصرف نمیکند ( برای امتحان می توانید کابل تلفن را مودم خود قطع کنید و در کمال تعجب مشاهده خواهید کرد که برنامه همچنان کار میکند ) برای فیلم برداری از دوایس هم کافیست پس از وارد شدن در Mirroring موس خود را بالا برده و اولین گزینه از سمت چپ را انتخاب کنید.کیفیت فیلم های بسیار بالاست!
امیدواریم این آموزش کار بسیاری از اپل بازان ایرانی را راه بیندازد تا لذت بیشتری از دیوایس های اپل خود ببرند.

منبع:اختصاصی اپل اپس:پخش مستقیم صفحه iDevice روی مانیتور در 3 دقیقه! | اپل اپس | دانلود برنامه آیفون آیپد, دانلود بازی آیفون آیپد،دانلود بازی مک با ل�


اینم عکس از صفحه ی کامپیوتر خودم:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر