بعد از اینکه ایمیل زدم به شاتل و درباره علت گرونی پرسیدم تماس گرفتن و گفتن سرویسها از ۳ اردیبهشت دو نوع نقره ای و برنزی شده و مال من شده نقره ای حالا چیه مزایاش؟ اینارو داخل سایت نوشته:
«افزون بر پشتیبانی ۲۴ ساعته و پشتیبانی هوشمند و خودکار (بدون کمک کاربر) که هم شامل سرویسهای Fair با خدمات برنزی و هم خدمات نقرهای میشود، سرویسهای نقرهای شاتل از مزایایی همچون پشتیبانی حضوری رایگان(۲ بار در سال)، ارسال رایگان مدارک و تجهیزات، فضای آپلودسنتر در شاتللند، اولویت پاسخگویی در مرکز تماس، محافظت از حملات DDoS، امکان استفاده از پروفایل Game به صورت رایگان و روزآمدسازی خودکار نرم افزار تجهیزات (Firmware Update) نیز برخوردار خواهند بود. بیتردید سرویسهای Fair با خدمات برنزی نیز میتوانند از خدمات یاد شده بر اساس تعرفه بهرهمند شوند.»
یعنی نصفش که قبلا رایگان بود رو پولی کردن، بقیه ش هم که یه مشت چرت و پرت که اصلا نمیشه تشخیص داد آیا همونم اجرا میکنن یا نه؟
گفتم اینهارو نمیخوام همون قیمت قبلش باشه گفت مشکلی نیست فقط حجم هم بجای ۸۰ گیگ میشه ۳۰ گیگ!
بزودی دوباره همون دوران گند ماهی ۶ گیگ نت رو میخوان برگردونن