بحث و تبادل نظر در مورد ISP های ایرانی

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,371
نام
Majid
چند روز پیش به پیشگامان زنگ زدم گفتم کارشناس بفرس واسه خط که چرا سرعت آپلود دانلود اینقد محدوده، گفت نویز داری و اول خط تست نکردی و فلان کارشناس فرستاد دید همه این کارا رو کردم و کلا خط از بیخ داغونه بدون اینکه پولی بگیره گفت با مخابرات هماهنگ میکنم خطتونو تا جایی که زور داره بهتر کنن.
امشب یک دفعه سرعت دانلود که همیشه لاک بوده رو 8 مگابیت یک دفعه رسید 12 یعنی از 1 مگابایت رسید به نزدیک 1600 اینا، سرعت آپلودمم که 35 بیشتر نبود رسید 100 که راضیم :D دمشون گرم بنظرم حتما اگه خطتون زیادی فک میکنید سرعتش محدوده تماس بگیرین.
8 ساله با این خط زندگی کردم 4 شرکت مختلف همه همینقد بود سرعت تا الان که اوکیش کردن :D
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
اقا مشکل چیه سراسری چیزی نگفتن؟
منک زنگ زدم خودشونم خبر نداشتن
دوست عزیز این مشکل عین بقیه چیزا ، کسی نمیدونه معمولا چه خبر هست ،پشتیبانی هم که در حد اینکه خط شما نویز دارد ، از اسپلیتر استفاده میکنید و ... اطلاع داره.
 

mahdysh

کاربر سایت
Jun 23, 2007
805
نام
مهدی
من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن

چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم

شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )

اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.

هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)

مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.
 

...Moein...

کاربر سایت
Oct 31, 2016
69
من نمی دونم چرا دوستان وقتی مشکلی پیدا می کنند این قدر اعصاب خودشون روخراب می کنن که به پشتیبانی زنگ بزنن ولی یه شکایت دو دقیقه ای تو https://195.cra.ir/ ثبت نمی کنن

چون من خودم هم باور نداشتم این سامانه کاری می کنن ولی بعد از اینکه یک بار از شاتل و یک بار از مبین نت و یک بار از همراه اول شکایت کردم و هر سه بار پیگیری کردن واقعا به این سامانه اعتقاد پیدا کردم

شما بعد از اینکه در این سامانه ثبت شکایت کردین از شرکت مربوطه باهاتون تماس می گیرن.برخلاف زمانی که شما با پشتیبانی تماس می گیرین ، زمانی که اونا تماس می گیرن فردی که معمولا تماس می گیره معمولا فرد با سوادیه (نکته مهمش اینه که اونا با شما تماس می گیرن و لازم نیست هر دفعه وقتتون تلف شه و تو صف پشتیبانی وایستین )

اگر بعد از اینکه پیگیری ها انجام شد و از طرف شرکت ، شما راضی نبودید سامانه موضوع رو ارجاع میده به کارشناس تنظیم مقررات که اون ها پیگیری می کنند.

هر چند پروسه ای زمان بریه ( مثلا شکایت من بعد از گذشتن حدود 2 هفته هنوز در جریانه و هر روز زنگ می زنن پیگیری می کنن ) ولی در نهایت جواب میده ( مثلا تو شکایت من از شاتل ، شاتل یک آنتن وایرلس به صورت مجانی به من امانت داد تا مشکلم رو با آنتن اونا چک کنم . حتی کارشناسش با دریافت نصف مبلغ اومد برا چک کردن مشکل تازه هزار بار هم عذرخواهی کردن.)

مثلا تو همین قضیه پارس آنلاین اگر چند نفر باهم شکایت کنن قطعا بهتر جواب می ده.
من شکایت کردم دیشب
 
  • Like
Reactions: mahdysh

jackjonis

کاربر سایت
Feb 2, 2019
1
سلام
دوستان اینترنت مخابرات تقریبا 3 هفته ای هست که به معنی واقعی کلمه مزخرف شده، برای بازی league of legends بهترین isp (که همون پینگ 100 هم بده کلاهمو میندازم بالا) چیه ؟ ضمنا 30 گیگ ماهیانه تقریبا جواب میده برای کارام
 

ramin_m125

کاربر سایت
Dec 27, 2015
261
سلام
دوستان اینترنت مخابرات تقریبا 3 هفته ای هست که به معنی واقعی کلمه مزخرف شده، برای بازی league of legends بهترین isp (که همون پینگ 100 هم بده کلاهمو میندازم بالا) چیه ؟ ضمنا 30 گیگ ماهیانه تقریبا جواب میده برای کارام
سلام
کلا که همه نت ها خرابه
ولی واسه lol از این سایت استفاده کنید
Lag Report
سرور و شهرتون رو انتخاب کنید بر اساس پینگ کسایی که از شهر شما تو اون سرور بازی می کنن isp ها رو رتبه بندی میکنه، پینگشون رو هم حدودی نشون میده
 

rosoneri9

کاربر سایت
Sep 6, 2012
585
نام
دانیال
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
 

Sarvior

کاربر سایت
Feb 13, 2016
1,025
نام
Ali
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
فارس و خوزستان اسیاتک هم فیبر میده
 

qozmyox

کاربر سایت
Oct 29, 2010
1,661
سلام،دوستان کسی که خطش فیبر نوری باشه و مخابرات باشه،به هیچ وجه نمی تونه از ISP های دیگه سرویس بگیره؟هیچ راهی وجود نداره؟
من واقعا حاضرم دو برابر پول بدم یا حجم کمتر بگیرم ولی از مخابرات برم فقط...
گرفتار شدیم از دست اینا....واقعا هر روز یه جور اعصاب خوردی داره....زنگ زده بود بهشون(نتم قطع شده بود) یارو تلفونو برمیداشت بعد قطع میکرد...سه چهار بار این اتفاق برام افتاد...واقعا حس می کنم دیگه نمی تونم :|
میتونی 195 شکایت ثبت کنی و بگی بدون رضایت خودت اومدن خط رو فیبر کردن و میخوای که برگردی به حالت قبل. البته برای همه جواب نمیده ولی میشناسم چند نفری رو که با پیگیری بالاخره از فیبر خارج شدن .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر