تخفیف ویژه به مناسبت تولد 8 سالگی بازیسنتر

Parham

کاربر سایت
Nov 17, 2005
826
نام
پرهام
به عنوان یکی از اعضای قدیمی سایت که بیشتر خواننده بودم تا فعالیت خاصی داشته باشم... به تمامی مدیران و کاربران گرامی تولد 8 سالگی بازی سنتر را تبریک میگم.

به امید پیشرفت روزافزون سایت
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
من هم تولد بازیسنتر رو به همه تبریک میگم در ضمن یه سوال هم دارم این اکانت پرمیوم سایت به چه دردی میخوره و چه امتیازاتی داره ؟
 

shaaheen

کاربر سایت
Aug 28, 2009
496
نام
شاهین
امیدوارم روز به روز حرفه ای تر به کارتون ادامه بدین و روزی برسه که در کنار پیشرفت بازی سازی تو کشورمون سایتتون یه مرجع بین المللی بشه :-)
 

Amir:D

کاربر سایت
May 21, 2013
51
دوست عزیز همه این دوستان و مدیران که اینجا درحال فعالیت هستن برای خودشون شغل ، زندگی ، حرفه و ... دارن فقط برای خدمت به جامعه گیمرها و بروزرسانی این صنعت این سایت رو راه اندازی کردن در ضمن شما باید به اکانت های perimum و ... عادت کنید چون توی این عرصه و خدمات دیگه بدون حمایت مالی سایت نمیتونه خدمات بهتری ارائه کنه، پس بهتر به جای این حرفا به فکر پیشرفت یک سایت باشید نه به فکر درآمد اون در هر صورت اگه خود شما باشید حاضر هستید بدون هیچ پولی سرویس بهتری ارائه بدید ؟؟! یا وقتتون رو صرف این جور کارا بکنید ! ( Thinking )

موفق باشید
آغا داداش بیخیال....
تا زمانی که بازارچه در پایین صفحه ی انجمن قرار داشت بله شما راست میگفتین این سایت برای تفریح و عشق به بازی اداره می شد ولی بعد از وارد شدن بازارچه به فاز جدید همه چیز دیگه به نفع سایت + مدیرانش تموم میشه البته منوظر من از مدیران همون مدیر اصلی سایت (که هزینه ها رو پارو می کنه هست.)
و صد البته ما بخیل نستیم اینشالله بیشتر از اینا در آ»د داشته باشه ازاین سایت (اما فقطبه شرطی که حق رو ناحق نکنه)
و همچنین یک مدرک اصلی برای این که این سایت یک سایت پول ساز برای مدیرشان می باشد : شما باید این تاپیک را قبل از ورود به انجمن ببدنیند (ادمین نوشته): به مناسبت سالروز تولد بازی سنتر = تخفیف در فلان + تخفیف در بهمان + بسته ی اشتراک جدید....
در ضمن هزینه ی سایتی مانند این بازی سنتر ماهانه 20- 50 تومان (اونم فوق فوقش که اگه از ظرفیت خیلی بالا + پهنای باند خیلی بالا استفاده بکنند) می شود که در حالت معمولی (سایت های معمولی ) سالانه مثلا مبلغ 100 هزار تومان به وب هاستینگ می دهند وهر سال این مبلغ رو یک بار پرداخت می کنند.
حالا اینور داستان= تنها تبلیغات موجود در بازی شنتر برای درآمد و هزینه ی خود سات کافی می باشد . این وسط این هزینه های بسته های اشتراک = سود خالص .
البته باز میگم منظور از مدیران = کسایی که سرمایه گذاری کردن رو دارم میگذارم= سرمایه گزاران = همون کسایی که 20-50 تومان یا سالانه 100-1.000.000 تومان میدهند برای سایت.
در کل منظوری ندارم ولی اگه نمیگفتم به نقل قول از برره ای ها = هاااا ایییییییییی نوَشِد.
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
البته 100 سال که نمیشه تا اون موقع هزارتا چیز جدید میاد که اینترنت راهشو عوض میکنه
ولی ایشالا سایت شماره 1 ایران بشه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر