جزئیات جدید از Lightning Returns: Final Fantasy 13

-Prime-

کاربر سایت
May 12, 2012
256
با سلام:
20130729_lightning_returns_final_fantasy_13.jpg

به تازگی اسکوار انیکس جزئیات زیادی از موارد مختلف بازی از جمله شخصی سازی، مکانها ، درجه سختی و کاراکتر ها در اختیار گذاشته است.

این اطلاعات و جزئیات توسط سازنده در کنفرانس خبری که در ژاپن برگزار شده بود، منتشر شده اند.شاید مهمترین جزئیات وجود قاره چهارم در بازی باشد.تا قبل از این ما اطلاعات کمی از جغرافیای بازی در دست داشتیم.The Wildlands(قاره جدید) منطقه ای open-world با عوارض زمینی(terrain) طبیعی و آزادی بیشتر برای بازیباز است.در این منطقه بازیباز میتواند به سواری گرفتن از chocoboها بپردازد.
به احتمال زیاد گشت و گذار در این منطقه پس از پایان بازی صورت میگیرد.

در همین مورد اسکوار اعلام کرده است که بعد از اینکه داستان اصلی بازی به اتمام رسید، مناطقی برای جستجو و گشت و گذار می مانند.با اشاره به اینکه برخی افراد (شکست دادن) باسهای بازی های قبلی را تقریبا غیرممکن اعلام کرده بودند، آنها اعلام کردند که اکنون سخت درگیر تعدیل درجه سختی باس های بازی هستند.برای مثال گفتند که هم اکنون برخی تست کنندگان توانسته اند باس آخر بازی را در کمتر از "یک دقیقه" شکست دهند که این خود البته جای کار دارد!

در ادامه اسکوار به صحبت درباره دیگر مناطق پرداخت.در Luxerion (پایتخت) سبک بازی بین دو بخش "شناسایی" و "رهگیری" تقسیم میشود.
(در این منطقه لایتنینگ در حال بررسی یک قتل ، میباشد)
در Dead Dunes لایتنیگ با خرابه ها و آثار باستانی و عتیقه جات موجه میشود.Yusnaan نیز همین گونه است، اینجا جائیست که Snow در آن سکونت دارد.این منطقه میزبان جاذبه های متنوعیست اما مشکل این است که زمان کوتاهی برای آن باقی مانده است!

Vanille نیز برگشته است اما اسکوار جزئیات زیادی پیرامون او منتشر نکرد جز اینکه او توسط گروهی مذهبی به نام "شورای نجات"(Salvation Council) در شهر Luxerion، محافظت میشود.همچنین پیرامون ظاهر جوان و رمز آلود Hope آنها اعلام کرده اند که "این هدیه ای از طرف خدایان به او بوده است".

اسکوار همچنین پیرامون شخصی سازی در بازی نیز صحبت کرد.ظاهرا لباسهای مختلف گزینه های شخصی سازی متفاوتی دارند.
برخی کمتر و برخی بیشتر.همچنین تغییر رنگ لباس یا قسمتی از آن را نیز به آن اضافه کنید.
سلاح ها و سپر ها قابل شخصی سازی نیستند ولی بیش از 70 سلاح در بازی وجود دارد.در حالیکه لایتنیگ به جستجو در محیط بازی میپردازد با بیش از 100 نوع مغازه(Shop) روبرو میشود.با گذر زمان ایتم ها و وسایل این مغازه ها تغییر میکند.
همچنین در ابتدای بازی قهرمان بازی تنها قادر به حمل 6 ایتم است ولی در ادامه با پیشرفت در بازی این تعداد افزایش می یابد.

از آنجا که این بازی پایان بخش سه گانه Lightning است تنها یک پایان در بازی وجود خواهد داشت.

برخی تصاویر پیرامون شخصی سازی و لباس های بازی :





Lightning Returns: Final Fantasy 13 در ژاپن در ماه نوامبر و در غرب در ماه فبریه 2014 برای PS3 و X360 منتشر میشود.
منبع
2#
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر