یوبی‌سافت از گیرایی داستان Assassin’s Creed 4 می‌گوید

doostanehsoft

کاربر سایت
May 19, 2011
1,407
نام
Mojtaba
Assassin’s Creed IV: Black Flag ادامه‌ای موفق بر سری ماجرایی و اوپن ورد (Open-World) یوبی‌سافت خواهد شد و تمرکز آن بر Edward Kenway، پدربزرگ کانر و سوء استفاده‌های او به عنوان یک دزد دریایی در دریاهای آزاد خواهد بود.



البته زمانی که برای اولین بار معرفی شد، تعدادی قید و شرط درمورد داستان و مضمون دزدان دریایی وجود داشت. طبق گفته‌های مدیر ارشد Ubisoft Singapore (یوبی‌سافت سنگاپور)، Hugues Ricour، «وقتی به فرانچایز اساسین می‌نگرید، متوجه توطئه‌هایی بین قاتلین (Assassins) و Templarها (اعضای فرقه‌هایی از صلیبیون نظامی قرون وسطی) می‌شوید. این همیشه به قدرت سیاسی مبارزه در یک منطقه خاصی از جهان مرتبط است.»

trans.gif
وی می‌افزاید:
«این دقیقا همان چیزی است که در اوایل قرن هجدهم اتفاق افتاده است. تمام طلاها و ثروت‌ها از دنیای جدید آمده‌اند؛ از کارائیبی‌ها، از آمریکایی‌ها. امپراطورها همه در حال جنگیدن‌اند...، و این خود دلیلی است که کاملا حس دزدان دریایی را در فرقه قاتلین لحاظ می‌کند.»

بنا بر این موضوع، Assassin’s Creed IV را می‌توان یک بازی خوب رقم زد!



این بازی در 29 اکتبر برای Wii U ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر می‌شود؛ همچنین نسخه Xbox One و PS4 آن برای سه ماهه چهارم امسال برنامه‌ریزی شده است.

منابع خبری

 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
با توجه به این که نویسنده های Revelations دارن روش کار میکنند به نظرم داستان بازی تضمین شده ست، چون واقعا تونستند اون پختگی و تجربه و اوج شخصیت اتزیو رو به نمایش بذارند.
البته داستان بخش مدرن بازی گند بود، اینم احتمالا همینطوره! :|:d
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
قبل ریلیز شماره سوم هم همین خزعبلاتُ میگفتن ولی دیدیم که بدترین داستان ممکن تو کل سریُ داشت بدترین روایت و شخصیت پردازی بسیار ضعیف و سطحی

من که این حرفارو باور نمیکنم
 

T I R E D

کاربر سایت
Jun 11, 2012
60
و تمرکز آن بر Edward Kenway، پدربزرگ کانر و سوء استفاده‌های او به عنوان یک دزد دریایی در دریاهای آزاد خواهد بود.

یعنی داستان این بازی مال قبل از AC : III هس ؟
 

mmansori85

کاربر سایت
Sep 16, 2011
1,538
نام
امین
یعنی داستان این بازی مال قبل از AC : III هس ؟
بله قبل از کانر...

جوابی که اولش به ذهنم رسیده بود که بگم!:
پ ن پ...پدر بزرگ کانر بعداز کانر رجعت میکنه که داستان بازی رو جمع و جور کنه!!:D:D
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
با توجه به این که نویسنده های Revelations دارن روش کار میکنند به نظرم داستان بازی تضمین شده ست، چون واقعا تونستند اون پختگی و تجربه و اوج شخصیت اتزیو رو به نمایش بذارند.
اتفاقاً داستان اصلاً تضمین شده نیست . تغییر چهره احمقانه اتزیو و دزموند رو به خاطر بیارین :|
 

Madness

کاربر سایت
Sep 7, 2012
47
نام
Mostafa
من یکی که دیگه خسته شدم از این همه دوستانی که ایراد میگیرن از این سری ......
اگه واقعا علاقه ای ندارید و از این بازی اینقدر بدتون میاد خب اقا بازی نکنین !! ولی اگه وقتی اومد،بازم رفتید گرفتیدش و دو سه بارم تمومش کردید و بعد اومدید تو سایت شروع کردید به ایراد گرفتن این دیگه حرس آدمو بالا میاره!!! )x
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
من از هر چی این اساسین 4 ناامید باشم واقعاً به داتانش امیدوارم!!نویسنده مکاشفات هم که پشتشه!!به به!ولی من هم موندم!چطوریه همه مون از بازی بدمون میاد بعد می خریمش بعد از سر تا پاش رو میریم و ایراد می گیریم بعد با دوستان به اشتراک میذاریم و سر نسخه بعدی همین روال(بعد میگن چرا اساسین تو کلّ دنیا این قدر فروش داره؟):|
 

** MHN **

کاربر سایت
Mar 19, 2013
365
کل اسیسن کرید مفت نمی ارزه!
یکی اینکه داستانش کامل روایت نمیشه وهی باید تو کتاب و فیلم و دی ال سی و هزار و یک کوفت و زهر مار دیگه ببگیری تا کامل بفهمیش!
دوم اینکه باگ های وحشتناکی که تو PC داشت و تاخیر انتشار و قفل های عجیب غریب آدم رو حسابی اذیت میکرد!(البته من کنسول دارم منظورم به رایانه های شخصی خیلی بی محلی کرد!)
بعد هم من همه نسخه هاش رو گرفتم ولی هیچ کدوم رو بیشتر از 3 ساعت بازی نکردم کلا بازیش باحال نیست ولی حیف که تو سبکش یه جورایی تکه!یعنی مشابه نداره!فقط مناظر و گرافیک بازی چشم نوازه و گر نه داستان و گیم پلی تعریفی نداره!مثلا اون قسمتی که باید گوش وامیستدی تا حرف های یارو رو بفهمه واقعا از لحاظ گیم پلی فاجعه بود یا چند نوع راه رفتنش که بعضی مواقع واقعا رو اعصاب بود!یا وقتی اون درجه هشدار پر میشد یکی از ضعیف ترین هوش مصنوعی ها رو شاهد بود جلوی افراد یکی رو سر میبریدی بعد اطرافیان یه فرار ساده میکردن بعد که آروم شد همون افرادی که در هین جنایت دیدنت خیلی طبیعی رفتار میکردن!لباست هم فقط زیبا بود ولی خیلی خیلی آدم رو تابلو میکرد خوب از ده کیلومتری داد میزد این یه قاتله!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر