The Evil Within از چه نوع سیستم ذخیره سازی استفاده میکند؟!

کدوم سیستم ذخیره کردن رو ترجیح میدید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    107

Turok-71

کاربر سایت
Nov 28, 2009
508
91631193996575976946.png


در این رابطه بحث ها و سوالات زیادی بین گیمرها و طرفداران بازی در فروم های خارجی صورت گرفت که استاد میکامی قراره از چه نوع سیستم ذخیره سازی در TEW استفاده کنه،سیستم Checkpoint یا SavePoint؟ که بنظر میرسه در موقعیت فعلی این بازی قراره از هر دو سیستم مذکور استفاده کنه!

آقای " Matt Grandstaff " مدیر community بتسدا توضیح داد که چطور از تلفیق این دو سیستم،سیستم ذخیره سازی جدیدی برای بازی طراحی شده:
" در حال حاضر،شما فقط میتونید از طریق سیستم SavePoints بازی رو ذخیره کنید و همچنین میتونید از طریق چک پوینت ها در طول گیم پلی به عقب برگردید "

Source: EvilWithin.net

توضیحات:

در سیستم Checkpoint ذخیره ها بصورت خودکار و در فواصل زمانی کم انجام میشن!
در سیستم SavePoints ذخیره ها بصورت دستی و در فواصل زمانی بیشتر صورت میگیرن.

سیستم Checkpoints یکی از عناصر اصلی ضربه زدن به سبک وحشت بوده و هست،چون که شما دیگه ترسی از مردن ندارید و میدونید که در فاصله ای نزدیک دوباره به بازی برخواهید گشت.
اما در سیستم SavePoints اگه بمیرید شمارو مجبور میکنه که تمام مرحله رو تا لحظه ی مردن تکرار کنید و باعث میشه که همیشه از مردن هراس داشته باشید.در نتیجه برای بازی های سبک ترسناک بایستی از سیستم SavePoints استفاده کرد و استاد میکامی خیلی خوب به این موضوع واقفه!


 
آخرین ویرایش:

salar2

کاربر سایت
Dec 19, 2010
344
ببینید عزیزان:d
اگه بیاد بازی رو طوری طراحی کنه که مثلا در درجات سختی کم بازی باز قادر به سیو کردن در دو حالت باشه و در درجات سختی بالا فقط سیو پوینت وجود داشته باشه خیلی بهتره
این طوری هر دو جناح NOOb و PRO رازی میشن وبازی بیشتر فروش میکنه;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر