Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Sir Ryan Giggs

کاربر سایت
Oct 19, 2008
585
zy5p_649249b2cc4cec4e0380f5ff3653d089.jpg



the greatest showman

6/10

تا قبل از تماشای لالالند هیچ وقت فکر نمیکردم یه روز بشینم فیلم موزیکال ببینم ولی لالالند تمام معادلات رو به هم ریخت ، احتمالا لالالند و The Intouchables رو بیشتر از هر فیلم دیگه ای دیدم ، فیلم رو بیشتر به خاطر زندایا دیدم ، فیلم پر هست از صحنه های قشنگ و چشم نواز ولی به طور کلی و فراستی وار بخوام بگم فیلم ابدا در نیومده ، رابطه ها رو هواس و فیلمی نیست که دوباره بخوام ببینمش بر عکس لالا لند که میتونم 100 بار دیگه ببینمش .
 

hs_gamer

کاربر سایت
Jul 26, 2013
726
نام
حمزه
220px-Modern_Times_poster.jpg


Modern Times
10
از 10

چاپلین باید بهترین کارگردان تاریخ سینما باشه... از لحاظ فنی کار ندارم (سوادشم ندارم)، ولی اندیشه‌اش با چیزایی که ارائه می‌ده در وحدت کامله و فیلم‌هاش برای منِ بیننده عام هم سرگرم کننده هستن و هم متحیر کننده.
اون صحنه معروف فیلم که شعر معروف‌ش رو می‌خونه، مرگ نداره. هزار سال دیگه هم مردم می‌بینن و با یه لبخند رو لب به روح چاپلین درود می‌فرستن. (کاری که من هر بار یادش می‌افتم می‌کنم.)
 

Runzo

کاربر سایت
Aug 28, 2014
51
220px-Modern_Times_poster.jpg


Modern Times
10
از 10

اون صحنه معروف فیلم که شعر معروف‌ش رو می‌خونه، مرگ نداره. هزار سال دیگه هم مردم می‌بینن و با یه لبخند رو لب به روح چاپلین درود می‌فرستن. (کاری که من هر بار یادش می‌افتم می‌کنم.)

(البته شاید برای کسی مهم نباشه) اما آهنگساز اون قطعه ای که چاپلین میخونه شخصی به نام Leo Daniderff هست و بعضی ها جاها به اشتباه به اسم خود چاپلین بازنشر شده.
خود آهنگ هم به اسم Titine و Nonsense song معروفه.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,407
Three Billboards Outside Ebbing Missouri

از اونجایی که دیدم کاندید اسکار شده و خیلیا اینجا بهش نمره کامل داده بودن انتظار شاهکار داشتم ، ولی متاسفانه نبود ، حتی یک درجه پایین تر از شاهکار هم نبود ،: داستان خوبی داشت : تا نزدیک به اواسط فیلم معلوم میشد که پیامش مربوط به ویرانگر بودن نفرت و درمانگر بودن عشق هست ، اما با پیش رفتن بیشتر فیلم شور این قضیه در میومد مثل جایی که دیدیم فرمانده تو نامه خودکشیش اون افسر رو موعظه میکنه که باید رحم و مروت داشته باشی و با نفرت به جایی نمیرسی ، جملاتی که زیبا بودن ، اما بیرون اومدنشون از دهان اون شخصیت کمی دور بنظر میرسید ، بعدا تو سکانسی دیدیم که میلدرد فقط با شنیدن یک جمله : " عصبانیت بخرج دادن عصبانیت رو بیشتر میکنه " حسابی و به طرز غیر عادی منقلب میشه !! و یکدفعه نظرش راجع به نامزد شوهر سابقش ( دختر نوزده ساله ای که شخصیت پردازی ای در حد فیلم های درجه سه و کمتر داره) به کلی عوض میشه ، که واقعا در داستان فیلم دلایل قانع کننده ای برای اینگونه واکنش های غیر عادی نمیبینیم ، جز اینکه کارگردان سعی داره بزور موعظه های خودش رو بچپونه تو فضایی که جای مناسبی براش نیست ، و این بزرگترین ایراد فیلم بود ، ایراد دیگه دیالوگ های سطح پایین و غیر واقع گرایانه ای بود که در جایجای فیلم میدیدم و واقعا تو ذوق میزد ، البته فیلم بجز ایده داستانی خوب مزیت های دیگه ای هم داشت ، مثل فیلمبرداری عالی و موسقی خوب ، اما ایرادات ذکر شده باعث شدن که لذت چندانی از دیدنش نبرم ...


7/10
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,478
نام
سپهر

250px-Britney_Ever_After_poster.jpg

Britney Ever After 2017
2/10

یک بیوگرافی ضعیف و به شدت تحریف شده. به طوریکه احساس میکنی که هم به شخص بریتنی اسپیرز (خواننده و سلبریتی) توهین شده و هم به کار و فعالیت هایش. گرچه تمام این اتفاقاتی که برای بریتنی افتاده است، واقعی بوده. اما ترجیح می دهم که این اتفاقات تلخ بریتنی در مستندی خوش ساخت نسبت به این فیلم بار دیگر ببینم. اولین چیزی که شما را از دیدن فیلم ناراضی می کند، تیم بازیگری این فیلم است. بازیگر نقش بریتنی که افتضاح است که نه از نظر چهره و اندام شبیه وی است و نه بازیگری که نقش جاستین تیمبرلیک را بازی می کند. همه بازی های بازیگران این فیلم مصنوعی و حال بهم زن است. از نظر داستان، خیلی از قسمت های مهم زندگی بریتنی اشاره نمی کند. به قسمت هایی اشاره کرده که در فیلم های بهتر بیوگرافی دیده ایم و به شکل به شدت کلیشه ای و بد پرداخته و کارگردانی شده است. نه به رابطه ی عاشقانه اش به با جاستین به خوبی پرداخته و نه به اهنگ هایی برایش موفقیت عظیمی ایجاد نکرده و نه به فیلمی که در آن بازی کرد (سال 2003) و نه از افسردگی هایش که در چند پلان بیشتر نشان نمی دهد. فیلم یک زباله است که در قاب تلویزیون هم ارزش دیدن ندارد. حتی اگر فن بریتنی هم هستید، طرف فیلم نروید!​
 
آخرین ویرایش:

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,478
نام
سپهر
rew3_la-vie-dadele-a186d34e-1000x600.jpg


Blue Is the Warmest Colour

خوب بالاخره بعد از چند سال خاک خوردن گوشه هارد رغبت کردم و فیلم رو پلی کردم فک نمیکردن تا این حد با یـ عنوان یونیک و خاص طرف باشم واقعا مبحث عشق رو در کنار نیاز های جن*سی که از پیچیده ترین نیاز های انسان هستن رو به زیباترین شکل ممکن شرح داد شاید موضوع و کلیت فیلم کمی کلیشه ای باشه ولی خوب به سادگی نمیشه از کنار بازیا زیبای این فیلم گذشت ! اینقدر زیبا و باورپذیر که اخر فیلم ما هم مجبور میشیم برا کاراکتر های فیلم غصه بخوریم و غم و اندوهشون رو کامل درک کنیم . اون نگاه های حسرت امیزی که کاراکترها در پایان فیلم به هم دارن هزاران هزار معنی داره و اینو کامل و به خوبی میشه درکش کرد . از منظر هنری فیلم با کلوز اپ های بیشمارش و مکاله های صحبت محور و طولانیش قصد داره به واقعیت فیلم اضافه کنه و اون حس رئال بودن رو به بیننده القا کنه و پیش از پیش مشکلات و دیدگاه های فعلی جامعه امروزی رو مورد انتقاد قرار بده Blue Is the Warmest Colour دقیقا از همون فیلمهایی که شامل جریان اصلی حال هالیوود و جهان امروزیـه ولی خوب این دیدگاه نباید به سادگی رو دیدی که به نسبت این فیلم داریم تاثیر بزاره چون با عنوان 100 درصد ارزشمندی مواجه هستیم ...

8/10

خیلی منتظر بودم که کسی نقدی در مورد فیلم آبی گرم ترین رنگ است بزاره که خوشبختانه شما گزاشتید و امتیازی هم که دادید، خیلی مثبت بوده است. اما این پست قطعا که من ریپلای نمی کنم، به معنای مخالفت نیست و کاملا با نظرتون احترام می گذارم و برخلاف کسی ها که نقد دیگران را بی جهت دیس می کنند، من اینجا می خواهم این اثر را با یکی از آثار های خوب سال 2017 مقایسه کنم که چرا خیلی از شماها این فیلم را دوست داشتید اما فیلم Call Me By Your Name را امتیاز های به شدت مسخره مثل 2 یا 3 یا 5 می دید یا اینکه فیلم را گزنده و حال بهم زن توجیه می کنید. آیا حالا نمی دونم که آیا شما Call Me را دیدید یا خیر؟
این که آبی گرم ترین رنگ است فیلمی که صرفا علاوه بر این که زیبایی و به سبک فیلمبرداری به کلوزآپ بودن اشاره کردید، آیا این سکانس هایی با فرم کلوز آپ فیلمبرداری شده اند، سکانس های مربوط به صحنه های ج*سی نبوده اند؟ قطعا می گویم که آبی گرم ترین رنگ است که فیلم به شدت پور*وگرافی است که خیلی اوریت دیده شده و به دلیل فضای اون سال ها، جایزه کن را از آن خود کرد. شاید اولین جبهه گیری جایزه دادن به این نوع فیلم ها، از همین آبی گرم ترین رنگ شروع شد و رسید به دوازده سال بردگی، مونلایت و فروشنده خودمون. اما چرا Call Me By Your Name را دیس می کنید؟ این که هم از لحاظ فرم و محتوا، Call Me داستان و روایت بهتری برخوردار است. می گویید کند است؟ پس قطعا رمانس های ایتالیا نگاه نکردید!!!! آبی هم کند است. 175 دقیقه که حدود 20 دقیقه آن لانگ شات های صحنه های جن*سی است، چیزی دیگری ندارد. در مقابل شخصیت های Call Me به شدت قابل درک تر از شخصیت های Blue هستند. به نظرم بحث سر این است که آیا دو فیلم که بر پیام محتوای همج*گرایانه، کدام یک برتر هستند؟ قطعا Call Me By Your Name سرتر از Blue Is the Warmest Color است!
 

Max Payne Pay

کاربر سایت
Aug 1, 2014
1,799
نام
ابراهیم
Aladdin 1992 10/10
نمیدونم چطور با اینهمه علاقه ای که به همچین موضوعاتی دارم این اثر عالی رو زودتر ندیده بودم!:D بعنوان یه انیمیشن خیلی خوب بود جدا از کیفیت داستان و شخصیت پردازی و دیالوگ ها سبک گرافیکی (یا همون آرت استایل اگه اشتباه نکنم :D) اینجور انیمیشنارو خیلی دوست دارم خیلی لذت بخشن.موزیک هاشم فوق العاده بودن خصوصا Prince Ali و Arabian Nights.این Arabian Nights رو من یه نسخه ای ازش پیدا کردم که نمیدونم جریانش چیه و خواننده اش کیه و خلاصه پشت بندش کیه ولی خیلی خوب بود. Alladin – Arabian Night OST
این کلیپم خیلی خوبه ALADDIN (Broadway) - "Arabian Nights"
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
Insidious: The Last Key
InsidiousTheLastKey.jpg

این لعنتی رو یه هفته زمان برد تا ببینم! از بس که نچسب و کلیشه ای و مزخرف بود هر بار 10 دقیقه می دیدم فرار می کردم :|
بدترین قسمت سری با اختلاف.
1/10
Girl on the Train
The_Girl_on_The_Train.jpg

فیلم حرف خاصی واسه گفتن نداشت. قابل پیش بینی با روایت قابل تحمل. اگه تا حالا ندیدید چیزی رو از دست ندادید.
5/10

Thor: Ragnarok
Thor_Ragnarok_poster.jpg


تور 3 معجونیه از همه چیزای باحال! این فیلم رو میشه با خیال راحت به همه، چه فیلم بین های حرفه ای و چه کسایی که با فیلم دیدن میونه ای ندارن، معرفی کرد و اطمینان داشت که 2 ساعت واقعا سرگرم می شن و حال می کنن!
همه چیز فیلم کاملا بجا هست و با یه فیلم سطح بالا تو سبک خودش طرفیم که تو هدفش یعنی سرگرم کردن مخاطب سربلنده! از شخصیت پردازی، شخصیت هایی که از قبل میشناختیم و تغییراتی داشتن تا شخصیت های جدید، اکشن، جلوه های ویژه، کمدی و همه چیز فیلم فوق العاده سطح بالا هست.
9/10
Justice League
Justice_League_film_poster.jpg


Justice League یه فیلم فوق العاده نچسب، با همه چیزای مزخرف و افتضاحه! از شخصیت های مزخرف و افتضاح بگیر تا جلوه های ویژه خواب آور و تکراری و اکشن کلیشه ای افتضاح و روایت بد و شخصیت منفی دلقک!
همه چیز یک کلام افتضاح و خجالت آوره! از همه بدتر اینکه حداقل کاری که کارگردان احمق این فیلم از دستش بر میومد این بود که با بودجه عظیم CGI های جذابی رو بسازه که همون ها از همه بدتر و بدتر بود!
2/10
 
آخرین ویرایش:

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,297
نام
مهدی

لانه دزدها
9/10
مدت ها بود فیلم پلیسی به این عالی ای ندیده بودم.کارگردانی , پلان ها , غافلگیری داستانی در انتها , صحنات اکشن , صداگزاری بی نظیر اسلحه ها و همه و همه خیلی عالی بودن.حتما ببینینش.
یک نمره کم میکنم به خاطر یه مسال بسیار بیخودی که نمیدونم چطور کارگردانی که به این قشنگی فیلم رو ساخته اومده این کارها رو کرده:| مثلا توی اداره پلیس هیچ احدی جز چند نفر پلیس اصلی توی فیلم نیست.یا یه اتفاقی توی شهر میوفته بعد تو میدونی الان فلان شخصیت سر کلش پیدا میشه اما اون شخصیت در عرض 1 ثانیه میاد انگار با سوپرمن پرواز کرده این همه راه رو.یا مثلا دوست دختر فلان کس بدون هیچ پیش زمینه ای با دشمن فلانی رابطه عاشقانه میگیره واسه کسب اطلاعات.
اما در کل خیلی فیلمش عالی هست
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,092
نام
MohammadAli
خیلی منتظر بودم که کسی نقدی در مورد فیلم آبی گرم ترین رنگ است بزاره که خوشبختانه شما گزاشتید و امتیازی هم که دادید، خیلی مثبت بوده است. اما این پست قطعا که من ریپلای نمی کنم، به معنای مخالفت نیست و کاملا با نظرتون احترام می گذارم و برخلاف کسی ها که نقد دیگران را بی جهت دیس می کنند، من اینجا می خواهم این اثر را با یکی از آثار های خوب سال 2017 مقایسه کنم که چرا خیلی از شماها این فیلم را دوست داشتید اما فیلم Call Me By Your Name را امتیاز های به شدت مسخره مثل 2 یا 3 یا 5 می دید یا اینکه فیلم را گزنده و حال بهم زن توجیه می کنید. آیا حالا نمی دونم که آیا شما Call Me را دیدید یا خیر؟
این که آبی گرم ترین رنگ است فیلمی که صرفا علاوه بر این که زیبایی و به سبک فیلمبرداری به کلوزآپ بودن اشاره کردید، آیا این سکانس هایی با فرم کلوز آپ فیلمبرداری شده اند، سکانس های مربوط به صحنه های ج*سی نبوده اند؟ قطعا می گویم که آبی گرم ترین رنگ است که فیلم به شدت پور*وگرافی است که خیلی اوریت دیده شده و به دلیل فضای اون سال ها، جایزه کن را از آن خود کرد. شاید اولین جبهه گیری جایزه دادن به این نوع فیلم ها، از همین آبی گرم ترین رنگ شروع شد و رسید به دوازده سال بردگی، مونلایت و فروشنده خودمون. اما چرا Call Me By Your Name را دیس می کنید؟ این که هم از لحاظ فرم و محتوا، Call Me داستان و روایت بهتری برخوردار است. می گویید کند است؟ پس قطعا رمانس های ایتالیا نگاه نکردید!!!! آبی هم کند است. 175 دقیقه که حدود 20 دقیقه آن لانگ شات های صحنه های جن*سی است، چیزی دیگری ندارد. در مقابل شخصیت های Call Me به شدت قابل درک تر از شخصیت های Blue هستند. به نظرم بحث سر این است که آیا دو فیلم که بر پیام محتوای همج*گرایانه، کدام یک برتر هستند؟ قطعا Call Me By Your Name سرتر از Blue Is the Warmest Color است!
من که دو تا فیلم رو ندیدم و نمی‌تونم نظری در مورد کیفیتشون بدم ولی موضوعی هست که نادیده گرفتید.
وقتی فیلمی در مورد همجنسگراهای مونث ساخته میشه، یه سری از افراد ایرانی به سرعت مدافع حقوق این افراد می‌شوند و از فیلم حمایت میکنند ولی همین موضوع را در مورد جنس مذکر بد و نفرت انگیز می‌دونند.
آیا نشان دادن بی‌پرده‌ی هم‌جنس‌گرایی در سینما خوب است یا بد؟ و اگر مشکلی ندارد و هنر محسوب می‌شود، چرا همجنس‌گرایان مرد در نظر این اساتید نفرت‌انگیز جلوه میکنند؟
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
من که دو تا فیلم رو ندیدم و نمی‌تونم نظری در مورد کیفیتشون بدم ولی موضوعی هست که نادیده گرفتید.
وقتی فیلمی در مورد همجنسگراهای مونث ساخته میشه، یه سری از افراد ایرانی به سرعت مدافع حقوق این افراد می‌شوند و از فیلم حمایت میکنند ولی همین موضوع را در مورد جنس مذکر بد و نفرت انگیز می‌دونند.
آیا نشان دادن بی‌پرده‌ی هم‌جنس‌گرایی در سینما خوب است یا بد؟ و اگر مشکلی ندارد و هنر محسوب می‌شود، چرا همجنس‌گرایان مرد در نظر این اساتید نفرت‌انگیز جلوه میکنند؟

اتفاقا من هم می خواستم به همین موضوع اشاره کنم ولی خب از اونجایی که جای بحثش در این تاپیک نیست بیخیال شدم تا اینکه پیام شما رو دیدم. دلیلش هم به نظرم اینه که اکثرا از رابطه ی زن با زن لذت می برن در حالی که برای مرد با مرد اینجوری نیست براشون! البته این فقط به ایران ختم نمیشه بلکه همه جا همینجوری هست منتها اینجا بیشتره. اگر یک نگاهی به امتیازهای دو فیلم بندازی و جزئیاتشون رو ببینی برای فیلم گِی Call Me By Your Name نمرات جنس مونث ،تقریبا با اختلاف، بیشتر از جنس مذکر هست و خیلی بهتر بوده اما برای فیلم Blue Is The Warmest Colour نمرات جنس مذکر بیشتر از جنس مونث بوده ولی اختلاف نمرات بسیار کمتر از اون یکی فیلم هست و این نشون میده که تعداد افراد مونث حساس به این موضوع بسیار کمتر از تعداد افراد مذکر هست.
 
آخرین ویرایش:

TheGodfather

ALI
Gold User
Jun 21, 2011
1,068
نام
Ali
61745408950615131761.jpg

متاسفانه خیلی کم پیش میاد مستند یا فیلمی در مورد یک خواننده زیرنویس بشه
خودم از اون دست افرادی هستم که خواننده های خارجی رو نمیشناسم
با گروه ها و بندهای دنیا آشنا نیستم، درست و حسابی حتی فرق راک و متال رو نمیدونم!
و در کل اینجوری بگم که با موسیقی آشنا نیستم...
اما از پنج،شش سال پیش با یه خواننده آشنا شدم
اگه هری پاتر رو دیده باشید یه سکانسی داره که هریمون و هری با هم میرقصن
یک موسیقی اون لحظه داشت پخش میشد که منو به وجد آورد
با کمی سرچ و اینترنت ذغالی اون موقع،فهمیدم یه شخصی هست به اسم Nick Cave و
یه گروهی داره به اسم Nick Cave and the Bad Seeds
با همون سرچ اسمش و دیدن عکسش،فهمیدم باید خوشم ازش بیاد:D
جدای اینکه چه کارایی کرده و چه سابقه ی درخشانی داره،
منی که هنوز فهمم از زبان انگلیسی در حد یک it is هست،ترانه هاش شدن همدمم:)
تا اینکه چندسال پیش یه مستند ازش اومد به اسم ۲۰ هزار روز بر روی زمین!
که در مورد زندگی و سبکش بود، متاسفانه اون مستند هنوز که هنوزه زیرنویسی براش نیومده
چند وقت پیش هم یه مستند دیگه از ایشون اومد که باز هم زیرنویسی ازش موجود نبود،
تا اینکه ۲ روز پیش فهمیدم بله، زیرنویسش اومده
واقعا اون لحظه دوست داشتم مترجم این کار رو ببینم و بگم آقا دمت گرم که وقت گذاشتی و این مستند رو ترجمه کردی برای ما...
کارگردان این مستند، همون کارگردان فیلم ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل هست که اتفاقا موسیقی این کار توسط همین nick cave و گروهش ساخته شده
خلاصه اینکه این مستند در زمانی ساخته شده که Nick Cave داشته بر روی آلبوم جدیدش کار میکرده و پسرش فوت میکنه
و جهان بینی و سبکِ کنار اومدن نیک کیو رو با این فقدان نشون میده و اینکه فوت پسرش چقدر توی کارش اللخصوص البوم جدیدش موثر بوده و...
اگه مثل من به راک و شاید هم Nick Cave علاقه داشتید حتما این مستند رو ببینید، چون به شدت خوش ساخت هست...
(ببخشید طولانی شد)
One More Time with Feeling
8/10
 
آخرین ویرایش:

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,478
نام
آرش
من Call Me by Your Name رو هنوز ندیدم ولی Blue Is the Warmest Colour قطعا جز 10 فیلم برتر قرن 21 برای من قرار می‌گیره. من کلا از فیلم‌های تبلیغی در هر زمینه‌ای بدم میاد ولی در این فیلم اگه یکی دو سکانس در ابتدای داستان رو نادیده بگیری، ذره‌ای تبلیغ در اون مشاهده نمیشه. یجایی اواسطِ فیلم پرش داره که این بخاطرِ اینه که کارگردان یه صحنه‌ی خاصی رو حذف می‌کنه که اگه اون رو حذف نمی‌کرد، این فیلم به یه فیلمِ تبلیغی تبدیل می‌شد. کلا می‌شد این داستان رو درمورد یه دختر و پسر هم بازگو کرد؛ چون مسئله‌ی اصلی خیانت و دروغ بود، نه همجنس‌گرایی (نه که من باهاش مشکلی داشته باشم).

اینم نقدِ خودم از Blue Is the Warmest Colour که چندسال پیش همینجا منتشرش کردم:
Rate your last seen movie (قوانین:اسم فیلم را بنویسید، عکس کم حجم باشد، امتیاز از 10)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر