Titanfall بازی جدید استدیوی Respawn

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

-Prime-

کاربر سایت
May 12, 2012
256
با سلام:
Respawn-Entertainment-logo.jpg

بازی جدید استدیو Respawn که EA وظیفه انتشار آنرا بر عهده دارد، Titanfall نام داشته و قرار است برای PC, Xbox One و X360 منتشر شود.

قرار است شماره ماه جولای مجله گیم اینفورمز به صحبت درباره این بازی بپردازد.بازی قرار است برای PC و Xbox One منتشر شود.البته نسخه X360 ان توسط استدیویی دیگر در دست ساخت است.
طبق اطلاعات رسیده نسخه PlayStation این بازی در دست ساخت نیست
زیرا تیم توسعه، تیمی کوچک هستند و اینکه آنها در نظر دارند بهترین محصول ممکن را خلق کنند.

البته این بدان معنا نیست که در آینده آنها برای پلی استیشن نیز بازی نخواهند ساخت.طبق اطلاعات رسیده بازی به مقدار بسیار زیادی از CLOUD برای محاسبات مختلف، مانند AI و قوانین فیزیک بهره میبرد.بازی از قابلیت Smartglass و همچنین پشتیبانی از کینکت بهره میبرد.
مود های بازی شامل موارد زیر میشود :

campaign multiplayer mode (بخش مولتی پلیر داستانی)
regular multiplayer mode (مولتی پلیر معمولی)
single-player mode


البته هنوز از جزییات بخش "تک نفره" اطلاعای در دست نیست.در بخش مولتی، به نظر 16 نفر به همراه حضور دارند بعلاوه دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل میشود. همانند "تایتان ها"- موجوداتی شبیه روبات ها(به کاور زیر مراجعه کنید).نژاد انسانها pilots و دشمنان ربات گونه titans نامیده میشوند.این ربات ها را میتوان کنترل کرد یا به آنها دستور داد که از مکانی مشخص دفاع کنند.

البته تعداد مشخصی از این ربات ها را میتوان وارد مبارزه کرد و پیاده نظام تجهیزات کافی را برای از بین بردن آنها دارند(در صورتیکه چنین عملی نیاز باشد).انواع مختلفی از ابزار و تسلیحات در اختیار پیاده نظام است و سازنده در طراحی آنها از فیلم های چون District 9 و Blade Runner الهام گرفته است.
طبق شایعات بازی از موتور Source Engine بهره میبرد.که با توجه به اینکه گفته شده ساخت موتوری جدید، وقت زیادی میگرفته است، این شایعه میتواند حقیقت داشته باشد.در مجله، گیم اینفورمر علاوه بر داستان اخراج شدن کارکنان respawn از اکتیویژن(ماجراهای MW2)
از آنها پرسیده است که آیا 5 گیگابایت رم GDDR3 کنسول Xbox One در مقایسه با 8گیگ GDDR5 کنسول سونی، برای آنها مشکلی بوجود نیاورده است.گیم اینفورمر جواب آنها را اینگونه اعلام کرده است که :
آنچه Xbox One در میزان RAM(حافظه) کم دارد، بوسیله Cloud جبران میکند.

طبق اطلاعات رسیده بازی "تعداد نامحدودی سرور های اختصاصی (Dedicated servers)"
خواهد داشت و انجام آن بدون Cloud امکان پذیر نخواهد بود.EA در ماه آپریل نام تجاری titanfall را ثبت کرده است.بنابراین مطمئنا در نمایشگاه E3 2013 بازی رسما معرفی میشود.با توجه به اینکه بازی برای PC و کنسول های مایکروسافت منتشر میشود میتوان انتظار داشت نمایش آن در جریان کنفرانس مایکروسافت باشد.

کاور مجله :
titanfall-gi-cover-503x600.jpg


منبع
 
آخرین ویرایش:

-Prime-

کاربر سایت
May 12, 2012
256
دقت نکردم.

یکی از مدیران یا ناظرین پس قفلش کنند.
با تشکر.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر