Xbox Quantum Break

l0i3_jhvdo_uvqi.jpg






qvje_جزئیات.jpg



- بازی دارای دو شخصیت اصلی می باشد که نام آنها Jack Joyce و Paul Serene می باشد.
- شخصیت Paul دارای قدرتی بیشتر از Jack می باشد و آن هم دیدن آینده است.
- به جز Jack ، شخصیت دیگر هم قابل کنترل است اما برای مدتی محدود و در پایان مراحل.
- گیم پلی بازی بر اساس شوتر سوم شخص است.
- کاورگیری در بازی وجود دارد اما وابستگی به آن ندارد و شما همیشه مجبور به استفاده از آن نیستید.
- شما می توانید زمان را کنترل کنید اما به صورت محدود. (
عکس)
- کنترل کردن زمان به شما یک قابلیت شش گانه می دهد که آنها شامل Time Stop ، Time Dodge ، Time Rush ، Time Shield ، Time Blast می باشند.شرح در زیر:
» Time Stop: توقف زمان.همه چیز از حرکت می ایستد و تنها کسی که حرکت می کند ، شما هستید.
» Time Dodge: تکنیک انتقال.شما برای صدم ثانیه ای به چند متر دور تر از خود انتقال پیدا می کنید.
» Time Rush: سرعت نور.زمان می ایستد و شما با سرعتی بالا می توانید حرکت کنید.
» Time Shield: سپر محافظ.در مقابل خود یا دشمنتان حبابی به منزله حفاظت از خود می سازید.
» Time Blast: شکست زمان.نقطه ای را انتخاب می کنید و با شکست زمان آن نقطه را تخریب می کنید.
» Time Vison: مانند Detective Mode بتمن، می توانید به محیط اطراف خود مسلط باشید/
- تمام این قدرت ها از ابتدا قابل دسترسی نیست.
- مبارزات تن به تن در بازی وجود دارد ولی تنوع آن هنوز مشخص نیست.
- تخریب پذیری در کیفیت بالایی قرار دارد و برای از بین بردن دشمنان کارگشا هستند. نام سیستم استفاده شده برای تخریب پذیری DMM نام دارد که در فیلم آواتار مانند آن را دیدیم.توضیحات بیشتر در مورد DMM در اسپویلر ...


DMM is a deformation-based fracture system that simulates the physical properties of any material using finite element analysis. If a structure exists - big or small, dense or thin, floppy or rigid - DMM causes it to react in the same way as dictated by reality. For example, wood doesn't simply break along a predetermined seam every time - rather, it bends and splinters into pieces from the point of impact. The same rules apply to any substance imaginable: rubber bends and snaps back into place. Glass shatters. Steel dents and bends. Plastic deforms. DMM can even simulate plants and organic objects through the adjustment of 14 different material physics settings ranging from toughness to volume preservation



DMM has been incorporated into a Maya plugin that can be used to author very high-end destruction scenes. To date, over 20 feature films, commercials and even TV series have had key destruction sequences created using DMM technology



The DMM Playback system allows 3-dimensional animations produced with the DMM plugin to be played back in-game with real-time performance. DMM Playback makes use of GPU-acceleration to minimize CPU overhead



DMM has played a key role in shaping Quantum Break, our vision of next-gen entertainment. We have been able to simulate complex scenarios on a scale that hasn't been possible before and then allow players experience them in real time. "Can't wait to show the world more of what we're able to do!", said Mikko Uromo, Tech Team Lead at Remedy Entertainment

- صدا گذاری به لطف تکنولوژِی Umbra به صورت سه بعدی ساخته شده است که نظیر آن را در عنوان Witcher 3 تجربه کردیم.
- برای پیاده سازی هر چه بهتر قوانین کوانتوم از دانشمندان علم فیزیک کمک گرفته شده است.
- تمام کات سین های بازی بصورت In-Game می باشد.


اطلاعاتی در رابطه با لایو اکشن

- این مینی سریال دارای 4 اپیزود است.
- مدت زمان هر اپیزود 22 دقیقه می باشد.
- هر اپیزود در پایان هر مرحله نشان داده می شود.
- شما با شخصیت Paul در پایان هر مرحله تصمیمی می گیرید که در بازی و نحوه نمایش لایو اکشن تاثیر خواهد گذاشت.
- لایو اکشن بیانگر اتفاقات از دید Paul می باشد که تماشا نکردن آن لطمه ای به درک داستان نمی زند.
- در آخر ، این مینی سریال همراه با بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

kdph_بازیگران.jpg



نام بازیگر نقش در بازی
Shawn AshmoreJack Joyce
Dominic MonaghanWilliam Joyce
Aiden GillenPaul Serene
Courtney HopeBeth Wilder
Marshall AllmanCharlie Wincott
Lance ReddickMartin Hatch
Patrick HeusingerLiam Burke
Mimi MichaelsFiona Miller
Amelia Rose BlaireAmy Ferraro
Brooke NevinEmily Burke
Jacqueline PinolSofia Amaral
Jeannie BoletKate Ogawa
Sean DurrieNick Marsters

ycfq_تصاویر.jpg


بازی :



لایو اکشن:



iljq_تریلر_ها.jpg



میانگین نمرات بازی در سایت Metacritic:

9ow7_gvb1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
با این که منتظر ALAN WAKE 2 بودم.و امضا و اواتارمم منتظر بودن:d.ولی یک IP جدید معرفی شد.
ولی بازم چون سازندش REMEDY شک ندارم شاهکاری میشه برای خودش
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
کلا تصاویر cg تو کنفرانس هم زیاد بود ظن من میره به سمتی که گویا قدرت جالبی نداره این ایکس باکس که اینقدر از تصاویر از پیش رندر شده استفاده میکنن. البته این فقط یه حدسه

- - -ویرایش - - -

با این که منتظر ALAN WAKE 2 بودم.و امضا و اواتارمم منتظر بودن:d.ولی یک IP جدید معرفی شد.
ولی بازم چون سازندش REMEDY شک ندارم شاهکاری میشه برای خودش
آره بازی خیلی خوبی بود فقط یکم که تو یه قسمتایی خیلی تکراری میشد ولی در صورت باحال بود. امیدوارم این بهتر باشه
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
کار سنجیده ای بود که ALAN WAKE ادامه پیدا نکرد.اینطوری جاورانه و یونیک باقی می مونه.رمدی کاراش باید تک نسخه ای بمونه تا همیشه لذت بازی کردنش و خاطراتش محفوظ بمونه.هر ایرادی که داشت بازم منحصر به فرد بود.

REMEDY و SAM LAKE باید فقط IP جدید کار کنن چون کاملا خلاقیتش رو دارن.مشخصات کنسول هم هر چی توی یک هفته اخیر درز کرده بود داره عینا تایید می شه و فضا به همون سمت می ره :

‌8 گیگ رم DDR3 استفاده شده که اجازه انتقال اطلاعات تا 68 گیگ در ثانیه را می ده، اما زمانی که این میزان با 32 مگابایت حافظه ESRAM ترکیب می شه، سرعت انتقال اطلاعات به بیش از 170 گیگ در ثانیه می رسه.
CPU هشت هسته بر مبنای معماری X64 که کار رو برای بازیساز بسیار راحت‌ می کنه.CPU کنسول از 8 هسته تشکیل شده که سرعت هر کدوم آن ها 1.6 گیگاهرتزهست.
همچنین این پردازنده به دو بخش تقسیم شده و هر کدام دارای 2MB Cache هستند.
پردازنده گرافیکی از D3D 11.1 پشتیبانی می کند و سرعت هسته‌های آن نیز 800 مگاهرتز است. البته گفته می شود که پردازنده گرافیکی این کنسول بر اساس کارت های Radeon HD 8770 ساخته شده که هنوز راهی بازار نشده اند.

تا حالا چیزایی که تایید شده دقیقا مطابقت داشته و بنابراین مطمئنم بقیشم بر همین مبناست.هیچ عذر و بهانه ای نمی تونه بازیساز بیاره و برای یه کنسول 400 تا 500 دلاری کاملا عالی هست سخت افزار.
بنابراین اونایی که هوا ورشون داشته که از این طریق بخوان داستان سر هم کنن متاسفم که نامید می شن.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
CPU هشت هسته بر مبنای معماری X64 که کار رو برای بازیساز بسیار راحت‌ می کنه.CPU کنسول از 8 هسته تشکیل شده که سرعت هر کدوم آن ها 1.6 گیگاهرتزهست.
همچنین این پردازنده به دو بخش تقسیم شده و هر کدام دارای 2MB Cache هستند.
پردازنده گرافیکی از D3D 11.1 پشتیبانی می کند و سرعت هسته‌های آن نیز 800 مگاهرتز است. البته گفته می شود که پردازنده گرافیکی این کنسول بر اساس کارت های Radeon HD 8770 ساخته شده که هنوز راهی بازار نشده اند.
اینها رو از خودت در اوردی دیگه درسته؟ چون سرعت CPU مشخص نشده و هیچ چیزی درمورد گرافیک کنسول گفته نشده.
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
اینها رو از خودت در اوردی دیگه درسته؟ چون سرعت CPU مشخص نشده و هیچ چیزی درمورد گرافیک کنسول گفته نشده.

این چه طرز بیان یه مطلبه که از خودم در اوردم ؟ مگه می خواد چه اتفاقی بیفته که از خودم دربیارم ؟بعدم مگه من گفتم همه چی قطعی شده ؟ من گفتم در همین جهت داره حرکت می کنه.

http://pardisgame.net/story-1614-Microsoft--Xbox-.html

قطعا نویسنده متن اصلی مقاله اشنایی داشته با سخت افزار کنسول چون تا حالا بخش مهمی از مطالبش درست از اب دراومده.
توی همین مقاله می تونست الکی بگه رم DDR5 هست یا حجمش بیشتر یا کمتره. می تونست بگه CPU هشت هسته نیست یا معماریش متفاوته.مشخصات کلی خیلی نمی تونه پرت از این باشه و ضعیف تر از این نیست.

قوی تر هم بود که فبه المراد!
 
  • Like
Reactions: g4mer

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,467
نام
محمد
اصولا Remedy تخصصش تو داستان و فضاپردازی و خلق گیم پلی بر مبنای اون فضایی هست که میسازه. با همون چند تا لحظه کوتاه شدیدا مشتاق بازی شدم، ایشالا تو E3 نمایش کاملش رو می بینیم :D
 

D@SHR3ZA

کاربر سایت
Nov 4, 2006
1,805
نام
محمد رضا
من عاشق این رمدی هستم. فقط بخاطر gear و Alan دستگاه 360 گرفتم.احتمالا هم بخاطر این بازی رسیور one رو مجبورا میخرم:d
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
دقت کردید موقعه ایی که کارکتر میپره رو زمین سرامیک زیر پاش خورد میشه؟ احتمالاً جدا از bullet time (البته اینم در حد حدسه :d) واسه کارکتر قدرت های دیگه ایی هم در نظر گرفتن چون مسلماً یه آدم عادی نمی تونه با پرش زمین زیر پاش رو خورد کنه !

اینم گیف مربوط به سکانس مورد نظر :
73024277543323990096.gif
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
یه نکته ای رو دیدم گفتم شاید بد نباشه الان که همچین بگی نگی یه پا توی لشگر 25 درصدی و بلکمم کمتر ( خیلی کمتر! ) و شکست خورده فریب خورده بی فکر بی بصیرت و ... دارم به الباقی لشگر منتقل کنم!

توی فصل Nightmare توی ALAN WAKE که تقریبا اوایل داستان هست درست جایی که الن توی یه کانکس کلید حفاظ نرده ای که جلوی راه رو گرفته می زنه که دیگه تقریبا رسیده باشه نزدیکای Gas Station توی همون کانکس یه قسمت از برنامه های Night Springs رو می تونیم ببینیم که محتوای برنامه نشون می ده ایده پرداختن به ماجرای تئوری کوانتوم از همون اوایل نسل که ALAN WAKE رو کار می کردن توی ذهن SAM LAKE عزیزتر از جانم بوده. یه دکتری هست که داره در مورد موضوع QUANTOM SUICIDE ( خودکشی کوانتومی ! احتمالا ! ) توضیح می ده که البته محاسباتش اشتباه از اب درمیاد و ...:d اشاره های جالبی می کنه همینطور به فضا ها و ابعاد موازی ...

عمو سم اگه یه لنگه پای منو توی این لشگر اقلیت مطلق نگه نداری با کارای بی نظیرت دیگه not me , not you:d
 
  • Like
Reactions: pcgamer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر