Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
433
نام
Fazel
بالاخره تونستم وقت خالی گیر بیارم و این الماسو تموم کنم، این شخصیت Master Mirror یا همون Gaunter O'Dimm یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین کاراکترای یونیورز بازی بود. بنظرم حتی از وایت فراستم میتونست خطرناک تر باشه.نظری درباره ماهیتش ندارید؟شیطان بود؟ یه نوع خدا بود؟ تنها چیزی که میدونم اینه که حتی از سیری هم که الدر بلاد بود قوی تر بود از قابلیت براورده کردن آرزوها، سفر به بعد های مختلف، متوقف کردن زمان، نفرین کردن مردم، تغییر اب و هوا و گرفتن روح انسان ها؛ اینا فکر کنم بخشی از قابلیت هاش باشن
و این که گرالت هیچوقت نتونست بکشتش و تنها چیزی که ما تو گود اندینگ دیدیم این بود که توی حل کردن معما از گرالت شکست خورد
و ناپدید شد. همچین ویلنی برای یک دی ال سی زیادی بزرگ بود از نظر من.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
109338

من تمام کارت ها رو گرفتم ، فقط همین مونده ، دو تاش رو خریدم ، سومی رو هیچ جا پیدا نمیکنم ، آدرس فروشنده های که تو نت میزنم و میرم سراغشون هیچی برای فروختن ندارن دیگه! من باید الان چی کار کنم؟
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,760
نام
مارشال
یه مصاحبه با Marko Saaresto خواننده گروه Poets of the Fall (تیتراژ پایانی Max Payne 2 و آهنگ های Alan Wake) دیدم که ازش میپرسن در آینده قصد ساخت آهنگ واسه بازی رو داره که میگه آره ولی نمیگه چی. :D


و جلوتر (دقیقه 11) ازش میپرسن کتاب چی میخونی که میگه "احتمالا براتون اسپویل میشه ولی کتاب Witcher رو"
------
قطعا اولین چیزی که به ذهن آدم میاد نسخه ی بعدی Witcher هست. [-o<
در غیر این صورت به دلیل رابطه ی خوب POTF با Remedy شاید تو Control شاهد آهنگاشون باشیم. :x
شایدم کلا یه همکاری غیرمنتظره رو شاهد باشیم. :D
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,346
نام
مسلم
یه مصاحبه با Marko Saaresto خواننده گروه Poets of the Fall (تیتراژ پایانی Max Payne 2 و آهنگ های Alan Wake) دیدم که ازش میپرسن در آینده قصد ساخت آهنگ واسه بازی رو داره که میگه آره ولی نمیگه چی. :D


و جلوتر (دقیقه 11) ازش میپرسن کتاب چی میخونی که میگه "احتمالا براتون اسپویل میشه ولی کتاب Witcher رو"
------
قطعا اولین چیزی که به ذهن آدم میاد نسخه ی بعدی Witcher هست. [-o<
در غیر این صورت به دلیل رابطه ی خوب POTF با Remedy شاید تو Control شاهد آهنگاشون باشیم. :x
شایدم کلا یه همکاری غیرمنتظره رو شاهد باشیم. :D
من بیشتر نظرم روی یه محتوای Expansion Pack جدید و انحصاری برای نسخه نینتندو سوییچ ـه چون اگه بخوان عیناً همون بازی رو بدون اضافات و با گرافیک پلی 2 روی سوئیچ بدن ممکنه اونقدرها ازش استقبال نشه. ولی اگه این کار رو بکن واقعاً نامردیه:D
 
  • Like
Reactions: New Shredder

Play4Fun_0

کاربر سایت
May 2, 2019
397
من بیشتر نظرم روی یه محتوای Expansion Pack جدید و انحصاری برای نسخه نینتندو سوییچ ـه چون اگه بخوان عیناً همون بازی رو بدون اضافات و با گرافیک پلی 2 روی سوئیچ بدن ممکنه اونقدرها ازش استقبال نشه. ولی اگه این کار رو بکن واقعاً نامردیه:D
cdpr اهل انحصار و انحصاری نیست (حداقل تا حالا نبوده)
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
بالاخره تونستم وقت خالی گیر بیارم و این الماسو تموم کنم، این شخصیت Master Mirror یا همون Gaunter O'Dimm یکی از عجیب ترین و ترسناک ترین کاراکترای یونیورز بازی بود. بنظرم حتی از وایت فراستم میتونست خطرناک تر باشه.نظری درباره ماهیتش ندارید؟شیطان بود؟ یه نوع خدا بود؟ تنها چیزی که میدونم اینه که حتی از سیری هم که الدر بلاد بود قوی تر بود از قابلیت براورده کردن آرزوها، سفر به بعد های مختلف، متوقف کردن زمان، نفرین کردن مردم، تغییر اب و هوا و گرفتن روح انسان ها؛ اینا فکر کنم بخشی از قابلیت هاش باشن
و این که گرالت هیچوقت نتونست بکشتش و تنها چیزی که ما تو گود اندینگ دیدیم این بود که توی حل کردن معما از گرالت شکست خورد
و ناپدید شد. همچین ویلنی برای یک دی ال سی زیادی بزرگ بود از نظر من.
این Gaunter O'Dimm از نظر منم یکی از باحال ترین کاراکتر های بازی هست، کلا سیر داستانی این DLC واقعا عالیه! من قدیم تو یوتیوب یکسری کلیپ دیده بودم درباره این آقا که چی هست و چی کاره هست و .... به نظر میاد که کلا یک چیزی مثل شیطان باید باشه تو این یونیورس، اون دانشمند هم که کور شده بود سر فهمیدن هویت واقعیش اگر یادت باشه تو یک طلسمی از ترس فقط نشسته بود از دست این، ولی بین این و وایت فراست نمی دونم واقعا، این خودش یک کارکتر هست، شاید قدرتش رو داشته باشه ولی اهداف دیگه ای داره بیشتر دوست داره با بقیه یک جواریی بازی کنه، وایت فراست یک قضیه دیگه ای هست.
واقعا وقتی صحبت بازی میشه کلی خاطره خوب از بازی بر میگرده تو زهن آدم. شاید اگه به من بگن حق داری یک بازی رو بشه دوباره برای اولین بار تجربه کنی انتخاب من این بازی باشه...
واقعا داستان نابی داشت و هنوز جای کلی داستان پردازی هست در دنیای ویچر. مثلا همین Gaunter O'Dimm! چقدر این بازی لذت داشت، آدم واقعا با کارکتر ها زندگی میکرد. توی داستان غرق میشد.
فقط صحنه آخر Blood and Wine که گرالت در واقع دیوار چهارم رو میشکنه یا اون کلیپی که بعد تر برای تشکر از ملت دادند که همه تو خونه گرالت جمع شدن یک کاری با آدم میکنه قشنگ بغض گلوی آدم رو میگیره.... امیدوارم بازم تو این سری در آینده بازی منتشر بشه و منم عمری داشته باشم که تجربه کنمش.......
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,370
نام
سید محمد حسین

Nah...Pass

ولی خب احتمالا هدف عرضه نسبتا درب و داغون بازی های نسل هشتمی رو نینتندو سوییچ (که صرفا بشه بازی شون کرد) اخیرا به نظرم ناشی از همون قضیه ریویژن کنسوله که عملا هر یه ماه یه بار شایعه اش سنگین تر میشه.
خب اگه رو ریویژن با تکسچرهای بهتر، 720 بده بیرون تو حالت دستی این یکی واقعا Game changer ـه...
فریم ریت هم اصولا به 30 راضین ملت... احتمال زیاد عین همون نسخه های کنسولی زیاد بالا پایین شه تو جاهای مختلف بازی

یه چیز دیگه هم که خیلی در مورد عرضه بازی رو سوییچ مهمه. عرضه شدن کل بازی به صورت فیزیکی رو یه کارتریج ـه و ظاهرا اون جور که خبرش اومده نیاز به دانلود دیتای اضافی نداره
اینم با وعده هایی که نینتندو در رابطه با کارتریج های حجیم تر تو سال 2019 قبلا میگفت خیلی خوب سنخیت داره و ویچر 3 بازی خوبیه برا آوردن کل قضیه این کارتریج های جدید.
(البته میگم این قضیه تک کارتریج بودن ـه رو مطمئن نیستم)
 
  • Like
Reactions: New Shredder

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
درود دوستان عزیز
بازی رو به بهانه فارسی سازیش توسط تیم بسیار زحمت کش گیم ساب از اول تا اخر با هر دو دی ال سی به اتمام رسوندم...
اول این که تمام خاطرات 4 سال بیش دوباره با ده برابر لذت بیشتر جلو چشمم زنده شد..
دوم واقعا حس یک غرور و لذت واقعی رو برای اولین بار از یک بازی چشیدم!
واقعا برید زیر نویس رو بخرید و حمایت کنید و بشدت لذت بازی چندین برابر میشه با وجود این که حتی زبان انگلیسی رو خوب بلد باشید یک بخش عظیمی از بخش های حساس داستانی بازی بر اساس گفتوگو هست که با ترجمه دقیقش لذتش هزار برابر میشه...
من از روز اول این زیرنویس رو خریدم و واقعا اون اولا هیچ امیدی بهش نداشتم با وجود ناقص بودن شدید و تاخییر های بسیار بزرگ و مشکلات جدی تو کات سین ها و منو ها و غیره تا این که این یکی دو ماه بشدت رو بازی کار کردند و با وجود این که هنوز بخش های از بازی تکمیل نیست مثل منو ها و یاداشت های دی ال سی ولی امروز با یک اپدیت بزرگ کاری کردند کارستان دیگه میشه گفتن بازی الان 90 در صد ترجمه شده و بازی فارسی ساز هیچ گونه مشکل فنی نداره و این که واقعا ترجمه بازی بشدت عالی و نزدیک ترجمه انگلیسی هست و گفتن برای یکی دو ماه دیگه کلیت منو ها و راهنما ها هم تکمیل میشه!
و در اخر هم این که من فقط برای کیفیت فوق العاده و زحمت شبانه روزی که پشتش بوده اینو اینجا گفتم نه بحث تبلیغی هست نه بحث اضافه ای فقط و فقط بخاطر این که در اینده بازی های بیشتر رو با این عظمت به زبان فارسی بازی کنیم لطفا زیرنویس رو بخرید و حمایت کنید.
 

nod33

کاربر سایت
Oct 8, 2011
337
اوکی ، بیشتر هدف از پرسش این بود که وقتی ایتم جمع میشه و لول اپ میکنم بعد اتمام بازی با NG+ میتونم لول خودم رو حفظ کنم و از ابتدا شروع کنم نگرانیم از این بابت بود که بازی رو به اتمام برسونم و برای بار دوم بخوام شروع کنم لول صفر باشه ای دل غافل من گزینه ای رو که باید میزدم نزدم :((:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر