FIFA14 | PC

30xj8qdh81w25h1hug0k.jpg



درود
خوب EA Sports در توییتر خود اعلام کرد که ازشماره جدید بازی فردا رونمای می کند
طی گزارشاتی از Spain claims شرکت EA Sports باز محبوب خود یعنی fifa 14 را در طی رویداد مهمی در شهر مادرید , جزییاتی از این بازی مهم را فاش میکند تاریخ 17 آوریل روزی هست که جزییاتی از این بازی بزرگ فاش میگردد به نظر می رسد تاریخ انتشار این بازی بزرگ همان اواخر ماه سپتامبر باشد این زمان قابل قبول به نظر می رسد بنابرین اعلام جزییات جدید در این هفته بسیار قابل قبول به نظر می رسد(منبع)
اما براتون یه سری اطلاعات بسیار مهم جمع آوری کردم:
طی مقاله ی مهمی در nowgamer به این بازی اشارات ویژه ای کرده همونطور که میدونیم fifa همیشه در حال تغییراتبسیار شگفت انگیز هست طرفداران می خواهند همیشه fifa بزرگتر پر جزییات تر و شگفت انگیز تر باشد EA به نکاتی در FIFA 14 اشاره میکنیم:

Gameplay Changesتغییرات در گیم پلی)


1.Defensive AI:هوش دفاعی پیچیده در فیفا 14 خواسته ی طرفداران بازی FIFA 14 هست این سیستم به شکلی است کار تیم ورک به قدری قوی هست که بازیکنان را یک به یک به پرس کردن یکدیگر دعوت میکنند و اگر بازیکنی یار مقابل خود را پرس نکند بازیکن مقابل به فضای آزادانه ای دست میابد جابه جایی سریع بازیکنان بسیار زیبا میباشد و بازیکن میتواند مسیر خود را به راحتی تغییر دهد .وزن بازیکن در بازی بسیار مهم است و اگر دو نفر برای تصاحب توپ باهم VS کنند جابجایی بازیکن کم وزن تر و سریعتر برای تصاحب توپ بیشتر است ..تغییر مسیر توپ در منطقه ی دفاعی برای پاک سازی باید به دقت انجام گیرد وگرنه برای تیم مشکل ساز می شود..

2. More realistic stamina(استقامت ) : قدرت استامانیا همیشه در فیفا برتری را ثابت میکند اینبار فقط سرعت و تنه در بازی مهم نیست بلکه خستگی بازیکنان و نحوه ی قرار گرفتن آنها در منطقه ی خود باعث میشود برای تصاحب توپ به مشکلات بیشتری برخورد کنند یعنی اگر دو بازیکن برای تصاحب توپ مقابله یکدیگر باشند بازیکنی برنده هست که (از قدرت بنی و سرعت و خستگی ناپذیری و موقیعت شناسی ) بیشتری بهره ببرد.

3. More aerial freedom (آزادی بیشتر بازیکنان در بخش بدون توپ):این عمل باعث میشود که همانند فوتبال واقعی بازیکنان در بازی در حرکات بدون توپ نقش بیشتری دارند

4. Ball weigh (وزن توپ ):فیزیک توپ هنوز مهمترین بخش در بازی است سرعت توپ و وزن توپ در بازی جوری طراحی شده که وقتی ضربه ای به توپ برخورد میکند شدت ضربه تاثیر بسزایی در رسیدن توپ ب هدف دارد هم در نوع پاس دادن هم در نوع شوت زدن.

5.Ball boys (بخش جدید):سرعت بازی و ریتم بازی را افزایش می دهد این کار بسیار شسته رفته و واقع بینانه انجام می شود

6. Real-time weather(زمان واقعی آب و هوا):یک نکته اساسی در بازی باد ها میتوانند جابجایی ابر را تا بالای ورزشگاه همراهی کنند در دقیقه 75 از بازی شما شاهد باران یا برف هستید . باران و برف تاثیرات بسیاری در گیم پلی بازی دارند اینبار خیلی جدی تر از گذشته.
Visual Changes:(تغییرات ظاهری)
4747fifa-13.jpg

1. Better facial expressions(تغییرات صورت به بهترین شکل):
قدرت PS4 و ایکس باکس 720 باید برای کمک به بهتر شدن چهره بیاید زیرا فقط این کار با کمک این دو کنسول امکان پذیر است.
2. Dirty Kits (کیت های کثیف):
لباسهایی که وجود دارند در یک بازی کثیف می شوند اگر هوا بارانی یا برفی باشند گل و کثیفی لباسها بیشتر نشان داده می شود و حتی عرق تن بازیکنان روی لباس می شیند.

3. Bandages/visible injuries(کشمکش بازیکنان و صدمات):
بازیکنان در برخورردها میتوانند زخمی شوند و در درگیریها زخمی شوند و آسیب جدی ببیند و در این مورد حتما به بانداژ و گچ نیازدارند

4. Stretchers (برانکارد):
بازیکنان ممکن است در زمین نیاز به معالجه و مداوا داشته باشند و یا زمین را توسط برانکارد ترک کنند، و در صورت نیاز امدادگران / physios می توانند بر روی زمین بازی یا خارج اززمین هنگامی که یک مرد زخمی شده است موارد لازم را اجرا کند

5.Crowd bias (تعصب و جمیعت تماشاچیان):
در طول جام، سر و صدای جمعیت زیاد خواهد بود و این جمعیت و هواداران متعصب به طور مساوی بین تیم ها توزیع نشده و هر تیمی طرفداران و متعصبان خاص خود را دارد ، اما در طول بازی های لیگ، جمعیت تاثیر مستقیمی در بازی خواهد داشت و تماشاچیان در تشویق کردن یا تنبیه کردن تیم خود تاثییرات بسیاری را میگزارند پیشرفت گرافیکی تماشاچیان بسیار قوی شده

6. Pitch damage (تاثیرات چمن): چمن می تواند دائما و شدیدا روی بازی تاثییرات بسیاری بگزارد زمین به طور کلی در طول بازی بهم میخورد و بر اساس تکل های بازیکنان ممکن است خراب شود و در بازی های لیگ و در طول فصل چمن ورزشگاه شما مسلم آسیب خواهد دید.

7. Celebrations (جشن ) :در طول بازی شادی های زیادی وجود دارد به علاوه ی شادی پس از گل مثلا بالوتلی گل میزند و پیرهن خود را در میارد و روی پیرهن خود نوشته (like Ballotelli’s ‘Why Always Me) البته این علاقه این بازیکن است و سبک علاقه در بازیکنان مختلف است.طرفداران پرچم های شعار خود را بالا میگیرند شما میتوانید طرفداران را تحریک به انجام کارهایی کنید که تحریک شوند آن وقت نتیجه کار شما یک کارت زرد است.

8.Real, licensed referees (مجوز دریافت داوران واقعی) :
داوران واقعی که در لیگ انگلستان صوت میزنند کاملا REAL در بازی حضور دارند

New Game Modes/Additions:(حالت های جدید بازی )

1. wo-player skill/training games (بازیکنان در تمرین):
بازیکنان طی تمریناتی که انجام می دهند خود را می سازنند این بخش ها برای دروازه بان و هافبک و سایر پست ها متفاوت است

2.stadium creator (ساختن استادیوم) :
همانند pes در این نسخه به خاسته ی هواداران ساختن استادیوم به صورت حرفه ای وجود خواهد داشت

3.more international team (حضور اکثر تیم ها ) :
حضور اکثر تیم هایی که فدراسیون فوتبال کاملی دارند در این بازی وجود دارد

4.the champions ship license (لیسانس جام قهرمانان ):
درصورتی که pes از لیسانس لیگ قهرمانان استفاده نکند قطعا فیفا در بازی فیفا 14 استفاده خواهد کرد

پست اول ابدیت می شود
با تشکر از bigbox










قابلیت ها و محتویات جدید اضافه شده به بازی:

اولین تغییر بنا به گفته سازندگان بازی، محیط اطراف بازی، استادیم ها و تماشاگران می باشد.

Pure Shot: قابلیت جدیدی به نام Pure Shot اضافه شده، این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد تا در هنگام زدن ضربه شوت به توپ، خود را بنابه موقیعت بازی، جایگیری نماید.

Real Ball Physics: فیزیک بدنی و ظرافت هر بازیکن در حمل توپ موثر می باشد و با توجه به فرم و فیتنس بدنی هر بازیکن، بازیکنان می توانند از خط دفاعی حریف عبور کرده و به طرف دروازه ضربه بزنند؛ دقیقا مانند یک فوتبال واقعی.

Protect The Ball: قابلیت دفع و حمل توپ به شیوه بسیار عالی به بازی اضافه شده. به طور مثال حرکت بازیکن حریف با هر سرعتی و دریبلی، مدافع تیم می تواند با توجه به میزان آمادگی و قابلیت خود توپ را دفع کند.

Teammate Intelligence: اینبار هم تیمی های شما در بازی با هوش مصنوعی قوی تر ظاهر شده و هرجا که واقعا لازم باشد برای جایگیری اقدام می کنند. مدافعان تمامیه فرصت ها برای پشتیبانی از تیم را انجام می دهند. به طور مثال وقتی تیم شما در بازی عقب است با توجه به آن عمل می کند و میزان تاثیر گذاشتن نتیجه بر روی بازی بعدی را نیز درک می کند. بازیکنان در خط حمله هرگونه روزنه و راه های جدیدی را برای وارد شدن به عمق حریف به خوبی می دانند. بازیکنان خط دفاعی باهوش تر شدند و با ایجاد فاصله بین هم، همواره فضایی را برای دریافت پاس ایجاد می کنند.

Sprint Dribble Turns: کاهش سریع! در حالی که بازیکن با سرعت زیاد ( هر سرعتی ) اقدام به دریبل بازیکن حریف می کند، به خوبی و سرعت کافی می تواند سرعت خود را کم کرده و حریف مقابل را اپیش رو بردارد.

Variable Dribble Touches: حمل توپ با سرعت. بازیکنان با مهارت، نوعی کنترل و تسلط روی توپ خواهند داشت در حالی که بازیکنان با مهارت پایین تر، شاهد کنترل های با کیفیت بالای زیادی نخواهند بود و حمل توپ نامطئنی خواهند داشت و در موقع حرکت احتمال از دست دادن توپشان بالاتر خواهد رفت.

2[SUP]nd[/SUP] Chance Tackles: این قابلیت به بازیکن این اجازه را می دهد در صورتی که تکلی را به اشتباه بر روی بازیکن حریف رفته و یا جا مانده، این شانس را دارد تا دوباره برای تکلی دیگر به صورتی خیلی سریع اقدام نماید.

Curling Lofted Through Balls: بازیکنان توانایی حلقه زدن به توپ را به خوبی عمل می کنند و در مقابله با بازیکنان حریف، با استفاده از این قابلیت، به هم تیمی های خود پاس می داده و یا ایجاد فضای مناسبی می کند.

Skill Games: یک Practice Mode رقابتی که به بازیکنان کمک میکند تا اصول و مهارت های لازم برای بازی کردن فیفا 14 را فرا بگیرند. در هر سطحی که باشند، در مینی گیم های جدید، با دوستانشان به رقابت بپردازند.

Career Mode
 
آخرین ویرایش:

MmHv

کاربر سایت
Mar 28, 2014
362
نام
no one
سی دی کی همون ارجینال خریدن هست دیگه :|:|الان قیمتش ۸۰-۱۰۰ متغییر خواستی بخری pm بده برات سایت مطمعن و ارزون pm کنم...
 

emad.a

کاربر سایت
Jun 21, 2014
1
همونطور که نسخه های قبلی فیفا بر طبق نظر سنجی سبب شد که لیگ عربستان به بازی اضافه شود اکنون نوبت ماست که خودی نشان دهیم و باعث شویم که لیگ برتر ایران در بازی FIFA15 وجود داشته باشد.متاسفانه در حال حاضر لیگ ایران در نظر سنجی بسیار عقب افتاده و لیک اوکراین و بعد از آن ترکیه بیشترین رای را دارا می‎باشند.با اطلاع رسانی و تبادل این لینک به حضور لیگ ایران در fifa15 کمک کنید.لینک در ادامه موجود می‎باشد.
لینک نظر سنجی در سایت FIFA PLay
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,578
همونطور که نسخه های قبلی فیفا بر طبق نظر سنجی سبب شد که لیگ عربستان به بازی اضافه شود اکنون نوبت ماست که خودی نشان دهیم و باعث شویم که لیگ برتر ایران در بازی FIFA15 وجود داشته باشد.متاسفانه در حال حاضر لیگ ایران در نظر سنجی بسیار عقب افتاده و لیک اوکراین و بعد از آن ترکیه بیشترین رای را دارا می‎باشند.با اطلاع رسانی و تبادل این لینک به حضور لیگ ایران در fifa15 کمک کنید.لینک در ادامه موجود می‎باشد.
لینک نظر سنجی در سایت FIFA PLay

یه بار قبل یه فیفا نظر سنجی بود لیگ خلیج فارس 30 درصد رای داشت ولی اون سال ژاپن رو گذاشته بودند.بازم رای دادیم ایشالا که ایران رو بذارن...فعلا که تیم ملی رو هم نمیذارن چه برسه...
 

P.A.T.R.I.O.T

کاربر سایت
Jul 22, 2012
380
نام
Taha
یه بار قبل یه فیفا نظر سنجی بود لیگ خلیج فارس 30 درصد رای داشت ولی اون سال ژاپن رو گذاشته بودند.بازم رای دادیم ایشالا که ایران رو بذارن...فعلا که تیم ملی رو هم نمیذارن چه برسه...

کاملا درسته ...
نمیدونم واسه ی چی ایرانیا بیخیال نمیشن !؟! تو رنکینگ جهانی همیشه تو آسیا اول بودیم و الان تو جهان 24 میم ! با این حال وقتی تیم ملیو تو بازی فیفا نذاشتن , آخه چطور میان لیگ رو بذارن ؟؟؟

در ضمن هی تو تحریمم نبودیم که هستیم , تا لیگ ترکیه هس با اون تیم هایه غولش , چرا باید لیگه ایرانو بزارن ؟
حالا سال بعد شاید 1 درصد احتمالش باشه !!! :d

لیگ نخواستیم , فقط تیم ملیو با چهره های درست بزارن کافیه :d !!!
 

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
یه چیزی بگم نخندیدا من تو منوی بازی تو پی سی اصلا بخش تورنمنت یا کاپ و لیگی رو پیدا نمی کنم! به جز بازی دوستانه چیزی نیست که بازی کنم!:d کجاس؟!
ویرایش:
پیداش کردم!
تنها ایراد وارد به منو همین در حاشیه و پنهان بودن بخش تورنمنتهاست!
 
آخرین ویرایش:

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,578
همونطور که نسخه های قبلی فیفا بر طبق نظر سنجی سبب شد که لیگ عربستان به بازی اضافه شود اکنون نوبت ماست که خودی نشان دهیم و باعث شویم که لیگ برتر ایران در بازی FIFA15 وجود داشته باشد.متاسفانه در حال حاضر لیگ ایران در نظر سنجی بسیار عقب افتاده و لیک اوکراین و بعد از آن ترکیه بیشترین رای را دارا می‎باشند.با اطلاع رسانی و تبادل این لینک به حضور لیگ ایران در fifa15 کمک کنید.لینک در ادامه موجود می‎باشد.
لینک نظر سنجی در سایت FIFA PLay
دوستان تو نظر سنجی شرکت کنید وقت گیر نیست و صفحش هم سبک هست.تا دیروز اول بودیم الان مصر اول شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر