DOOM IV مهمان نسل بعد

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,245
نام
امیرحسین
Doom-banner-art.jpg


بنابر اعلام شرکت Bethesda ناشر چهارمین عنوان اصلی از سری تحسین شده ی DOOM ، کنسول های نسل بعد میزبان بازی جدید Id Software خواهند بود.
پیش از این هم Kutako اخباری را مبنی بر تغییرات اساسی در روند پیشرفت پروژه ی Doom IV منتشر کرده بود، به نظر می رسد محدودیت های کنسول های نسل فعلی باعث شده تا سران Id تصمیم بگیرند پروژه ی Doom IV را علاوه بر PC به نسل بعد کنسول ها منتقل کنند تا مجددا شاهد وقوع اتفاقاتی نظیر آنچه برای Rage حادث شد نباشیم.

Pete Hines مدیر بخش بازاریابی Bethesda در این باره افزوده است:
" Doom IV در مراحل اولیه ی تولید و نسخه های ابتدایی خود موجب جلب رضایت ما و سازنده نشد، اهمیت جهانی سری Doom باعث شد تا دست به تغییراتی در روند ساخت بازی بزنیم، این باعث شد تا Id با تمرکز بیشتری بر روی توسعه ی Doom IV کار کند و ما مطمئنیم بازی حالا با کیفیت بسیار بالایی در حال طی کردن مراحل ساخت خود است. کیفیتی که مطلوب طرفداران وسیع این عنوان در سراسر دنیا خواهد بود."

اما وی درباره ی زمان انتشار اطلاعات بازی گفت: " هنوز برای این کار آماده نیستیم اما مطمئنا در موقعیت مناسبی ما و Id در اینباره با شما صحبت خواهیم کرد."

پیش از این جان کارمک طراح ارشد Id نیز زمان انتشار بازی را موکول به آماده شدن آن از هر نظر کرده بود.

علاوه بر این از Id خبر می رسد پروژه ی Rage 2 به علت فروش نه چندان مناسب سری و البته به علت تمرکز کل استودیو بر روی Doom IV از دستور کار خارج شده است و همچنین استودیو برنامه ای برای عرضه ی DLC هایی برای Rage نخواهد داشت.


منبع
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
nomad@
تمام حرفات درسته ولی کوجیما رو من جاهای دیگه ایم شنیدم میگن استاد بهش! فکر کنم تو ی مساحبه بود!دقیق نمیدونم ولی تمام حرفات درسته!
پ.ن:چه خبر از استاد چوات یرلی...(LOL(
:D

Sent from my ST18i using Tapatalk 2
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,562
نام
حسین
من هیچ وقت نفهمیدم این مشکلات ریج که بعضی ها میگن چیه من که با خیال راحت هم رو pc بازیش کردم هم کنسول خدا رو شکر مشکلی هم نبود گرافیک بسیار زیبا و چشم نواز بود واقعا بازی قشنگی بود
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
البته الان جو کن لوین بالا گرفته. یه سری دوستان تا همین 2 هفته پیش که متای 95-96 بازی تثبیت بشه، داشتن CoD رو عامل نگران کننده‌ای برای Infinite خطاب می‌کردن. اما الان کن لوین شده استاد مسلم بازی‌سازی و فیلسوف و ...
مگه غير از اينه كه كن لوين يك استاد واقعي هست شما يه شخص رو به من معرفي كن كه تويه اين نسل كارگردان دوبازي با متايه بالايه 95 باشه.ديگه هر كي رو ميخواي زير سوال ببري كن لوين رو نميتوني حالا بگذريم از اين كه شاهكارهايه كن لوين مختص اين نسل نيستند وايشون در 95% بازي هايي كه كار كرده شاهكار تحويل داده.
لقب استادي هم فقط محدود به اين قضيه نيست كه فلاني تو فلان دانشگاه تدريس ميكنه پس حتما يك استاد واقعي هست!!! با اين كه خودم كارمك رو يه استاد واقعي ميدونم.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
چطور میشه از گیم پلی بازی لذت برد ؟! شما این ها را به ما ردیف کن !

وقتی تو از شلیک کردن با اسلحه لذت میبری باعث میشه از گیم پلی بازی هم لذت ببری قرار نیست یه چیزی را مستقیم به چیزی ارتباط داد مثلا اگه تو یه اتمسفر خوب تو بازی نداشته باشی باعث میشه در نهایت از گیم پلی بازی هم نتونی لذت ببری . اتمسفر مگه گیم پلی هست ؟! نه ! ولی باعث خیلی چیزها میشه . مثلا تو بازیه aw اگه اون اتمسفر سنگین از مه و سایه های غلیط و نورپردازی خفن خبری نبود شرط میسبتم 1 ساعت هم نمیتونستی بازی را جلو بری !

حالا منم میام انیمیشن rage را مثال میزنم میگم وقتی اسلحه اون انیمیشن را برای خودش داره و وقتی دشمنهات اون انیمشنهای عالی را دارند خود به خود باعث میشه تو اون حس واقعی تیر اندازی را داشته باشی درک این مسئله اینهمه سخته ؟!

یه عده از کاربرا از جمله شما ها عادت کردید به کج فهمی !
نه اتفاقا ما عادت نکردیم به کج فهمی.
یک سری کاربرا، مثل شما، عادت کرده که همش گودرز رو ربط بده به شقایق، اگر بگی فلان میگنه بهمان، اگر بگی بهمان، میگه فلان . . .
بعد اینقدر موضوع رو میپیچونه و بهش شاخ و برگ میده که خودشم نمیفهمه دیگه داره چی میگه.
برادر من، این چیزائی که داری میگی میره به بخش تکنیکی بازی نه گیم پلی، هسته صالی گیم پلی چه ربطی به نوع تیر زدن داره؟ اگر اینی که شما میگی باشه، پس گیم پلی بازی هایی مثل Doom 1 و Half Half و صد مدل بازی دیگه که این حس هارو اون زمان نداشتن به دلیل پائین بودن قابلیت انیمیشن و . . . مزخرف بودن!
این بخش میتونه باعث افزایش بشه منم قبول دارم Spec Ops رو خودم یکی از مشکلاتی که بهش میگرفتم همین بود که حس نمیکردی به طرف مقابلت داری تیر میزنی.
ولی واقعا نکته مثبت گیم پلی Rage بود؟ یا موتور بازی؟ :|؟
مشکل اصلی Rage عدم تنوع در گیم پلی بازی بود، در هسته اصلی گیم پلی، اینکه محیط بازی عوض بشه ربطی به گیم پلی نداره. بازی عملا بین 4 تا 6 ساعت گیم پلی داره بعدش دیگه میره به هجو و فقط تکرار میشه :| و فقط کشش میدن!
حالا یک بازی مثل FarCry 3 این کش دادن رو با مهندسی جذاب میکنه یک بازی مثل Rage هم نه!

واقعا استفاده از لفظ "استاد" تو این فروم داره به طرز احمقانه‌ای تهوع آور میشه و با توجه به نمایش و رضایت عمومی، اعضای معظم بازی‌سنتر بهش مدال "استاد" رو میدن. طرف کلا 2-3 تا بازی ساخته که یکی از اونا وحشتناک با چیزی که قرار بوده باشه فرق داشته، چنان استاد استاد میگن آدم خندش میگیره. یا فلان شخصی که تو عمرش خلاقیت توسعه‌ی بیش از یک عنوان و سری رو نداشته و دومیش قابلیت Epic Disaster بودن رو داشته میشه استاد. اشخاصی مثل جان کارمک و هم تیمی‌هاش مثل رومرو، آبروی این صنعت هستن که امثال کیج دارن توش نون در میارن. حرفایی نزنید که آدم از شدت خنده از صندلی پرت بشه پایین. آدم احساس می‌کنه جریان عمومی "استاد سازی" و اهدا و خلع لقب توسط رنج سنی بچه‌های 7 تا 10 سال کنترل میشه.

متای 81 بازی روی کنسول و 79 روی PC ناشی از ضعف اجرای تکنیکی (مخصوصا روی PC) و مقداری هم اسکرین سطحی بازی بوده، دیگه برادر من، چرا ربطش میدی به گیم‌پلی و گان پلی و ... ؟

اگر بازی تو فروش هم ضعیف عمل کرد دلایل زیادی داشته. از این موضوع می‌گذریم که RAGE کلا یک ip جدید به حساب میاد و فن بیس DOOM و Quake رو نداره. RAGE به شدت گیم‌پلی کلاسیک و Old School ـی داره و توقع اینکه جمعیت 10-20 میلیونی که هر سال داره CoD و بتلفیلد رو همون هفته اول می‌خره، بره RAGE رو بخره و ازش لذت ببره، کلا عقلانی نیست. تو این چند سال اخیر، بازی‌های سنگینی مثل RAGE یا فروش درستی نداشتن، یا به شدت مهندسی شده وارد بازار شدند. گرچه هنوزم که هنوزه، نبودن رومرو تو تک تک عناوین id حس میشه، ولی اون حس قدیمی توی RAGE کاملا قابل درک بود. یه زمانی رومرو بخاطر طراحی مراحلش سر زبونا بود، مپ‌هایی رو در عرض 2-3 ساعت طراحی کرده که آدم واقعا نمی‌دونه چی بگه و واقعا حیفه که چنین آدمی در حال حاضر انقدر کم کار باشه، البته اخبار جدیدی که ازش اومده امیدوار کنندست.
شما خیلی همه چیزو راحت میگری برادر من! امتیاز 81 که یک سری مشکلات سطحی بوده.
فروش بازی هم که یک سری عملکرد های ضعیف بوده.
داد و هوار ما هم یک سری هیتر های معمولیه!
دوشواری؟ نه ما دوشواری نداریم! شما آن گیم پلی متنوع به مو نشون بده فقط :|.
درضمن بازی داشتیم فن بیس که نداشته هیچ استودیو سازنده اش هم هیچ پشتیبانه نداشته به مراتب بهتر بوده . . .
 

s-zeus

کاربر سایت
Feb 9, 2013
64
doom
قبل از اینکه به فکر سازنده ها بخوره که بسازندش شایعه ساختش بود حالا رفت برا نسل بعد
امیدوارم جواب این همه انتظارو خراب نکنید
 

Zack_Fair

کاربر سایت
Mar 16, 2010
1,745
باز تاپیک Doom زده شد ربطش دادید به خشم و استاد بودن یا نبودن کارمک! بیخیال دیگه خسته شدن همه!
هر کی دلش بخواد مختاره به بقال محله شون بگه استاد و گرشاسب رو بهترین بازی تاریخ بدونه! چیکار به سلایق ملت دارید آخه! ماشالا همه هم خودکامه! ایم از دم!
نظر من اینه کارمک بیاد عوض ساخت Doom 4 برای نسل بعد، Doom 1 و Doom 2 رو برای نسل بعد بازسازی کنه همه حالشو ببریم! مخصوصا کسایی مثل من که Doom 1 و Doom 2 رو به خاطر گرافیک پایین بازی نکردن!
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
نه اتفاقا ما عادت نکردیم به کج فهمی.
یک سری کاربرا، مثل شما، عادت کرده که همش گودرز رو ربط بده به شقایق، اگر بگی فلان میگنه بهمان، اگر بگی بهمان، میگه فلان . . .
بعد اینقدر موضوع رو میپیچونه و بهش شاخ و برگ میده که خودشم نمیفهمه دیگه داره چی میگه.
برادر من، این چیزائی که داری میگی میره به بخش تکنیکی بازی نه گیم پلی، هسته صالی گیم پلی چه ربطی به نوع تیر زدن داره؟ اگر اینی که شما میگی باشه، پس گیم پلی بازی هایی مثل Doom 1 و Half Half و صد مدل بازی دیگه که این حس هارو اون زمان نداشتن به دلیل پائین بودن قابلیت انیمیشن و . . . مزخرف بودن!
این بخش میتونه باعث افزایش بشه منم قبول دارم Spec Ops رو خودم یکی از مشکلاتی که بهش میگرفتم همین بود که حس نمیکردی به طرف مقابلت داری تیر میزنی.
ولی واقعا نکته مثبت گیم پلی Rage بود؟ یا موتور بازی؟ :|؟
مشکل اصلی Rage عدم تنوع در گیم پلی بازی بود، در هسته اصلی گیم پلی، اینکه محیط بازی عوض بشه ربطی به گیم پلی نداره. بازی عملا بین 4 تا 6 ساعت گیم پلی داره بعدش دیگه میره به هجو و فقط تکرار میشه :| و فقط کشش میدن!
حالا یک بازی مثل FarCry 3 این کش دادن رو با مهندسی جذاب میکنه یک بازی مثل Rage هم نه!

تنوع ؟! الان آلن ویک تنوعش با این تفاسیر شما خعلی بالا بوده ؟ اگه به این حرفا باشه پس آلن ویک هم یه آشغالی بوده که حتی ارزش بازی کردن بعد دو ساعت رو نداشته پس چرا اونقد فن بیس پیدا کرد؟چون اتمسفر و داستان به کمکش اومد !
Rage هم قضیش همینه ! نقص داشت توی بعضی از بخشا ولی با گیم پلی عالی همه چیزو جبران کرد که اگه غیر این بود متاش 80 نمیشد ! هف لایف توی زمان خودش خدایی میکرد ! تو ظاهرا داری هف لایف رو با معیارهای الان میسنجی ! گیم پلی ریج یه چیزی بیشتر از عالی بود ؛ گانینگ فوق العاده بی نقصش ، انیمیشن های بینظیرش(من هیچوقت از بریدن سر دشمنا با وینگ استیک خسته نشدم چون اونقدر انیمیشن ها و عکسالعمل های دشمنا عالی طراحی شده بود که از این کار سیر نمیشدم) که توی هر موقعیت و با توجه به هر encounter ای که باهاش رو به رو میشدن یه چیز یونیک رو به نمایش میگذاشتن، هوش مصنوعی عالیش که باعث میشد اسکول بازی دشمنا رو کمتر تو بازی ببینیم ! ، آپگرید های واقعا خلاقانه و جالب و مپ های عالی برای جنگیدن و کلی چیز دیگه که باعث میشد من از گیم پلی بازی خسته نشم.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
تنوع ؟! الان آلن ویک تنوعش با این تفاسیر شما خعلی بالا بوده ؟ اگه به این حرفا باشه پس آلن ویک هم یه آشغالی بوده که حتی ارزش بازی کردن بعد دو ساعت رو نداشته پس چرا اونقد فن بیس پیدا کرد؟چون اتمسفر و داستان به کمکش اومد !
Rage هم قضیش همینه ! نقص داشت توی بعضی از بخشا ولی با گیم پلی عالی همه چیزو جبران کرد که اگه غیر این بود متاش 80 نمیشد ! هف لایف توی زمان خودش خدایی میکرد ! تو ظاهرا داری هف لایف رو با معیارهای الان میسنجی ! گیم پلی ریج یه چیزی بیشتر از عالی بود ؛ گانینگ فوق العاده بی نقصش ، انیمیشن های بینظیرش(من هیچوقت از بریدن سر دشمنا با وینگ استیک خسته نشدم چون اونقدر انیمیشن ها و عکسالعمل های دشمنا عالی طراحی شده بود که از این کار سیر نمیشدم) که توی هر موقعیت و با توجه به هر encounter ای که باهاش رو به رو میشدن یه چیز یونیک رو به نمایش میگذاشتن، هوش مصنوعی عالیش که باعث میشد اسکول بازی دشمنا رو کمتر تو بازی ببینیم ! ، آپگرید های واقعا خلاقانه و جالب و مپ های عالی برای جنگیدن و کلی چیز دیگه که باعث میشد من از گیم پلی بازی خسته نشم.
اون ماجرای شاخ و برگ و پیچوندن ماجرا بود که گفتم، دقیقا اینجا میشه دید. AW در یک سبک دیگه رو مرتبط میکنی به Rage در سبک دیگه.
یک بازی داستان محور رو با یک بازی گیم پلی محور مقایسه میکنی، بعد نتیجه هم میگیری.
این پافشاری که شما برای بیان تنوع به کار میبرید به خدا ربطی به جذابیت کردن گیم پلی نداره. همه این چیزائی که میگید مثل کشتن و هوش مصنوعی جزئی بدنه گیم پلی شاید بشه ولی بهش تنوع نمیده.
 

Nomad

کاربر سایت
Oct 3, 2008
457
مگه غير از اينه كه كن لوين يك استاد واقعي هست شما يه شخص رو به من معرفي كن كه تويه اين نسل كارگردان دوبازي با متايه بالايه 95 باشه.ديگه هر كي رو ميخواي زير سوال ببري كن لوين رو نميتوني حالا بگذريم از اين كه شاهكارهايه كن لوين مختص اين نسل نيستند وايشون در 95% بازي هايي كه كار كرده شاهكار تحويل داده.
لقب استادي هم فقط محدود به اين قضيه نيست كه فلاني تو فلان دانشگاه تدريس ميكنه پس حتما يك استاد واقعي هست!!! با اين كه خودم كارمك رو يه استاد واقعي ميدونم.

سلیقه‌ی شخصی من با FPS عجین شده و کن لوین یکی از اون افرادی بود که من رو بیش از پیش به FPS و سبکی که توش قدم گذاشت زنجیر کرد. مبحث حرف من زیر سوال بردن هیچ یک از آقایان بزرگی چون کوجیما گرفته تا کوچک‌ترینشون که یرلی باشه نیست. هم عاشق کارهای کوجیما هستم، هم دلباخته فارنهایت بودم و لذت زیادی هم از سری کرایسیس و اللخصوص اولین نسخه فار کرای بردم و شماره اول کرایسیس و فارکرای رو جز بهترین FPSهای عمرم می‌دونم. فقط قصد اعتراض به این جریان حاکم به فروم رو داشتم که یه هفته‌ای یکی رو نابود می‌کنید و یک ساعته دیگری رو لقب بهش میدید. همین لوین رو نصف دوستان شوتر باز ما تا هفته پیش نمی‌شناختند و سر کنسل شدن پروژه ویتای بازی کلی فحش بهش می‌دادند حالا که یه بازی با متای 95 تحویل ملت داده شده "استاد". جالب اینه که دوستان ما نگاهی به گذشته شخص هم نمی‌کنند که لوین سال 2007 چی ساخته. بیشتر از این لازم نیست که بگم لوین با بایوشاک و SS2 برای من حکم بهترین اسکرین‌پلی نویس تاریخ بازی‌های رایانه‌ای رو داره و واقعا می‌پرستمش. ساعت‌ها صرف درک و تحلیل ایدئولوژی لوین توی بایوشاک کردم و Infinite رو هم مطمئنم بیش از چند ماه با داستانش مشغول خواهم بود.

حرف‌های من صرفا جهت اعتراض به این لفظ "استاد" بود که جدیدا مد شده خلع و نصب می‌کنند، مگرنه عملکرد هیچ بازی‌سازی رو زیر سوال نبردم ولی لازم به یادآوری دونستم که به اعقاب شخصی که در موردش نظر می‌دید نگاه کنید. هر کسی رو با یک پروژه موفق و گاها نیمه موفق انقدر بزرگش نکنید که در آینده با تحویل یک کار نصفه و نیمه مجبور بشید بزنید تو سرش و کوچیکش کنید.

شما يه شخص رو به من معرفي كن كه تويه اين نسل كارگردان دوبازي با متايه بالايه 95 باشه.

Shigeru Miyamoto که 2 بازی با میانگین 97-98 و 4-5 تا بازی با میانگین بالای 90 و تیم وست و زمپلا که 2 تا MW با میانگین 94 تحویل دادند (اگر حساب میشه) و احتمالا به زودی هیدئو کوجیما. و چندین نفر دیگه که الان تو ذهنم نیستند. بازم با جواب دادن به این سوالتون قصد زیر سوال بردن کسی رو نداشتم. فقط محض اطلاع 2-3 نفری که تو ذهنم بود رو نام بردم.

شما خیلی همه چیزو راحت میگری برادر من! امتیاز 81 که یک سری مشکلات سطحی بوده.
فروش بازی هم که یک سری عملکرد های ضعیف بوده.
داد و هوار ما هم یک سری هیتر های معمولیه!
دوشواری؟ نه ما دوشواری نداریم! شما آن گیم پلی متنوع به مو نشون بده فقط :|.
درضمن بازی داشتیم فن بیس که نداشته هیچ استودیو سازنده اش هم هیچ پشتیبانه نداشته به مراتب بهتر بوده . . .

مشکل دیدگاه شما اینجاست که ویدئوگیم رو صنعتی نمی‌بینید. RAGE علاوه بر اینکه یک محصول فرهنگی در زیر شاخه سرگرمی‌های دیجیتال هست، داره توی یک صنعت خیلی بزرگ مسیرش رو طی می‌کنه.
وقتی واژه‌ی "صنعت" میاد پشت ویدئوگیم، بازی‌سازی دیگه یک استودیو با 40-50 تا آدم خبره نیست. همه چیز میشه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها که استودیو و آدم‌های بازی‌ساز جزء اصلی اون و نه جز کافی به حساب میان. یه نگاه به بزرگ‌ترین شکست‌های تبلیغاتی تاریخ ویدئوگیم بندازید. تیم شفر که به نظر من یکی از خلاق‌ترین بازی‌سازهای تاریخ به حساب میاد و هیچ وقت اسمش از یاد نمیره، ضعیف‌ترین بازآوری مالی رو داشته و کلا آدم لوزری بوده تو این زمینه. از آخرین بازی کاملشون که Brutal Legend هست بگیرید و برید عقب به GF و باقی بازی‌ها نگاه کنید. بحث هم این نیست که مردم چیز متنوع رو دوست ندارند. اگر بازی‌های متنوع و کاملا متفاوت رو دوست نداشتند، خیلی از بازی‌ها از ایندی گرفته تا Triple A انقدر فروش خوبی نداشتند. از طرفی برمیگردیم به 20-25 سال پیش و می‌بینیم اون زمان بازی‌ای بوده که 40 میلیون نسخه فروش داشته، پس ظرفیت بازار هم پایین نیست. اگر الان بازی بیش از 5 میلیون نمی‌فروشه کلیه‌ی ایراد‌ها از Developer نیست. تو مجموعه‌ی صنعتی کمپانی X ضعف‌های بزرگی وجود داره. بهتون پیشنهاد می‌کنم Business Plan چند تا کمپانی با درآمد‌ها و بازی‌های متفاوت رو مطالعه کنید تا بیشتر متوجه منظورم بشید.

در کنار تمام مواردی که خدمتتون عرض کردم، ضعف‌های بازی رو هم قرار می‌دیم که ریزش عظیمی هم اینجا صورت می‌گیره. اگرچه به عنوان یک طرفدار من بازی رو 2-3 ماه بعد از لانچ خریدم و دوستانی داشتم که حتی Pre Order کرده بودند اما Fan Base کافی نیست. موفقیت عمده‌ی شوترهای نظامی مثل BF3 و CoD مدیون فن بیس و حتی گیمرهای تشنه به Multi نیست. کافیه BF3 و BFBC2 رو کنار هم بذارید. بخش داستانی، مالتی پلیر و میزان فروششون رو با هم مقایسه کنید. سلیقه‌ی عمومی وقتی یه چیزی رو می‌پسنده، میشه بلاک باستر، جریان ساز و پیشرو. بخش تک نفره دو بازی‌ای که نام بردم به شدت سینمایی هست، بگذریم از اینکه سناریوی سینمایی نداره اما بازی خودش رو داره به یه جمعیت فوق العاده بزرگی وصل می‌کنه که لزوما گیمر نیستند و اصلا قرار نیست باشند. بازی‌های مثل RAGE حتی با MP ـیشون هم جذبه‌ی کافی برای گرفتن مخاطب اضافه رو نداره و انقدر Old School هست که درصد زیادی از گیمرها از گیم‌پلیش لذت نمی‌برند. ربطی به خوبی و بدی نداره، بحث شکل گیری سلیقه‌هاست که یا با ورود نسل جدید از پایه تغییر می‌کنه و یا به مرور زمان شکل پیشین خودش رو عوض می‌کنه. در مورد گیم‌پلی و اللخصوص گان‌پلی بازی هم فکر کنم بهتره قبول کنیم که دارید سلیقه‌ای نظر می‌دید. گیم‌پلی ضعف‌های خودش رو داره که یکی در میون بهشون اشاره کردید اما آیا واقعا انقدر غیر قابل تحمل و آزار دهندست که شما میگید؟ جز اصلی یه بازی گیم‌پلیش هست که اگر در اون بخش ضعیف عمل کنه مسلما فاتحش خوندست. حالا RAGE که مشکلات گرافیکی آزار دهنده و همچنین اسکرین سطحی داره می‌تونه با گیم‌پلی‌ای که شما توصیف کردید میانگین 81 رو کسب کنه و کامیونیتی رو نیمه راضی نگه داره؟ تکون دادن مرزهای گرافیکی کمترین انتظاری هست که طرفداران id Software از این استودیو دارند.

در ضمن من جسارت نکردم و شما رو هیتر ندونستم، یه بحثی داریم می‌کنیم که در اون اختلاف نظر داریم. این وسط کسی رو هیتر و دستمال به دست و ... هم نکنیم بهتره دوست من.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر