راهنمای کامل بازی Assassins Creed 3

karbarpro

کاربر سایت
Jan 19, 2013
1
سلام
نمیدونم کجا اینو مطرح کنم ..ببخشید تروخدا

مرحله اول Assassin's creed III که میره تو ساین رو صندلی میشینه دیگه از صندلی بلند نمیشه نمیدونم چرا...دوستان میشه کمک کنید که مشکل کجاست؟؟؟ نکنه مشکل از کرک؟؟ لطفا نحوه دقیق کرک کردن بازی هم بگید

تروخدا کمک کنیدددد
:((
 

RASH

کاربر سایت
Aug 13, 2012
133
نام
reza
نگاهی به گذشته هیتم کنوی


هیتم کنوی در سال 1725 در لندن متولد شد. فرزند دوم ادوارد کنوی و همسرش تسا کنوی. هیتم یه خواهر بزرگتر به اسم جنی کنوی داشت. خانواده مادری هیتم بسیار ثروتمند بودن و پدرش هم یه مستر اساسین بود و در عین حال یه تاجر موفق. ادوارد خیلی زود تمرینات هیتم رو شروع کرد, به طوری که هیتم از 6 سالگی شمشیر بازی رو یاد گرفت! علاوه بر آموزشات رزمی, ادوارد به هیتم یاد می داد که مستقل باشه و برای زندگی خودش تصمیم بگیره.

یکی از دوستان دوران کودکی هیتم, رجینالد برچ بود. کسی که لقب گرند مستر تمپلارهای انگلستان رو بدست آورده بود و یکی از رقبای ادوارد کنوی بود و زیاد به عمارت کنوی رفت و امد می کرد. معمولا هیتم صدای جر و بحث های پدرش و برچ رو می شنید. رجینالد برچ علاوه بر این جزو خواستگارای جنی, خواهر هیتم بود. ولی پدرشون بخاطر تمپلار بودن برچ, مخالف این وصلت بود. با این اوضاع و شرایط دوستی برچ و ادوارد همچنان پا بر جا بود و حتی برای جشن تولد 8 سالگی هیتم دعوت شد. بعد از جشن, خانواده کنوی به همراه برچ تو راه برگشت به عمارت با عده ای چاقو کش روبرو میشن. دزدا قصد دزدین گردنبد مادر هیتم رو داشتن. اما برچ دزد چاقوکش رو گرفت و تهدید کرد که می کشتش. ادوارد بخاطر رفتار برچ که می خواست با میل شخصی خودش عدالت رو اجرا کنه, بشدت عصبانی شد و به دزد گفت تا نظرش عوض نشده از جلو چشماش دور بشه.

34127935158415524566.jpg


وقتی خانواده به عمارت برگشتن, ادوارد از هیتم پرسید که نظرش درباره برخورد درست با اون دزد چی بود و چه نظری داره. هیتم به پدرش گفت که احساس اولیه اش این بوده که دلش می خواست از اون دزد انتقام بگیره بخاطر حمله ای که به مادرش کرد. ولی با کمی فکر کردن به این نتیجه رسیده که اونو بخششه. این جواب باعث شادی ادوارد شد و به عنوان پاداش به هیتم یه شمشیر واقعی هدیه داد. شمشیری که هیتم بعدها برای منافع تمپلارها ازش استفاده کرد.

ادوارد دیگه به هیتم به چشم یه مرد عاقل و بالغ نگاه می کرد و همه اسرارشو به پسرش می گفت. اما از چیزی که خبر نداشت دوستی نزدیک هیتم و برچ بود. هیتم بخاطر اعتمادی که به برچ داشت راز بزرگ ادوارد رو ناخواسته بهش میگه. این راز تحقیقاتی بود که اساسین ها درباره معبد بزرگ و کلید معبد (مدال) انجام داده بودن.با این کشف بزرگ برچ سراغ ادوارد میره و ازش می خواد تا همه چیو بهش بگه ولی ادوارد قبول نمی کنه.همون روز هیتم از دفتر پدرش صدای مشاجره و دعوای پدرش و برچ رو می شنوه و بعد میبینه که برچ با عصبانیت از اتاق بیرون میاد.

زندگی هیتم بخاطر اعتماد نابجا به مردی که از صداقتش سوء استفاده کرده بود تو تاریخ 3 دسامبر 1735 برای همیشه تغییر کرد. تو اون شب شوم مردانی مسلح به عمارت کنوی حمله کردن و ادوارد کنوی و چند نفر از دوستای اساسینش رو کشتن و جنی رو دزدین. هدف مهاجمان دست نوشته های ادوارد بود و اونا رو دزدیدن. اون شب هیتم برای اولین بار آدم می کشه. یکی از مهاجمان وارداتاق مادرش شد تا بکشتش ولی هیتم با شمشیری که پدرش بهش داده بود, اونو به قتل رسوند. اما مهارت های هیتم کافی نبود و وقتی مهاجمان برای کشتنش اومدن کار زیادی ازش بر نمیومد. تا اینکه رجینالد برچ از راه رسید و نجاتش داد و از عمارت بیرون بردش. مهاجمان در نهایت عمارت کنوی رو هم آتش زدن و هیتم 10 ساله شاهد نابود شدن زندگیش بود.

34652225830549562398.png


بعد از این اتفاقات رجینالد برچ به تسا کنوی پیشنهاد داد تا اجازه بده هیتم رو آموزش بده و براش پدری کنه. تسا قبول کرد و پسرشو به دست برچ سپرد. برچ با استفاده از شرایطی که بدست آورده بود, هیتم رو به راه و روش تمپلارها تربیت کرد و اونو تبدیل به یه تمپلار کامل کرد. سال ها بعد هیتم به عنوان یه تمپلار به ماموریت های زیادی رفت و همکارانی مثه ادوارد برادوک داشت. اما چیزی که هیتم از اون بی خبر بود حقیقت تلخی بود: کسی که مسبب حمله به عمارت کنوی و کشته شدن ادوارد کنوی و دزدیده شدن جنی بود کسی نبود به جز خود رجینالد برچ!



پانوشت: داستان گذشته هیتم تو کتاب Assassin's Creed: Forsaken نقل شده.

بعضی از قسمتای از کتاب مثه مقدمه و انتهای کتاب از زبان کانر نقل شده و افسوس کانر رو نشون میده که فرصت اینو نداشت تا پدرشو واقعا بشناسه.


اعترافات تمپلارها دم مرگ همیشه جزو جنبه های مهم بازی به حساب میومدن و جزو نکات ثابت سری اساسین کرید همین صحنه های اعترافات نهایی هستن.

دوستای عزیز تو این تاپیک صحبت ها و اعترافات تمپلارهایی که بدست کانر کنوی کشته شدن رو براتون میزارم.

این تمپلارها شامل:

1- ویلیام جانسن
2- جان پیتکیرن
3- تامس هیکی
4- بنجامین چرچ
5- نیکولاس بیدل
6- هیتم کنوی

همون طور که تو بازی دیدین چارلز لی دم مردن هیچ حرف و صحبت خاصی نداشت!!!




1- ویلیام جانسن
57586264079105248901.png


ویلیام : اه. نه. تو چیکار کردی؟

کانر : مطمئن شدم که جلوی نقشه هاتو گرفتم. تو می خواستی اون زمین ها رو برای تمپلارها بدست بیاری. (به مالکیت تمپلارها در بیاری)

ویلیام : آره. تا ازشون محافظت کنیم! فکر می کنی "شاه جورج" مهربون شب ها از نگرانی اینکه بلایی سر رعیت های بومیش نیاد خوابش نمی بره؟ یا اینکه مردم شهر ذره ای به اونها اهمیت میدن؟ مطمئنا مستعمره نشین ها خوشحالن که با اونها تجارت می کنن. وقتیکه محتاج غذا یا پناهگاه باشن یا واسه سپاهشون زیر انداز اضافی لازم داشته باشن. اما وقتی جمعیت شهرها زیاد میشه, وقتی واسه دفن جنازه ها به خاک احتیاج باشه, وقتی... وقتیکه دیگه دشمنی واسه جنگیدن نباشه, اونوقت مهربونی مردم رو خواهیم دید.

کانر : مستعمره نشین ها خصومتی با اتحادیه قبایل سرخ پوست ندارن.

ویلیام : هنوز نه. ولی خواهند داشت. این رسم دنیاست. زمانش که برسه, رفتارشون عوض میشه. من ... من می تونستم جلوشو بگیرم. من می تونستم همتونو نجات بدم.

کانر : تو از نجات ( رهایی) اونا صحبت می کنی, اما اونا رو می کشتی.

ویلیام : آره. چون حرف گوش نمی دادن. و اینطور که به نظر میاد, تو هم گوش نمیدی....

کانر : امیدوارم خداوند آرامشی رو که مدعی بودی به دنبالشی رو بهت عطا کنه.

2- جان پیتکیرن

89728675457207614323.png


جان : چرا ... چرا اینکارو کردی؟

کانر : برای حفاظت از آدامز و هنکاک, و کسایی که بهشون خدمت می کنن. تو می خواستی اونا رو بکشی ...

جان : بکشمشون؟ تو احمقی؟ من فقط می خواستم از مهارتم استفاده کنم. ( parlay یه معنی دیگه هم داره: اینکه موقع شرط بندی روی همه پول یه جا شرط بسته بشه!) حرفای زیادی برای گفتن وجود داشت. برای توضیح دادن ... اما تو تمومش کردی الان.

کانر : اگه حقیقتو بگی, من آخرین حرفاتو به اونا می رسونم.

جان : اونا باید سلاحاشونو زمین بزارن. اونا باید این جنگو تموم کنن.

کانر : چرا اونا؟ چرا سربازای انگلیسی اینکارو نمی کنن؟

جان : تو فکر می کنی ما همین چیزو از انگلیسی ها نخواستیم؟ این چیزها زمان می برن. و می تونست موفقیت آمیز باشه, اگه تو میزاشتی من کارمو انجام بدم ...

کانر : کارت عروسک گردونیه.

جان : بهتره ما نخ های عروسک گردونی رو نگه داریم تا کس دیگه.

کانر : نه. این نخ ها باید بریده بشن. همه باید آزاد باشن.

جان : و ما هم باید تا ابد تو قصرهای معلق تو آسمون زندگی کنیم. تو مثه یه مرد سلاحتو به دست گرفتی, اما مثه بچه ها حرف میزنی. و مردم بیشتری به این خاطر خواهند مرد ...

کانر : بهتره به یه چیزی باور داشته باشیم, تا به هیچی.

تامس هیکی

12983781012250134113.png


تامس : لعنتی. فکر می کردم حداقل انقد زنده می مونم که یه روز دیگه رو ببینم. حیف!

کانر : من جواب می خوام. چرا جانسن تلاش می کرد تا زمینای مردم منو بخره؟ چرا پیتکیرن می خواست آدامز و هنکاک رو بکشه؟ با کشتن واشنگتن به چه هدفی می رسیدید؟ چرا دار و دسته شما طرفدار انگلیسی هاست؟ (از انگلیسی ها حمایت می کنین)

تامس : من از کجا بدونم؟ تمپلار ها, لی. مرد بزرگ, هیتم. پول دسته اوناست. اونا قدرت دارن. من به همین خاطر با اونا قاتی شدم. فقط به همین دلیل. مسلما اونا یه جورایی یه بصیرتی دارن و نقشه هایی برای آینده دارن. هیچ کدوم اینا واسه من ارزشی ندارن. اونا می تونن برن راجبه بشریت و مشکلاتش آواز بخونن. اونا می تونن نقشه بکشن و واسه به دام انداختن بقیه تله بزارن. هیچ کدومشون منو ناراحت نمیکنه. اونا بهم پول دادن منم گفتم باشه. حتی به خودم زحمت ندادم که بپرسم کی یا چطور یا چرا. واسم مهم نبود.

کانر : تو تصمیم گرفتی طرف کسایی رو بگیری که می خوان انسانیت ما رو ازمون بدزدن, فقط به این خاطر که پر منفعت تره؟

تامس : دیگه چی مهمه؟ من یه احمق نادون نیستم که از همه چیزایی که بدست آوردم بخاطر اصول اخلاقی بگذرم. اصلا اصول اخلاقی چی هست؟ می تونی ببریش بانک؟

کانر اینجا با یه حالت نفرتی به تامس هیکی نگاه می کنه.

تامس : به من اینطوری نگاه نکن. من و تو با هم فرق داریم! تو فقط یه احمق نادونی که همیشه دنبال پروانه ها میدویی. در حالیکه من مردی هستم که دوست داره تو یه دستش آب جو باشه و با اون یکی دستش زنا رو بغل کنه. (واسه رعایت ادب مجبور به سانسور شدم!!!) پسر نکته اینه که, من چیزیو که می خوام , می تونم بدست بیارم. حتی بدست آوردم. تو؟ دستای تو همیشه خالی می مونه.

- بنجامین چرچ

05021515492205166441.png


کانر : تجهیزاتی (تدارکات) که دزدیدی کجان؟

بنجامین : برو به جهنم.

--- کانر با هیدن بلید به چرچ ضربه می زنه ---

کانر : دوباره می پرسم : تجهیزات کجان؟

بنجامین : تو جزیره اون طرفتر. منتظرن تا برداشته بشن. اما تو حق نداری برشون داری. واسه تو نیستش.

کانر : نه. واسه من نیست. اون تجهیزات متعلق به مردا و زنانی هستش که به چیزی بزرگتر از خودشون باور دارن. کسایی که می جنگن و می میرن, به امید اینکه روزی برسه که از دست ستمگرایی مثه تو راحت بشن.

بنجامین : اینا همون مردا و زنانی هستن که با تفنگایی می جنگن که از فلز انگلیسی ساخته شده؟ کسایی که زخماشونو با بانداژ هایی می بندن که بدست انگلیسی ها درست شده؟ چقدر براشون راحته. کارو ما انجام میدیم. اونا مزیتشو می برن.

کانر : شما داستانو پیچ و تاب میدین تا واسه جنایت هاتون بهانه بیارین. طوریکه انگار شما معصومین و اونا دزدن.

بنجامین : این مسئله به دورنما (دید) مربوط میشه. تو زندگی فقط یه مسیر وجود نداره که درست و سر راست باشه و به کسی صدمه نرسونه. تو واقعا فکر می کنی تاج و تخت ( منظورش انگلیسه) هیچ هدفی (سیاسی یا اجتماعی) نداره؟ حق نداره احساس کنه بهش خیانت شده؟ تو باید بهتر از هر کسی اینو بدونی, کسی که خودشو وقف مبارزه کرده, با تمپلارایی که کار خودشونو درست می دونن. به این موضوع فکر کن قبل اینکه بخوای دفعه دیگه ادعا کنی که کارت در خدمت به هدف بزرگتریه. دشمنات ممکنه التماس کنن که تفاوت دارن و این حرف بی هدف نیست.

کانر : حرفای تو ممکنه صادقانه بوده باشن, اما دلیل نمیشه که حقیقت باشه.


نیکولاس بیدل

40321395737264011040.png


کانر : سلطه تو رو سواحل مستعمرات تموم شد.

نیکولاس : به این خاطر دنبال من بودی؟ به این خاطر که منو دشمن هدف (انقلاب) می دونستی؟ همون قد که بهم گفته بودن نادونی.

کانر : تو باعث رنج و عذاب مردم بیگناه شدی اونم فقط بخاطر منافع شخصیت.

نیکولاس : رنج. عذاب. من مخالفا رو بیرون کردم و به میهن پرستا (انقلابیا) قدرت دادم. چی میشد اگه من دریاسالار میشدم؟ انقلاب به همچین کسی نیاز داره و من بهترین مرد واسه این کار بودم. تنها فرد مناسب. اگه من نبودم, نیروی دریایی امریکا باقی می موند ولی فقط در حد یه مشت قایق. بخاطر بینشتون, شما اساسین ها نسبت به حقیقت کور هستین. (حقیقتو نمی بینین)

کانر : کافیه. (بسه)

نیکولاس : بزار رندالف با من بمیره (رندالف کشتی بیدل بود). اونو واسه غنیمت نگیرش. خواهش می کنم. خواهش می کنم. ازت نمی خوام بهم امان بدی (از زندگیم بگذری), فقط بزار با کشتیم غرق بشم.




کانن توکن :

مردن من برای تو هیچ نفعی نداره, راتون هاکی دون. چارلز لی به طرف Monmouth حرکت کرده تا نقشه های میهن پرستا (امریکایی ها) رو لو بده. انگلیسی ها اینجوری نابودشون می کنن و انقلاب تموم میشه. تاج و تخت (انگلستان) پیروز میشه. مردم ما هم در امان می مونن.

کانر : به نظر میرسه مردم ما هیچ وقت در امان نخواهند بود. تو استراحت کن, دوست من.





هیتم : فک نکن که من قصد دارم که صورتتو نوازش کنم و بگم اشتباه کردم. من اشک نمی ریزم و حسرت نمی خورم که اوضاع میتونست چطوری بشه. مطمئنم که تو می فهمی. با این حال, یه جورایی بهت افتخار می کنم. تو از خودت اعتقاد راسخ, استقامت و شجاعت نشون دادی. همه صفات برجسته. باید خیلی وقت پیش می کشتمت.

کانر : خداحافظ پدر.







جدال باورها : آخرین نبرد کانر و هیتم
کانر کنوی مدتی با پدرش, هیتم بخاطر اهداف مشترکشون همراه شد. تو این مدت هیتم خیلی تلاش کرد تا نظر کانر درباره تمپلارها رو عوض کنه. با حرفاش تلاش می کرد تا ثابت کنه که اساسین ها عقاید و باورهای غیر واقعی دارن.
اما پای کس دیگه ای هم وسط بود: چارلز لی!
کسی که کانر از بچگی قسم خورده بود که ازش انتقام میگیره. و حمایت های هیتم از چارلز باعث ناراحتی کانر می شد. اما فراتر از این حرفا دو عقیده و باور متضاد باعث می شد که اختلاف نظر کانر و هیتم همیشگی باشه:
جدال بی پایان اساسین ها و تمپلارها.

92076849279948715593.jpg



با برملا شدن این حقیقت که جورج واشنگتن, کسی که کانر خیلی بهش ایمان داشت, روستای کانر رو آتش زده بود و باعث کشته شدن مادرش شده بود, همه چیز دگرگون شد. تصویری که کانر از جورج تو ذهنش داشت شکست. از طرف دیگه هیتم با اینکه از حقیقت خبر داشت, به کانر چیزی نگفت و منتظر وقت مناسب مونده بود تا از این اطلاعات سو استفاده کنه. به این ترتیب کانر با جورج واشنگتن و پدرش قطع رابطه کرد و بهشون هشدار داد که اگه بخوان مقابلش بایستن, هر دو نفرشونو می کشه.

بعد از این وقایع کشتن چارلز لی تبدیل به اولیت اصلی کانر شد. اما شوکی که به کانر وارد شد, براش قابل پیش بینی نبود. پدرش برای دفاع از چارلز لی تصمیم به کشتنش داشت!!!


----------نگاهی میندازیم به آخرین گفتگوهای کانر و هیتم : ---------------------

کانر: چارلز تو کجایی؟

هیتم : رفته.
بیا. تو امیدی نداری که بتونی حریف من بشی, کانر. با وجود همه مهارت هات, هنوز یه پسر بچه هستی و چیزای زیادی مونده که یاد بگیری.

کانر : لی رو بده من!

هیتم : غیر ممکنه. اون نوید یه آینده بهتره. گوسفندا نیاز به چوپان دارن.

کانر : اون توبیخ شده و اخراجش کردن. اون دیگه نمی تونه هیچ کاری واست انجام بده.

هیتم : این یه عقب نشینی موقته. اون دوباره بر می گرده.


11026412461242166018.jpg



هیتم : تو طوری رفتار می کنی که انگار حق قضاوت داری. که ادعا کنی من و نزدیکام برای دنیا بد هستیم. و با وجود تمام چیزایی که نشونت دادم, تموم حرفایی که زدم و کارایی که کردم, باید به وضوح خلافش بهت ثابت می شد. ما به مردم تو صدمه نزدیم. ما از تاج و تخت (انگلستان) حمایت نکردیم. ما کار کردیم که تا این سرزمین رو تو صلح و اتحاد ببینیم.

کانر : تسلیم شو و من زندگیتو بهت می بخشم.

هیتم : حرفای شجاعانه ای از مردی که نزدیکه بمیره.

کانر : وضعیت تو بهتر از من نیست.

هیتم : حتی موقعی که به نظر میاد شما اساسینا برنده شدین,.... با این وجود ما بازم پیدامون میشه. میدونی چرا؟ به این دلیل که یه نظام عقیدتی از ادارک متولد میشه. ما به هیچ فرقه ای نیاز نداریم. یا به تلقین های یه پیرمرد درمونده. تنها چیزی که نیاز داریم اینه که دنیا همین طوری بمونه. به همین خاطره که هیچ وقت نمیشه تمپلارها رو نابود کرد.

--------- وقتی که هیتم شروع می کنه به خفه کردن کانر, اون برای دفاع از خودش با هیدن بلید به گلوی پدرش می زنه.-------------

هیتم : فک نکن که من قصد دارم که صورتتو نوازش کنم و بگم اشتباه کردم. من اشک نمی ریزم و حسرت نمی خورم که اوضاع میتونست چطوری بشه. مطمئنم که تو می فهمی. با این حال, یه جورایی بهت افتخار می کنم. تو از خودت اعتقاد راسخ, استقامت و شجاعت نشون دادی. همه صفات برجسته. باید خیلی وقت پیش می کشتمت.

کانر : خداحافظ , پدر.





سرخ پوستان قبیله موهاک شاخه از سرخ پوستان ساکن نواحی آمریکای شمالی بودند. آنها در آمریکا در ایالت نیویورک و در کانادا در استان اونتاریو اقامت داشتند. آنها در جوار رودخانه موهاک ساکن بودند. و جزو اتحاد 6 قبیله سرخ پوست بر علیه مهاجمان سفید پوست بودند. در واقع بنیان گذار این اتحاد بودند. قوم موهاک خود را "کانین که هاکا" به معنی مردم سنگی یا مردم روشنایی می نامیدند.
لقب موهاک توسط قبیله الگانکویان که جزو دشمنان آنها بود, به این قبیله داده شد. معنی لغوی واژه موهاک "آدم خوار" است. چون شایعاتی وجود داشت که آن ها جسد جنگجویان کشته شده را می خورند!
سفید پوستان نیز که تلفظ اسم "کانین که هاکا" برایشان دشوار بود, آنها را با عنوان موهاک خطاب کردند.
قوم موهاک به "نگهبانان دروازه شرقی" معروف بودند.


72607415282994015362.jpg


تاریخ قبیله موهاک

نظام اداره قبیله توسط زنانی که مادران قوم تلقی می شدند, صورت می گرفت. در عین اینکه تابع تصمیمات داخلی قبیله بودند, از قوانین اتحاد 6 قبیله نیز پیروی می کردند.
مردان قبیله بیشتر یه شکار و جنگ می پرداختند و زنان به کشاورزی و اداره املاک شاغل بودند. همین موضوع روی نظام اداره قبایل موهاک تاثیر گذاشت: قبایل همیشه توسط زنان اداره می شدند. اما امور جنگی توسط مردان مدیریت می شد.
کودکان قبیله از خردسالی شکار و ماهی گیری را می آموختند.
زبان موهاک ها بسیار سخت و پیچیده بود و دارای حروف صدا دار زیادی بود. مثل: (she:kon" ( تلفظ می شود shay-cone)


برخورد با اروپائیان

اولین برخورد این قبیله با اروپائیان مربوط به سال 1614 میلادی و سفید پوستان هلندی بود. در ابتدا هلندی ها و موهاک ها به تجارت پوست و خز می پرداختند و متحد یکدیگر بودند. آنها با کمک یکدیگر با فرانسوی ها و قبایل سرخ پوست متحدشان مبارزه می کردند. در سال 1645 با فرانسوی ها صلح کردند. اما در سال 1666 با حمله فرانسوی ها به موهاک های ساکن نیویورک و آتش زدن روستاها و انبارهای غذایشان دوباره وارد جنگ شدند.
بعد از اینکه هلندی ها از انگلیسی ها شکست خوردند موهاک های ساکن نیویورک با انگلیسی ها متحد شدند. در زمان جنگ های هفت ساله که میان انگلیس و فرانسه رخ داد این قبیله بر علیه فرانسوی ها جنگیدند. اما بخاطر برخی سران انگلیسی مانند ویلیام جانسن این اتحاد از بین رفت.


جنگ های انقلاب امریکا

در قرن 18 میلادی بیشتر سرخ پوستان موهاک درحاشیه رودخانه موهاک حوالی نیویورک کنونی زندگی می کردند و عده ای از آنها هم در فاصله 30 مایلی جنوب رودخانه زندگی می کردند. این دو اقامتگاه به طور سنتی قلعه علیا و قلعه سفلی نامیده می شدند.
قلعه سفلی تقریبا هم مرز اقامتگاه اربابی ویلیام جانسن بود. جانسن به دنبال تصاحب قلعه سفلا بود و بدین خاطر امارت خود را در نزدیکی این منطقه ساخت.
در زمان جنگ های انقلاب امریکا عده ای از موهاک ها اعلام بی طرفی کردند و عده ای دیگر برای سلطنت بریتانیا و انگلیسی ها برعلیه انقلابیون جنگیدند. عده محدودی از آنها هم پیمان انقلابیون شدند.



بعد از انقلاب امریکا

بعد از پایان انقلاب و پیروزی امریکایی ها در جنگ قبیله های موهاک مجبور به ترک سرزمین هایشان و مهاجرت به نواحی غربی تر یا حتی کانادا شدند. اکثر اهالی قلعه علیا به اطراف آبشار نیاگارا سفر کردند. و مردم قلعه سفلی به طرف کانادا و مونترال حرکت کردند.
اما آن دسته از افراد قبیله که در زمان انقلاب پا به پای امریکایی ها جنگیدند دارای احترام و منزلت شدند و رسما امریکایی نامیده شدند. آنها توانستند که مالکیت زمین هایشان را حفظ کنند و در خانه هایشان ساکن بمانند.
سرخ پوستان موهاک در زمان جنگ سال 1812 با امریکایی ها وارد جنگ شدند. این جنگ میان انگلیسی و امریکا رخ داد. نیروی دریایی انگلیس رسما به امریکا اعلام جنگ کرد. اکثر قبایل سرخ پوست امریکا با انگلیس هم پیمان شدند و بر ضد دولت امریکا جنگیدند. در جریان این جنگ پایتخت امریکا شهر واشنگتن توسط انگلیسی ها اشغال شد و کاخ سفید به آتش کشیده شد. در نهایت این جنگ با شکست انگلستان و سرخ پوستان به پایان رسید.


مذهب


مذهب اصلی این قبیله "روح باوری" بود. در این آیین افراد اعتقاد دارند که تمامی عناصر طبیعت دارای روح هستند. این ارواح گاهی موجب بدی و گاهی موجب نیکی می شوند. از طرف دیگر نفوذ میسیونر های مسیحی میان قبایل موهاک باعث شد که عده ای از آنها به مسحیت گرایش پیدا کنند و حتی غسل تعمید شدند و اسامی مسیحی انتخاب کردند.


59691796988537714181.jpg


مدل مو

موهاک ها دارای نشانه ها و علائم خاص خودشان بودند. حتی مدل موهایشان نشانگر شرایط و حالاتشان بود. معروف ترین و مهمترین مدل مویشان "آزادی" بود.
یک تکه مو به اندازه سه انگشت از وسط سر نگه داشته می شوند و بقیه سر تراشیده می شود. این مدل مو نشانه شورش و افتخار به حساب میامد.جنگجویان موهایشان با آب لیمو می شستند سپس اقدام به تراشیدن موهایشان می کردند.
جنگجویان قبیله قبل از شروع نبرد اقدام به این ارایش مو می کردند.
امروزه این مدل مو به اسپایکی معروف است و حتی افراد مشهوری مانند دیوید بکهام هم این مدل مو را تجربه کرده اند!




خب دوستان این اطلاعاتی بود که شاید می خواستید در مورد اساسین کرید 3 بدونید
لینک :assassinsorder.com


 
آخرین ویرایش:

MasterSniper

کاربر سایت
Jan 22, 2013
1
راهنمایی در بخش کرفتینگ بازی

با سلام خدمت دوستان

من تو قسمت کرفت بازی به یه مشکل بر خوردم اونم اینه که برای ساخت اسلحه های ویژه نیاز به عنصری بنام special Iron Ingot هست که من 22 تا از اونو در stockpile در قسمتی که به اسم connor مشخص شده دارم اما وقتی به قسمت کرفتینگ میرم این عنصر در لیست connor نیست و بخاطر همین من نمیتونم اسلحه های ویژه رو بسازم حالا از شما دوستان میخوام که کمک کنید که اگه این باگه چطور میشه برطرفش کرد اگرم ترفندی چیزی داره کسی میدونه به ماهم یاد بده ممنون از همه دوستان
 

pidram

کاربر سایت
Dec 16, 2007
277
نام
Kiarash
سلام.من بازی را امروز تموم کردم وبعداز اینکه آخرین ماموریت اصلی را رفتم کانر وارد شهر بوستون شد ویک نقشه اومد وازم خواست به اینترنت وصل بشم اما برق ها رفت و وقتی که دوباره برق ها اومد ورفتم داخل بازی اما هر کاری میکنم اون نقشه نمیاد ودر ضمن اینم بگم بازی من کرک شده است ونمیتونم کانکت بشم خوب حالا بی زحمت کمک کنید تا هم بتونم اون نقشه را دوباره بیارم و بگید که چجوری به اینترنت وصل بشم بازیم کرک شده است نمیتونم کمک کنید . در ضمن من عکسی از اون نقشه دارم لینکش را میذارم اینجا تا شما ببینید اینم لینک عکس :http://guides.gamepressure.com/assas...e.asp?ID=17395 فقط لینک را توی مرورگر کپی کنید .با تشکر

---------- نوشته در 12:19 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:17 PM ارسال شده بود ----------


کسی نیست جواب بده؟

---------- نوشته در 12:21 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:19 PM ارسال شده بود ----------


کسی نیست جواب بده؟
اون نقشه ای که شما میگی فقط در صورتی فعاله که نسخه اصلی بازی رو خریداری کرده باشی
 

mjd_erfan

کاربر سایت
Jan 26, 2013
1
سلام من اول بازی وقتی از کشتی پیاده می شم می ره داخل مغازه از بازی میندازه بیرون , نمی دونم مشکل چیه حتی دوباره ام نصب کردم نشد,کسی می دونه راهش چیه؟
 

randy_ortan

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1
سلام من اون مرحله که تو زمستونه و باید دو تا توپ جنگی رو تنظیم کنی گیر کردم چطور باید این مرحله رو رد کرد لطفا جواب بدید ممنون
 

pidram

کاربر سایت
Dec 16, 2007
277
نام
Kiarash
سلام دوستان من امروز یه پچ براتون گذاشتم که بازی شما رو به نسخه deluxe که همون نسخه اورجینال هست تبدیل میکنه من این رو از یک سایت دیگه گرفتم که در اخر پست براتون می نویسم
-اول باید از پک الحاقی بازی یا همون اپدیت یا DLC استفاده کنید...برای این کار اول باید فایل رو دانلود کنید
این سایت مال خود گیمر های ماست که ترجیح دادم سایت فارسی براتون پیدا کنم تا مشکلی بابت سایت های ***** خارجی نداشته باشید...من خودم امتحانش کردم هیچ مشکلی نداره
البته با این کار سیو خودتون پاک میشه پس اگه ممکنه قبلش یه اپ از سیو خودتون بگیرید
این سایت برای دانلود فایل:Deltafox For The Game - مرجع بزرگ دانلود بازی - پک الحاقی جدید بازی Assassins Creed III DELUXE DLC 2012
حجمش حدود 320 مگ هست
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2-بعد از دانلود پوشه رو اکسترکت کنید و setup رو شروع کنید
ادرس محل بازیو به برنامه بدید تا بازیو اپدیت کنه...(توصیه میکنم دوستان در حین نصب تیک مربوط به ریختن کرک skidrow رو بردارن چون اگه کرک skidrow ریخته شه در انلاک کردن دچار مشکلات سختی میشید)(چون برنامه نصب DLC مربوطه رو کرک اسکایدرو درست کرده)
توجه مهم:اگه شما بازیتون نسخه کرک skidrow هست و بعد نصب اپدیت شما فایل های کرک skidrow رو علی رغم برداشتن تیک نصب کرک در پوشه بازی دیدید>>>بازیتون رو دوباره نصب کنید و از ریختن کرک skidrow خودداری کنید<<<و بعد اپدیت رو بریزید
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3-بعد از نصب DLC باید بازیتون رو کرک کنید که من کرک هایTheta وReloaded رو بهتر میدونم چون کرک skidrow خیلی مشکلات ایجاد میکنه واسه همین من نتونستم نسخه سیو 100% انلاکر بازیمو به اسکایدرو تبدیل کنم و واسه همین اینارو برای دوستانی که بازیشون تحت لایسنس این دو کرک هست اماده کردم.دوستانیم که بازیشون تحت کرک Uplay هست نیازی نیست کرکی بریزند...فقط سیو های مربوطه رو بعد نصب DLC بیرند تو پوشه ی بازی(اگه به مشکل بر خورد کردن کرک Uplay Crack for DLC Deluxe edition رو دانلود و در محل پوشه بازی کپی کنند
این لینک های دانلود کرک های theta و reloaded
لینک دانلود کرک تتا:پرشین گیگ - دانلود - ASSASSINS.CREED.3.V1.01.ALL.THETA.NODVD.zip
لینک دانلود کرک ریلودد:http://s3.picofile.com/file/75808692...NODVD.zip.html
برای نصب کرک محتویات هر کرکی که بازیتون تحت لایسنسش هست تو فولدر بازیتون کپی کنید>>>مثلا اگه بازیتون مال کرک Theta هست محتویات کرک Theta دانلود شده رو تو فولدر بازیتون بریزید
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4-بعد از نصب کرک نوبت به ریختن سیو بازی من که هم انلاکر هست و هم 100%(((البته اگه نیمیخواید سیو بازیه منو بریزید باید برید DLC unlocker رو دان کنید و در پوشه سیو بازیتو بریزید البته قبلش یه بک اپ از سیواتون بگیرید تا سیواتون در صورت خراب شدن قابل بازگردانی باشه)))
برای ریختن سیو باید سیو های مربوطه رو تو پوشه سیو بازیتون بریزید...آدرس محل های سیو بازی برای کرک های متفوت
برای تتا : C:user:username:AppData:Romaing:Theta
برای یو پلی: C:\Program Files\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\Savegames
OR
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher\Savegames
برای ریلودد: C:\Users\your username\Appdata\roaming
D:\AC3 install folder
C:\Users\your username\Documents\Assassin's Creed III

این لینک سیو های 100% بازیه من در سه شکل برای کرک های متفاوت:
لینک سیو 100% بازی تحت کرک های متفاوت در یک فایل فشرده:پرشین گیگ - دانلود - Ac III 100% save game by warlord gigafied master.rar
پسورد فایل فشرده:@--warlord--@
توجه:سیو های من همگی نسخه unlocker هستن پس نیازی به ریختن انلاکر مجزا ندارید
توجه:>>>>>لینک های دانلود از upload های خودم به خاطر مشکلات امنیتی بعد از 10 الی 15 روز دیگه بسته میشه<<<<<

باید از دوست غزیزم warlord تشکر کنم واسه این پست خوبش
منبع http://www.assassinsorder.com
اگه یه بار دیگه سیو 100 درصد و انلاکر بازی برای کرک تتا رو اپلود کنید ممنون میشم
 

ahora-kabir

کاربر سایت
Jun 7, 2009
20
نام
محمد ...
دوستان تو یک مرحله است که سوار گاری است چند تا هم زندانی داره به یک ایست بازرسی میره یک کت قرمزه میاد جلو
دوستان گفتند که باید سوت بزنی تا یارای خودت انها را بکشند با چه دکمه ای باید سوت بزنی :D من تمام دکمه ها را زدم اما سوت نمی زنه :d
با کامپیوتر دارم بازی می کنم
 

ahora-kabir

کاربر سایت
Jun 7, 2009
20
نام
محمد ...
دوستان تو یک مرحله است که سوار گاری است چند تا هم زندانی داره به یک ایست بازرسی میره یک کت قرمزه میاد جلو
دوستان گفتند که باید سوت بزنی تا یارای خودت انها را بکشند با چه دکمه ای باید سوت بزنی :D من تمام دکمه ها را زدم اما سوت نمی زنه :d
با کامپیوتر دارم بازی می کنم

کیست مرا یاری کند!!؟؟
 

locomotive

کاربر سایت
Jan 22, 2012
6
سلام.
اقا من بعد از کشتن اون مرد چشم ابیه تو می خونه برگشتم به زمان حال و اونجا میگه که باید چند تا مرحله رو دوباره بازی کنی!! درست اومدم؟ اگر اره، حالا چی کارکنم؟؟؟؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر