Bethesda و SONY هنوز نتوانسته اند، مشکلات Dawnguard در PS3 را رفع کنند .. احتمال لغو

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
درود ...

dyovtmjoukbfk6pe2ue.jpg


خبری که در Bethesda Softworks Forums منتشر شده حاکی از اینست که تیم سازنده ی بازی بر سر رفع مشکلات بسته ی الحاقی Dawnguard برای
The Elder Scrolls V: Skyrim در کنسول PS3 به سختی با مشکل مواجه شده و با وجود همکاری سونی با این تیم ، هنوز هم عرضه ی این DLC در
ابهام کامل قرار دارد و شاید به کلی کنسل شود ...

متن این بیانیه سعی شده به صورت روان و خلاصه باشد ...
بسته ی الحاقی Dawnguard برای PS3 در اوایل ماه اوت سال 2012 برای PS3 فراهم و آماده شده بود و چند هفته ای گذشته و ما خواستیم
که مطمعن شوید که ما در حال کار بروی آن ( Dawnguard ) هستیم ... Skyrim یک بازی عظیم و پویاست که نیازمند منابع گوناگون فراوانی است و وقتی
صحبت از بسته ی الحاقی بزرگی مثل Dawnguard به میان میاید مشکلات دو چندان میشود ... ما کارهای زیادی رو انجام دادیم ، ولی هیچ یک نتوانست
باعث شود به آنچیزیکه برای PS3 میخواستیم ، برسیم ... Playstation 3 یک سیستم قدرتمند است و ما سخت در حال تلاش هستیم تا این مشکلات را حل
کرده و این بسته ی الحاقی را برای شما عرضه کنیم ... واضح است که Dawnguard تنها بسته ای نیست که ما بروی آن کار میکنیم ، بنابراین مسائل مربوط
به محتوا بر مشکلات ما می افزاید ... این یک مشکل ( مشکل بزرگ ) نیست و میتوانیم آن را حل کنیم و به همین خاطر با سونی در حال همکاری هستیم تا
مشکلات را حل کرده و این بسته را برای شما به ارمغان بیاوریم ...

در حال حاضر نمیتوان پاسخ قاطعی برای انتشار این DLC برای PS3 داد ... ما این سرخوردگی و ناامیدی شما ( گیمران PS3 ) رو وقتی که میبینید محتوای
بازی شما با دیگر پلتفرمها یکسان نیست رو درک میکنیم ... به محض خبری در این باره ما مطمعنا شما را در جریان خواهیم گذاشت ... ما عمیقا قدردان
تمامی زمانهای سپری شده و حمایتهایی که شما از ما کردید هستیم ...

به نظر شما آیا این DLC عرضه میشود و آیا اصلا ارزش این همه صبر کردن را دارد ؟؟؟

منبع
موفق باشید ...
 
آخرین ویرایش:

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
علم غیب داشتن که حدس بزنن.اومدن ساختن دیدن مموری کم میاد اینجور جاها.یه حرفایی میزنید که دیگه میمونم چی بگم.خوبه خودتون هم دیدین که اگر حجم سیو بازی از یه اندازه ای بیشتر بشه بازی مشکل پیدا میکنه که اینم تابلوئه چرا بازم تقصیرا رو بندازین گردن تیم ضعیفه بتسدا.اره میتونستن تاخیر بدن یا نسازن ولی اگر اینکار رو میکردن خوده شما نمیومدین طلبکار بتسدا بشین؟بازی سال2011 گوتی شده بعد سال 2012 برای پی اس3 بیاد.حالا هم که همزمان دادن بازم طلبکارشون هستین.

سازنده باید بدونه که داره برا PS3 بازی میسازه یا 360 یا PC ! شهر هرت نیست که یدفعه وسط کار یادش بیاد " وای رم PS3 کمه اصلاً یادم نبود "


داداش من بیخیال ! شما ار اسکایریم خوشت میاد چون بازی روی کنسولت بهتر جواب داده و همچنین یک مبلغ کمی دادی و کلی لذت بردی ! اما برای یک خارجی و ایرانی و هرکسی که انقدر پول بده پای بازیش و با هزارتا باگ و مشکل سیو و تروفی روبرو بشه معلومه میاد از بتسدا ایراد میگیره ! حالا شما تا فردا بگو تیم تکنیکی بتسدا اَبَر تیم ـه منم میگم یه تیم ضعیفه چون حتی از ویژگی های سخت افزاری PS3 اطلاع نداشته !
خَـــلاص
 
آخرین ویرایش:

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
ببین من مثل شما نیستم که بیام توهین کنم به دیگران بگم برید تو شیلنگ شنا کنید چون آدم هر چقدرم که با سواد باشه ولی بهتره اول احترام به دیگران رو یاد بگیره و شخصیت خودش رو نشون بده تا تو همون نگاه اول دیگران به خاطر منش انسان گونش بهش احترام بزارن. شما هم اگه با انترن شدن مایکروسافت خیلی خوشحالی اول بهت تبریک میگم ولی باید بگم سقف آرزوهات خیلی کوتاهه من برات آرزو میکنم موفقیتهای بهتر تو زندگیت به دست بیاری.
منم دلیلی نمیبینم چیزیو برای کسی اثبات کنم... ولی یاد گرفتم اگه به هر جایی رسیدم سرم پائین باشه سعی نکنم با موفقیتهام دیگرانو cheap فرض کنم چون دست بالای دست بسیاره...

در مورد اون علامه دهر بودن و نفهم فرض کردن دیگرانم هیچی نگم بهتره قضاوت باشه با کسایی که پستهای این تاپیک رو خوندن.

واقعا که شما چقدر محترمانه پست دادید تو این تاپیک... سیاه کاری دیگه تا چه حد؟ این اولین پستتون تو این تاپیک که کل ماجرا از اینجا شروع شد:
برای اون تیکه bold شده هم lol...

خدومت اون دوستایی که مهندس شدن و از شرکتهای بازیسازی بزرگ ایراد میگیرن میخوام بدونم شماها واقعا چندتا پروژه نرم افزاری رو به آخر رسوندید که یه روز از کارمک ایراد میگیرن یه روز از x یه روز از yو ...؟

حالا همه این حرفارو زدم که بگم اینکه یکی میاد میگه فلان کمپانی کد نویسی بلد نبوده داره خودشو مسخره میکنه وقتی که حتی نمیدونه داره راجع به چی صحبت میکنه.

واقعا میخوام بدونم شماها که از قدرت پردازنده x صحبت میکنید همه منطقتون اینه که n تا هسته داره به همه چیزش تسلط دارید!؟ تا حالا چندتا خط برنامه واسش نوشتید که میاین از همه دنیا ایراد میگیرد نظرا شبهه مهندسی از خودتون ول میدید!؟

و اگه با دو ترم برنامه نویسی خوندن بقیه رو نفهم فرض نمی کردید الان این بحث ها پیش نیومده بود. اینم از دومیش:

بابا برنامه نویس!! اگه تجزیه و تحلیلت موقع برنامه نوشتنتم مثل اینجا باشه که باید فاتحه اون پروژه ای رو که تو توش کار کردی خوند.
اگه به عنوان تاپیک دقت کنی قبله عالمت یعنی SONY و Bethesda دارن روی این پروژه کار میکنن به نتیجه نرسیدن حتما سونیم نمیدونه چی ساخته ولی تو میدونی!!

راجبه پروژه multithread م والا مارو به شک انداختی تو اگه برنامه نویسی بیا تو همین تاپیک یه برنامه بنویس که تحلیل کنه از بین 100 تا عدد راندم که همشون بین 1 تا 10 هستن هر عدد چندبار تکرار شده من دیگه تو این انجمن پست نمیدم با هر زبونیم که دوست داشتی بنویس ویژوال بیسیک c++ یا C# فرقی نمیکنه , نهایتا 10 خطم بیشتر برنامه نویسی نمیخواد!

میبینی؟ سراسر از احترامه، چقدر فروتن، چقدر سر به پایین. دیگران رو هم اصلا احمق فرض نکردی.

اما در مورد ایراد گرفتن الکی!؟ برنامه شما خطای منطقی داره اونوقت بهش میگی ایراد الکی !!! من دیگه نمیدونم برنامه باید چه ایرادی داشته باشه تا نشه الکی حتما باید بعد از اجرا سیستم منفجر بشه و چهار نفرم بمیرن تا بشه ایراد غیر الکی! 4 تا متدو syntax رو که به بچه 10 ساله ام بگی از حفظ میکنه مهم شکست نخوردن برنامس.
برنامه من شاید فقط ram رو reserve کنه ولی از نظر من مشکل برنامه شما این هست که توش از break زیاد استفاده شده که به دلیل تغییر دادن پیوسته جریان کنترل توان cpu رو هدر میده و خیلیا هم اعتقاد دارن به دلیل ایجاد نقش ساخت یافتگی break و continue باید ازش دوری کرد , اگر به انعطاف پذیری ای که میشه با تغییرات کوچیک تو برنامه من ایجاد کرد نگاه کنی میبینی که اصلا complexity بی خودی نداره و خیلی وقتها هم بهترین راه حله.

بله logic error رو که خودم قبول کردم، خودت رو به اون راه نزن، بقیه ایرادهایی که گرفتی رو منظورم بود. و خودتم میدونی که ساختار برنامه درست بود فقط عدد رو درست ننوشتم. که باید به خاطرش خدا رو شکر کنی، چون همونطور که گفتم اگه این اشتباه نبود، برای همیشه قابلیت پست دادن تو BC رو از دست داده بودی.
اما چیزی که در مورد Break گفتی کاملا غلطه، break برای این گذاشته شده که کار cpu رو کم کنه. برای مثال اگه عدد رندوم 1 بود و بعد از case اولی break نذاشته بودم، میرفت و بقیه case ها رو هم چک می کرد، در صورتی که لزومی برای اینکار نبود و الکی وقت cpu رو میگرفت. این استفاده بیخودی از ram هست که تو دستگاه هایی مثل کنسول ها که رم محدودی دارن، کار دست developer میده.

اگه قرار به ایجاد تغییر کوچیکه، الان برنامه من هم با یک نوشتن جای صفر، کاملا درست میشه.
 

farzadlion

کاربر سایت
Sep 30, 2005
2,085
من فقط محض اطلاع خودم می خواستم بدونم که اساتید ، متخصصان و کارشناسان محترم اصلا میدونند که مشکل Bethesda با نسخه ی PS3 بر سر چی بوده ؟؟؟

یعنی کلا اساتید میدونند که مشکل چی بوده که دارند در موردش نظر کارشناسی میدهند ...!!!
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
واقعا که شما چقدر محترمانه پست دادید تو این تاپیک... سیاه کاری دیگه تا چه حد؟ این اولین پستتون تو این تاپیک که کل ماجرا از اینجا شروع شد:
برای اون تیکه bold شده هم lol...





و اگه با دو ترم برنامه نویسی خوندن بقیه رو نفهم فرض نمی کردید الان این بحث ها پیش نیومده بود. اینم از دومیش:



میبینی؟ سراسر از احترامه، چقدر فروتن، چقدر سر به پایین. دیگران رو هم اصلا احمق فرض نکردی.



بله logic error رو که خودم قبول کردم، خودت رو به اون راه نزن، بقیه ایرادهایی که گرفتی رو منظورم بود. و خودتم میدونی که ساختار برنامه درست بود فقط عدد رو درست ننوشتم. که باید به خاطرش خدا رو شکر کنی، چون همونطور که گفتم اگه این اشتباه نبود، برای همیشه قابلیت پست دادن تو BC رو از دست داده بودی.
اما چیزی که در مورد Break گفتی کاملا غلطه، break برای این گذاشته شده که کار cpu رو کم کنه. برای مثال اگه عدد رندوم 1 بود و بعد از case اولی break نذاشته بودم، میرفت و بقیه case ها رو هم چک می کرد، در صورتی که لزومی برای اینکار نبود و الکی وقت cpu رو میگرفت. این استفاده بیخودی از ram هست که تو دستگاه هایی مثل کنسول ها که رم محدودی دارن، کار دست developer میده.

اگه قرار به ایجاد تغییر کوچیکه، الان برنامه من هم با یک نوشتن جای صفر، کاملا درست میشه.

اقا تبریک.ولی طرز برخورد شما هم درست نبود.ادم رئیس مایکروسافت هم بشه ولی بلد نباشه با مردم چجوری رفتار کنه بدرد نمیخوره.
ایشون اول اومدن با یه مثال برای دوستانی که اسکایریم رو با بازیای خطی وقایسه میکردن نشون دادن که توی برنامه نویسی فرقشون خیلی هرچند که فایده ای نداشت و دوستان اومدن برنامه نویسی رو با افکت و تکسچر مقایسه کردن.بعد شما اومدین گفتین فکر کردی خودت بلدی برنامه بنویسی یه 4تا if بکار بردی فکر کردی خیلی حالیته(این به نظر خودتون توهین نیست؟)
به ایشون هم برخورد دیگه با این حرف شما جواب شما رو اینجوری دادن.بعد اون اخر برنامه تون که دیگه اخرش بود.
بعد حرف ایشون که اصلا ربطی به ترول نداشت شدن ترولر و شما که از اول تاپیک دارین به بتسدا میتوپین شدین سازمان مبارزه با ترول.
خوبه خودتون هم میدونین که برنامه بهینه چیه تا زیاد رم الکی پر نکنه.این همه مهندس دارن اونجا کار میکنن از طرف سونی هم رفتن کمکشون دیگه اگر از این بهینه تر میشد خوب بالاخره یکیشون میتونست کاری کنه.وقتی دیگه توی 256مگ نمیگنجه اینا چکار کنن؟فقط گیر دادین به بهینه درحالی که این احتمال رو در نظر نمیگیرید که برنامه در بهینه ترین حالتش هم ممکنه نیاز به بیشتر از 256مگ رم داشته باشه.
حالا هم ناظم انجمن هستین راحت میتونین بن کنید.کاری ندارین دیگه کی داره فن بازی درمیاره
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
من فقط محض اطلاع خودم می خواستم بدونم که اساتید ، متخصصان و کارشناسان محترم اصلا میدونند که مشکل Bethesda با نسخه ی PS3 بر سر چی بوده ؟؟؟

یعنی کلا اساتید میدونند که مشکل چی بوده که دارند در موردش نظر کارشناسی میدهند ...!!!

مشکلات تکنیکی که سر راه این DLC هست رو دقیقا ذکر نکردن ولی اون مشکل اولیه خود بازی که فریم ریت رو در حد 0 هم میروسند مشخصه. حجم سیو بازی که از یه حدی بالاتر میرفت (بیشتر از 60 ساعت بازی) فریم ریت به شدت افت می کرد که دلیلش استفاده از فایل سیو به عنوان یه database برای تمام اتفاقاتی که توی بازی رخ داده بود، همین اطلاعات داخل رم میشد و بعد از یه حجم مشخصی دیگه پاک کردن اطلاعات بیخودی از توان garbage collector یا defragment کردن حافظه خارج بود. برای همین رم با اطلاعاتی که لازم نبودن پر می شد و دستگاه به جای رم مجبور میشد اطلاعات رو از روی هارد استریم کنه. که همین باعث میشد فریم به شدت افت کنه.
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
سازنده باید بدونه که داره برا PS3 بازی میسازه یا 360 یا PC ! شهر هرت نیست که یدفعه وسط کار یادش بیاد " وای رم PS3 کمه اصلاً یادم نبود "


داداش من بیخیال ! شما ار اسکایریم خوشت میاد چون بازی روی کنسولت بهتر جواب داده و همچنین یک مبلغ کمی دادی و کلی لذت بردی ! اما برای یک خارجی و ایرانی و هرکسی که انقدر پول بده پای بازیش و با هزارتا باگ و مشکل سیو و تروفی روبرو بشه معلومه میاد از بتسدا ایراد میگیره ! حالا شما تا فردا بگو تیم تکنیکی بتسدا اَبَر تیم ـه منم میگم یه تیم ضعیفه چون حتی از ویژگی های سخت افزاری PS3 اطلاع نداشته !
خَـــلاص

شما چهار پنج نفر فکر میکنید فقط خودتون تو کل جهان پی اس3 دارین و بازی اریج میخرین؟خیلیای دیگه هم هستن که به این بازی علاقه دارن و میخوان این بازی رو کنسولشون باشه و حاضرن صبر کنن به خاطرش.مشکل شما اینه که اسکایریم گوتی شده و انچارتد نشده برای همین الان همچین توپیدید به بتسدا که بازی سازی بلد نیست.
اینا تا قبل از اینکه برنامه رو بنویسن از کجا میدونستن که 256 براش کم میشه؟فقط به همین سوالم منطقی جواب بدید ببینم پیشنهاد شما چیه.ربطی هم به شناخت نداره اینا قبلا دوتا گوتی داده بودن روی این پلتفورم و دیگه فکر نمیکردن که توی اسکایریم کم بیاره رم.
من از اسکایریم خوشم میاد چون عاشق سری elder scrolls هستم اصلا کاری هم به چیزای دیگه ندارم مبلغ کمی دادم؟اریج ایکس باکس که گیر نمیاد برای همین من 4تا نسخه در حد توانم از بازی دارم هرچند که این پول به جیب سازنده ها نمیره ولی توی ایرانم این نهایت توانم بود.
کشتین خودتون با این ویژگی های سخت افزاری پی اس3.اگر اطلاع نداشت دوتا گوتی روش نمیداد و اسکایریم رو شروع نمیکردن به ساختن روی پی اس3 وقتی که ساخت بازی داشته تموم میشده دیدن که به مشکل برمیخورن تا حدودی هم رفعش کردن ولی دیگه نمیدونستن که حجم سیو از یه مقدار بیشتر بشه سیستم کم میاره.همه ی این مشکلات و حذفیات توی بیازیای دیگه نشون دهنده همین مشکل رم هستن حالا شما میخواد بالا برید پائین بیاد بتسدا خدایه ار پی جیه.

---------- نوشته در 12:22 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:14 PM ارسال شده بود ----------

مشکلات تکنیکی که سر راه این DLC هست رو دقیقا ذکر نکردن ولی اون مشکل اولیه خود بازی که فریم ریت رو در حد 0 هم میروسند مشخصه. حجم سیو بازی که از یه حدی بالاتر میرفت (بیشتر از 60 ساعت بازی) فریم ریت به شدت افت می کرد که دلیلش استفاده از فایل سیو به عنوان یه database برای تمام اتفاقاتی که توی بازی رخ داده بود، همین اطلاعات داخل رم میشد و بعد از یه حجم مشخصی دیگه پاک کردن اطلاعات بیخودی از توان garbage collector یا defragment کردن حافظه خارج بود. برای همین رم با اطلاعاتی که لازم نبودن پر می شد و دستگاه به جای رم مجبور میشد اطلاعات رو از روی هارد استریم کنه. که همین باعث میشد فریم به شدت افت کنه.

خوبه خودتون هم میگید.وقتی دیگه برنامه بهینش بیش از 256 مگ رم میخواد اینا بیاین با موو ورد بخونن که رم بیشتر شه؟
این مشکل پی اس3 توی خیلی از بازیای open-world دیده شده
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
خوبه خودتون هم میگید.وقتی دیگه برنامه بهینش بیش از 256 مگ رم میخواد اینا بیاین با موو ورد بخونن که رم بیشتر شه؟
این مشکل پی اس3 توی خیلی از بازیای open-world دیده شده

بفرما فرزاد جان، اینم نظر کارشناسی که میخواستی. ^
 

Infected Area

کاربر سایت
May 24, 2010
3,619
نام
احمد
شما چهار پنج نفر فکر میکنید فقط خودتون تو کل جهان پی اس3 دارین و بازی اریج میخرین؟خیلیای دیگه هم هستن که به این بازی علاقه دارن و میخوان این بازی رو کنسولشون باشه و حاضرن صبر کنن به خاطرش.مشکل شما اینه که اسکایریم گوتی شده و انچارتد نشده برای همین الان همچین توپیدید به بتسدا که بازی سازی بلد نیست.
اینا تا قبل از اینکه برنامه رو بنویسن از کجا میدونستن که 256 براش کم میشه؟فقط به همین سوالم منطقی جواب بدید ببینم پیشنهاد شما چیه.ربطی هم به شناخت نداره اینا قبلا دوتا گوتی داده بودن روی این پلتفورم و دیگه فکر نمیکردن که توی اسکایریم کم بیاره رم.
من از اسکایریم خوشم میاد چون عاشق سری elder scrolls هستم اصلا کاری هم به چیزای دیگه ندارم مبلغ کمی دادم؟اریج ایکس باکس که گیر نمیاد برای همین من 4تا نسخه در حد توانم از بازی دارم هرچند که این پول به جیب سازنده ها نمیره ولی توی ایرانم این نهایت توانم بود.
کشتین خودتون با این ویژگی های سخت افزاری پی اس3.اگر اطلاع نداشت دوتا گوتی روش نمیداد و اسکایریم رو شروع نمیکردن به ساختن روی پی اس3 وقتی که ساخت بازی داشته تموم میشده دیدن که به مشکل برمیخورن تا حدودی هم رفعش کردن ولی دیگه نمیدونستن که حجم سیو از یه مقدار بیشتر بشه سیستم کم میاره.همه ی این مشکلات و حذفیات توی بیازیای دیگه نشون دهنده همین مشکل رم هستن حالا شما میخواد بالا برید پائین بیاد بتسدا خدایه ار پی جیه.

مشکل من اینه که آنچارتد بازی سال نشد ؟ =)) بعد میگن حرف از "فشار" نزنین زشته ! دوست عزیز من برام مهم نیست آنچارتد جایزه ببره یا نبره ! من از بازی کردن آنچارتد 3 لذت بردم, شبیه گرافیک و طراحی ـشم تا الان کم دیده شده توی نسل ! همین ناتی داگ که توی PS1 کلی بازی هاشو زدین چون این نسل داره بازی انحصاری میسازه الان اکثر شماها هیتر ـش تشریف دارین ! این موارد رو قایم نکنین ;) خیلی چیزا رو آدم نمیتونه بگه
ضمناً همین آنچارتد سال 2009 جایزه ها رو درو کرد و هنوز آثار اون جوایز رو میشه دید ! 8-| میتونی توی ویکیپدیا یه نگاه بندازی بعد میفهمی که ناتی داگ قدرت خودش رو با آنچارتد 2 نشون داد ! یجورایی ما عقده 4 تا جایزه نمونده ته دلمون ! :)
اینا رو گفتم برای اینکه بحث آنچارتد رو اوردی وسط فعلاً یه دوتا جواب داشته باشی !
ضمناً کسی نگفته فقط ما 4 نفر PS3 داریم ! خیلی های دیگه هستن که اسکایریم رو گرفتن و یه کلاه بزرگ سرشون رفته و من فقط منظورم اون افراد بودن ! کسی هم با کپی خوری شما مشکلی نداره من دوست دارم روی PS3 بازی کنم شما دوست داری روی 360 بازی کنی به هیچکس مربوط نیست شما بد برداشت کردی!
پ.ن : پیوستن عنوان اسکایریم رو به عناوین انحصاری 360 تبریک عرض میکنم ! اگه این عنوان انحصاری Ps3 بود و راحت اجرا میشد الان چه بلایی سرش میاوردین ! :(
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
این بازی یادمه روی PC هم کم مشکل نداشت :D.
 

DieDie

کاربر سایت
Feb 28, 2010
2,772
@Anárion
ببین عزیز واقعا دیگه بحث داره لوث میشه و این آخرین پستی هست که من تو این تاپیک میزنم حالم ندارم برم پستای شمارو نقل و قول کنم گفتم که پستهای هر دومون تو تاپیک هست دیگران میخونن شاید ظاهرا هم حرفی نزنن ولی تو وجدان خودشون قضاوت میکنن...
بازم میگم من دلیلی نمیبینم چیزیو به کسی ثابت کنم عقده ام ندارم وقتی ضایع میشم از ای میلم عکس بگیرم به بقیه بگم برید تو شیلنگ شنا کنید و .... ولی چون میبینم هی ترم اولی ترم دومی میکنی این یه جمله خودتو نقل و قول میکنم:
عزیز من این مثالی که زدی رو ما 7 سال پیش تو دوم هنرستان داشتیم میخوندیم. فکر کردی 4 تا and و if ردیف کنی بقیه هیچی حالیشون نمیشه و الکی به به و چه چه می کنن برای پستت؟

منم خدمتت عرض کنم که 7 سال پیش که شما سال دوم هنرستان بودی من کورسهای MCSD رو تموم کرده بودم Gold partner مایکروسافت بودم حالا به هر دلیلی که خودم میدونم بعدش نتونستم یا نخواستم از ایران خارج بشم اگرم دوست داشتی فنی بحث کنیم بیا تو وبسایت http://barnamenevis.org با همین آی دی بازی سنترت عضو شو ثبت نام که کردی من خودم میفهمم ;)
دیگه ام علاقه ای ندارم بحث کنم ولی کلا بدون خیلی چیزایی که واسه شما آرزوه واسه ما خاطرس... تو خوبی...
 
آخرین ویرایش:

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
ps3 تا به حال بازی به این بزرگی نداشته و به همین خاطر تا به حال به همچین مشکلی برخورد نکرده ... آنچارتد و بقیه ی بازیهای این کنسول از لحاظ بزرگی و وسعت
انگشت کوچیکه ی Skyrim هم نمیشن ... توی فرومهای خارجی هم خیلی ها همین حافظه ی 256 رو علت مشکل میدونن که البته هنوز خود سازنده هیچ حرفی در
مورد مشکل اصلی نزده ....

بتسدا که نتونست کاری کنه ، ولی میترسم خود سونی هم از پس کنسول خودش بر نیاد ... lol
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,516
نام
حسین
ps3 تا به حال بازی به این بزرگی نداشته و به همین خاطر تا به حال به همچین مشکلی برخورد نکرده ... آنچارتد و بقیه ی بازیهای این کنسول از لحاظ بزرگی و وسعت
انگشت کوچیکه ی Skyrim هم نمیشن ... توی فرومهای خارجی هم خیلی ها همین حافظه ی 256 رو علت مشکل میدونن که البته هنوز خود سازنده هیچ حرفی در
مورد مشکل اصلی نزده ....

بتسدا که نتونست کاری کنه ، ولی میترسم خود سونی هم از پس کنسول خودش بر نیاد ... lol
نترس چون خیلی وقت سونی خودشو ثابت کرده که خوب از پس کنسول خودش بر میاد جیگر............ ایندشم تا پایان این نسل تضمین کرده
ماکرو فعلا باید یکم به اوضاع خودش برسه
با نیومدن یه DLC هم چیزی از PS3 کم نمیشه
تو رو خدا یجوری صحبت نکنید که انگار SKYRIM روی 360 با فریم 30 ثابت بدون باگ و هیچ ایراری اجرا نشد
روزای اول مشکل تکسچر لودینگ نباید بازی رو رو هارد نصب میکریدی یادم نرفته همین طرفدار ها 360 چقدر غر غر میکردن این مشکل کوچکیه به نظرتون؟؟
حالا دارید اینجا اینطوری جولان میدید و از نسخه 360 تعریف میکنید
اگه به اپدیت که که همین نسخه PS3 هم با کلی پینه دوزی درست میشد
 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
بفرما فرزاد جان، اینم نظر کارشناسی که میخواستی. ^

=))واقعا!!
تو چی گفتی اون چی جوابتو داد
اقا محمد واقعا حرفی که زدی چه ربطی به پست کیوان داشت؟؟
 

.:N!MA:.

کاربر سایت
Sep 1, 2009
1,502
نام
نیما
نترس چون خیلی وقت سونی خودشو ثابت کرده که خوب از پس کنسول خودش بر میاد جیگر............ ایندشم تا پایان این نسل تضمین کرده
ماکرو فعلا باید یکم به اوضاع خودش برسه
با نیومدن یه DLC هم چیزی از PS3 کم نمیشه

فعلا که سونی نتونسته کاری کنه ، هر وقت تونست بگو ما هم با خبر شیم ... تا حالا هم PS3 بازی به این بزرگی نداشته که بگی 100% مشکل از سازندست ....
در ضمن مشکل با پینه حل بشه خیلی بهتره که اصلا حل نشه ... آره جسین جان :|
 

ArianUndead

Strike the shepherd, Sheep will scatter
کاربر سایت
Nov 6, 2009
2,512
نام
آریان
اینو من قبلا هم گفتم بازی که از نظر فنی رو هر سه پلتفرم مشکلات عدیده داشته باشه(صرف نظر از اشکالات دیگه اش) لایق بهترین بازی سال شدن نیست، مخصوصا زمانی که رقبای به شدت لایق تری مثل Batman:Arkham City رو در کنارش داره. حالا غیر از این مشکلاتش روی Ps3 ، من خودم به شخصه شاهد باگها و گلیچهای خنده دار و بعضا آزار دهنده اش روی 360 هم بودم و البته فرقی هم نداره که پچ بریزید یا نه چون مثلا پچ 1.4 یه سری مشکلات رو در کوئستها حل می کرد ولی به جاش اژدهاها رو هوا براتون دنده عقب می زدن و غیره! کلا صِرف دارا بودن این مشکلات و ارائه پچ های مختلف خودش به اندازه کافی از ارزش بازی کم می کنه و نشون دهنده ضعفش هست حالا اینکه این پچها خودشون یه سری مسائل رو حل کنن ولی به جاش باگهای احمقانه تر براتون فراهم کنن دیگه نوبره.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر