خلاصه ی داستان بازی اساسین از 1 تا رولیشن

jjavad75

کاربر سایت
Apr 5, 2012
135
نام
جواد
سلام
این خلاصه ی داستان بازی اساسین هست
الان مدیران و ناظمین میخوان بگن تکراریه ولی نه در این مطالب مهم گذاشته و نوشته شده
اینم بگم که من این مطلب با ارزشو نه جمع آوری و نه ترجمه کردم و منابع رو اون پایین نوشتم
خب البته بگم من اول خواستم همه رو تو همین جا بنویسم ولی نشد به خاطر همین در یک فایل ورد آپلود کردم و برای دانلود براتون لینک گذاشتم
بفرمایید


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ویرایش شد
اینم داخل فایل متنی برای کسانی که دانلود نمیکنند

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
بسم الله الرحمن الرحیم
Assassins Creed
در سال 2012,جایی که ملیس دسموند ( Miles Desmond ) در زمان حال توسط تشکیلات مخفی Abstrego Industries دزدیده شده و به مکانی نا معلوم برده می شود تا مورد آزمایش Animus قرار بگیرد. Animus دستگاهی است که امکان دسترسی به خاطرات نیاکان یک فرد از طریق شناسایی DNA های مخفی سلول های مغز فرد مورد نظر را می دهد.به عبارت ساده ترشما با این دستگاه می توانید زندگی اجدادتان و ماجراهایی که برای آن ها اتفاق افتاده است دنبال کنید.
Desmond از نوادگان نسل الطیر (Altair) و جزو 17 فردی است که مورد آزمایش این وسیله قرار می گیرند. هدف تشکیلات نیز از دزدیدن این 17 نفر که دسموند نیز جزو آن ها بوده رسیدن به مکان شی ای ارزشمند به نام Piece of Eden برای برقرار کردن صلح در جهان است.
Piece of Eden شی ای بلورین شبیه به سیب است که امکان کنترل تفکر دیگر افراد را به فردی که از آن استفاده می کند می دهد. البته کاملا مشخص است که Abstrego چنین نیت خیری ندارد. دسموند نیز که در ابتدا شدیدا مخالف این کار بود سر انجام مجبور می شود سر تعظیم فرود آورد.
داستان با سوژه قرار دادن زندگی الطیر از جایی آغاز می شود که ریچارد شیردل توانسته طی نبردی سخت شهر ACRE از دست صلاح الدین پس بگیرد و حالا هدف آن حمله به اورشلیم و تصرف آن است. صلاح الدین نیز که به شدت از شکست نیرو هایش در برابر ریچارد عصبانی شده نیرو های خود را به خرابه های شهر Arsuf منتقل و در آنجا مستقر می کند تا زمانی که نیرو های ریچارد در راه رسیدن به اورشلیم از آنجا عبور می کنند توسط صلاح الدین و یارانش غافلگیر شوند. بالا خره صلاح الدین در این نبرد پیروز می شود. الطیر در حال تلاش برای کشتن یکی از Templer ها Robert De Sable است اما با یک حرکت ناشیانه موفق به کشتن او نمی شود و از مقام بسیار بالایی که داشت به مقام Uninitiated (پایین ترین درجه) تنزل و تمام توانایی هایش را از دست میدهد. اما فرمانده او "المعلم" با دادن یک ماموریت یک فرصت دیگر به الطیر می دهد و این یعنی آغاز ماجرای ASSASSIN’S CREED. ماموریت محول شده به الطیر کشتن 9 نفر از مصوبین جنگ های صلیبی (Templer ها)است. {اساسین معمولا برای نشان دادن وفاداری خود انگشت سوم خود را قطع می کردند تا بتوانند از خنجر مخفی قتل که یکی از ابداعات مسلمان بودن استفاده کنند{.هر بار که یکی از آن ها را می مرد الطیر مدتی با آن ها صحبت می کند و آن ها کار هایشان را توجیح می کنند و نهایتا حقایق جدیدی را برای الطیر فاش می کنند. در تمام طول داستان المعلم خود را دشمن سرسخت Templer ها نشان می دهد اما نهایتا وقتی الطیر رابرت را در Arsuf می کشد رابرت به او می گوید که المعلم خود یکی از Templer هاست که حالا به قدرت بلا مانعی رسیده است. پس از کشف این حقیقت الطیر به Masayef بر می گردد اما با یک صحنه عجیب روبرو می شود. آن هم هیپتونیزم تمام شهر توسط المعلم است. نهایتا پس از نبرد با تعداد زیادی اساسین دیگر او به المعلم می رسد و در یک جنگ سخت او را می کشد و Piece of Eden را نیز بر میدارد. همچنین با باز شدن این گوی مکان اختفای دیگر Piece of Eden ها در کره زمین مشخص می شود. و این دروازه ای است برای رسیدن Templer های جدید(Abstrego) به گوی ها!





+++ فرقه اساسین سه قانون کلی داشتند که یکی از آن ها نکشتن مردم بی گناه بود +++در همین هنگام که المعلم الطیر را بخاطر قانون شکنی هایش سرزنش می کرد ، یکی از سربازان وارد شد و گفت که رابرت به شهر حمله کرده است . سپس الطیر مامورشد که به شهر برود و سربازان رابرت را بکشد . المعلم نقشه ای می چیند که طی آن ، سربازان رابرت را بترساند و از بین ببرد{رابرت یکی از مصوبین جنگ های صلیبی (Templer ها)است.} الطیر و چند تن دیگر مامور می شوند که از بلندی به زمین بپرند و سپس الطیر نیز طناب الوار پشت سر سربازان رابرت را پاره کند. الطیر یک لیست 9 نفره از المعلم دریافت می کند که مامور به قتل تمامی آنهاست.الطیر باهر بار کشتن یک نفر از طریق المعلم فرد بعدی را دریافت می کند. الطیر به فرد آخر یعنی رابرت رسید.رابرت درآخرین لحظات عمر









خود به الطیر گفت که المعلم چرا دنبال قطعه ی عدن Piece of Edenاست. این قطعه تمام جهان را با شماره ها و حروف و شکل های عجیبی نشان می دهدوالمعلم بانیت پلیدی دنبال آن میگردد و از او برای کشتن دیگر اعضای گروه استفاده میکندو همچنین کشتن او . الطیر نیز برای کشتن المعلم روانه مسیف شد.المعلم پس از یافتن قطعه توسط الطیرکشته می شود قطعه عدن فعال شده و جهان را با شماره ها و حروف و شکل های عجیبی نشان می هد. دسموند ازدستگاه آناموس بر می خیزد هنگامی که دزموند درزمان حال والطیر نشانه هایی را در زمین و دیوار می بیند و ویژگی قابلیت تشخیص{ مردم عادی سفید ، دشمنان قرمز و آشنایان آبی} دیده می شوند. بعد ها الطیربدست پاپ{یکی ازمقامات}کشته می شودکه فرزندش اتزیو انتقام پدرش را می گیرد.
این شخص کسی نیست جز”رودریگو بورجیا”، یکی از با نفوذ ترین شخصیتهای “رم” و حتی “ایتالیا” در زمان رنسانس بود که حتی چند سال بعد هم به عنوان “پاپ” انتخاب شد! چیزی که باعث شده تا “رودریگو” دستور اعدام پدر و برادر های “اتزیو” و خود “اتزیو” را صادر کند به این دلیل است که “رودریگو” از خونی که در رگ آن ها جریان دارد می ترسد، چون به خوبی از خاندان و اجداد بزرگ خانواده ی “اتزیو” آگاه است و می داند که آنها از بازماندگان “اساسینز” هستند و به هیچ وجه تحت سلطه ی “سیب بهشتی” قرار نخواهند گرفت، حتی اگر تمام ایتالیا “رودریگو” را قبول کنند و از او اطاعت کنند و او را بپرستند، این “اساسین” ها خواهند بود که مردم را دوباره بیدار خواهند کرد و “سیب” را خواهند دزدید!“اتزیو” که برای اولین بار چهره ی “رودریگو بورجیا” را روی سکوی اعدام و در کنار “اوبرتو آلبرتی” دیده بود هنوز متوجه موضوع نشده بود و مسئول اصلی اعدام پدر و برادرهای بیگناهش را “اوبرتو آلبرتی” می دونست! حالا که اتزیو موفق شده بود از اعدام شدن بگریزد، با راهنمایی خدمتکار خانه به سراغ مادر و خواهرش میرود که به خانه ی دیگری برده شدند تا در امنیت کامل باشند … “اتزیو” در این خانه با “پائولا” آشنا میشود که درهای خانه را به روی مادر و خواهر “اتزیو” بدون ترس از ماموران می گشاید و از خانواده ی اتزیو مواظبت می کند.
اتزیو بعد از تشکر از “پائولا” به او از عجله ی او برای انتقام از “اوبرتو آلبرتی” صحبت می کند. اما “پائولا” با او مخالفت می کند:“این کار خیلی سخته چون اوبرتو محافظان زیادی داره و تو هنوز نمیدونی که چطور باید از مهارتهای ذاتی خودت استفاده کنی.”اتزیو به او می گوید که تو میخواهی چگونه جنگیدن را به من بیاموزی؟ و پائولا جواب میدهد :“نه! من به تو یاد میدم که چطور از جون خودت محافظت کنی، چون تو خودت بهتر از هر کسی می دونی که چطور باید اوبرتو رو به سزای اعمالش رسوند.”او مخفی شدن بین مردم و دزدی حرفه ای را به اتزیو اوزش می دهد و به او می گوید:“حالا تنها چیزی که لازم داری یک اسلحه ی مناسب برای این کاره! “اتزیو میپرسد:“بله! به نظر تو یک شمشیر یا یک چاقو چطوره؟ میتوانم تهیه کنم.”ولی پائولادر جواب او می گوید:“لازم نیست تهیه کنی چون خودت بهتر از اینها رو داری و باید سراغ “لئوناردو دا وینچی” بری تو به کمک او نیازمندی.”“لئوناردو” که برای “اتزیو” احترام خاصی قائل است، با دیدن دست بند و چاقویی که “اتزیو” از صندوقچه ی مخفی پدرش برداشته بود کمی متعجب می شود و با احترام میگوید:
“این خیلی پیشرفته هست و من نمی تونم اینو بازسازی کنم!”اما لئوناردو با دیدن صفحه ی “کودکس” که راهنمای بستن قطعات به هم دیگه بود موفق میشود “چاقوی مخفی” رابازسازی کرده و در آخر به اتزیو می گوید:“باید انگشت کوچک دست چپت رو قطع کنم تا بتونی از چاقوی مخفی استفاده کنی ! این به خاطر این هست که کسی که از این چاقو استفاده خواهد کرد، باید بسیار پر جرات باشه!”اتزیو هم قبول می کند ولی لئوناردو با ترساندن او می گوید که فقط شوخی بود چون با اینکه قبلا برای استفاده از این “چاقوی مخفی” قطع کردن انگشت کوچک لازم بود (“الطائر” انگشت کوچک دست چپ را قطع کرده بود.) اما حالا دیگر لازم نیست.اتزیو بعد از مجهز شدن به “چاقوی مخفی” و امتحان کردن آن، بسیار خوشحال می شود و از “لئوناردو” تشکر کرده و به سوی “پائولا” روانه می شود. دوستان و دختران اطراف “پائولا” خبر می دهند که امروز قرار است “اوبرتو” در یک مهمانی شرکت کند و این می تواند بهترین موقعیت برای غافلگیر کردن او باشد! اتزیو قبل از رفتن به سوی آن مراسم از “پائولا” می پرسد که چرا به اتزیو و خانوادش این همه کمک میکند؟ پائولا هم جواب میدهد که چون دوست قدیمی مادر “اتزیو” است و می داند که خیانت و بازی با احساسات دیگران چه طعمی دارد.
اتزیو بی درنگ خود را به مهمانی می رساند و “اوبرتو” را می بیند که با “لورنزو ده میدیچی” (شاهزاده ی فلورانس) صحبت می کند و او را به خاطر طرفداری از پدر “اتزیو” تحقیر و سرزنش می کند! حالا که مراسم شروع شده و “اوبرتو” بدون محافظ وارد می شود، “اتزیو” از بالای دیوار منتظر بهترین موقعیت است تا حمله کرده و اوبرتو را به قتل برساند. “اوبرتو” که مشغول خود ستایی و رجزخوانی در میان مهمان ها است ودر مورد اینکه چطور پدر “اتزیو” و برادرانشرا به سزای اعمالشان رسانده است صحبت می کند. ناگهان متوجه حضور “اتزیو” می شود و “اتزیو” بدون معطلی با ضربات “چاقوی مخفی” جان را از بدن او جدا میکند.
“اوبرتو” قبل از اینکه بمیرد به اتزیو میگوید:“اگر تو جای من بودی، برای نجات جان نزدیکانت همین کاری رو که من کردم میکردی!” و اتزیو هم بلند جواب می ده:“درست می گویی جناب قاضی! اتفاقا من هم همین کار رو کردم.”… سپس “اتزیو” برمی خیزد و به مردم حاضر در مراسم که همگی از افراد سرشناس شهر فلورانس هستند، با فریاد می گوید:“خانواده ی آئودیتوره” هنوز نمرده، من اتزیو هستم، ” اتزیو آئودیتوره”! این مرد بخاطر گرفتن جان افراد بی گناه، بدون اینکه به آن ها فرصت دفاع از خود بدهد، گناهکار بود! من هم امروز جان او رو گرفتم، ولی این پدر و برادرانم رو برنمیگردونه … اما درسی میشه برای همه تا فریب اینجور افراد بی احساس و پول پرست رو نخورند و در مورد هر چیزی زود قضاوت نکنند!”بعد از اینکه اتزیو از صحنه فرار می کند و به سوی مادر و خواهرش می رود، “پائولا” آن ها را راهنمایی می کند تا از شهر خارج شوند و به سمت ویلای عموی “اتزیو” بروند … وقتی اتزیو موفق می شود با مادر و خواهرش از شهر خارج شود، در راه “ویری” و همدستانش جلوی “اتزیو” را می گیرند و به او و مادر و خواهرش حمله می کنند که عموی “اتزیو” که تصادفی در حال گشتن آن منطقه بوده با کمک دوستانش، سربازان “ویری” را می کشد اما باز شخص “ویری” موفق به فرار می شود. عموی “اتزیو” آن ها را به سمت ویلا راهنمایی می کند تا استراحت کنند و در راه برای اتزیو توضیح می دهد که چقدر از اعدام شدن پدر و برادران “اتزیو” ناراحت شده است.
اتزیو درباره ی ویلا سوال می کند و او در جواب می گوید :“این ویلا حدود ۲۰۰ سال قبل توسط جد بزرگ “اتزیو” بنا شده تا سرپناهی برای کسانی که از شهر و دیار خود با بی عدالتی رانده شده اند و به دنبال مکانی امن و آرام برای خود و خانوادشان می گردند باشد تا بتوانند از نو شروع کنند.”اتزیو از عمو “ماریو” تشکر می کند و به او می گوید که بعد از کمی استراحت باید از اینجا مهاجرت کنند، چون اکنون سربازها همه جای ایتالیا به دنبال آن ها هستند … عمو اصرار می کند که کمی بیشتر بمانند تا به “اتزیو” آموزش های لازم برای دفاع از خود و خانواده اش را بدهد. آن هاهم قبول می کنند.آموزش های”اتزیو” شروع می شود و ماریو حرکات و تکنیکهای مختلف را به او آموزش می دهد. در حین این آموزش ها “اتزیو” راجع به پدرش از ماریو سوال می کند و او در جواب اتزیو می گوید:” پدر تو تنها یک مامور بانک نبود! او در عین حال یکی از خردمندترین اعضای گروه “اساسینز” و دشمن قسم خورده ی “تمپلارها” بود … لباسی که تو حالا به تن پوشیدی و این چاقوی مخفی که به دست داری، زمانی بهترین دوستان پدرت و کابوس وحشتناک “تمپلارها” بودند.در اینجا اتزیو می گوید:
“این دو گروه اساسین ها و تمپلار ها و جنگ بین شان بیشتر شبیه یک افسانه هست تا واقعیت!”و عمو جواب میدهد:“من تعجب می کنم که پدرت تا حالا چیزی راجع به این موضوع به تو نگفته ولی شاید دلیل خاصی داشته است.”در ادامه عمو “ماریو” توضیح میدهد که:“تمپلارها گروهی هستند که در حدود سال ۱۳۰۷ میلادی در فرانسه، به جرم توهین به مقدسات مسیحیت و جادوگری، توسط پادشاه آن زمان دستگیر شده بودند اما توانستند تا مصر و حتی بابل فرار کنند و به فعالیتهای شیطانی خود در زیر زمین و بطور پنهانی ادامه دهند … تمامی کسانی که با پدر تو و خانواده ی تو دشمنی دارند، عضو گروه تمپلارها هستند و یا از آنها دستور می گیرند.”اتزیو که با شنیدن این سخنان شوکه شده، همچنان اصرار می کند که مادر و خواهرش را با کشتی به اسپانیا برساند! عموی او ناراحت می شود و او را سرزنش می کند که:“می خواهی آن هدفی رو که پدرت برایش جنگید و در راهش جان خودش رو از دست داد ، نادیده بگیری و فرار کنی ؟ پس بهتره بری و دیگه برنگردی ! “اتزیو از حرف های خودش پشیمان می شود و تصمیم می گیرد تمامی افرادی را که در مرگ پدر و برادرانش دست داشتند یکی پس از دیگری نابود کند تا پس از این برای هیچ بی گناهی چنین اتفاقی نیفتد! بنابراین همراه عمویش به جنگ نزدیک ترین و گستاخ ترین دشمن خانواده اش یعنی “ویری ده پازی” می رود.
نقشه ای که برای شکست دادن “Vieri” می کشند به این صورت بود که عموی ” اتزیو” همراه با دوستانش، محافظان و سربازان را سرگرم جنگ کنند تا اتزیو با از میان برداشتن تیرکمانچیان بتواند به “ویری” دست پیدا کند! بعد از مدتی جنگ و خونریزی “Ezio” که از بالای ساختمان ها همه چیز را تحت نظر دارد ناگهان متوجه می شود که جلوی دروازه ی شمالی شهر ” Vieri” همراه با پدر شرورش “Francesco ” و ” Rodrigo Borgia ” و شخص دیگری بنام ” Jacopo de Pazzi ” مشغول صحبت هستند …داستان انجمن برادری از هنگام هجوم خانواده بورجیا که دوباره در رم قدرت را به دست گرفته است ، شروع میشود. خانواده بورجیا به محل اقامت اتزیو حمله میکنند و ویلای او را با خاک یکسان میکنند. اتزیو هم برای انتقام به رم بازمیگردد تا این دفعه با دشمنی جدید به نام "چزاره بورجیا" ، پسر پاپ مقابله کند. چزاره که مانند پدرش شخصیتی واقعی در تاریخ است ، از پدرش بسیار قدرتمندتر و شرورتر است. چزاره دشمن اصلی اساسین ها به شمار می آید.اتزیو به کمک برادران خود {اساسین ها}وعمویش به بورجیا حمله می کنند وسرانجام پس از نبردی سخت پیروز می شوند. گفته می شود که حادثه داستان برادری مبنی بر اینکه داستان در چه زمانی اتفاق افتاد زمان انقلاب آمریکا انتخاب شده است. احتمال می رود که صاحب بعدی سیب Eden شخص جورج واشینگتن است .تمام احتمالات اشاره به انقلاب آمریکا دارد. در Revelations اتزیو Ezio ایتالیا را ترک می کند و برای پی بردن به اسرار الطیر راهی شهر قسطنطنیه و ماسیاف می شود. اتزیو رازی که از الطیر بجا مانده را در کتابخانه او در شهر ماسیاف پیدا می کند. دستگاه Animus به اتزیو اجازه می دهد که به زمان الطیر بازگردد و خاطرات او را از نزدیک مشاهده کند. اتزیو به وسیله شخصیت لئاندروس Leandros به یکی از این پنج راز مهم دست پیدا می کند. شخصیتی که قصد دار زدن اتزیو را داشت! قلعه ای بود که لئاندروس در آن قرار دارد، یک دژ غیر قابل نفوذ به نظر می رسد که سربازان زیادی از آن محافظت می کنند.در واقع این سربازها و فرمانده آن ها، Templarهای حکومت Byzantine هستند. اتزیو با تجهیزات جدیدی که در این بازی برای او طراحی شده به خوبی می تواند دشمنانش را از بین ببرد. تیغه های پنهان و نارنجک های مختلفی که دارد، کار را برای او آسان کرده اند. سیستم جدیدی به نام Bombcraftingطراحی شده که امکان ساخت بمب های مختلف را می دهد. Assassinها می توانند با این قابلیت برای خود بمب های دستی مختلفی درست کنند.اتزیو توسط تحقیقاتش ازماجراهای الطیر آگاه می شود.چهره جوان الطیر بیانگر این موضوع است که همرزمانش به او خیانت کرده اند. سربازان مسیحی، الطیر را گروگان گرفته اند. اتفاقات زیادی رخ می دهند و الطیر در افکارش جریانات مختلفی را مرور می کند. او به خودش می گوید: "تو جای پای پدرت گذاشته ای که انسان بزرگی بود." دراین صحنه مشخص می شود که پدر الطیر هم مانند او یک Assassin بوده جستجو برای پیدا کردن این پنج راز، اتزیو را به گذشته برمی گرداند تا بخش های پنهان زندگی الطیر را مشاهده کند. اتزیو در اواخر عمر خود بسیار از خونریزی دوری میکرداو در آخرین لحظات حضورش در قسطنطنیه شمشیر و سلاح هایش را بر زمین انداخت و روح دزموند را مشاهده کرد و آنها رای میراثی برای دزموند گذاشت اما وقتی که به ایتالیا بازگشت از شهر و شلوغی کناره گیری میکرد او چیز های بسیاری را از دست داده بود مثل قدرت ها و توانایی های ذاتی اش اما چیزی بسیار مهم تری را به دست آورده بود...خانواده خوانواده ای که از 17 سالگی از دست داده بود در 57 سالگی به او بازگشت او سوفیا را به عنوان همسر خود انتخاب کرده بود و از او فرزندی داشتتا ایکنه یک روز پس از سال هایی طولانی دختری چینی به سراغ او می آید از از سامورایی های تحت آموزش حشاشیون بودو به اتزیو میگوید که جانش در خطر است اما اتزیو که در پیری بسیار لجباز بود قبول نمیکندو دخترک را از خود میرنجانداما در یکی از روز ها که با دختر به فلورانس رفته بودند چند نفر به اتزیو حمله میکنند اما شایون همان دختر چینی از او محافظت میکندوفتی آنها به روستا باز میگردند اتزیو سریعا" خانواده خود را از روستا دور میکند و به پیش نیکولا ماکیاولی دوست و یار قدیمی خود میفرستدو شب فرا میرسدشبی سختاتزیو و شایون با هم در برابر دشمنان می ایستند و آنها را به قتل میرسانند اما ضربه ای سخت به اتزیو وارد میشودزخمی که هیچ وقت دوا نمی شد....شکستن قسم بله او دوباره دستانش را به خون آلوده کرده بود و پس از سال ها دوباره افرادی را کشته بود که میخواستند به او حمله کنند فردای آن روز شایون که کار خود را انجام داده بود از اتزیو و خانواده اش خداحافظی میکندو فلورانس را ترک میکندآن روز اتزیو پس از مدت ها به همراه خانواده اش به شهر میروند ولی اتزیو که خیلی زود خسته میشود روی نیمکتی می نشیدو کنار خود جوانی را میبیند که به چهره اش آشنا میایدجوانی گستاخ اما جوان پس از اینکه لجظاتی را با اتزیو میگذراند دستش را روی شانه اتزیو میگذارد و بلند میشود


اتزیو او را میشناخت اما نمی دانست که کیستاتزیو در همین فکر ها بود که دردی در شانه اش احساس میکند .لبخندی بر لبانش مینشید و به این فکر میکند که به آرزویش یعنی داشتن خانواده و خوشبخت کردن آنها رسیده است در همین لحظه چشم های خود را میبندد دخترش فلاویا و همسرش سوفیا متوجه او می شوند بله اتزیو دیگر زندگی و دنیا را ترک کرده است زندگی ای که برای آن جنگید ، برای انتقام و خانواده خودو این باعث شد که او از حشاشیون بماند.

پایان
The End
جمع آوری توسط : محمد بهادری زاده
ترجمه توسط : حامد دلجوئی
باز نویسی : محمد جواد فراهی :d (بنده )


اتزیو در یک نگاه
77839614290218927104.png



پدر و پسر



acr-ezio-altair.jpg




باز هم اتزیو
ezio-assassins-creed-revelations4.jpg





الطیر و المعلم


23891_601.jpg


الطیر



23892_702.jpg


دسموند یا دزموند


23898_777.jpg
 
آخرین ویرایش:

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
بهتر بود همین جا میذاشتی . چون ارزش خوندن بیشتیر پیدا میکنه . به هر حال خودم تا چند وقت دیگه داستانی کامل از تمامی این سری رو تو همین بخش با بالاترین کیفیت نوشتاری قرار میدم .
 

jjavad75

کاربر سایت
Apr 5, 2012
135
نام
جواد
شرمنده
حالا که خلاصشه اینقدر شده اگه خلاصه نبود که دیگه دو سه صفحه میشد
از من شکایت نکنید از جمع آوری کننده شکایت کنید
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
دوست عزیز اولا که نوشته رو از حالت بولد خارج کن . 4 تا عکسی چیزی هم بذار وسط . پارگراف بندی درست رو هم انجام بده تا بشه خوندش . واقعا خودت میتونی الان این متن رو درست بخونی ؟

===================


ضمنا این الان داستان ASSASSIAN CREED 1 و 2 و 2 نسخه جانبی اش ( تا REVOLATION ) هست ؟ مطمئنی ؟ خیلی کمه !
 

jjavad75

کاربر سایت
Apr 5, 2012
135
نام
جواد
ممنون خیلی داستانش قشنگ بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قربونت برم

دوست عزیز اولا که نوشته رو از حالت بولد خارج کن . 4 تا عکسی چیزی هم بذار وسط . پارگراف بندی درست رو هم انجام بده تا بشه خوندش . واقعا خودت میتونی الان این متن رو درست بخونی ؟

===================


ضمنا این الان داستان ASSASSIAN CREED 1 و 2 و 2 نسخه جانبی اش ( تا REVOLATION ) هست ؟ مطمئنی ؟ خیلی کمه !
گفتم که خیلی خلاصه شدست
بعدشم شما اگه زورت نیاد و دانلود کنی متوجه میشه که عکس هم توش هست من وقتی از داخل فایل متنی کپی کردم گذاشتم اینجا عکس ها خود بخود از بین رفت

---------- نوشته در 04:33 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:13 PM ارسال شده بود ----------

دوست عزیز اولا که نوشته رو از حالت بولد خارج کن

!

از حالت bold هم خارج شد

---------- نوشته در 04:37 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 04:33 PM ارسال شده بود ----------

دوستان چند عکس هم اضافه شد
 

jjavad75

کاربر سایت
Apr 5, 2012
135
نام
جواد
دوستان من بهتون پیشنهاد میکنم برید انیمیشن Assassin's Creed Embers رو دانلود کنید که فوقالعادس و پایان زندگی اتزیر رو به طور کامل نشون میده
موفق باشید
 

اساسین پیر

کاربر سایت
Mar 5, 2012
31
نام
فرشاد
چون که ایشون توسط آبسترگو که قبلا براشون کار کرده بود تسخیر شده بود (تمپلار شده بود ولی خودش نمیدونست ) و اون مکانی که دست دزموند به اپل اف ایدن خورد جایی بود که نباید هیچ تمپلاری وجود میداشت ولی متاسفانه اون خانوم بود و اون الهه بهش به ناچار دستور میده که اون زنو بکشه .
 

jjavad75

کاربر سایت
Apr 5, 2012
135
نام
جواد
چون که ایشون توسط آبسترگو که قبلا براشون کار کرده بود تسخیر شده بود (تمپلار شده بود ولی خودش نمیدونست ) و اون مکانی که دست دزموند به اپل اف ایدن خورد جایی بود که نباید هیچ تمپلاری وجود میداشت ولی متاسفانه اون خانوم بود و اون الهه بهش به ناچار دستور میده که اون زنو بکشه .

ایول من که نمیدونستم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر