حمایت Square Enix از Ouya با FF III

The Hoss

کاربر سایت
Apr 7, 2010
1,148
نام
سِد حسین
56436462354108139198.jpg


شرکت Square Enix، از بزرگترین ناشران نسل حاضر بازی‌های کامپیوتری عرضه‌ی عنوان کلاسیک Final Fantasy III را بر روی کنسول اندرویدی Ouya تایید کرد.

به هنگام عرضه‌ی کنسول Ouya، نسخه‌ی "کاملا بهینه‌ شده‌ی" Final Fantasy III برای این پلت‌فرم جدید قابل دسترسی خواهد بود. دمویی رایگان هم برای دانلود تهیه خواهد شد.

شعبه‌ی ژاپن Square Enix توضیح داد که محتواهای دیگری نیز برای Ouya در دست تولید است. (ترجمه‌ی متن را می‌توانید از Square Portal بخوانید.)
در حال حاضر نسخه‌ای از Final Fantasy III برای دستگاه‌های بر پایه‌ی اندروید قابل دسترس است؛ پورتی از ریمیک عنوان که در سال 2006 برای DS منتشر شد و بعدها راه به کنسول دستی PSP و دستگاه‌های موبایل یافت.

با این اوصاف، Square Enix را می‌توان اولین ناشر مهم سطوح Third-Party دانست که از کنسولی حمایت می‌کند که هزینه‌ی ساخت و تولیدش به‌دست مردم از طریق Kickstarter جمع‌آوری شده است.
هفته‌ی پیش سرویس OnLive که بر پایه‌ی سیستم Cloud Gaming فعالیت می‌کند همکاری خود را با Ouya اعلام کرد و این بدین معنی است که صدها عنوان تولید بیش از 80 ناشر مختلف به هنگام عرضه‌ی کنسول قابل استفاده خواهد بود و این مزیت بزرگی است.

کمپین Kickstarter‌ که برای Ouya به پا شد و درخواست اولیه‌اش مبلغ 950 هزار دلار بود، چیزی حدود 6 میلیون دلار جمع‌آوری کرده و هشت روز دیگر نیز برای کمک‌های مالی زمان باقی است.

[صفحه‌ی اصلی] [منبع]
 
آخرین ویرایش:

Ardi360

کاربر سایت
Jun 10, 2008
1,476
نام
اردلان
به قولی پایه هاش رو میخواد محکم بسازه این کنسول از همون اول :d
هرچند که هرچی هم از آب در بیاد ما بدبختا با این سرعت نت برامون بی استفاده هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر