GamesCom 2012 | اخبار و حواشی نمایشگاه

نظرتون در مورد پوشش نمایشگاه ها چیه ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    141
  • نظرسنجی بسته شده است .

Saber

F.A.M.I.L.Y
Loyal Member
Jun 16, 2009
3,878
نام
صابر
بسم تعالی

20111202gamescom.jpg


خب باز هم در کنار هم هستیم تا اخبار و حواشی یکی دیگر از نمایشگاه های گیم رو دنبال کنیم . اینبار این نمایشگاه در شهر کلن آلمان از تاریخ 15 تا 19 August بر گذار خواهد شد.
این نمایشگاه هر ساله بوده و میتوان گفت که بعد از E3 این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خواهد بود.

کسانی که با تاپیکهای قبلی برخورد داشتند میدونند این تاپیک چگونه خواهد بود .
از دادن هر گونه Spam جدا خودداری کنید تا اخباری منظم و مرتب رو در اختیار علاقه مندان قرار دهیم .
پست اول هم به مرور زمان آپدیت خواهد شد.


زمان کنفرانس ها

Tuesday, August 14
Capcom - 2:00 am PST/5:00 am EST - Livestream: No
Electronic Arts - 7:00 am PST/10:00 am EST - Livestream: Yes
Sony - 10:00 am PST/1:00 pm EST - Livestream: Yes
Wednesday, August 15
Ubisoft- 6:00 am PST/9:00 am EST - Livestream: Yes

تاپیک و صفحات مربوط به نمایشگاه
GC 2012 | تریلر های نمایشگاه GAMESCOM 2012

تصاویر و حاشیه های Gamescome 2012

صفحه ی اصلی سایت برای GamesCom


**************************************************************************************

<<<<< تیتر عناوین >>>>>>

1- چند وقت پیش شایعه ای مبنی بر نبودن سونی در Gamescom شد اما یکی از مسئولین سونی در فیس بوک خودش نوشته که سونی با قدرت حضور دارد و این شایعات بی اساس بوده. این طور که مشخصه یک کنفرانس خواهد داشت.

2- کمپانی بی نظیر EA Game نیز اعلام حضور کرده و همچنین یک کنفرانس خواهد داشت که در واقع عناوین تاپ خودش رو در این کنفرانس به نمایش میذاره . شاید هم بخواد یک عنوان جدید رو معرفی کنه !!!

3- اینبار بر خلاف تصورات Take Two نیز در این نمایشگاه حضور دارد و عناوینی هم چون BioShock Infinite،Borderlands 2،XCOM را با خود به همراه میاورد ، همچنین شایعه شده بود بازی GTA V در این نمایشگاه وجود دارد اما راک استار این نظریه را رد کرده و گفته است GTA V هیچ نمایشی در این نمایشگاه ندارد.

4- شرکت Respawn Entertainment که تشکیل شده از کارمندان سابق Infinity Ward ( تشکیل شده از Jason West و Vince Zampella ) خالقان عنوان Call Of Duty اعلام کرده اند که هیچ حضوری در نمایشگاه ندارند. این استدیو که زیر شاخه ای از EA محسوب میشود در حال کار بر روی یک IP جدید هستند که تنها یک تصویر تار از این عنوان رونمایی شده است که در زیر میبینید.
83891707577156633101.jpg

5- خب کمپانی بی همتای یوبی سافت نیز در نمایشگاه حضور دارند اما گزارش داده است که IP جدید خود یعنی Watch Dogs در این نمایشگاه نمایشی ندارد. این عنوان اولین بار در E3 2012 به نایش در امد و توانست هواداران خوبی را جذب کند.یوبی سافت در ادامه گفته است عناوینی همچون Assassin’s Creed 3 و Far Cry را با خود به همراه دارد و نمایشی جدید را از این عنوانها در جریان خواهیم داشت.

6- به طوری شایعه شده است که سونی قصد دارد یک مدل جدید از PS3 را به همگان معرفی کند باید منتظر ماند و دید .همچنین تصاویری از این PS3 منتشر شده است که در زیر میبینید !

7- خب هنوز مشخص نشده است که آیا رقیب دیرینه ی سونی یعنی Microsoft در نمایشگاه حضور دارد یا خیر !؟ باید منتظر اخبار جدید از سوی این شرکت بود !

8- کمپانی Capcom قول یک سورایز بزرگ را در Gamescom داده است ! هنوز مشخص نیست که این سوپرایز چیست !؟ باید منتظر ماند و دید !

9- Square-Enix نیز اعلام کرده با دست پر با عناوین درجه یک خود مانند Hitaman و TomebRaider در نمایشگاه حضور خواهد داشت. باید منتظر نمایشی جدید از این عناوین باشیم.

10- شرکت Reef قرار است در Gamescom از عنوان جدید خود یعنی Rambo: The Video Game رونمایی کند.این بازی در حال ساخت برای PC,Xbox,PS3 است ، شما در این بازی در نقش Rambo ایفای نقش میکنید که باید جالب باشد . امکان دارد که این عنوان از روی فیلم ساخته شده باشد البته فقط حدس زده شده .همچنین یک تصویر از بازی منتشر شده است که در زیر میبینید.
rambo2.jpg

11- شرکت bilzzard نیز اعلام کرده که در این همایش حضور دارد و برنامه های گوناگونی را برای هواداران خود دارد.همچنین لاین آپ خودش رو بیرون داده که در زیر میبینید
- Blizzard developer signings
- Professional Starcraft II showmatches
- Opportunity to watch top guilds raid in World of Warcraft
- The chance to hear an orchestra perform live some of Blizzards best music
- The annual Blizzard costume and dance competition
- The chance to take part in quizzes and giveaways throughout the event

12- شرکت Konami اینبار در این همایش حضور دارد و عناوینی همچون Metal Gear Rising: Revengeance ، PES 2013 ، Lord Of shadow را با خود به همراه دارد و قابل بازی خواهند بود

*******************************************************************
Update 1

13- آنریل انجین 4 و کرای انجین 3 ورژن آپدیتی هر دو در نمایشگاه حضور دارند و نمایش جالبی خواهند داشت.

14- احتمال حضور بازی انحصاری Fortnite برای PC هم وجود داره . احتمال داده شده که نمایشی از گیم پلی این عنوان رو در نمایشگاه خواهیم داشت. ( فقط احتماله)

15- کاپکام تایید کرده که Devil may Cry نمایش جدیدی در GamesCom خواهد داشت و قول "سورپرایزی بزرگ" را به هواداران قدیمی این سری داده است

16- استدیو کرایتک سازنده ی عنوان کرایسیس تصاویر جدید از بازی خود یعنی Crysis 3 را منتشر کرده است که میتوانید اوج نورپردازی و گرافیک را در تصاویر ببینید. Crytek قول یک نسخه ی مخصوص را به PC داران داده هستو مطمئنن پشتیبانی کامل و همراه با آپدیتهای جدید از DX 11 است. همچنین گفته شده که این بازی در نمایشگاه یک نمایش فوقلاده خواهد داشت. در چند رو آینده قرار است یک تریلر از Story این بازی منتشر شود و دموی کامل را در GamesCom خواهیم دید.

17- احتمال این که کنسول جدید یعنی Ouya در نمایشگاه حضور داشته باشد غیر ممکن نیست. آقای Yves Behar طی مصاحبه ای گفته است این کنسول را نباید هیچ شباهتی به Xbox یا PS3 داشته باشد و تمام تلاش خودش رو میکنه که اینطور نشه . گفته است که این کنسول اندروییدی یک کنسول همراه است که میتوانید در کوله پشتی خود بگذارید و با خود به همراه ببرید.

18- خوب سونی رسما اعلام کرده است مدل جدید PS3 Slim در نمایشگاه GamesCome معرفی نخواهد شد. و دلیل این معرفی نکردن را اینگونه توضیح داده است که سود فعلای PS3 سونی را راضی نگه داشته است پس بنابر این میتوان گفت دلیل به تعویق انداختن این مدل همین بوده.

19- مدیر عامل کمپانیه EA Game گفته است که PC سریع تر از همه ی پلتفرمها رو به رشد است. و قول این را داده است که در آینده بهتر PC را ساپورت کند.

20- Yves Guillemot رئیس یوبی سافت قول بازیهای فوقلاده ای را روی Wii U داده است و شاهد این بازی ها در GamesCom باشید.

21- konami نیز قول یک نمایش فوقلاده از موتور گرافیکی جدید خود یعنی فوکس انجین را داده است . این نمایش در GamesCom بر گذار خواهد شد.

22- یک خبر از کمپانی Warner Bros.
این کمپانی اعلام کرده که توی Gamecom با 2 "عنوان جدید" حضور داره که یکی از این دو، یک "عنوان بزرگ" هست.
علاوه بر این بازی هایی نظیر:
Batman Arkham City: Armoured Edition
Injustice: Gods Among Us
LEGO: Lord of the Rings
Lord of the Rings Online
Guardians of Middle-Earth
هم توی نمایشگاه، نمایش خواهند داشت.

23- یک سوپرایز از سونی در نمایشگاه را خواهیم داشت و ظاهرا Beyond کاملا غایبه و هیچ حضوری نداره.

24- خب! کمپانی یوبی سافت هم لاین آپ خودشو برای Gamescom تایید کرد و علاوه بر این گفته که یک کنفرانس رو هم خواهد داشت!
این کنفرانس 15 آگوست در ساعت 3.00pm برگزار میشه.
بازی هایی که یوبی سافت قراره به نمایش بذاره به شرح زیر هستن:
  • Assassin’s Creed III
  • Assassin’s Creed III Liberation
  • Far Cry 3
  • Tom Clancy’s Ghost Recon Online
  • Shootmania: Storm
از طرفی هم بازدید کننده ها میتونن این موارد رو روی WiiU تجربه کنن:
  • Rabbids Land
  • Rayman Legend
  • Sports Connection
  • Your Shape Fitness Evolved 2013
  • ZombiU
شرکت کننده ها همچنین میتونن یک دمو از بازی Splinter Cell : Black list رو هم ببینن + Just Dance 4 و the Hip Hop Dance Experience و The Settlers Online

25- گویا شرکت CD project RED هم در نمایشگاه حضور خواهد داشت منتها هنوز اعلام نکرده که چی میخواد نمایش بده!

26- یوبی سافت قول یک نمایش جدید از بازی Splinter Cell Black List را به هواداران داده است. که باز هم به آلمانهای قدیمی این سری اشاره داره . اینبار در این شماره قابلتی حمل جسد نیز وجود دارد. همچنین تصویری از این قابلیت منتشر شده است.

27- 11 bit Studios یک عنوان انحصاری برای PS3 به نام Warzone Earth رو به نمایش خواهد گذاشت.

28- Larian Studios بازی های Divinity: Dragon Commander و Divinity: Original Sin رو با خودش به نمایشگاه میاره.

29- Nordic Games عنوان Painkiller Hell & Damnation رو در نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت، همچنین گویا یک بازی adventure جدید رو هم قراره به نمایش در بیاره که هنوز تایید نشده.

30- Paradox Interactive هم حضورشو با یک عنوان اعلام نشده تایید کرده.

31- یوبی سافت قول یک نمایش جدید از بازی Splinter Cell Black List را به هواداران داده است. که باز هم به آلمانهای قدیمی این سری اشاره داره . اینبار در این شماره قابلتی حمل جسد نیز وجود دارد. همچنین تصویری از این قابلیت منتشر شده است.

32- Crytek تایید کرده که هوادارن میتونن Warface رو در نمایشگاه با هم تجربه کنن پس پیش به سوی Warface !

33- شرکت Crytek اعلام کرده که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه ی Crysis 3 بر روی Wii u ندارد . این یعنی ممکن است در اینده شاهد عرضه ی این عنوان روی Wii U باشم.

34- Borderlands 2 در نمایشگاه حضور دارد و همچنین علاقه مندان میتوانند قسمتی از بازی را تجربه کنن.

35- Vigil Games سازنده ی عنوان موفق Darksiders در حال کار بر روی یک عنوان اکشن اول شخص است. احتمال معرفی در نمایشگاه وجود دارد. !البته اگه THQ در نمایشگاه حضور داشته باشه.

36- سازندگان Crysis 3 دمویی 19 دقیقه ای را از بازی منتشر کرده اند که نمایشی کامل از گیم پلی بازی است . این دمو را میتوانید در زیر دانلود کنید. ( نمیدونم این ماله نمایشگاه هست یا نه اما اینطور که گفته شده یک دموی Story از بازی در نمایشگاه پخش میشه )
43053833885674135133.jpg


HD -- SD

37- id Software آماده برای نسل بعد ! یعنی ممکنه در حال ساخت عنوانی جدید یا Doom 4 رو برای نسل بعد گذاشته باشند !؟ به نظرتون امکانش هست توی نمایشگاه حضور داشته باشند !؟

38- Sniper:Ghost Warrior 2 برای چندمین بار تاخیر خورد اما نمایشی از گیم پلی این عنوان را در نمایشگاه خواهیم داشت.

39- Electronic Arts و Sony و Ubisoft قراره لایو استریم داشته باشن اما کپکام لایو استریم نداره
Tuesday, August 14
Capcom - 2:00 am PST/5:00 am EST - Livestream: No
Electronic Arts - 7:00 am PST/10:00 am EST - Livestream: Yes
Sony - 10:00 am PST/1:00 pm EST - Livestream: Yes
Wednesday, August 15
Ubisoft- 6:00 am PST/9:00 am EST - Livestream: Yes

40- نسخه X360 بازی Carrier Command: Gaea Mission در نمایشگاه نمایش خواهد داشت.بازی Carrier Command: Gaea Mission یک بازی استراتژیک RTS میباشد که برای PC و X360 عرضه خواهد شد.این بازی دوم اکتبر 2012 منتشر خواهد گردید

41- خب، Square Enix هم به جمع Gamescom پیوست و لاین آپ خودشو اعلام کرد:
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn
HITMAN: ABSOLUTION
TOMB RAIDER
Sleeping Dogs
Quantum Conundrum
Final Fantasy VII

42- بازی RTS محبوب و پرفروش Company of heroes 2 نسخه قابل بازیش در این نمایشگاه تایید شده

43- سونی برنامه خودش را برای گیمز کام مشخص کرد که در آن آمده که کنفرانس خبری آنها در بین ساعات 7.00pm CET/6.00pm BST در روز 14 آگوست برگزار خواهد شد . شما می تواننید گزارش مراسم را به صورت LIVE STREEM از PlayStation Blog مشاهده کنید.
بلافاصله بعد از کنفرانس پنلی با حضور عده ای از شخصیت هایی که در زمینه ساخت بازی برای سونی فعالیت می کنند برگزار خواهد شد که در آن افرادی مانند:
  • Shuhei Yoshida, President, Sony Computer Entertainment Worldwide Studios
  • Ian Dallas, Co-founder and Creative Director, Giant Sparrow (The Unfinished Swan)
  • Kellee Santiago, Co-founder, thatgamecompany (Journey, Flower)
  • Alex Evans, Co-founder, Media Molecule (LittleBigPlanet)
  • Adam Volker, Moonbot Studio (Wonderbook: Diggs Nightcrawler)
حضور دارند . در ضمن مهمان ویژه ای هم در این مراسم حاضر خواهد شد که در حال کار بر روی یک عنوان معرفی نشده است.

44- Abe رو یادتون هست؟ خب منتظر ملاقات دوباره ای با این موجود دوست داشتنی در Gamescom باشید.دو شرکت JAW و Oddworld Inhabitants گفتند که عنوان Oddworld: Munch’s Oddysee HD رو در این نمایشگاه به نمایش در میارن. منتظر اخبار بیشتر از این عنوان باشید. همچنین Oddworld: Abe’s Oddysee HD رو برای عرضه در سپتامبر در نظر گرفتن هر چند هنوز پلتفرم های بازی مشخص نیستن. باید منتظر بود و دید!

45- عنوان Army of Two: The Devil's Cartel توسط EA تایید شده و همچنین گفته شده که بازی توسط موتور گرافیکیه Frostbite 2 ساخته خواهد شد. با توجه به عرضه ی بازی باید منتظر این عنوان بر روی کنسولها باشیم اما از جهت دیگر موتور گرافیکیه بازی بهینه شده با PC است پس احتمال عرضه ی بازی برای PC هم وجود دارد. هنوز خود EA هیچ چیزی رو برای انتشار تایید نکرده باید تا نمایشگاه صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی میفته. احتمال نمایش و پرداره برداری از گیم پلی بازی نیز در نمایشگاه وجود دار. همچنین تصویری از بازی نیز منتشر شده که قراره درشماره ی جدید مجله ی GameInformer اطلاعات جدید از بازی انتشار پیدا کنه.
gami_233_cov_a-lres.jpg

46- بازی Assassin's Creed III: Liberation نیز قراره نمایش اختصاصی را در نمایشگاه سونی داشته باشد و همچنین تولید کننده بازی نیز به این اشاره کرده است که بازی به شما حق انتخاب خواهد داد و ساعات گیم پیلی آن نیز از 12 تا 15 ساعت خواهد بود.

47- عنوان DarkSiders 2 نیز در نمایشگاه خواهد بود و قرفه ای را برای فروش کرایه کرده است . این عنوان در 14 تا 16 اگوست به فروش میرسد . همچنین اطلاعات جدیدی آمده که بازی دارای درجه ی سختیه Nightmare نیز خواهد بود. ظاهرا بازی یکم با تاخیر برای PC عرضه خواهد شد.

48- Treyarch نیز در صفحه ی Facebook خود اینگونه نوشته است که MultiPlayer عنوان Call Of Duty Black Ops II در تاریخ 8 آگوست رونمایی کامل میشه پس ساعتهایتان را کوک کنید.

49- کمپانی 2K Sports تایید کرد که NBA 2K13 از کینکت پشتیبانی خواهد کرد و نمایشی از این بازی را در نمایشگاه خواهیم داشت.

50- تصاویر جدید زا بازی Rambo منتشر شده و همچنین گفته شده که بازی بر اساس فیلم ساخته شده که بسیار هیجانی خواهد بود. تایید شده که بازی در نمایشگاه رونمایی کامل میشه.

51- اینطور که خبر ها میرسد عنوان Grid 2 از طرف کمپانی Codemasters معرفی شده و قراره در 8 اگوست رونمایی بشه و همچنین در احتمال دده میشه این عنوان نمایشی از گیم پلی خود را در نمایشگاه داشته باشه.

52- بازیهای Namco Bandai که در نمایشگاه قابل بازی هستند :
Tekken Tag Tournament 2
One Piece Pirate Warriors
Dark Souls: Prepare To Die Edition
Tales Of Graces F
Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch
Tank! Tank! Tank
Namco Bandai همچنین نمایشی از Star Trek که توسط Digital Extremes در دست ساخت است را خواهد داشت.

53- Firefly studios سازنده سری بازی های Stronghold تایید کرده که توی نمایشگاه یه عنوان جدید رو معرفی میکنه


*****************************************************

Update 2


54- Deep Silver از عنان جدید خود پرده برداری کرد ، Sacred Citadel عنوان جدید این شرکت است که توسط استدیو Southend Interactive ساخته خواهد شد و تایید شده که در همایش بزرگ GamesCom حضور خواهد داشت.این بازی در سال 2013 برای پلتفرمهای اصلی PC,Xbox,PS3 عرضه خواهد شد.

55- تصاویری از بازی Dead Space 3 منتشر شده که همچنین قراره نمایشی رو در کنفرانس EA داشته باشه
Dead Space 3 is billed for a February 2013 release on PC, PS3 and Xbox 360.



56- آقای Jason Rubin از THQ گفته است که از 60 روز پیش کار بر روی 4 عنوان معرفی نشده را آغاز کردیم و همچنین Homefront 2 و ساخته ی جناب Patrice Desilets خالق عنوان Assassins Creed را مورد بررسی و پیگیری قرار داده ایم. و همچنین تایید شده است که عنوان inSANE به طور کل کنسل شده است.

57- بازی Grid 2 برای سال 2013 برای پلت فرم های اصلی تایید شده و گفته شده که در نمایشگاه نمایشی بزرگ را خواهد داشت و همچنین تصاویری از بازی منتشر شده که در زیر میبینید.

58- احتمال نمایش عنوان BF4 در نمایشگاه خواهد بود به دلیل اینکه BF3 برای Wii U کنسل و BF4 برای این کنسول تایید شده است.

59- بعضی از منابع نامعتبر و نا مشخص که ادعا میکنند اخبار دقیق از بازی های یوبی دارند گفته اند یوبی سافت عنوانی جدید را در نمایشگاه معرفی خواهد کرد یعنی ممکنه Prince Of Persia جدید باشید !؟!؟!؟!؟ باید منتظر ماند و دید !

60- تصاویر جدیدی از بازی DMC جدید منتشر شده که بسیار زیبا هستند و همچنین نمایشی از این بازی را در نمایشگاه خواهیم داشت.

61- مولتی پلیر بازی Call Of Duty Black Ops II در نمایشگاه قابل بازی خواهد بود.

62- خبر خوب از CD Project RED:این کمپانی گفته از modding tools (ابزار های مد سازی) رو نمایی خواهد کرد.این کمپانی تمامی این ابزارها رو رایگان عرضه خواهد کرد و میشه گفت بهترین خدمات پس از فروش میشه که پیش از این اشاره شده بود در بخش اخبار.
این موارد که به اسم REDkit شناخته میشه، به بازیکنان اجازه خلق داستانی غیر خطی و جدید، خلق محیط های بزرگ و یک سری موارد دیگه رو میده.

63- طبق اخرین خبری که شرکت کپکام داد، بازی Resident Evil 6 در این همایش حضور خواهد داشت و 20 دقیقه از گیم پلی بازی که قبلا پخش نشده است را به نمایش خواهد گذاشت. گفته می‌شود این ویدئو در پرده سینما مانندی که بسیار عالی است به نمایش در می‌اید.

64- با توجه به اينكه بازي Call of Duty: Black Ops Declassified در E3 معرفي شد اما هنوز هيچ اطلاعاتي از اين بازي بزرگ بر روي PS Vita در اختيار ما نيست تا بتوانيم به صورت قطعي و با جديت در مورد آن صحبت كنيم.همان طور كه ميدانيد بازي در حال عرضه شدن است و به گفته خود تيم سازنده در بازي ماموريت هاي مختلف و متفاوتي در بازي نهفته است اما جناب Michael Sportouch در مورد اين بازي مصاحبه كوتاهي كرده است كه خواندن و توجه به آن خالي از لطف نيست."شما مي توانيد مطمئن باشيد كه با يك بازي عالي رو به رو هستيد و مي توانيد به راحتي با آن ارتباط برقرار كنيد.ما واقعا در مورد امكاناتي كه PS Vita عرضه ميكند و ارتباطي كه با مخاطب برقرار ميكند شگفت زده هستيم و اين دستگاه را تحسين ميكنيم."نمايشگاه Gamescom اين آخر هفته آغاز مي شود و شما مي توانيد ليست كامل كنفرانس ها را در اينجا مشاهده كنيد.

65- بناید ملی بازی های رایانه ای ایران نیز اعلام کرده که امسال در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و میخواهند نمایشی از عناوین ملی خود را در معرض عموم قرار دهند. تبیان ،فن افزار شریف و پتاگیم از شرکت هایی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

66- شایعه شده که کمپانی SEGA نیز قرار است در نمایشگاه کنفرانسی داشته باشد. این در صورتی است که سگا چند وقت پیش اعلام کرد کنفرانسی ندارد. باید منتظر ماند ......

67- سونی قول معرفی عناوین جدید را برای PSVita میدهد. که یکی از انها Call of Duty: Black Ops Declassified است. البته گفته است چند عنوان دیگر نیز معرفی میکند.

68- نمایشی از گیم پلی Grid 2 از طرف Codematers تایید شده.

69- یوبی سافت دوتا تصویر از آماده سازی غرفه های Splinter Cell Black List و Far Cry 3 منتشر کرده که در زیر میبینید.
45567509221186720350.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
46195548784554634055.jpg

70- مدل جدید کنسول NEO GEO قراره در 6 دسامبر عرضه بشه و اطلاعات جدیدی در مورد این مدل و بازیهاش در نمایشگاه داده میشه.

71- شایعه شده که نمایشی از عنوان GT6 را در کنفرانس سونی خواهیم داشت . یعنی ممکنه این بازی در کنفرانس سونی رونمایی بشه !؟!؟!

72- خانوم Jade Raymond امروز یه مصاحبه کرده که زیاد چیز خاصی نگفته تیکه ی اصلی مصاحبش اینه که میگه : هواداران یوبی سافت لیاقت بهترین ها را دارند. یه سایت زیاد مهم نه از کل مصاحبش نتیجه گرفته که قراره یه عنوتن جدید رو معرفی کنن آخرشم گفته یعنی ممکنه Prince Of Persia جدید باشه !؟

73- Metal Gear Rising: Revengeance در نمایشگاه حضور خواهد داشت و همچنین قابل بازی خواهد بود. Kojima Production نیز توضیح داده است که گیم پلی و همچنین میان پرده های بازی کوتاه است پس انتظار گیم پلی طولانی را نداشته باشید.

74- Motohide Eshiro تهیه کننده ی بازی Devil May Cry از Capcom فته است دوست ندارد که DMC را (نسخه ی جدید ) از دست رفته بداند که در ادامه گفته است این نسخه نقطه ی شروع و نوینی برای بازی است.

75- Mark Rein از شرکت Epic Game گفت : ما استدیو People Can Fly را خریدیم و باهم یکی شدند. در ادامه گفته است هوادارن نگران Gears Of War:Judgment نباشند این بازی بهتر از قبل رو به ساخت است.

76- و یه خبر بد ( البته برای خودم ) که بازی Grid 2 نمای داخل ماشین را ندارد و این قابلیت از بازی حذف شده. ( که خعلی بد شد) بعد بهش گفتن چرا ، گفته : چون طبق آمار فقط 5 درصد از بازی کننده ها از نمای داخل ماشین استفاده میکردند.

77- نمایش مالتی پلیر بازی Call Of Duty: Black Ops II روز چهارشنبه ساعت 5pm بطور زنده لایو استریم میشه که از طریق این سایت میتونید ببیند Treyarch

78- تصایری از آماده سازی نمایشگاه
84876859336976302494.jpg
92196877597225442763.jpg


11732842547818043494.jpg




برای مشاهده تصویر اصلی (908x678) روی این نوار کلیک کنید.
09229900345428153449.jpg



19437417811878169517.jpg



***********************************************************
Update 3

79- در لیستی از بازی هایی که قرار است در نمایشگاه Gamescom به نمایش در بیایند نام بازی Half-Life 3 نیز به چشم می خورد. در این لیست نام عنوان Dragon Age 3 نیز برده شده است که به نظر می رسد عنوانی بوده است که BioWare در حال ساخت آن بوده است. این لیست در صفحه سایت اصلی Gamescom قابل دسترسی است. شما می توانید لیست بازی هایی که قرار است در این نمایشگاه منتشر شود را از این لینک دانلود کنید. هنوز صحت این خبر کاملا تائید نشده است.( تکذیب شد )

80- خلاصه ای از کنفرانس ها
کمپانی Capcom در طی کنفرانس خود بازی جدید Remember Meرا معرفی و رونمایی کرد .این بازی توسط Dontnod در دست ساخت است و قرار است برای PC,PS3,XBOX عرضه شود. حوادث بازی در Neo-Paris اتفاق می افتد و شما در نقش دختری به نام Nilin ایفای نفش میکنید.این بازی قرار است در می 2013 منتشر شود و همچنین تصاویر و تریلی از بازی منتشر شده که در زیر میبینید.

CapCom طی کنفرانس خود تریلر جدید از بازی DMC منتشر کرده که شخصیت جدید Vergil را معرفی میکند.و همچنین این شخص برادر دانته میباشد.

Capcom قابلیت جدید از Resident Evil را بر مبنای شبکه رونمایی کرد که آخرین وضعیت بازی باز را در بازی میگوید. همچنین تریلر جدید از Resident Evil 6 را در معرض عموم قرار داد.

خب EA Game نیز کنفرانسی داشت

EA قول همکاری با Microsoft را جهت ساخت بازی برای Windows Phon داد. در ادامه گفته است عناوینی همچون Medal Of Honor و Sims قرار است برای این گوشی به صورت آزاد عرضه شوند و قول برنامه های بیشتری را برای این گوشی داده است.

Star Trek: The Game یک بازی کاملا اکشن خواهد بود و از Dead Space الهام گرفته است

EA تاریخ عرضه بازی SimCity را برای Mac و PC مشخص کرد این بازی قرار است در فبریه 2013 منتشر شود.

کمپانی EA نمایشی از بازی Dead Space 3 را در معرض عموم قرار داد و قرار شد بازی برای هر سه پلت فرم اصلی در تاریخ 5 و 8 فبریه به ترتیب برای آمریکا و اروپا منتشر شود. تصاویری هم منتشر شده که رد زیر میبینید

BF3 Premium Edition هم رسما رونمایی شد.این عنوان اشتراک Premium و پک starter را به همراه خواهد داشت.

نمایشی از Need For Speed Most Wanted 2012 را در کنفراس داشتیم که حالت CloudCompete را معرفی کرد

تریلر جدید از بازی Army Of Tow منتشر شده که گیم پلی خوبی را نشان میدهد.

EA Sport نیز بر روی صحنه آمد و گفت بازی از Kinect و move پشتیبانی میکند. و همچنین نمایشی از این عنوان را نشان داد و قرار بر این شد دموی قابل بازی این عنوان در سپتامبر منتشر شود.

EA گیم شبکه ی EA Origin را برای Mac معرفی کرد و گفت این نسخه بهبود هایی نسبت به نسخه ی ویندوز دارد.

Ea گفت NHL 13 از قابلیت GM Connected پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشی هم از عنوان Crysis 3 در بخش Multi Player را داشتیم که بازی از 16 نفر پشتیبانی میکنه و مد جدید با نام Huter معرفی شد که بازی کنان در صورت مخفی با یک دیگر به جنگ میپردازند. تصاویری از این بخش هم منتشر شده که در زیر میبینید.

تریلی از بازی Medal Of Honor جدید نمایش داده شد و گفته شده که شما میتوانید در بخش مالتی به نمایندگی از کشور خود در بازی بجنگید و بازی از 190 کشور پشتیبانی میکند.

شرکت Sega طی کنفرانس سونی بازی Shining Ark را برای کنسول دستی PS Vita تایید کرد.

تریلری از بازیها ی Dust ، Lego Batman و Epic M و ... به صورت مونتاژ به نمایش در امد.

سونی از بازی puppeteer پرده برداری کرد. تصاویری از بازی در زیر

در کنفرانس سونی اعلام شد که شخصیت دانته از بازی DMC در بازی PlayStation All-Stars: Battle Royale حضور خواهد داشت. همچنین مد Cross Buy نیز معرفی شد.



دز طی کنفرانس سونی Black Ops: Declassified معرفی شد و گفته شده که اتفاقات بازی بین Black Ops 1 و 2 خواهد بود.

سونی تاریخ عرضه ی Little Big Planet را برای PS Vita 19 سپتامبر 2012 اعلام کرد.

در کنفرانس سونی سازندگان Little Big Planet یک IP جدید را با نام Tearaway معرفی کردند. این بازی به صورت 3 بعدی در انحصار PS Vita منتشر خواهد شد.

سونی در جریان این کنفرانس بازی جدید Killzone Mercenary را برای PS Vita معرفی کرد که یکی از عناوین تاپ این کنسول دستی میباشد. تریلری هم منتشر شده که رد بخش تریلر ها میتوانید دانلود کنید.

تریلر جدیدی از عنوان Assassins Creed نسخه ی PS Vita منتشر شد.

سونی بازی جدید Rain را برای PS3 معرفی کرد و یک تریر کوتاه از این عنوان را نمایش داد.

سونی Until Dawn را برای PS Move تایید کرد . تریلر و تصاویری از این عنوان را منتشر کرد. سبک این بازی بیشتر شباهت به Alan Wake را دارد.

سونی عنوان Digg’s Nightcrawler را به دامنه ی Wonder Book اضافه خواهد کرد.

سونی در جریان کنفرانسش سرویس Play Station Mobile را را معرفی کرد.

در آخر سر هم تریلیر از عناوین Gow A , The Last Of US نمایش داده شد.

81- شرکت Wadjet بازی جدید خود را با نام Primordia معرفی کرد.این بازی سبکی ماجراجویانه خواهد داشت و در انحصار PC خواهد ماند.همچنین تریلر جدید از بازی منتشر شده که رد سایت رسمی بازی میتوانید ببینید.

82- امروز سازندگان Hitman تریلر جدید را از بازی خود منتشر کردند و بخش Contracts را در Multi Player معرفی کردند. این عنوان برای اولین بار در این سری ملتی پلیر را پشتیبانی میکند.

83- Rovio استدیو جدید خود را با نام Stockholm تاسیس کرد.

84- بازی The Simpsons: Tapped برای سیستم عامل های IOS عرضه شد این بازی فقط در المان در دسترس است به خاطر نمایشگاه.

85- تریلری از عنوان Call of Duty: Black Ops Declassified منتشر شده است که قابلیت های لمسی ویتا را نمایش میدهد.

86- Catwoman به کارکتر های njustice: Gods Among Us ملحق میشود.+ تریلر جدید از بازی

87- بازی Routine هم معرفی شد این بازی یک بازی اول شخص ترسناک به سبک Amnesia هست که که کمپانی Lunar Software داره روی این بازی کار میکنه. این بازی از متور Unreal Engine 3 استفاده میکنه. داستان بازی به یک پایگاه اطلاعاتی روی کره ما مربوط میشه که هر کسی توی اون ایستگاه مستقر میشه بطرز عجیبی نا پدید میشه وظیفه ی شما پیدا کردن اطلاعات کافی برای کشف حقیقت پشت این ماجرا ها هست در بازی بسته های سلامتی یا زندگی مجدد وجود نداره و سیستم بازی Perma death system هست یا همون permanent death به این معنی که وقتی کرکتر شما مرد دیگه نمیتونه دوباره به زندگی برگرده به عنوان مثال بعضی از بازیها وقتی شما تو بازیکشته میشید دوباره میتونید از همون مرحله ای که مردید بازی رو شروع کنید یا چک پوینت ولی تو این سبک بازی ها وقتی مردید دوباره باید بازی رو از اول شروع کنید و تمام اون مراحلی رو که رد کردید دوباره برید شاید این موضوع کمی ناراحت کننده به نظر بیاد اما این انگیزه رو میده که برای زنده موندنتون سخت تلاش کنید.تیزر بازی رو هم میتونید تو سایت رسمی بازی ببنید: Routine

88- تصاویری از غرفه های DarkSiders 2 که دارن بازی رو میفروشن بسیار زیباست
43831317438802779057.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
80771364527136468684.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
15495714283846473726.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
35375383791767809564.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
03153525339628083825.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
34464681182229960590.jpg

89- خوب تصاویری هم از کنفرانس یوبی سافت که در حال آماده سازی هست و همچنین غرفه های این شرکت بسیار زیبا هست
97796660473846069952.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
09473894830489183829.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
36797635681723665595.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
14795664108322664632.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
52039399260828480936.jpg


برای مشاهده تصویر اصلی (720x540) روی این نوار کلیک کنید.
38793981635735240963.jpg

90- لیست نامزد های GamesCom 2012
26763141518405397678.jpg

91- ساعت 1am به زمان pacific ، به صورت زنده در GTTV ، شرکت Valve در مورد Dota2,CS:GO و بازی های آینده این شرکت صحبت می کنه.



 
آخرین ویرایش:

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
من از ۵ تاحالا بودم ولی چیزی ندیدم !
خب شد شما گفتی وگرنه حالا حالا ها سر کار بودیم :d..
تو ساعت 5:30 هم به یوتیوب بودی؟کنفرانس ساعت 8 شروع میشه احتمالا.یعنی میشه سایت های خارجی هم اطلاعی نداشته باشن هیچ جا هم خبری از بازی هایه نمایشی نزاشته حتی GAMESPOT
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
تو ساعت 5:30 هم به یوتیوب بودی؟کنفرانس ساعت 8 شروع میشه احتمالا.یعنی میشه سایت های خارجی هم اطلاعی نداشته باشن هیچ جا هم خبری از بازی هایه نمایشی نزاشته حتی GAMESPOT
عزیزم کنفرانس تموم شده و اصلا Live Stream هم نشده. فقط لایو بلاگ شده.
ممکنه سایتا تا چند ساعت بعد از اتمام کنفرانس، تکرارش رو پخش کنن یا واسه دانلود بزارن ولی کنفرانس تموم شده.
 

Criminal

کاربر سایت
Nov 13, 2010
1,652
نام
Arshia
تو ساعت 5:30 هم به یوتیوب بودی؟کنفرانس ساعت 8 شروع میشه احتمالا.یعنی میشه سایت های خارجی هم اطلاعی نداشته باشن هیچ جا هم خبری از بازی هایه نمایشی نزاشته حتی GAMESPOT

آره ..
منم موندم چرا هیچ جا چیزی نزاشتن ..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر