نوكيا در برزخ جهنم و بهشت

KamranMED

کاربر سایت
Sep 10, 2011
279
نام
کامران
Nokia-Lumia-Live-4.jpg

ويندوز فون 8 معرفي شد و تقريبا همه منتقدين را به آينده ويندوز فون اميدوار كرد.
شركتها قطعا در حال توليد گوشي هاي جديد و قدرتمند با سيستم عامل ويندوز فون 8 هستند و در اين مدت هم از طريق آندرويد و گوشي ها با سيستم عامل هاي اختصاصي ادامه درآمد خواهند داشت.
اما كسي به وضعيت فعلي نوكيا توجهي ندارد، در اين مقاله به بررسي وضعيت فعلي نوكيا بين زمان معرفي ويندوز فون 8 و عرضه آن مي پردازيم.
چند روز پيش با خبر شديم كه رئیس پروژه Meego و کارمندان آن نوکیا را ترک کردند، خوب اين قطعا به معني تمركز كامل نوكيا بر روي سيستم عامل ويندوز فون خواهد بود.
با معرفي ويندوز فون 8 قطعا فروش گوشي هاي ويندوز فون 7 كم خواهد شد و بلكه كاملا متوقف مي شود.در اين حالت بقيه شركتها ادامه كار خود را با آندرويد خواهند داشت، اما نوكيا اين چند ماه جهنمي تا اواسط پاييز را چگونه سپري خواهد كرد؟
گوشي هاي نوكيا با ويندوز فون 7 فروش كمي خواهند داشت و خبري هم از گوشي هاي Meegoنخواهد بود.
قطعا به همين دليل است كه چندي پيش نوكيا اعلام كرد در صورت شكست ويندوز فون برنامه دومي نيز خواهند داشت.البته كه چيزي به نام شكست ويندوز فون وجود ندارد و در بدبينانه ترين حالت نيز فروش ويندوز فون از روند فعلي دو سال اخير بيشتر خواهد شد.اما نوكيا از اين 5 ماه جهنمي و عدم فروش و سقوط سهام خود هراس دارد.نوكيا با اين صحبتها مي خواهد اين چند ماه را سپري كند تا دوباره به دوران طلايي خود با گوشي هاي ويندوز فون 8 و اين بار بدون محدوديت هاي سخت افزاري ويندوز فون 7 باز گردد.بله مثل هميشه بهترين دوربين ها را از نوكيا خواهيم ديد و بهترين طراحي ها و سخت افزار ها را نوكيا خواهد زد.
اين چند ماه براي ويندوز فون آرامش قبل از طوفان است اما براي نوكيا برزخ بين جهنم و بهشت
نوكيا يك شركت كاملا وابسته و وفادار به ويندوز فون است و قطعا مايكروسافت نيز قدر اين وفاداري و موقعيت سخت فعلي را كه نوكيا به خاطر ويندوز فون پشت سر مي گذارد خواهد دانست.
منبع: وين فون سنتر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر