بازی زیگول، بچه عقاب گمشده (پلت فرم اندروید - شرکت توسعه مجازی کادوس)

Ali_Evil

مدیر سابق
کاربر سایت
Sep 24, 2005
15
نام
علی کسایی
خدمت دوستان عزیز بازی سنتری سلام عرض می کنم. ;)
شاید بعضی از دوستان قدیمی بنده رو به خاطر داشته باشن. علی کسایی هستم و قبل از اینکه توی این سایت بازنشسته بشم، مدیریت تالارساخت بازی رو به عهده داشتم و با وجود اینکه حدود 7 سال از اون زمان میگذره، هنوز هم همون دوستا، همون بچه های با استعداد و همون انرژی و شوق رو اینجا می بینم. به سایر رفقای قدیمی، علی مجرد نازنین و حامد و بهزاد و بقیه دوستان هم سلام گرم تقدیم می کنم.

هدف از ایجاد این تاپیک بعد از این همه مدت عدم فعالیت، معرفی بازی جدید شرکتمون بود که به امید خدا ظرف چند روز آینده در نمایشگاه بازی های تهران رونمایی میشه. برای اون دسته از دوستان علاقمند به مسایل حقوقی عرض کنم که تمامی حقوق این بازی به فروش رسیده (در نمایشگاه اطلاعات تکمیلی رو کسب می کنید) ولی شرکت ما هم کماکان در این نمایشگاه غرفه دار هست و در طول روزهای برگزاری نمایشگاه، به معرفی بازی، روال و روند ساخت، آموزش تا حد ممکن و معرفی سایر بازیهای در دست تولید هم می پردازه.



زیگول، بچه عقاب گمشده

ipm90em7it484yc9iw.png


بازی زیگول بچه عقاب گمشده، یک مینی گیم در سبک اکشن - ماجرایی و تحت پلت فرم اندروید (تبلت و گوشی های اندرویدی) بوده و داستان یک بچه عقاب کوچک که توسط کرکس حسود از خانه اش (قله کوه) به پایین (کف جنگل) پرتاب شده است را دنبال می کند. زیگول می بایست طی هشت مرحله جذاب، پرواز را از کف جنگل آغاز کرده و با طی کردن مراحل متعدد و مبارزه با دشمنان عجیب و غریب، راه خود به آشیانه را بیابد.

zigul_sing.jpg


بازی زیگول شامل 8 مرحله هست که از کف جنگل شروع میشه و پس از مبارزه با کلاغهای موذی، به کوهپایه کشیده میشه، در اینجا باید با موذی بازی هایی که کرکس حسود در میاره مقابله بشه و کماکان از دست کلاغها هم فرار کنین، در مرحله بعدی خود کرکس حسود وارد عمل میشه، مراحل بعدی فرار به داخل کوه و مواجه شدن با دردسرهای داخل غار هستش، و به همین ترتیب تا آخر بازی با بزهای نفهم و صخره های سوزان و ابرهای برقدار و موجودات دیگه سر و کار خواهید داشت. گیم پلی بازی بسته به توانایی و سطح مهارت بازیکن، بین نیم ساعت تا 1 ساعت متغیر هست و البته بودن دوستانی که ما رو شرمنده کردن و بازی رو ظرف 20 دقیقه هم تموم کردن. البته تو جریان نمایشگاه خدمتتون هستیم و اگه کسی بتونه زنده جلوی خودمون بازی رو زیر 20 دقیقه تموم کنه، جایزه نفیسی تقدیمش می کنیم. :x

n4j1j1vw9k8v3f9ntk3o.jpg
i5w769bdrbn0k8o6kjqa.jpg


با عرض پوزش فراوان، در حال حاضر اجازه انتشار بازی به لحاظ حقوقی به ما داده نشده. ولی چنانچه بزرگواری کنید و تو نمایشگاه با ما همراه باشید، حتما نسخه ای از بازی رو تقدیمتون خواهیم کرد.

بعنوان توضیحات نهایی هم خدمت عزیزان عرض می کنیم، این بازی از طرف بنیاد بعنوان یکی از بازی های قابل قبول ایرانی به نمایشگاه کژوال کانکت سنگاپور راه پیدا کرد و همچنین به امید پروردگار، در نمایشگاه گیمزکام آلمان هم شرکت داده خواهد شد.

ما در توسعه مجازی کادوس دست تمامی شما عزیزان رو به گرمی می فشاریم. اگه سوالی، پیشنهادی و یا انتقادی هست، خوشحال میشیم اونرو با ما در میان بگذارید. همچنین ما در تیم کاری خودمون همیشه به دنبال جذب استعداد های برتر هستیم. بنابراین اگه احساس می کنید در زمینه طراحی و توسعه بازی صاحب ایده، هنر و مهارت هستید، در تماس با ما درنگ نکنید. ما آماده گسترش شرکت و پذیرش همکاران جدید هستیم.

ارادتمند همگی
علی کسایی
توسعه مجازی کادوس (سهامی خاص)
تابستان 1391
 

labkhand

کاربر سایت
Jun 12, 2012
17
سلام علی آقا
امیدوارم همکاریمون در بازی بعدی هم ادامه داشته باشه
طرح و داستان بازی بعدی خیلی جذابتر و قوی تره
البته امیدوارم با سر ماجرای بازی نگار به توافق برسی

راستی اگر ما اومدیم نمایشگاه دو تا جایزه ی ویژه می خوایم :)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر