مقاله: تانگو مهمتر از مانگو و ویندوز فون 8!

KamranMED

کاربر سایت
Sep 10, 2011
279
نام
کامران
در این مقاله قصد داریم در مورد ویندوز فون تانگو یا Refresh صحبت کنیم.
سیستم عاملی که حرف و حدیث زیادی در مورد آن بود و در نهایت آن چه همه فکر میکردیم نبود.
پشتیبانی از صد زبان، اضافه شدن فولدر ها و و و ....
اما هیچ کدام از اینها در تانگو عرضه نشد.به راستی تانگو چیست و چرا ما در این مقاله تانگو را مهم تر از مانگو مینامیم؟

tg2gjvod40fdxjy08vn.gif

مایکروسافت زمان و هزینه زیادی را صرف ویندوز فون 7 تانگو یا Refresh کرده.اکثر ما امکانات تانگو را دیدیم و خیلی از ما آن را بر روی گوشی های خود به صورت کوک شده نصب داریم.تانگو چه داشت؟
آیا انتخاب چند فایل در MMS یا انتخاب Contact ها از سیم کارت چیز قابل بیانیست؟
خیر، تانگو یک تغییر زیرساخت مهم برای مایکروسافت بود، تانگو برای مایکروسافت ورود به بازاری دیگر از گوشی های موبایل بود.بازار گوشی های ارزان قیمت
به اطرافیان خود نگاه کنید.شاید 50% اطرافیان شما گوشی های ارزان قیمت و معمولی دارند.قطعا این افزاد دنبال آندروید های چند هسته ای یا آیفون های گران قیمت نخواهند رفت.این افراد همان بازار بزرگ دومی هستند که مایکروسافت با صرف وقت و هزینه زیاد و ارائه تانگو، روی آن دست گذاشته.
شاید صحبتهای بیل گیتس بعد از مرگ استیو جابز را خوانده باشید.وی در مورد رقیب و دوست خود چنین گفته بود که تفاوت ما با اپل، پوشش دادن رنج بیشتری از کاربران است.اپل فقط محصولات گران قیمت عرضه می کرد و ما برای همه اقشار محصولات مناسب داشتیم.
قطعا تانگو ادامه همان سیاست مایکروسافت و پوشش رنج بیشتری از کاربران است.گوشی های ارزان قیمت با سخت افزار های نه چندان قوی اما کارآمد
نام رمز تانگو به درستی همان رقص خانم ظریف تر با مرد قویتر است.تانگو رقص گوشی های قدرتمند و گوشی های ارزان قیمت در یک میدان رقص به نام ویندوز فون است.
تانگو برای همه ما که ویندوز فون داریم مفید است حتی اگر آن را نصب نکنیم.
با تانگو گوشی های بیشتر و ارزان تری نیز قابل ساخت خواهند بود که در نهایت بازار ویندوز فون را روز به روز بزرگتر خواهد کرد.بنابراین Developer ها و تولید کننده های بزرگ بازی و نرم افزار ،بیشتر به ویندوز فون روی خواهند آورد و در انتها شما که با نا امیدی میگویید تانگو چه داشت، از بازی ها و نرم افزار هایی که شانس کمتری برای عرضه در ویندوز فون داشتند لذت خواهید برد.
تغییر بزرگی در ویندوز فون به نام تانگو، قطعا در زیر ساخت های ویندوز فون 8 هم حضور خواهد داشت.
نتیجه سیاست تانگو تا چند ماه دیگر مشخص خواهد شد.گوشی های ویندوز فون بیشتر و سیستم عامل ویندوز فون 8 عرضه خواهد شد.همه ما نام تانگو را از یاد خواهیم برد و از آن صحبتی نخواهیم کرد.
اما در زمانی که همه ما غرق در بازار گوشی های قوی و جدید در کنار هم و سیستم عامل ویندوز فون 8 هستیم، تانگو، موسیقی رقص ویندوز فون خواهد بود که از شنیدن آن لذت می بریم اما نوازنده آن را نمیشناسیم.

نویسنده:کامران منعم دوست
منبع: وین فون سنتر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر