چه اتفاقی می افتد که شما از پای کنسول پا میشید؟

rjammehr

کاربر سایت
Oct 15, 2011
209
نام
رضا
برای استراحت و یکم پامیشم تو اتاق قدم میزنم معمولا هر یک ساعت و 45 دقیقه بین بازی یکم بازیرو ول می کنم و در اتاق قدم میزنم و فکر می کنم .. البته بدنم هم کوفت میره بیشتر از این مدت پا نشم

روی زمین هم اصلا نمی تونم بشینم چون بدجور نمی دونم چرا سردرد می گیرم تازه بازیمم اوفت میکنه همش روی صندلی میشینم پشت میز
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
حالا رضا جان من برعکس تو اصلا رو مبل و صندلی نمیتونم بازی کنم!! حتما باید رو زمین ولو شم, هر وقت از بازی خسته شم پامیشم!! فقط GT5 استثناس که شده 8 ساعت بازی کردم, وسط بازی خوابم گرفته!!
 

Arkham Knight

کاربر سایت
Nov 19, 2012
164
من اصولا وقتی باید پاشم برم دانشگاه سر کلاس یا بابام باشه تو خونه پا میشم. بابام 5 دقیقه به 5 دقیقه میاد قر میزنه انقدر قر میزنه که نمیفهمی داری چیکار میکنی و در نتیجه مجبور میشی پاشی.
 

amirgolo

کاربر سایت
Jun 3, 2009
450
نام
امیرعلی
2 حالت داره.
1.
6/7 ساعت که بازی کردم حس کردم میخواد 3 چراغه بشه به XBOX استراحت میدم
میرم رو PC/PS3/MOVIE
2.
خیلی خوابم بیاد:d
 

mani_star

کاربر سایت
Jul 7, 2012
2
من موقعی که پای کنسول هستم و مشغول بازی ام اگه دیر بلند شم(به قول مامانم شورشو دربیارم),مامانم میاد و اول میگه که حامد پاشو خاموشش کن,و من هم معمولا میگم باشه الان وایستا تا یکجاش برم یا سیو کنم و مامانم هم مثل بت زهرمار همونجا وامیایسته و مصل جقد به من زل میزنه و هی هم نوچ نوچ میکنه(از این کارش خیلی بدم میاد,اگه مادرم نبود خفش میکردم) بعد میگه چی شد! و من هم میگم باسه الان الان و بعد میبینی 1ساعت شده و مامان پیله و لجباز من هم مثل مترسک جلوم وایستاده و من هم به جایی از بازی که میخواستم نرسیدم,بعد مامانم در اینجور مواقع بعضی اوقات یا میشینه زمین و گریه فجیع میکنه و به خودش لعنت و فحش میفرسته و یا هم یکدفعه قات میزنه و مثل دیوونه ها به صرو صورتش میزنه و گریه میکنه,که من دلم به حالش میسوزه و پامیشم و کنسولو خاموش میکنم.
(البته جدیدا پرو شده و تا من یکم طول میدم چون میدونه که من از بابام میترسم که دوباره منو کتک بزنه سزیع گوشی تلفن رو برمیداره و به بابام ضر ضر منو میکنه(من هم تو فکر هستم که یک فیلمی سرش دربیارم حالا بزار...)

شما سعی کن با مادرت درست رفتار کنی.خجالت بکش از این طرز حرفات.
 
  • Like
Reactions: nimaazmayesh

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر