دلیل مشکلات فنی Skyrim روی کنسول PS3

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
برخی از دارندگان کنسول PS3 که موفق به تجربه The Elder Scolls V: Skyrim شدند، با مشکلات فنی نظیر فریم ریت مواجه شدند که گویا قبلا هم مشکلاتی مشابه در بازی Fallout NV رخ داده است.

جاشوا سایر (Joshua Sawyer) از Obsidian و از دست اندکاران اصلی ساخت Fallout New Vegas، طی جلسه پرسش و پاسخی شخصی در Formspring علت این امر را چیزی جز عدم یک پارچگی رم این کنسول نخوانده و ناسازگار بودن موتور گرافیکی Skyrim با جدا بودن مقدار کلی رم PS3 را دلیل اصلی این مشکلات دانست.


Elder-Scrolls-Skyrim-Cover-Translation.jpg



هر دو بازی Skyrim و Fallout 3 روی کنسول PS3 از یک مشکل رنج می برند؛ اگر حجم سیو های بازی زیاد شود مشکلاتی در اجرای بازی را سبب میشود. سایر گفت :"کنسول X360 از 512 مگ رم به صورت یک پارچه و یک جا بهره برده که چه به عنوان مموری سیستم و چه حافظه گرافیکی قابل استفاده است. PS3 از 512 مگ حافظه جداگانه بهره برده که 256 مگ آن به عنوان حافظه سیستم و 256 مگ دیگر آن برای حافظه گرافیکی استفاده میشود؛ همان مقدار حافظه ولی به دلیل جدا بودن مقدار حافظه در هر بخش بر خلاف 360، انعطاف خاصی در اختیار سازنده و نحوه استفاده از آن قرار نداده است.این دو بازی نیز به این دلیل مشکلات مشترکی روی PS3 دارند که حافظه این کنسول یک پارچه نیست."

البته وی اشاره داشت که این مشکل حل شدنیست ولی حل کردن آن کار ساده ای نیست و وجود چنین مشکلاتی در NV را به دلیل کمبود وقت آنها در بهینه سازی موتور دانست و 18 ماهی را که موتور NV در اختیار آنها بوده را برای رفع چنین مشکلاتی کافی ندانست.

ولی Bethesda چگونه در پی حل این مشکل است؟ ساویر این حل این مشکل را آسان ندانست و خاطر نشان کرد که این مشکل مانند اشتباه در یک ممیز یا چیزی شبیه به این نبوده است و مساله پیچیده تر از چیزیست که به نظر میرسد.

Bethesda، هنوز مستقیما در مورد مشکلات PS3 بازی Skyrim سخن نگفته ولی هفته پیش سازنده بازی اعلام کرد که به زودی آپدیتی برای رفع مشکلات کوچک بازی عرضه خواهد شد و پچهای اضافی بعد از تعطیلات برای بازی عرضه خواهد شد.

GOOD-LUCK
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مشکل Save در بازیهای 3rd Party ـه ps3 تازگی نداره مثل Castlevania: Lords of Shadow که از روز اول باهاش مواجه بود. توی فرومهای مختلف هم تردهای برای این موضوع هست مثل:
اگرم بخوان بعد از مشکلات بازی رو عرضه کنن حکم Time Exclusive پیدا میکنه برای ماکروسافت و اگرم نکنن عده زیادی رو درگیر مشکلات فنی خودشون میکنن.
چاره چیه؟ :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر