Counter-Strike: Global Offensive | Xbox 360

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,933
نام
فرهاد
Counter-Strike-Global-Offensive.jpg





Developer : Valve,Hidden Path Entertainment
Publisher : Valve
Release Date : TBA 2012




همانطور که میدانید چندی پیش شرکت بزرگ Valve به انتشار خبری مبنی بر ساخت سری جدید بازی Counter-Strike با نام Counter-Strike: Global Offensive پرداخته بود ؛ ولی هیچ گونه اطلاع جامعی پیرامون سری جدید بازی و اینکه در

Global Offensive چه تغییرات جدیدی داده شده است را ارئه نکرده بود . ولی خوشبختانه کسانی که در Valve HQ حضور داشتند و شانس تست کردن این بازی نسیب شان شده بود اطلاعات کافی و جامعی را به دست ما رساندند .

شایان ذکر است بازی هنوز به صورت Pre-Beta بوده و افراد مهمی چون Bastian Veiser, Torbull nickli Craig Levine توانستند به تست بازی بپردازند ، اقای Bastian Veiser مدیر تولید ESL Pro Series میباشد وی در مورد تستی که از بازی Global Offensive کرده است بسیار خرسند است و بازی خیلی عالی توصیف میکند . اطلاعات بیشتر را اقای Craig Levine در مورد Global Offensive میگوید طبق گفته ایشون : سلاحهای جدیدی در بازی وجود دارد، که میتوان به سلاحهای سنگین ، بودن shotgun های جدید در بازی و همچنین اضافه شدن کُلت های گوناگون نیز اشاره کرد ؛ که از همه مهمتر گزاشته شدن مپ های محبوب در سریهای پیشین Counter-Strike در بازی Global Offensive میتوان اشاره کرد .
نقشه های معروف و محبوب کانتر 1.6 یعنی "de_dust", "de_nuke", "de_inferno", "de_train" و صد البته "de_dust2" نیز در Global Offensive حضور خواهند داشت و به غیر از اینها مپهای جدید دیگری نیز به بازی اضافه خواهند شد .

در مورد گرافیک بازی نیز طبق خبر ، موتور بازی از "Portal 2 Source Engine" بهره میبرد که از همین رو میتوان شاهد یک گرافیک خوب از بازی Counter-Strike: Global Offensive بود ؛ اقای Craig Levine گرافیک و مپ های بازی را بسیار خوب تو صیف میکند و حرکت بازیکنان در بازی را بسیار نرم و محتاط امیز بیان میکند و همچنین در مورد ساخت سلاحها در بازی نیز اذعان کرد مدل ساخت سلاحها در بازی فوق العاده کار شده اند .

اقای Craig Levine در ادامه بیان کرد که شرکت Valve به تنوع و افزایش سلاح در بازی بسیار اهمیت داده است که یکی از سلاحهایی که وی تست کرده است یک بمب کوکتل مولوتف بوده است که در مواقع "rush" شما با اتش و خسارت این بمب میتوانید حمله را bloke کنید . یکی دیگر از بمب هایی که وی تست کرده است "Decoy Grenade" که گفته میشود کارایی بسیار در بازی دارد ، این بمب در موقع پرتاب باعث تغییرات امواج صوتی میشود و بازیکنانی میخواهند با گوش دادن به صدا ، جای شما را پیدا کنند ، دچار سردرگمی میشوند .

البته هنوز به قطع معلوم نیست این دو سلاح در بازی قرار میگیرند یا خیر در تستهای بعدی معلوم میوشد .

اقای Levine همچنین در مورد کسانی که قبلا بازیهای Counter-Strike 1.6 و Counter-Strike Source را بازی کرده بودند بعد از دیدن گرافیک بازی و اجرای Counter-Strike: Global Offensive به طور اعجاب انگیزی خوشحال شده اند و ان حسی که در Counter-Strike اصلی داشتند با این سری جدید نیز همان را تجربه کرده اند ؛ در اخر نیز والو برنامه ای برای تست بازی فقط بازی دعوت شدگان دارد که گفته میشود تست این بازی در ماه اینده انجام پذیرد ، و اگر میتوانید به PAX Prime و یا Eurogamer Expo بروید میتوانید این تست بازی Counter-Strike: Global Offensive را نیز انجام دهید .

بازی Counter-Strike: Global Offensive در اوایل سال 2012 برای سه پلتفرم Xbox 360, PlayStation 3, PC و همچنین Mac وارد بازار میشود .
 

T o R R e S

کاربر سایت
Apr 13, 2009
36
نام
AF
این بازی واسه طرفدارهای خاص خودش میاد اصلا نخواستن رو گرافیک اونقدر کار کنند
چون BF3 و MW3 هست دیگه اگه کسی بخواد بین اینا انتخاب کنه دست خودشه
به نظر من بازی های کانتر که یه پلیر رو از پلیر دیگه معلوم میکنه....
 

Wood

کاربر سایت
Oct 29, 2011
80
نام
پوریا
اینجور ویدئوها اول توی یوتوب پخش میشن وقتی لینکه دیگه نیست این دوستمون از کجا براتون بزاره؟
حتما در سایت Gametrillers هست و یا میشه آپلود کنیم حالا ماکه هیتلر نشکن نداریم چی باید بکنیم؟
کار را آن کرد که تمام کرد
 

Doctor Splinter

کاربر سایت
Apr 27, 2006
1,142
نام
سجاد
خب ظاهرا این بازی بین کنسول بازا زیاد طرفدار نداره!!!
منم چند ساله که بازی نمی کنم آخه گرافیکش خیلی تاریخ مصرف گذتشتس!!
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
حتما در سایت Gametrillers هست و یا میشه آپلود کنیم حالا ماکه هیتلر نشکن نداریم چی باید بکنیم؟کار را آن کرد که تمام کرد
سایت گیمتریلز هم خودش *****ه و الان هم لینک درست و حسابی نمیده که بشه از گیک تریلرز گذاشت.اپلود کردن هم وقت گیره.اون دیگه مشکل خودتونه تو ایران زندگی میکنین دیگهD:.مهم ترین قابلیت بازی که به نظرم روی فروش بازی رو کنسول تاثیر خوبی میزاره اینه که میشه با پلتفورمهای دیگه هم بازی کرد.با ایکس باکس میریم با پی سی میزنیم تا بیایم هدف گیر رو بیاریم رو طرف هدشات شدیم رفتهD:.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر