ساختن Project Titan واقعا دشوار است !

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,245
نام
امیرحسین
BlizzardLogo.jpg

Greg Street یکی از مهمترین اعضای Blizzard و کسی که از ارکان اصلی World of Warcraft محسوب می شود در مصاحبه ای با EuroGamer از سختی های کار بر روی پروژه ی Titan سخن میگوید .

وی گفت : " در شرایط فعلی واقعا سخت است بتوانیم عنوان جدید را بسازیم در حالی که شبیه به عناوین موجود در بازار نباشد و از همه مهمتر به عنوان خارق العاده ی خودمان WoW ! ما آنقدر ویژگی های خاص و جدید را در WoW قرار داده ایم که بسیار دشوار است که دوباره بهتر از آن ها را ایجاد کرده و وارد Titan کنیم ، WoW واقعا عنوان عجیبی است و رقابت با آن حتی برای خود ما هم سخت است ! "

وی افزود : "این روزها تمام طراحان بازی ها به نوعی از هم سرقت میکنند و ایده های همدیگر را با تغییراتی استفاده میکنند ، این روشی نیست که مطلوب Blizzard باشد ، و این امر در مراحل طراحی Titan به شدت مارا تحت فشار قرار میدهد . "

هنوز به طور رسمی از طرف بلیزارد معرفی یا اطلاعات زیادی از MMO RPG بعدی این شرکت Project Titan منتشر نشده است اما شایعات خبر از عرضه ی این عنوان در سال 2013 و معرفی آن در Blizzcon 2012 می دهند !

باید دید عنوانی که به نوعی دنباله ی غولی به نام WoW محسوب می شود ، چگونه ما را شگفت زده خواهد کرد ...​
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,245
نام
امیرحسین
من دوست دارم از لحاظ محتوا و بستر وقوع به نوعی از جهان War craft جدا بشن :D و بعدا Warcraft IV بدن حالشو ببریم !

برن طرف آثار David Gemell :d مثلا سری سنگهای قدرت !
 

Burning Hawk

کاربر سایت
Apr 2, 2008
1,613
نام
Hossein
من دوست دارم از لحاظ محتوا و بستر وقوع به نوعی از جهان War craft جدا بشن :biggrin1: و بعدا Warcraft IV بدن حالشو ببریم !

برن طرف آثار David Gemell :d مثلا سری سنگهای قدرت !

پروجکت تایتان اسن قراره ربطی به wow نداشته باشه ، کلا یه داستان جدیده :D
چه پولی درو کنند :D
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد
یادم میاد Michael Morhaime تو یکی از مصاحبه هاش گفته اکر Titanبیاد دیگه WoW رو بازی نمیکنید و گفته بود که این عظیمترین پروژه ما بهد از سری Wow هستش . پس باید براشون سخت باشه که وقتی عناون به اون بزرگی رو دارن چیزی سرتر بخوان بساز براش ای کاش MMO نبود . :d
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,202
نام
محمد
نگید بابا ... ای کاش به Wow ربط داشته باشه ... دلمون واسه شخصیت ها و داستان تنگ میشه که ... نزدیک 10 ساله داریم با سری وارکرفت زندگی میکنیم (از زمان وارکرفت 3 رو میگم)... :D
نکته جالب هم اینجاست که شرکت های دیگه هنوز در حال ساخت بازی های MMO هستن که با WOW رقابت کنه ... (بازی که سال 2004 عرضه شده :D )
ولی اینطوری که بوش میاد بازی سال 2013/2014 اینا ریلیز میشه :D
 
  • Like
Reactions: r0ss0neri

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر