به تصاوير جديد FFXIII-2 نگاه كنيد و سپس خودتان در مورد درستی اين حرف آقای كيتاسه كه ادعا كرده FFXIII-2 يك تجربه كاملا متفاوت است تصميم بگيريد.
آقای كيتاسه در مصاحبه اخير خود با Siliconera گفته است: "ما FFXIII را با يك داستان كلی ساختيم كه بازی را به پيش می برد.اين قضيه مورد پسند بعضی از گيمرها واقع نشد و به از اين رو FFXIII را به چالش كشيدند و گفتند پيشروی داستان بازی بيش از حد خطی بوده و دنيای بازی هم می شد بزرگتر باشد.
در Final Fantasy XIII-2 خواستيم يك تجربه متفاوت با FFXIII را ارائه كنيم.در اين بازی امكان جست و جوی بيشتری وجود دارد،همچنين اشيای موجود در محيط بازی از لحاظ استفاده و تاثيرپذيری انعطاف پذير شده اند.
Final Fantasy XIII-2 كه دارای ديالوگ های انتخابی و اندينگ های چندگانه است در اوايل سال 2012 برای PS3 و 360 عرضه خواهد شد و نسخه ژاپنی آن نيز در دسامبر امسال ريليز می شود.
تصاوير زير شهر ساحلی New Bodhum را پس از وقايع FFXIII نشان می دهند.
تصاوير بيشتر از بازی هم در فاميتسو موجود است.
منبع
در Final Fantasy XIII-2 خواستيم يك تجربه متفاوت با FFXIII را ارائه كنيم.در اين بازی امكان جست و جوی بيشتری وجود دارد،همچنين اشيای موجود در محيط بازی از لحاظ استفاده و تاثيرپذيری انعطاف پذير شده اند.
Final Fantasy XIII-2 كه دارای ديالوگ های انتخابی و اندينگ های چندگانه است در اوايل سال 2012 برای PS3 و 360 عرضه خواهد شد و نسخه ژاپنی آن نيز در دسامبر امسال ريليز می شود.
تصاوير زير شهر ساحلی New Bodhum را پس از وقايع FFXIII نشان می دهند.
تصاوير بيشتر از بازی هم در فاميتسو موجود است.
منبع