اجرای بازی های sega در Psp

voyage

کاربر سایت
Feb 25, 2011
265
نام
erfan
logo%20sega.gif


معرفی برنامه: PicoDrive یکی از بهترین شبیه سازها (Emulator)برای اجرای بازی های سگا بر روی کنسول دستی پی اس پی PSP می باشد. با نصب این برنامه بر روی پی اس پی PSP از بازی های خاطره انگیز دوران کودکی خود لذت ببرید!


دانلود: برنامه PicoDrive را از لینک زیر دانلود نمایید

15232_PicoDrive-v1-35b.jpg


لینک دانلود :http://www.psp-hacks.com/file/1353

طریقه نصب برنامه در پی اس پی PSP : فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کرده و سپس پوشه PicoDrive را در مسیر PSP/GAME folder مموری کارت خود ذخیره کنید. اکنون با مراجعه به قسمت بازی ها می توانید برنامه شبیه ساز را اجرا نمایید. پیدا کردن بازی های سگا در اینترنت: شما می توانید به راحتی بازی های سگا ROMS را در اینترنت با پسوند های GEN ISO BINدانلود و با برنامه PicoDrive اجرا کنید. پیشنهاد من سایت romnation.net است.بازی های سگا را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.


http://www.romnation.net/srv/roms/genesis2.html


بعد از دانلود آنها را یک پوشه (می توانید با یک نام دلخواه در پوشه برنامه اصلی ) ذخیره کنید . و بعد از اجرای برنامه در قسمت Load new ROM / ISO آنها را فراخوانی کنید… همچنین امکانات دیگر برنامه مانند ذخیره ی مراحل بازی ها تنظیمات دکمه و… را در منوی برنامه پیدا کنید. این منو با فشردن دکمه SELECT نمایان می شود.
 

hesamboy31

کاربر سایت
May 7, 2012
2
اقا من یه پی اس پی بی اسم نشون گرفتم مارک نداره خوب
فریمورش اینهp2_100423_int_us225a_ نمی دونم چیه هر بازی ریختم می گه نه خودش از این بازی های بی کیفیت داره حافظش 4 داخلیه رم نداره
کمکم کنیئ بازی سگا رو ساپورت می کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر