FIFA 12 , مصاحبه با David Rutter

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi
EA Vancouver بخوبی میداند تا چطور یک بازی فوتبال خوب بسازد بطوری که فروش بسیار خوبی داشته باشد و تا آمدن شماره بعدی در بالای جدول فروش باقی بماند.
همه ساله, برای هر شماره فیفا, سازندگان قول امکانات و قابلیت های جدیدی را میدهند که این شماره هم از این قاعده مستثنی نیست. سه قابلیت اصلی جدید برای این نسخه در نظر گرفته شده اند. دفاع تاکتیکی (Tactical Defending) , دقت در حمل توپ (Precision Dribbling) و فیزیک ریل تایم (Real-Time Physics) بوسیله موتور Impact بهمراه AI و سایر چیزهای ارتقا یافته. آنچه در زیر میخوانید مصاحبه ای است که Xbox360Achievements.org چند روز پیش با David Rutter در مورد فیفا 12 داشته است.

fifa12logo.png


X360A: ابتدا درباره چیزهایی که تازه به بازی اضافه شده اند بگویید.
Rutter: حتما. ما می امسال مرحله ای بی سابقه از سفر به اروپا را داشتیم که معمولا این کار را نمیکنیم. ما معمولا تا جولای صبر می کنیم, ولی امسال باور داریم که چیزهای بخصوصی را در دستانمان داریم, با تغییرات سه گانه اصلی که داشتیم باور داریم که به خوبی انقلاب در گیم پلی فیفا ایجاد خواهیم کرد. اولین قدم ما موتور Impact,موتور فیزیک Real-Time ما برای بازی بود. تغییر دیگر تغییرات سه گانه, دفاع تاکتیکی است. که به طور کلی سیستم دفاع کردن را عوض کرده است. همچنین سیستم دریبلینگ نیز دچار تغییرات بزرگی شده که بسیار چالش برانگیز است. ما قبلا قابلیت (Pro Player Intelligence) که
نسل جدیدی از CPU AI است را اعلام کرده بودیم و همچنین اطلاعات اندکی درباره ظاهر
جدید منو ها, زاویه دوربین ها و چیزهایی مثل این.

X360A: تغییرات جدید چگونه با مد Be A Pro هماهنگ خواهند شد؟
Rutter: قابلیت AI به روش های متفاوتی روی گیم پلی اثر خواهد کرد. ما فعلا به دو مورد کلیدی از آنها اشاره کرده ایم. یکی "خطر هوایی" (Aerial Thread) و دیگری "بینایی" (Vision) هست. چند مورد دیگر هم هست که در آینده در مورد آنها خواهیم گفت. در کل, چگونگی کارکرد آن این است که CPU آگاهی بیشتر و عمیق تری از توانایی های تیم دارد و سعی میکند از آنها بیشتر استفاده کند و بیشتر به بازی بگیرد. چگونگی آن در Be A Pro اینگونه است که اگر شما بازیکنی مثل Peter Crouch باشید (ویژگی خطر هوایی را داشته باشد) هم تیمیهای تحت کنترل CPU سعی میکنند بیشتر توپ را از راههای هوایی به شما برسانند. طبیعتا اگر این ویژگی را نداشته باشید این عملکرد را نخواهند داشت.

X360A: چه مدهای جدیدی به بازی اضافه شده و همچنین چه تغییراتی در مدهای قبلی انجام صورت گرفته است؟
Rutter: ما خبرهای جالب زیادی داریم که تقریبا دوروبر ماه جولای آنها را خواهید شنید. در حال حاضر نمیتوانم در مورد مد های بازی صحبت کنم ولی یکی از ویژگی هایی که به بازی اضافه شده (True Injuries) هست که یکی از قابلیتهای جانبی موتور فیزیک جدید است. موتور جدید بسیار زیبا و دقیق حرکت ها را بوجود می آورد که دارای نتایج متفاوت بی شمار است. و به همین دلیل ممکن است بازیکنان خود به خود دچار مصدومیت شوند.

X360A: چه ویژگی هایی, ویژگی های کلیدی فیفا 12 خواهند بود؟(Personalities) و همچنین آیا بازیکنان باز هم با فرم های دنیای واقعی خود به روز خواهند شد؟
Rutter: ما بروز رسانی های زیادی را به عنوان Live Season در گذشته داشته ایم که بسیار هم موفق بودند. ما امسال بوسیله سیستم AI جدیدمان بهتر میتوانیم اینها را عملی کنیم مثلا در مورد دفاع تاکتیکی بازیکنانی موفق ترند که قابلیت های دفاعی( مثل تکل و جایگیری) بهتری داشته باشند. یا برای حمل توپ دقیق بازیکنی مثل مسی موفق تر خواهد بود. این دو قابلیت وقتی در کنار هم می آیند تعادل در گیم پلی ایجاد میکنند که بوسیله موتور Impact باعث طبیعی تر شدن بازی میشنوند.

X360A: همین قابلیتی که مثلا در مورد مسی گفتید, آیا این در مورد تیم ها و بازیکنان قوی صدق میکند یا مثلا در لیگ های دسته های پایینتر نیز به همین شکل هست؟
Rutter: ما شبکه ای بزرگ از مردم را داریم. ما 10 نفر مستقر در ونکوور داریم ( جایی که بازی را میسازیم) که اطلاعاتی را که بوسیله هزاران ادیتور به دیتابیس ما وارد میشوند, سازماندهی میکنند. هنچنین ما یک شبکه ای داریم که در آن هزاران نفر وظیفه بازبینی اطلاعات را دارند که دقیق ترین اطلاعات ثبت شوند. این اتفاق برای تمام تیمها, لیگ ها و بازیکنها اتفاق می افتد.

X360A: در مورد لایسنس تیمها, آیا ما باز هم تیمهای (شبیه نما) مثل ولز را خواهیم داشت؟
Rutter: در مورد لایسنس تیمها و لیگ ها فعلا نمیتوانم چیزی بگویم ولی اگر خبری در این مورد داشته باشیم در آینده خواهیم گفت.
X360A: اگر شما از میان قابلیت های جدید فیفا 12 مجبور به انتخاب یکی باشید, آن کدام است؟
Rutter: دفاع تاکتیکی برای ما تغییر بسیار مهمی بود, همچنین موتور Impact باعث بوجود آمدن صحنه های بسیار طبیعی میشود. و همچنین سیستم حمل توپ جدید یکی از چالش برانگیزترین تغییرات بود ولی بزرگترین تغییری که برای هواداران قدیمی ما مهم است دفاع تاکتیکی است. ما سیستم پرس قبلی را حذف کردیم. یعنی اگر شما دکمه پرس را فشار دهید بازیکن را در اختیار خواهید داشت ولی شما باید خودتان کارهایی مثل تکل ها را انجام دهید. این باعث میشود که از مشکلاتی که به دلیل پرس به وجود می آمدند از بین بروند. مثلا وقتی شما پرس میکردید بازیکن از خط دفاعی جدا میشد و نظم دفاع را به هم میریخت. این یک نوع بی عقلی به شمار میرفت. بنابراین ما این مکانیزم را با مکانیزم عمیق تر و طبیعی تری عوض کردیم چیزی که باور داریم آنرا داریم. همچنین این یک فایده برای بازیکنان جدید دارد. چون سیستم قبلی برای بازیکنان جدید کمی ترس آور بود که بازیکن حریف به سمت آنها یورش ببرد که این اصلا جالب و البته طبیعی نبود. الان شما یک بازی آهسته تری را دارید که به شما این امکان را میدهد که فکر کنید و فرصت های بیشتری به دست آوردید.

X360A: آیا شما میتوانید گزارشگران شماره بعدی را به ما اعلام کنید؟
Rutter: ما در حال حاضر نمیتوانیم در مورد گزارشگران و لایسنس ها و یا هر چیزی مثل آن صحبت کنیم.
X360A: آیا رشوه گیری قسمتی از فیفا 12 خواهد بود؟!
Rutter: با فیفا, ما تلاش میکنیم تا مکانیزم فیرپلی را در همه مد های بازی برپا داریم, چیزی که ما به آن علاقه مند هستیم تمرکز روی آنچه در زمین و اتاق مربیان می افتد, هست نه چیزهای بیرون آن.

FIFA 12 پاییز امسال تونل را ترک کرده و وارد میدان بازی میشود.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
یک چیزی که تو فیفا 11 خیلی رو اعصابه این ِ که نمیشه پروت رو تو Be a pro Career تعویض کنی ! مربی هم همش بهت بازی میده . 3 4 ماهی یه بار میاد بهت میگه خسته ای میتونی بازی نکنی !
لودشم خیلی رو اعصابه !
 

Electronic Arts

کاربر سایت
Aug 24, 2010
4,908
نام
ناصر
فوق العادست
فقط اميدوارم تيمهاي كشوري بيشتري رو لایسنس كنن
يه اشكال كوچولو هم هست اين هواي باروني تو 11 از اين نظر كه از اول تا اخر بازي در حال باريدنه خيلي مسخرست.توي شماره هاي قبلي وسط بازي قطع ميشد باز دوباره شروع به باريدن ميكرد
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
خدا کنه بزرگترین خواسته ی من اجرا بشه,مربی گری تیم ملی!و اینکه کاشکی بشه یه جوری سیو های کریر مود فیفا 11 را برد تو فیفا 12!چه جوری من این همه کریر مود رو ول کنم آخه؟
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
خدا کنه بزرگترین خواسته ی من اجرا بشه,مربی گری تیم ملی!و اینکه کاشکی بشه یه جوری سیو های کریر مود فیفا 11 را برد تو فیفا 12!چه جوری من این همه کریر مود رو ول کنم آخه؟
Virtual Pro رو از نسخه قبلی وارد کنن بقیه رو نخواستیم ! :| این همه قویش می کنیم آخر :|
 

dr.hamidreza

کاربر سایت
Feb 21, 2011
238
نام
حميدرضا
حرکات بعد از گل خیلی غیر طبیعیه مثل pes هم باشه قبول داریم (قبول دارید که تو این یه مورد pes بهتره) تورشون هم روغن کاری کنن خیلی سفته.
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
واقعا از خوندن این مطلب هیجان زده شدم.یعنی این سیستم جدید دفاع و حمل توپ اگر قشنگ پیاده بشه چی میشه.اونوقت مسی میشه عین واقعیت که اشک همه رو در میاره.شدید منتظر یه تریلر ازش هستم.
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
واقعا از خوندن این مطلب هیجان زده شدم.یعنی این سیستم جدید دفاع و حمل توپ اگر قشنگ پیاده بشه چی میشه.اونوقت مسی میشه عین واقعیت که اشک همه رو در میاره.شدید منتظر یه تریلر ازش هستم.
Trailer Gamplay ای که اومده بود رو دیدی ؟
تقریباً یه چیزایی نشـــون میده توش .
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,128
نام
حسین
Trailer Gamplay ای که اومده بود رو دیدی ؟
تقریباً یه چیزایی نشـــون میده توش .
راستش یه تریلر کوتاه ازش دیدم.ولی خب چیز خاصی مشخص نبود.برای تشخیص این جور چیزا بهترین کار بازی کردن نسخه نهائی ـه.:d
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
امیدوارم همینجوری که میگه بشه فقط این قضیه کینکت و فیفا 12 چیه که gamespot گفته حمایت میکنه من نفهمیدم چی شد این وسط؟ :-/
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
حرکات بعد از گل خیلی غیر طبیعیه مثل pes هم باشه قبول داریم (قبول دارید که تو این یه مورد pes بهتره) تورشون هم روغن کاری کنن خیلی سفته.
!!!حرکاتش خیلی هم بهتره اتفاقا!این همه حرکت می تونی با هم ترکیب کنی,از این نسخه حرکت چند نفره هم که اضافه شد!
 

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
بنظر میرسه برنامه ای برای بهبود نقل و انتقالات ندارن:(واقعا نقل و انتقالات بازی نیاز به ترمیم داره! اصلا برسر خرید یک بازیکن رقابتی بوجود نمیاد...یا مثلا بازیکنی که مدت زیادی رو نیمکت بشینه میتونه درخواست ترنسفر شدن بکنه و قراردادش رو تمدید نکنه...کلی کار میشه کرد تو این بخش...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر