پشت پرده ی ساخت Tomb Raider Reboot.

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
آیا تصاویر ابتدایی که از عنوان جدید Crystal Dynamic پخش شده بود را بیاد دارید؟خُب به نظر می آید آن ها تصاویر Tomb Raider نبودند!بلکه متعلق به عنوانی دیگر بودند که ممکن است نام یا اسم رمزش Criptids باشد:

1%282%29.jpg


2q1fm7r.jpg


4%281%29.jpg


مدتی پیش شایعه شده بود که CD در حال کار بر روی یک عنوان Survival Horror است که حالا مشخص شده از برخی موارد استفاده شده در آن عنوان,در TRR نیز استفاده شده است.

شخصیت اصلی آن بازی دختری به نام "Sarah beele" بود که شخصیتی جسورتر از لارای کنونی داشت.Criptids(از مشتقات کلمه ای به معنی "Hide")موجودی است که از نظر علمی و اساطیری ناشناخته و کشف نشده است,اما اعتقاد بر این است که از انقراض جان سالم به در برده و در دشت های دور دست زندگی می کند.البته این کلمه تنها یک ارجاع است و مشخص نیست که آیا به نام بازی اشاره دارد یا به دشمنان آن.

از تغییراتی که TRR نسبت به عنوان ابتدایی داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در پیش نویس های ابتدایی بازی اشاره شده بود که "لارا",ببخشید "سارا"(!),از یک نقشه ی متعلق به قرن هجدهم استفاده می کند که این نقشه اطراف دریای شمالی را نشان می دهد.همینطور یک نقشه ی مدرن از دریای اطراف ژاپینِ حال.همچنین CD اشاره کرده بود که بازیکنان در بازی تصاویری را از سفر های Martyn Shpanberg به ژاپن خواهند دید.

تغییر دیگر در این بازی در مورد سکانسی قبل از فرار سارا/لارا در شب است.جایی که Roth یک تبر به سارا/لارا می دهد.در پیش نویس ابتدایی "سارا" می ایستد,تبر را به کمربندش می بندد و یک فرستنده ی رادیویی را نیز بر می دارد.در پیش نویس بعدی اینطور می آید که "لارا" کمی مکث میکند,Roth تبر را به زمین می اندازد,"لارا" کمی خیره می شود و به این فکر می کند که آیا آماده ی رفتن به یک سفر پُر مخاطره است یا نه!او خودش را به تبر می رساند و Roth به او می گوید که مراقب خود باشد."سارا"در نوشته های ابتدایی,کمی مشتاق تر از "لارا" بود.

Tomb Raider حال حاضر,یک ریبوت کامل از این فرنچایز است که برای عرضه در سال 2011 برای PS3 و X360 در نظر گرفته شده است و انتظار می رود در E3 پیش رو نمایش بزرگی داشته باشد.
 
آخرین ویرایش:

Naruto

کاربر سایت
Dec 5, 2009
3,383
نام
داود
کاش منبع خبر هم میذاشتی.
احتمال داره اول می خواستن کلا یه بازی جدید بسازن ولی همون طور که می دونید فروش عنوان های جدید دارای ریسک بزرگیه گفتن به جای شخصیت اصلی lara رو میذاریم فروشمون هم تضمینی میشه:d
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
خبری بس خوشحال کننده بود. ولی نمی دونم چرا این سارا با لارای خودمون ممکنه یه نسبت فامیلی داشته باشن. :d
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
اول اینکه توم ر ِیدر:biggrin1:
دوم,یه جورایی اره.:biggrin1: اسم شخصیت ها رو عوض کردن و داستان هم کمی تغییر دادن شد TRR.:biggrin1:
تام رایدر بهتره :D، سه هفته دنبال هیلو بودم :|. تو یه بغالی گفتم هالو بازی رو داشت (کلاه گذاری!).
خب حقم داشتن، الان هیچکس نمیدونه بازی چیه داره براش میمیره اون موقع فکر نکنم کسی به بازی نگاه هم میکرد :-?.
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
شنیدن خبر یه IP جدید شده آرزو!
خیلی خوب می شد اگه یه بازی دیگه هم با اون داستان ساخته می شد و با این یکی مرتبط می شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر