Tomb Raider | Xbox 360 [پست اول تاپیک خوانده شود]

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071

************************
صفحه بازی در Home Page

نقد و بررسی :
مصائب لارا

پیش نمایش‌ :
فرشته ای تنها در جزیره
************************


با درود

اطلاعات منتشر شده از مجله بدین شرح است:




  • لارا در این بازی 21 سال دارد.
  • این شماره فقط ریبوت franchise نیست بلکه ریبوت کامل برند Tomb Raider هست و به این جهت از مدل واقعی برای طراحی لارا استفاده نمی شود.
  • در این بازی از ویژگی performance capturing استفاده می شود( استفاده از هنرمندان واقعی و سیستم Motion capture).
  • مرگ به شکل وحشیانه نیز موجود است.به طور مثال یک مرد وحشی به لارا حمله می کند و چاغو را در سینه لارا فرو کرده و پس از مردن او چشمانش را می بندد. نمونه ای دیگر شامل سقوط سنگی بزرگ بر روی پای او و سپس سقوط قطعه سنگی دیگر و متلاشی شدن سر لارا
  • CD در مورد اسلحه ها صحبت نمی کند ولی در عکس ها کمان و شاتگان و پیستول مشاهده می شود.
  • سیستم قفل شدن هدف در تیراندازی به کل کنار گذاشته شده و سیستم نشانه گیری آزادانه به جای آن قرار گرفته که با نمونه های مشابه برابری می کند.


Darrell Gallagher سرگروه تیم CD می گوید: " تفاوت این بازی با شماره های قبل مانند دود و آینه هست( فکر می کنم اشاره ای به این موضوع هست که بازی های قبل تماما خطی بوده ولی حالا شما کاملا به هرجا می تونید قدم بگذارید ).

در شماره های قبل شما آزادی مجازی و غیر واقعی داشتید چرا که بوسیله loading ها شما می توانستید به هرجا سفر کنید ولی آزادی در این عنوان کاملا واقعی است.شما می توانید به هر جایی که مشاهده می کنید بروید و راه خود را به انتهای برسانید بدون اینکه به مسیر خاصی هدایت شوید"


کارگردان تیم Noah Hughes می گوید:
"این موضوع بسیار مهم بود که نه تنها ابعاد شخصیتی لارا را به شکل احساسی وارد بازی کنیم بلکه آن را در خود گیم پلی بازی نیز پیاده کنیم و گیمر ها را به یک بازمانده کارکشته تبدیل کنیم"
" در طول جستجو ها لارا به وسایل جدیدی دست پیدا می کند که قابلیت های او را تقویت می کند. قابلیت های ورزشی لارا نیز در این میان به کار می آید"
"بعضی از قسمت های اوایل کار بدلیل محدودیت ابزار و یا قابلیت های فیزیکی غیر قابل دسترسی می باشد که پس از بدست آوردن ابزار مناسب و قابلیت مورد نیاز جزیره آماده است تا لارا آن را مال خود کند."


کمپ های مرکزی در محیط وجود دارد که در داخل آنها می توانید با مخلوط کردن قطعات مختلف، ابزار و وسایل جدید و در نتیجه قابلیتی به قابلیت های لارا اضافه کنید. همچینی می توانید بوسیله کمپ ها به مناطق مختلف به شکل سریع تری نقل مکان کنید.
باید آب و غذا برای زنده ماندن ذخیره کنید.


کاراکتر های دیگری نیز در بازی حضور دارند که بازماندگان کشتی به گل نشسته ای در کنار ساحل نیز تعدادی از آن ها را تشکیل می دهند.

ترجمه و تنظیم از Wander.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: BROXIGAR

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
گرافیک بازی یه جوریه چرا ؟ :d تو ذوق میزنه :d
1. اینها اسکن از مجله هستن.
2. بازی تاریخ عرضه نداره و حتی یک ویدئو هم ازش موجود نیست.
3. گرافیک بازی تا وقتی که وسعت محیطهاش و نوع گیم پلیش مشخص نشه قابل قضاوت نیست.

پ.ن. دفعه بعد که به این بازی گیر بدی از همینجا هد-شاتت میکنم :D.
 

HL2-GF

کاربر سایت
Apr 5, 2006
7,279
نام
نیما
خب وقتی از انجین بازی Legend و ... استفاده میکنن دیگه انتظاری از گرافیک نمیره ، تازه اون موقع هم Crystal Engin موتور قوی ای نبود .
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
خب وقتی از انجین بازی Legend و ... استفاده میکنن دیگه انتظاری از گرافیک نمیره ، تازه اون موقع هم Crystal Engin موتور قوی ای نبود .
اتفاقا یکی از موتور های قوی این نسل هست و همون شماره افسانه طوری بود که انویدیا تبلیغات زیادی واسه کارت های جدیدش روش انجام داد و همین شماره آخر UW نماهای بسیار زیبایی داشت که با توجه به وسعته بالا، از جزییات خیلی خوبی برخوردار بود
البته فراموش نشه که علاوه بر وسعت زیاد مکان های این بازی، خود مدل شخصیت لارا از جزییات بسیار زیادی برای طراحیش استفاده می شه که کاملا طبیعی و واقعی به نظر بیاد و همیشه یه سر و گردن از شخصیت اصلی توی بازی های دیگه این ژانر بالاتر هست
البته از ضعف های و نواقص این موتور نمی شه گذشت و توی شماره آخر مشخص بود که برای ساخت شماره بعد احتیاج هست که یه سری تغییرات اساسی توش اعمال کرد تا بعضی از محدودیت ها برطرف بشه و دست سازنده ها برای ساخت یه عنوان درجه یک باز بشه
بهرحال من که از شات ها بی نهایت راضی هستم و خیلی به این بازی امیدوارم و احساس می کنم بتونه بهترین شماره این سری رو توی این نسل رقم بزنه و حتی توی لیست بازی های برتر امسال قرار بگیره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر