9DRAGONS ، بهترین بازی MMORPG

بهترین بازی Online سبک 9Dragons , MMORPG !

932537.jpg


با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ، مخصوصا طرفداران بازی های آنلاین سبک MMORPG .
امروز میخوام در مورد این بازیه جذاب به نام 9Dragons که در چندین سایت معتبر مانند SpawnPoint.com ، به عنوان بهترین بازی MMORPG Martial Arts هم انتخاب شده ، براتون مطلب بنویسم تا هم شما دوستان رو با این بازی آشنا کنم و هم به ایرانیان حاضر در این بازی زیبا افزوده بشه !


یکی از Boss های بازی


این بازی در ابتدا توسط شرکت Indy21 ساخته شد و شرکت Acclaim به عنوان ناشر این بازی شروع به کار کردند، ولی بعد از 4 سال قراردادشون با Indy21 تموم شد و بعد از 1 ماه شرکت GamersFirst به دلیل محبوبیت فوق العاده بالای این بازی ، سریعا با Indy21 قرارداد بست .
گفتنی است که شرکت Acclaim ، هفت بازی داشت که همگی آنها ، به دلیل پایان یافتن قراردادشان با Indy21 بسته شدند و از دور خارج شدند ، اما فقط این 9Dragons است که به دلیل زیبایی و محبوبیت به سرعت توسط GamersFirst که بیشترین جمعیت بازیکن ها را در دسته بازی های Free to Play را دارد ، خریده شد و الان تقریبا 2 ماه است که بازی از نو شروع شده و همه از نو بازی را شروع کردند.








Player versus Player , Karma


9Dragons دارای سیستم Player Versus Player و Player Versus Environment است که در سال 2004 جایزه بهترین PvP در سبک MMORPG رو از سایت بسیار معتبر MMOSite.com به خود اختصاص داد . PvP در این بازی فقط در 2 Map امکان پذیر است ، که اگر یک بازیکن یک بازیکن دیگر را که Level ـشان تقریبا نزدیک است را بکشد ، Karma کسب خواهد کرد . نوع این Karma بستگی به Clan شخص مقابل دارد که این در حالی است که بازی دارای 2 ریجن کلی می باشد که یکی به اسم White و دیگری به نام Black شناخته می شود . بعد از هر PvP شخص یک مقدار Karma کسب می کند که اگر شخص ، خود یکی از اعضای ریجن White باشد و یکی از اعضای ریجن Black را بکشد ، شخص Good Karma کسب می کند و در در صورت کشتن یکی از اعضای ریجن خود ، Bad Karma کسب خواهد کرد. بازیکن بعد از این که به اندازه کافی Karma کسب کند ، یک لقب کنار اسم شخص نمایان می شود که میزان Karma را به دیگران نشان می دهد .
Good Karma :
1 - Brave Heart
2 - Noble Soul
3 - Peaceful Warrior
4 - Awakened Soul
5 - Hero of The Land
6 - Selfless One
7 - Blessed by Fate
8- Destiny's Hand
9 - Dweller on The Threshold
10 - Seeker of Atonement
Bad Karma :
1 - Dark Heart
2 - Ignoble Soul
3 - Savage Warrior
4 - Captive Soul
5 - Scare of The Land
6 - Selfish Fiend
7 - Cursed By Fate
8 - Hell's Pawn
9 - Demon on The Threshold
10 - Minion of The Damned





Master & Disciple

در این بازی سیستمی وجود دارد به نام Master & Disciple که به معنی استاد و شاگرد می باشد. در این سیستم بازیکن هایی که زیر Level 73 هستند می توانند کسی که بالای Level 73 می باشد را به عنوان Master خود بپذیرند که در این صورت شاگرد از یک Buff بهره مند می شود و می تواند سوال های خود را به آسانی از Master بپرسد و استاد در این سیستم می تواند از Point هایی که شاگرد توسط کشتن های شاگرد خود به دست می آورد استفاده کند و با آن ها Item های بی نظیری را تهیه کند. ( همچنین میتوانید با استفاده از Credit Card برای خرید ایتم های خاص یا همان Item Mall اقدام نمایید ! ) ; Level استاد با کسب یک میزان مشخصی Point ارتقا پیدا می کند و می تواند Item ها و افراد بیشتری را به شاگردی بپذیرد.
با رسیدن به Level 2 Master شما می توانید برای Discipleship تان نام انتخاب کنید که بالای سر اعضا آن یعنی استاد و شاگرد نشان داده خواهد شد.
Level 5 Master : 0 Point + Quest
Level 4 Master : 0 Point + Quest
Level 3 Master : 40,000 Point + Quest
Level 2 Master : 200,000 Point + Quest
Level 1 Master : 1,000,000 Point + Quest




Clan Roles

در این بازی 6 Clan وجود دارد که هر کدام به 4 Role تقسیم می شوند!
بازیکن بعد از رسیدن به Level 25 می تواند در Clan خود یکی از Role ها را انتخاب کند ، که بعد از رسیدن به Level 106 می تواند در Role خود ارتقا پیدا کند و حرکات زیبایی را فراگیرد که اصطلاحا به آن 2nd Role Upgrade می گویند. Role ها با اسم های گوناگونی در هر Clan شناخته می شوند ، اما در اصل 4 نوع Role وجود دارد :
Warrior : Warriors ها از سلاح های اصلی Clan خود استفاده می کنند که قوی تر می باشد .
آن ها اولین کسانی هستند که در جنگ حمله می کنند، و همه ی Skill های آن ها در مبارزه نزدیک می باشد .
Strategist : آن ها Healer های بازی هستند که از اسلحه فرعی Clan استفاده می کنند، اما کار اصلی آن ها Heal دادن و Buff کردن (ارتقا توانایی ها یا افزایش قدرت) می باشد ، آن ها شباهت های زیادی با Hybrid دارند .
Chi Kung Artist : آن ها به عنوان Nuker شناخته می شوند که توانایی آن ها در مبارزه از راه دور با قدرت بسیار زیاد می باشد ، اما از Health و Strength بسیار کمی برخوردار هستند که
باعث سختی کارشان می شود که با Item و Skill هایشان مثل Shield و غیره خنثی می شود.
Holist : آن ها به عنوان Hybrid (چند کاره) شناخته می شوند ، این Role میتواند به 2 Role تقسیم شود ، یکی مانند Healer ها می باشد با کمی تغییر نسبت به آن ها مانند Buff های ضعیف تر ، و دیگری Nuker است که به دلیل وجود Skill هایی شبیه به آن ها می باشد اما Strength و Health بیشتری نسبت به Nuker ها دارند .
یک Role دیگر هم وجود دارد که طرف دار کمتری دارد که به دلیل کافی نبودن Skill ها است که به آن Vagabond می گویند. این Role به معنی این است که شما به عضویت هیچ Clan ای در نیامده اید که می توان گفت شما نه Black هستید و نه White و شما می توانید به راحتی در Map های Black یا White به کار خود ادامه دهید. در این Role شما می توانید از همه Skill های ابتدایی Clan ها استفاده کنید که امکان دارد به زودی Skill های مختص Vagabond هم به بازی افزوده شود.


ClaimBannerLG.jpg



Clans

در این بازی هر ریجن دارای 3 Clan می باشد ، که در کل 6 Clan وجود دارد :
White :
1-Shaolin
2-League of Beggars
3-Wu Tang
Black :
1- Heavenly Demon
2-Brotherhood of Thieves
3- Scared Flower
Advanced Clan's :
Coming Soon


Leveling System

این بازی دارای 18 Major Level می باشد که هر Major Level خود به 12 Minor Level تقسیم می شود ، یعنی هر 12 Minor Level ، شما یک Major Level پیشرفت خواهید کرد.
هر وقت شما یک Quest و یا Monster می کشید XP کسب خواهید کرد و با کسب مقدار مشخصی Level Up ، XP خواهید شد. به روش Level Up شدن توسط کشتن Monster ها Grind می گویند که میزان XP هر Monster به Level آن بستگی دارد . توصیه من کشتن بین 2 Level بالاتر تا 2 Level پایین تر است.
5 Level بالاتر یا بیشتر از آن = بسیار سخت برای کشتن که با رنگ قرمز نشان داده می شود.
4 Level بالاتر = سخت اما راحت تر که اسمشان با رنگ نارنجی پر رنگ نشان داده می شود.
3 Level بالاتر = تقریبا سخت برای کشتن که با رنگ نارنجی روشن نشان داده می شود.
2 Level بالاتر = نسبتا آسان که با رنگ زرد پر رنگ نشان داده می شود.
1 Level بالاتر = آسان که با رنگ زرد روشن نشان داده می شود.
هم Level با شما = کمی آسان تر که با رنگ سفید نشان داده می شود.
1 Level کمتر = راحت برای کشتن که با رنگ سبز پر رنگ نشان داده می شود.
2 Level کمتر = بسیار راحت که با رنگ سبز روشن نشان داده می شود.
3 Level کمتر = میزان دریافت XP کم می شود اما بسیار ساده که با رنگ آبی روشن نشان داده می شود.
4 Level کمتر = مانند قبلی که با رنگ آبی پر رنگ نشان داده می شود.
5 Level کمتر یا پایین تر از آن = هیچ XP دریافت نمی کنید.
هر Level در این بازی با نام Cheng شناخته می شود که در کل 240 Cheng وجود دارد.
0 - None
1- Losing Self (1-12)
2 - Gathering Chi(13-24)
3 - Opening Chi(25-36)
4 - Revolving Chakra(37-48)
5 - Raising Light(49-60)
6 - Five Dragons(61-72)
7 - Sun and Moon(73-84)
8 - Golden Blossom(85-96)
9 - Elemental Crown(97-108)
10 - Floral Crown(109-120)
11 - Crimson Snake(121-132)
12- Golden Lotus(133-144)
13 - Humble Master(145-156)
14 - Little Master(157-168)
15 - Hermit(169-180)
16 - Projected Soul(181-192)
17 - Dissolved Body(193-204)
18 - Immortal(205-216)
19 - Heaven's Gate(217-228 , Only for GM's)
20 - Heavenly Immortal(229-240 , Only for GM's)s




کلام آخر

من خودم Level 129 Shaolin Warrior با اسم SuB-zErO_IR و برادرم Healer Shaolin Level 56 با اسم RaZoR_IR هستیم. من خودم تقریبا 3 سال پیش این بازی را شروع کردم ، اما وقتی GamerFirst دوباره بازی رو شروع کرد من بعد از 1 ماه و نیم به Level 120 رسیدم که به خاطر Event ها و 2x شدن XP Base بود. امیدوارم شما هم خوشتون بیاد و به بازی بیاید !! با هم حالش بیشتره و می تونم بعد از این که بیشتر از 5 نفر شدیم ، یک Hero Band بسازم که فقط ایرانی ها رو دعوت می کنیم ! چون حداقل 5 نفر و حد اکثر 40 نفر جای دعوت داره !
اطلاعات بیشتر رو اگر خواستید بپرسید ، در خدمتم !


Trailer Heavenly Demon Clan
Trailer Wu Tang Clan
Trailer Shaolin Clan
Trailer Scared Flower Clan
Trailer Brotherhood of Thieves Clan
Trailer League of Beggars Clan

932537_20060410_790screen006.jpg



کرکتر من در این بازی + تمام منو های باز شده ی این بازی :



لینک نقد بازی
Game Rankings : 75/100
GameSpot Page
GameTrailers Page
IGN Page
GameSpy Page
( NOTE: This game was originally considered for PC and Xbox 360, but is currently exclusive to the PC platform ) ( نکنه : این بازی در اصل برای PC و X360 در نظر گرفته شده بود ، اما در حال حاضر فقط در انحصار PC است ! ... ; شاید در آینده ... !


ناشرها :
در آمریکا : GamersFirst
در کره جنوبی : LiveGamerAsia
در هنگ کنگ : Run Up
در اروپا : GamesCampus


Click Here To Download Game
Registration Link
 
آخرین ویرایش:

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
YES



Starting Game
&
Character Creation

در ابتدای اجرای بازی شما باید Server مورد نظرتان را انتخاب کنید که چون ما در Server Phoenix هستیم ، شما هم باید این Server را انتخاب کنید تا با هم باشیم . بعد از آن Username و Password خودتان را وارد می کنید که 3 تا از حروف Password را باید از Keyboard ای که در کنار صفحه بازی وجود دارد وارد کنید. سپس وارد صفحه ساخت کرکتر می شوید که در این قسمت روی Create a Character کلیک می کنید تا ساخت کرکترتان شروع شود . در اینجا شما باید نام کرکتر و جنسیت کرکتر و ظاهر کرکتر را انتخاب که شامل چهره ، مدل موی سر و لباس را تنظیم کنید ، بعد از آن نوبت به تعیین Attribute کرکترتان می رسد که شامل Strength , Essence , Wisdom , Constitution , Dexterity می باشد . شما 10 Point در ابتدا خواهید داشت. بعد از آن مکان مورد نظرتان که همان Clan Base می باشد را انتخاب می کنید که بازی از آنجا شروع شود. سپس Create a Character را کلیک می کنید تا کرکترتان ساخته شود سپس وارد بازی می شوید !
منتظر طرفداران بازی های Massively multiplayer online role-playing game هستیم در سرور Phoenix !
و همچنین منتظر سوالات و نظراتتون هستیم !

ساخت تاپیک :

Mamad Dante ( Dante May Cry ) & ( Mahdi ) SuB-zErO_IR
 

toxic_devilcs

کاربر سایت
Aug 28, 2007
416
نام
اصغر
انتظار بیشتری داشیم ):
سلام دوست عزیز

از بابت توضیحاتت خیلی ممنون:) ،ولی هر MMO باید بدونی که واسه خوشون Control , Game Play , و . . . مخصوص به خودشون دارند که همین دلیل جدا شدن طرفداران اینگونه بازی ها می شه .
این بازی هم انصافا بازی خوبی هستش .
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
خواستم توضیحات بیشتری بدم!
850MB بازی رو باید Download کنید بعد یه چند MB هم (کم) باید Update کنید.
میتونم Setup بازی رو براتون بفرستم ( هزینه ی پیک با خودتون )
در ضمن بازی های با حجم کم در سبک MMORPG ، خودتونم میدونید که آشغالی بیش نیستند.

اگر با WoW مقایسه می کنید :
این بازی Graphic خیلی قشنگی داره ، 216 لول داره ، Dungeon هایی داره که با Pass هایی که از Monster ها Drop میشه و یا با Trade بعضی Item ها با NPC های بازی ، می تونید برای Loot کردن برید ، با Level up شدن شما ضربه های پشت سر هم متعددی (تقریبا 10 تا) که با نام Active شناخته می شوند را خواهید گرفت و همین طور Skill های دیگر و با رسیدن به لول 106 شما 2nd Role Upgrade میشین که بازی تفاوت هایی زیادی خواهد کرد که آن هم به دلیل Mastery هایی است که با Role Upgrade امکان پذیر خواهند شد ، با کشتن Boss های Dungeon و یا بعضی Boss های مهم شما Epithet یا همون لقب خواهید گرفت که کرکتر شما رو قوی تر کنه ، مثل 5/1000 Damage Absored to HP که برای Warrior خیلی تاثیر خواهد داشت ، یعنی تقریبا HP پر کردن لازم نخواهد داشت که البته در Level 150+ این Epithet را می توانید بگیرید ، با جمع شدن افرادی که LvL تقریبا نزدیکی به هم دارند می توانید Party تشکیل بدهید و با Full شدن Party و Shared کردن XP شما XP بیشتری دریافت خواهید کرد ، هر یک شنبه War بین White ها و Black هاست که برنده هم Buff خواهد گرفت و هم امکان این را می دهد که Region برنده به مبارزه یک Boss که Lvl 135 هستش بروند و کسی که او را بکشد هم Epithet خیلی خوب و هم Item های بی نظیری را بگیرد و دلیل نمیشه چند تا بازی به درد نخور که از WoW تقلید کردن رو که شما دیدی رو با این بازی مقایسه کنید ، این بازی کلا استیلش با WoW فرق داره ، تازه من هر کسی رو که دیدم بعد از 2 ماه به آخرین Level بازی WoW می رسه که از جذابیت این بازی خیلی کم می کنه در صورتی که الان که من در 9Dragons لول 130 هستم ، 0.04% هر یک Monster ای که می کشم Xp میده ، که میشه ساعتی 10% ، یعنی هر 10 ساعت ، من یک Level up میشم و در کل 216 lvl داره که هنوز Lvl Cup این بازی 200 هست ، یعنی هیچ کس نمیتونه Level 201 شه هنوز و این بازی سیستم Refine داره که باعث قوی تر شدن اسلحه شما می شود که البته اکثر بازی ها این سیستم رو داره ، اما در این بازی با هر Refine اسلحه شما یک رنگ Effect از خود نشان خواهد داد ، مثلا در +3 شدن اسلحه شما یک نور سفید خواهد داشت که در کل در این بازی 12 Level Refine دارد که با افزایش هر Refine امکان شکستن اسلحه و نابود شدن آن بیشتر خواهد شد ، که در +10 کردن اسلحه ، امکان موفقیت آمیز بودن Refine زیر 10% است. ( البته Item Mall ای وجود دارد که می تواند از شکستن اسلحه شما جلوگیری می کند ) و البته برای Refine کردن شما Item ای به نام Blood Essence هم نیاز خواهید داشت که بسیار کم یاب می باشد ، در صورتی که برای +12 کردن شما 160 عدد از آن ها نیاز خواهید داشت .
عکس از Weapon +10
عکس از Weapon +11
عکس از Weapon +12
اسلحه شما می تواند فضایی برای اضافه Item های دیگر را هم داشته باشد ، که حداکثر آن 4 Slot می باشد . در این Slot ها می توانید Ornament اضافه کنید ، مثل 10% Critical Rate + و یا Ornament هایی که در PvP نقش اصلی Damage شما را دارند ، مثل 300/250/150/100 Yin , Soul , Physical , Yang Damage که هر کدام از این اسم ها با کسب تجربه در خواهید یافت که کدام یک برای PvP بین شما با Role های دیگر بهتر است . ( البته در کشتن Monster ها هم کمک می کنند. ) و غیره که با بازی کردن یاد خواهید گرفت !

و اینکه WoW خز شده بابا D: !
 
آخرین ویرایش:

Rey Mysterio_619

کاربر سایت
Mar 8, 2008
2,493
نام
Arman
سلام.
من الان رفتم توی xf و دیدم رنکینگ این بازی 333 هست!!(که خیلی بده).بازی هم ساختش برای 2007 هست و اینطور که معلومه طرفداران زیادی نداره.
شما ها هم بلند شین بیاین metin2 که توی xf رده ی 55م رو داره.و ساختش هم ماله 2007 هست!
 

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
سلام.
من الان رفتم توی xf و دیدم رنکینگ این بازی 333 هست!!(که خیلی بده).بازی هم ساختش برای 2007 هست و اینطور که معلومه طرفداران زیادی نداره.
شما ها هم بلند شین بیاین metin2 که توی xf رده ی 55م رو داره.و ساختش هم ماله 2007 هست!

این بازی در سبک Martial Arts ( حرکات و فنون رزمی واقعی ) ، بهترین شد و هست ! ( حرکات در این بازی از هنرهای رزمی واقعی برگرفته شده است ! )
ولی بازیش طرفدار زیاد داره ، تو Forums اش ببینید که چه جوری وقتی سرور Down میشه همه دنبال GM می گردن!
این بازی در سال 2001 ساخته شد و در سپتامبر 2010 توسط ناشر جدیدش GamersFirst دوباره عرضه شد و تمام اکانت های بازی Reset شدند و امتیاز این بازی در رنکینگ ها نیز Reset شد ! ( دارن Bug هاش رو درست می کنن ، چون تازه بازی رو از شرکت قبلی گرفتن )

http://9dragons.wikia.com/wiki/Indy21
 
آخرین ویرایش:

Dante May Cry

کاربر سایت
Apr 19, 2008
1,193
نام
مَهدی
بازی سنتر طرف دار بازی MMORPG نداره؟؟
بیاید دیگه :d
شدیم 10 نفر +
Setup بازی رو بخواید می تونم پست کنم یا حضوری بدم.. (هزینه پست با خودتون)
یا ی شب تا صبح بزارید دانلود شه ، فرداش بیاید بازی :d
 

Rey Mysterio_619

کاربر سایت
Mar 8, 2008
2,493
نام
Arman
بازی سنتر طرف دار بازی MMORPG نداره؟؟
بیاید دیگه
شدیم 10 نفر +
Setup بازی رو بخواید می تونم پست کنم یا حضوری بدم.. (هزینه پست با خودتون)
یا ی شب تا صبح بزارید دانلود شه ، فرداش بیاید بازی

من خودم که یکی از طرفدارای mmorpg هستم.ولی از ایم metin2 نمیتونم دل بکنم.چند وقت دیگه هم میخوام the lord of the ring online رو شروع کنم که دیگه اون یکی از بهترین هاست تو این سبک.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر