343Industries : در Halo 5 عالی تر خواهیم بود

Techman

کاربر سایت
Jan 12, 2010
448
Halo-4311.jpg

343 Industries: در Halo 5 عالی تر خواهیم بود

با این که چند وقتی نیست که از انتشار Halo 4 در ماه نوامبر می گذرد، اما استودیوی 343 Industries در حال حاضر به دنبال راه هایی است که بتواند با آنها این عنوان سابق Bungie را در نسخه پنجم آن بیش از پیش ارتقا ببخشد. به همین سبب مدیر این استودیو آقای Frank O’Connor به بیان دیدگاهش و اقدامات جاه طلبانه ای که برای آینده در نظر دارد، پرداخته است.

براساس پستی که O’Connor بر روی بلاگ Halo Waypoint قرار داد، اعلام کرد که این تیم در حال بررسی و جستجوی هر چه بیشتر برای یافتن زمینه های تازه و همچنین شناسایی مناطقی است که در آینده می توانند به پیشرفت این عنوان کمک بسزایی کنند.

O’Connor در اینباره گفت:
" Halo 4 بهترین و سریعترین فروش را در بین سری بازی های Halo را داشته است. این عنوان تحسین منتقدان را برانگیخت. این بازی موفق به کسب جوایز بسیاری شد، از جایزه بهترین گرافیک در مراسم VGA گرفته تا عنوان برترین بازی سال در Inside Gaming Awards. ما موتور این بازی را تغییر دادیم. ما این جهان را گسترش دادیم و روش های نوآورانه ای را در زمینه های بازگو کردن داستان، فناوری و حتی بازاریابی بنا نهاده ایم."

" با این که در مقایسه با تصوراتمان این یک عنوان بی عیب و نقص نبود، ولی از لحاظ اکثر معیارهایی که داشتیم این یک موفقیت قابل توجه محسوب می گردد. بنابراین می دانیم که خیلی کارها در آینده بایستی بکنیم، ومی دانیم که باید خیلی چیزها را یاد بگیریم، ولی با توجه به قابلیت ها ، کارهای گروهی، تکنولوژی و تجربه ای که داریم مطمئنیم که در آینده خیلی بهتر خواهیم بود. "

O’Connor در رابطه با Halo 5 و قطعیت عرضه آن بر روی کنسول نسل بعد مایکروسافت افزود:
" هزاران مورد است که ما امیدواریم در آینده بتوانیم آنها را بهتر و عالی تر کنیم. مورادی که در آخرین عنوانمان نتوانستیم آنها را عملی کنیم. اعم از مشکلاتی که در بازی رخ می داد، ساخت مواردی که از آنها راضی نبودیم، مشکلات بسته الحاقی و همچنین خرابی های بخش ارتباطات بازی. اما مورادی نیز هستند که در خلق آنها به طرز حیرت آوری موفق ظاهر شدیم، همچون ایجاد یک تیم در بین استودیو های رقابتی AAA و برتری یافتن نسبت به آنها، جمع آوری مجموعه ای از استعداد ها و روحیاتی که حقیقتا در این نسل و همچنین نسل آینده سخت افزار ها فوق العاده هستند. ساخت یک موتور فوق العاده که البته ساخت آن واقعا نیاز بود و همچنین جمع آوری دانش برترین سیستم ها، انسان ها، کدها و مخاطبانی که در آینده نیز همراه و وفادار به ما خواهند بود. "





منبع
 
آخرین ویرایش:

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
منبع که گفته ---> اُ کانر میگه : 343 تو هیلو5 خیلی بهتر عمل خواهد کرد .

ایشالا که اینجوری بشه , ما هم امیدواریم .
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
خب بذار اگه ترولینگ آغاز بشه یکی از طرفدارای مایکروسافت اینکارو بکنه :d عالی تر میشه ؟! نه جدا "عالی" "تر" ?! متاسفانه هیلو ۴ عالی نیست فقط تره :d حتی خوبم نیست ! :d کوهی از تکسچر و نورپردازی فوق العاده و ... در غالب یه گیم پلی کاملا تکراری و ضعیفتر از نسخه های قبل و داستان بدون کشش و از هیلو ۴ یه بازی کاملا معمولی با گرافیک فوقالعاده ساخت ... :| بله بازی کردم بازی رو :> :d
 

Red V

کاربر سایت
Sep 19, 2010
2,641
نام
وحيد
خودشونم قبول دارند بازی که ساختن جای کار بیشتر و بهتر شدن رو داشته و ضعف هایی داشته ولی بعضیا اینجا ....
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
... :| بله بازی کردم بازی رو :> :d
:))خخخخ جالب بود!!
حالا این که خیلی از خودش تعریف کرده ولی برای شروع کارشون بد نبود
به متا هم اشاره نکرد چرا؟>:)
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
به عنوان یه بازی دنباله دار که سازندش عوض شده و به عنوان اولین ساخته یه استودیو یه بازی عالی بود :D نمیشه گفت بدون مشکل بود ولی خب با توجه به اهمیت خیلی بالایی که این سری داره، به نظرم در اولین گام کارشون رو خیلی خوب انجام دادن. در کل Beli343 :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر